![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
De ceva vreme imi facea niste figuri.. de multe ori nu mergea.. se auzea in usa de la sofer un carait (cred ca incerca sa inchida), dar nu facea nimic..
la fel si cu deschisul, dar dupa 2-3 incercari o lua.. acum nu mai merge deloc.. se aude zgomotul ala in usa de la sofer da nu face nimic. trebuie sa inchid toate usile si portbagajul cu cheia. nu m-a deranjat pana azi cand a trebuit sa imi stramb incuietoarea de la rezervor (e actionat tot de inchidere) ca nu puteam sa-l mai deschid sa bag benzina (full story).. nici cu cheia nu merge.. se invarte cheia in gol cand vreau sa incui. daca vreau sa deschid merge, dar deschide doar usa soferului.. ce sa fie? doar motorasul de la usa soferului sau mai are altceva in plus acolo care comanda toata inchiderea? e chiar enervant ca mereu cadn vreau sa incui masina sa deschid usa din spate si sa apas tamburushu de la usa soferului pe interior si apoi sa o inchid pe aia din spate.. ![]() acum imi dau seama.. ce aiurea e construita inchiderea asta.. la cielo in portbagaj aveam o maneta de care trageam si sarea capacu de la rezervor, daca nu mergea inchiderea. util si iarna cand ingheta inchiderea.. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
eu am inchidere centralizata pe toate usile si pe portbagaj. si nu merge nimic. sunt fire taiate pe acolo. am sa refac alarma si cu inchiderea sambata viitoare.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
pai de ce nu-i dai jos capitonajul de pe usa sa vezi despre ce-i vorba? Urmareste atent tot mecanismul de-nchidere, cum reactioneaza cnd apesi p telecomanda, sau cnd incui cu cheia...si e imposibil sa nu gasesti "buba". Am inteles ca tu ai inchidere centralizata din fabrica dar oricum nu cred ca e mult diferita de una universala deci ar trebui sa fie usor de depistat problema. Cand ai timp, te rog eu, pune o poza cu sistemul de-nchidere de la rezervor, ca m-ai facut curios. ![]() -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
da, e de fabrica..
pai la rezervor e simplu.. e o tija, putin mai groasa decat un bat de chibrit, care iese din aripa spate si intra intr-un locas din usita. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Aha! Deci blocheaza usita :retard: ...
Am crezut ca incuie in vreun fel busonul :retard: -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (florin83) nu m-a deranjat pana azi cand a trebuit sa imi stramb incuietoarea de la rezervor (e actionat tot de inchidere) ca nu puteam sa-l mai deschid sa bag benzina
daca umblai prin portbagaj nu indoiai nimic -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
adica? :eek: :eek:
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (jaffar) in general, inchiderile care au si blocare pentru capacul de benzina, au un sistem de siguranta in portbagaj. mai precis, un fir de care tragi si iti deblocheaza jucaria. ar trebui sa fie tras prin mocheta si sa aiba un dopulet ca sa-l vezi. daca nu mai are, sigur il intilnesti in spatele mochetei.
QUOTE (florin83) la cielo in portbagaj aveam o maneta de care trageam si sarea capacu de la rezervor, daca nu mergea inchiderea. util si iarna cand ingheta inchiderea..
de asta vorbeam si eu, dar nu e nimic in portbagaj.. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
deci....problema cu inchiderea centralizata, am avut-o si eu in urma cu o saptamana...la fel facea si la mine...ba caraia, ba mergea, pana intr-o zi cand nu a mai vrut sa faca absolut nimic, doar se auzea un carait din cand in cand...bun...ma apuc sa desfac modulul din stalpul din stanga fata sa vad daca are vreun fir desfacut, intrerupt etc...il desfac, vad ca in momentul in care actionez inchiderea de la butonul telecomenzii caraie ceva in el. Bun...ma duc la unii care monteaza alarme, in speranta ca e alteva decat modulul...dupa un control si multe masuratori se constata dezastrul...modul e praf :crybaby: ...asa ca a trebuit sa inlocuiesca modulul, sa faca niste adaptari de fire si etc...vreo ora de munca...si 100 ron toata treaba. Mai era chestia sa gasesc un modul original la sh, ca nou e o groaza de bani, dar la ora aia nu am avut de unde sa fac rost....
Concluzia: dute la o firma sau la gabita, ca sa iti adapteze alt modul... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
E un dop de plastic care seamana cu nit din-ala care tine capitonajul din portbagaj prins pe tabla. Seama foarte bine ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
aha. deci in stalp e.. pe unde ajung la el? pe sub bord sau pe la boxa?
QUOTE (Darren) E un dop de plastic care seamana cu nit din-ala care tine capitonajul din portbagaj prins pe tabla. Seama foarte bine
![]() ![]() am boala pe capitoanjul ala.. m-am mai ales cu o mare julitura de la ala (e f. tare) cand am umblat pe la capacul de la baterie :dis: o sa ma uit totusi.. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (florin83) aha. deci in stalp e.. pe unde ajung la el? pe sub bord sau pe la boxa?
pe la boxa... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
florin faci tu o poza la sistemul de inchidere centralizata de la capacul de rezervor? pls
![]() -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
maine ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
belea.. merge inchiderea :retard:
mi-a mai facut figuri ea, dar atatea zile fara sa mearga si apoi sa-si dea drumul nu a mai facut.. :retard: |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (cristic) florin faci tu o poza la sistemul de inchidere centralizata de la capacul de rezervor? pls
![]() uite in atasament: |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
multumesc
![]() -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu e nimic de deschis prin portbagaj.. m-am uiatat azi poate e sub capitoanaj |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
ar fi fost intr-adevar utile si niste poze din portbagaj dar oricum acolo o sa fie o improvizatie "made in romania"
-------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sub capitonaj gasesti motorasul si tija care iese din el. Poti sa tragi usor cu mana de tija ca sa incui/descui capacul. Cel putin asa e la E28 si nu cred ca la E30 e diferit.
Intr-adevar, la ursulet capitonajul ala-i nenorocit, se scoate destul de greu. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 09:35 PM |