![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (kali) Alex, daca ma gindesc mai bine - cred ca pt tine ar fi mult mai potrivit un compresor cetrifugal decit o turbina ...
iti livreaza boost progresiv si nu mai pierzi asa usor aderenta la ture joase: gindeste-te ca o turbinica de-asta mica gen T25 ajunge la full boost undeva dupa 2.500rpm ... si, chiar daca efectul este beton, cu siguranta ca vei pierde imediat controlul masinii (mai ales cu diff-ul tau) .. ar fi idee sa vedem ce rate de boost/ airflow ai nevoie si sa incercam o harta de G60 - poate se potriveste (si una second sau reconditionata e destul de ieftina) .. uite cum arata curba de cuplu la un 318i (M43B18) cu compresorul pe care l-am comandat eu, la un boost maxim de numai 0.55bar si fara intercooler ... e acolo si o poza a compresorului ... si imagineaza-ti ca eu vreau sa rulez 0.8 bar (faza 2), pun un interooler klumea si am si 100cmc mai mult ... :ninja: Hmm e o idee si cu coppresorul dar nu stiu la cat m-ar duce ca bani ![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
QUOTE (Ionut) QUOTE (kali) Alex, daca ma gindesc mai bine - cred ca pt tine ar fi mult mai potrivit un compresor cetrifugal decit o turbina ...
iti livreaza boost progresiv si nu mai pierzi asa usor aderenta la ture joase: gindeste-te ca o turbinica de-asta mica gen T25 ajunge la full boost undeva dupa 2.500rpm ... si, chiar daca efectul este beton, cu siguranta ca vei pierde imediat controlul masinii (mai ales cu diff-ul tau) .. ar fi idee sa vedem ce rate de boost/ airflow ai nevoie si sa incercam o harta de G60 - poate se potriveste (si una second sau reconditionata e destul de ieftina) .. uite cum arata curba de cuplu la un 318i (M43B18) cu compresorul pe care l-am comandat eu, la un boost maxim de numai 0.55bar si fara intercooler ... e acolo si o poza a compresorului ... si imagineaza-ti ca eu vreau sa rulez 0.8 bar (faza 2), pun un interooler klumea si am si 100cmc mai mult ... :ninja: Hmm e o idee si cu coppresorul dar nu stiu la cat m-ar duce ca bani ![]() ![]() Asta eu am scris dar eram la ionut si am scris de pe contul lui ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
daca se potriveste G60-ul iesi clar mai ieftin decit cu turbo ... in general compresoarele sunt mai scumpe decit turbinele - dar e valabil daca sunt noi .. la sh se mai "egalizeaza" preturile .. da si search pe e-buy .. sau macar pune toate datele in airflow-ul ala si incepe sa cauti un compresor dupa harta) .. o sa fac si un airflow pt turbo - sa vezi si acolo cum e -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
si totusi se baga cineva ?! sa vedem si noi a future ticco
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
g60-ul e mic si se potriveste peste tot ,fullii pt raport sa ai
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (Sorin) g60-ul e mic si se potriveste peste tot ,fullii pt raport sa ai
da, dar tb sa vezi pe unde cazi in harta compresorului, ca daca esti pe la eficienta termica de 50-60% va incalzi mai rau ca turbo .. btw: nu are nimeni o harta de G60 - macar sa vedem cum arata (macar vedem la ce capacitati cil e buna) .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 11-November 05 From: Oradea Member No.: 94 Car: E30 Engine: 3xx ![]() |
Am vazut ca vorbiti de motoare mari de 2,5 dar sa vedem cine face un turbo kit pe un 1,8 motor M10 , ca se poate ?
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (fastbmw) Am vazut ca vorbiti de motoare mari de 2,5 dar sa vedem cine face un turbo kit pe un 1,8 motor M10 , ca se poate ?
pai cum cine face? Tu !! noi te consiliem ![]() -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 11-November 05 From: Oradea Member No.: 94 Car: E30 Engine: 3xx ![]() |
asa merci ma duc la un priten din Ungaria si ala ii la doar 150 km decat pana la Bucuresti e 600 si inca nici nu e sigur si nici ni a facut macar asta a mai facut :crybaby:
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (fastbmw) asa merci ma duc la un priten din Ungaria si ala ii la doar 150 km decat pana la Bucuresti e 600 si inca nici nu e sigur si nici ni a facut macar asta a mai facut :crybaby:
pai in Ungaria ar trebui sa fie ceva "cultura" mai serioasa de supraalimentare, decit in Ro ... oricum nu m-as baga la supraalimentat cu turbo .. ca nu stiu decit ceva chestii teoretice, dar si o gramada de modalitati sa faci motorul bucatele .. la compresor mecanic e alta treaba - e mai simplu de montat, ai un control klumea pe boost + ca e mult mai usor de calibrat ... plus ca daca ceva nu merge bine - tot poti folosi masina mergind in ture joase sau decuplind compresorul (daca ai optiunea), pe cind la turbo .. e foarte complicat si ineficient sa by-pass-ezi turbina ... uite aici: http://www.dune-buggy.com/buggylinks/Tech_Tips/ un site interesant despre turbo -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
Un prieten vrea sa-si faca 1.8 turbo :unibrow:
In afara de turbina ce alte modificari trebuie aduse motorului... injectoare mai mari... -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (cristic) Un prieten vrea sa-si faca 1.8 turbo :unibrow:
In afara de turbina ce alte modificari trebuie aduse motorului... injectoare mai mari... pai sunt cam multisoare ![]() in functie de motor si cit boost vrea sa dea in el : pistoane + biele forjate; admisie, evacuare, piggy back, MAP, intercooler, regulator presiune, BOV, posibil - pompa de ulei (oricum va tb sa traga circuit de ulei pt turbina), gauge-uri, calibrare, etc ... pe ce motor vrea sa puna turbo? -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
niste poze interesante .. sunt de w/endul trecut, ca n-am mai apucat saptamina asta sa-i fac poze ...
-------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
moaa.. abia astept sa ne dam.. ![]() banuiesc ca o sui si pe dyno.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (florin83) moaa.. abia astept sa ne dam..
![]() banuiesc ca o sui si pe dyno.. ![]() cu datul e e delicat ... ar trebui sa plec eu rau de tot sa ai vre-o sansa .. ceea ce intr-o prima faza nu e chiar greu, ca va trebui sa ma obisnuiesc cu ea ... pe dyno se va face toata calibrarea ![]() oricum n-o sa dau prea rau in ea pana vin pistoanele forjate ... ca ex: compresorul ala imens de pe masina face 1.2 bar boost pe motoare de 2l, iar eu voi supraalimenta intr-o prima faza la numai 0.55 ... cum ar fi: il pun de proba ![]() -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (kali) ar trebui sa plec eu rau de tot sa ai vre-o sansa
ramane de vazut.. :unibrow: oricum, cu cea mai buna plecare a ta tot o sa fiu mai rapid pe start ![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 11-November 05 From: Oradea Member No.: 94 Car: E30 Engine: 3xx ![]() |
QUOTE ("kali") niste poze interesante .. sunt de w/endul trecut, ca n-am mai apucat saptamina asta sa-i fac poze ...
Pacat ca turbina e pe motor de M40 adica de E30 seria a doua/ E36, am inteles ca pe M10 e mai greu adica sare injectia daca vrei sa-l pui :crybaby: |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
adica cum "sare injectia' ?? pozele alea sunt cu masina mea - cu motor M43TU si tulumba aia mare e compresor mecanic, nu turbina ... PS: un motor fff bun pt supraalimentat ar fi M42 - ca are pistoane forjate de fabrica ![]() @florin : tinta mea nu e 325-ul .. daca n-o sa pot face lejer 325 E36, n-am facut nimic .. si cum fiecare cu "pasarica lui" - tinta mea e un leon Cupra R care trage in draci .. (dupa ultimele mesuratori la MasterTuner a iesit cu 214CP) -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
M42 are pistoane forjate stock? Ce bine.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (316i) M42 are pistoane forjate stock? Ce bine.
![]() de ce, vrei sa-ti pui M42 pe masina ? ... 140CP ar fi decent pt ursulica, fara sa tb sa schimbi pe la frine, suspensii, etc ... -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 03:00 PM |