![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
Ce scrie pe el:
pe carcasa: 7 - 1510 - 84 GGG 40 pe pinionul ala mare: H2N25100699 -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
asta m-am prins
![]() ![]() -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
o sa-i numar ![]() l-au gasit baietii prin atelierul auto cica sta pe-acolo de vreo cativa ani :unibrow: daca e de pe un 325 de ex si-l pun pe a mea o sa am demaraj mai mare sau mai mic? :unibrow: consum mai mare sau mai mic ? -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
e na, cum adika sa-l schimb, nici gand de asa ceva, era decat o intrebare, oricum eu sunt de principiu ca atata timp cat merge si nu face probleme nu trebe sa il bag in seama.
oricum pe ala il tin ca si piesa de schimb, ar fi pacat sa-i lase sa-l arunce ![]() cat despre cum ar merge masina cu un diff (pp ca de la o masina mai puternica) era o intrebare pt a-mi imbogati eu cunostintele ![]() iar de timp liber ... imi vine sa plang, n-am avut timp nici macar sa schimb uleiul si filtru de aer -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
sa mearga mult mai rapid hmm nu merita sunt foarte multumit :nod:
de consum... daca as sti ca o sa-mi consume 5-6% mixt m-as baga, dar sa nu fie foarte puturoasa ![]() -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Daca iti skimbi diferentialul cu unul mai "lung", vei avea un consum mai mic in afara (daca nu tragi de ea) si probabil un consum mai mare in oras (zic probabil pt ca io inca nu am avut cand sa fac consumul corect) Recomand aceasta skimbare - de ex un diff. de diesel 324td - doar celor cu 325i sau 323i (320?), altfel stai si te uiti ca nu mai urca masina in tr. a V-a.. sau ca esti nevoit sa bagi tr. I (!) la 40km/h! Diff-ul scurt nu te ajuta decat la liniute sau la 0-100km/h - daca te ajuta. Odata ce ai pus masina in miscare il poti simula f. usor, cum zice jaffar, mergand mai turat -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 11:34 AM |