IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Urs turbo?
Ionut
post Mar 4 2006, 07:22 PM
Post #41


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



QUOTE (kali)
Alex, daca ma gindesc mai bine - cred ca pt tine ar fi mult mai potrivit un compresor cetrifugal decit o turbina ...  
iti livreaza boost progresiv si nu mai pierzi asa usor aderenta la ture joase:  gindeste-te ca o turbinica de-asta mica gen T25 ajunge la full boost undeva dupa 2.500rpm ... si, chiar daca efectul este beton, cu siguranta ca vei pierde imediat controlul masinii (mai ales cu diff-ul tau) ..
ar fi idee sa vedem ce rate de boost/ airflow ai nevoie si sa incercam o harta de G60 - poate se potriveste (si una second sau reconditionata e destul de ieftina) ..
uite cum arata curba de cuplu la un 318i (M43B18) cu compresorul pe care l-am comandat eu, la un boost maxim de numai 0.55bar si fara intercooler ... e acolo si o poza a compresorului ...
si imagineaza-ti ca eu vreau sa rulez 0.8 bar (faza 2), pun un interooler klumea si am si 100cmc mai mult ...  :ninja:


Hmm e o idee si cu coppresorul dar nu stiu la cat m-ar duce ca bani smile.gif tare imi e frica ca o sa sara de 3000E sad.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Mar 4 2006, 08:00 PM
Post #42


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



QUOTE (Ionut)
QUOTE (kali)
Alex, daca ma gindesc mai bine - cred ca pt tine ar fi mult mai potrivit un compresor cetrifugal decit o turbina ...  
iti livreaza boost progresiv si nu mai pierzi asa usor aderenta la ture joase:  gindeste-te ca o turbinica de-asta mica gen T25 ajunge la full boost undeva dupa 2.500rpm ... si, chiar daca efectul este beton, cu siguranta ca vei pierde imediat controlul masinii (mai ales cu diff-ul tau) ..
ar fi idee sa vedem ce rate de boost/ airflow ai nevoie si sa incercam o harta de G60 - poate se potriveste (si una second sau reconditionata e destul de ieftina) ..
uite cum arata curba de cuplu la un 318i (M43B18) cu compresorul pe care l-am comandat eu, la un boost maxim de numai 0.55bar si fara intercooler ... e acolo si o poza a compresorului ...
si imagineaza-ti ca eu vreau sa rulez 0.8 bar (faza 2), pun un interooler klumea si am si 100cmc mai mult ...  :ninja:


Hmm e o idee si cu coppresorul dar nu stiu la cat m-ar duce ca bani smile.gif tare imi e frica ca o sa sara de 3000E sad.gif


Asta eu am scris dar eram la ionut si am scris de pe contul lui laugh.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Mar 5 2006, 07:13 AM
Post #43


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32





daca se potriveste G60-ul iesi clar mai ieftin decit cu turbo ...
in general compresoarele sunt mai scumpe decit turbinele - dar e valabil daca sunt noi .. la sh se mai "egalizeaza" preturile ..
da si search pe e-buy .. sau macar pune toate datele in airflow-ul ala si incepe sa cauti un compresor dupa harta) ..
o sa fac si un airflow pt turbo - sa vezi si acolo cum e


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post Mar 11 2006, 06:05 AM
Post #44


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



si totusi se baga cineva ?! sa vedem si noi a future ticco wink.gif


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Mar 11 2006, 08:55 AM
Post #45


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



g60-ul e mic si se potriveste peste tot ,fullii pt raport sa ai


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Mar 12 2006, 07:58 AM
Post #46


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32





QUOTE (Sorin)
g60-ul e mic si se potriveste peste tot ,fullii pt raport sa ai

da, dar tb sa vezi pe unde cazi in harta compresorului, ca daca esti pe la eficienta termica de 50-60% va incalzi mai rau ca turbo ..
btw: nu are nimeni o harta de G60 - macar sa vedem cum arata (macar vedem la ce capacitati cil e buna) ..


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fastbmw
post Mar 16 2006, 10:28 PM
Post #47


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 14
Joined: 11-November 05
From: Oradea
Member No.: 94
Car: E30
Engine: 3xx



Am vazut ca vorbiti de motoare mari de 2,5 dar sa vedem cine face un turbo kit pe un 1,8 motor M10 , ca se poate ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Mar 17 2006, 08:32 AM
Post #48


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



QUOTE (fastbmw)
Am vazut ca vorbiti de motoare mari de 2,5 dar sa vedem cine face un turbo kit pe un 1,8 motor M10 , ca se poate ?

pai cum cine face? Tu !!
noi te consiliem smile.gif


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fastbmw
post Mar 17 2006, 09:08 AM
Post #49


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 14
Joined: 11-November 05
From: Oradea
Member No.: 94
Car: E30
Engine: 3xx



asa merci ma duc la un priten din Ungaria si ala ii la doar 150 km decat pana la Bucuresti e 600 si inca nici nu e sigur si nici ni a facut macar asta a mai facut :crybaby:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Mar 18 2006, 08:48 AM
Post #50


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32





QUOTE (fastbmw)
asa merci ma duc la un priten din Ungaria si ala ii la doar 150 km decat pana la Bucuresti e 600 si inca nici nu e sigur si nici ni a facut macar asta a mai facut  :crybaby:

pai in Ungaria ar trebui sa fie ceva "cultura" mai serioasa de supraalimentare, decit in Ro ...
oricum nu m-as baga la supraalimentat cu turbo .. ca nu stiu decit ceva chestii teoretice, dar si o gramada de modalitati sa faci motorul bucatele ..
la compresor mecanic e alta treaba - e mai simplu de montat, ai un control klumea pe boost + ca e mult mai usor de calibrat ... plus ca daca ceva nu merge bine - tot poti folosi masina mergind in ture joase sau decuplind compresorul (daca ai optiunea), pe cind la turbo .. e foarte complicat si ineficient sa by-pass-ezi turbina ...
uite aici:
http://www.dune-buggy.com/buggylinks/Tech_Tips/
un site interesant despre turbo


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristic
post Mar 24 2006, 03:01 PM
Post #51


CristiC
*****

Group: Insiders
Posts: 1,138
Joined: 19-October 05
From: Ploiesti
Member No.: 26
Car: E87
Engine: 116i 115cp 2007



Un prieten vrea sa-si faca 1.8 turbo :unibrow:
In afara de turbina ce alte modificari trebuie aduse motorului... injectoare mai mari...


--------------------
ex E30; ex E46; now E87
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Mar 25 2006, 08:16 AM
Post #52


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



QUOTE (cristic)
Un prieten vrea sa-si faca 1.8 turbo  :unibrow:  
In afara de turbina ce alte modificari trebuie aduse motorului... injectoare mai mari...

pai sunt cam multisoare smile.gif
in functie de motor si cit boost vrea sa dea in el : pistoane + biele forjate;
admisie, evacuare, piggy back, MAP, intercooler, regulator presiune, BOV, posibil - pompa de ulei (oricum va tb sa traga circuit de ulei pt turbina), gauge-uri, calibrare, etc ...
pe ce motor vrea sa puna turbo?


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Mar 25 2006, 08:23 AM
Post #53


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



niste poze interesante .. sunt de w/endul trecut, ca n-am mai apucat saptamina asta sa-i fac poze ...


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Mar 25 2006, 09:29 AM
Post #54


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





moaa.. abia astept sa ne dam.. smile.gif
banuiesc ca o sui si pe dyno.. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Mar 25 2006, 03:05 PM
Post #55


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



QUOTE (florin83)
moaa.. abia astept sa ne dam.. smile.gif
banuiesc ca o sui si pe dyno.. biggrin.gif

cu datul e e delicat ... ar trebui sa plec eu rau de tot sa ai vre-o sansa .. ceea ce intr-o prima faza nu e chiar greu, ca va trebui sa ma obisnuiesc cu ea ...
pe dyno se va face toata calibrarea smile.gif ...
oricum n-o sa dau prea rau in ea pana vin pistoanele forjate ... ca ex: compresorul ala imens de pe masina face 1.2 bar boost pe motoare de 2l, iar eu voi supraalimenta intr-o prima faza la numai 0.55 ... cum ar fi: il pun de proba tongue.gif


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Mar 25 2006, 03:13 PM
Post #56


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (kali)
ar trebui sa plec eu rau de tot sa ai vre-o sansa


ramane de vazut.. :unibrow:

oricum, cu cea mai buna plecare a ta tot o sa fiu mai rapid pe start biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fastbmw
post Mar 25 2006, 07:40 PM
Post #57


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 14
Joined: 11-November 05
From: Oradea
Member No.: 94
Car: E30
Engine: 3xx



QUOTE ("kali")
niste poze interesante .. sunt de w/endul trecut, ca n-am mai apucat saptamina asta sa-i fac poze ...


Pacat ca turbina e pe motor de M40 adica de E30 seria a doua/ E36, am inteles ca pe M10 e mai greu adica sare injectia daca vrei sa-l pui :crybaby:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Mar 26 2006, 09:13 AM
Post #58


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32





adica cum "sare injectia' ??
pozele alea sunt cu masina mea - cu motor M43TU si tulumba aia mare e compresor mecanic, nu turbina ...
PS: un motor fff bun pt supraalimentat ar fi M42 - ca are pistoane forjate de fabrica smile.gif

@florin : tinta mea nu e 325-ul .. daca n-o sa pot face lejer 325 E36, n-am facut nimic .. si cum fiecare cu "pasarica lui" - tinta mea e un leon Cupra R care trage in draci .. (dupa ultimele mesuratori la MasterTuner a iesit cu 214CP)


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Mar 26 2006, 09:43 AM
Post #59


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



M42 are pistoane forjate stock? Ce bine. laugh.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Mar 26 2006, 12:44 PM
Post #60


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



QUOTE (316i)
M42 are pistoane forjate stock? Ce bine. laugh.gif

de ce, vrei sa-ti pui M42 pe masina ? ... 140CP ar fi decent pt ursulica, fara sa tb sa schimbi pe la frine, suspensii, etc ...


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 05:51 AM