IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Schimbare diferential open cu unul LSD
Iulika0069
post Feb 28 2006, 08:28 PM
Post #1


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Intrebarea e in primul rand pt E36, dar se poate extinde la toate modelele..
Ma intereasa pareri, fapte de opinie, link-uri.. orice informatie care sa ma lumineze
Unii zic ca nu conteaza ce ulei pui (75W90), nu e diferit de cel care se pune in diff-urile "normale"
Altii zic ca tre' sa scrie pe cutie "pt LSD"
Cativa ma indruma (corect biggrin.gif) catre "reprezentanta" BMW

So, care e raspunsu' corect?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Start new topic
Replies (20 - 39)
Gabi_323i
post Mar 1 2006, 11:58 PM
Post #21


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



mai fratii mei biggrin.gif
cand esti cu o roata pe gheata si cu una pe o zona cu aderenta mai mare decat gheata de mai devreme smile.gif un procent din puterea motorului (25% la diferentialele stock, 40% la cele alpina?, si 75% sau mai mult la cele de curse) se transfera la roata cu aderenta mai buna, nici 50% la ambele, nici mai mult la cea cu aderenta mai buna


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Mar 2 2006, 12:02 AM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP





nu stiu cum functioneaa asta. adic astiu teoretic. dar trebuie sa vedem pe live.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Mar 2 2006, 12:29 AM
Post #23


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Lasa procentele.. smile.gif, poti s-o iei asa:
- la diff open (normal), daca iti patineaza o roata, nu iti mai trage nici una
- la LSD, trag amandoua, fie ca patineaza sau nu; poate patina doar o roata, sau pot patina chiar ambele roti (ramai inpotmolit de ex.); dar vor trage amandoua

Ce zici, care e mai bun? biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aR99bMw
post Mar 2 2006, 12:41 AM
Post #24


www.ejante.ro
**

Group: Members
Posts: 273
Joined: 26-November 05
Member No.: 108
Car: E60
Engine: 2.5 177cp



ce fain...ai lsd.....cat am cautat... :crybaby: :crybaby: e 3.15?


--------------------
e46 325ci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Mar 2 2006, 12:59 AM
Post #25


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP





Tu NU ai LSD?? Io aveam impresia ca ai..
Ma miram io acum cum puteai sa dai scart in tr. a III-a.. Cu un LSD nu cred ca e posibil (nu vb de M3 biggrin.gif)
Si parca nici cerculetele din filmele tale nu erau chiar perfecte (glumesc biggrin.gif), cum ies cu un LSD..

Raportul.. hmm.. mai, l-am intors pe toate partile, nu scrie nimic de kestia asta pe el, dar il simt ce e identic ca raport cu cel veki de 3.15 (probabil)

Revenind la functionalitate.. cateva cuvinte de lauda:

Masina a devenit incomparabil mai manevrabila in momentul pierderii aderentei; daca vrei sa te duci in directia "aia" prin derapaj, te duci in acea directie, nu te impiedica nimeni :unibrow:
Inainte, revenirea masinii din derapaj era foarte violenta, de multe ori fiind pericolul de a pierde controlul; asta se explica cred prin transferul f. brusc de cuplu de pe o roata pe alta

Si la LSD se face acest transfer, dar exista acel procent de maxim 25% care "indulceste" transferul

Pe asfalt umed, inainte imi derapa imediat spatele daca apasam mai tare pe pedala in tr. a II-a
Acum, am plecat destul de tare depe loc si nu am avut probleme, am dus-o pana la 5500-6000 si i-am dat violent a II-a. Nici macar nu a mai patinat (vizibil) vreo roata!!!

Va zic, e cel mai tare upgrade de pana acum! "Power is nothing without control" e cat se poate de adevarat(a)
Simt in sfarsit ca pot folosi puterea masinii si la altceva decat 0-240 smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aR99bMw
post Mar 2 2006, 02:39 AM
Post #26


www.ejante.ro
**

Group: Members
Posts: 273
Joined: 26-November 05
Member No.: 108
Car: E60
Engine: 2.5 177cp



dap stiu...i beton cu lsd...eu nu am gasit niciunde...... mad.gif si chiar am schimbat grupul ca l-am facut varza...si am pus tot 3.15 .....lsd e bun rau pe circuit.....derapaje controlate biggrin.gif si binenteles liniutze


--------------------
e46 325ci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Mar 2 2006, 10:57 AM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (Iulika0069)
Simt in sfarsit ca pot folosi puterea masinii si la altceva decat 0-240 smile.gif


cand il testam? :unibrow: :unibrow: :unibrow:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Mar 2 2006, 12:01 PM
Post #28


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



QUOTE (Iulika0069)
Lasa procentele.. smile.gif, poti s-o iei asa:
- la diff open (normal), daca iti patineaza o roata, nu iti mai trage nici una
- la LSD, trag amandoua, fie ca patineaza sau nu; poate patina doar o roata, sau pot patina chiar ambele roti (ramai inpotmolit de ex.); dar vor trage amandoua

Ce zici, care e mai bun? biggrin.gif

da ma, eu nu am explicat bine

explicatia corecta e : ai lsd mama ce smcecher esti sa moara fratii mei :dis:

mda, un mesaj cam acid, sorry


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Mar 2 2006, 12:09 PM
Post #29


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP





Vezi ca nu-ti raspunsesem tie, ci lui mertan
Nici nu as fi indraznit sa ma gandesc ca tu nu stii ce e ala LSD! :finger:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Mar 2 2006, 12:10 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Ba mai subtire cu LSD-u :unibrow:


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Mar 2 2006, 03:46 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



oricum stiam ce e ala lsd. dar stiu ca trag amandoua odata. ca i-am facut la al meu 100 de probe(cu mana). si asha este cum spune iulika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Mar 2 2006, 04:28 PM
Post #32


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Dragii moshului, tin sa va anunt ca (cred ca) am nimerit un diferential cu minunatul raport de 2.9x de pe 328i E36! :unibrow:
Mi se parea ca e ceva in neregula cu turatiile, la 60 la ora intr-a III-a am cam 2000rpm, zic "hmm... parca ~2000 aveam in a IV-a..."
Si fac un mic test de turatie biggrin.gif in tr. a II-a:; rezultatul il vedeti in filmulet: cu a doua prind acum aproape 120km/h, fata de <<100 cat prindeam inainte!!

Maine dimineata ies pe A2 ca nu mai am rabdare!! :unibrow:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Mar 2 2006, 04:31 PM
Post #33


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





Ha,ha o sa mai pierzi din demaraj un pic cred biggrin.gif sa vezi ce ti-o da Florinel acum laugh.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Mar 2 2006, 04:36 PM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



:unibrow: :unibrow: :unibrow:

scoti 0-100 mai slab decat mine biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Mar 2 2006, 05:16 PM
Post #35


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



QUOTE (mertan)
oricum stiam ce e ala lsd. dar stiu ca trag amandoua odata. ca i-am facut la al meu 100 de probe(cu mana). si asha este cum spune iulika.

si nu e asa ca nu e cum spun eu? da proba cu mana e cea mai buna, sau pe ghiata :retard:


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Mar 2 2006, 07:43 PM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



acum am venit de pe autostrada unde am facut niste teste :unibrow: :unibrow:
ce sa zic.. decat ca e f. lung.. smile.gif 170+ cu a 3-a biggrin.gif

oricum las filmele (pe care cred ca o sa le puna iulika) sa vorbeasca.. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
akajohn
post Mar 2 2006, 10:16 PM
Post #37


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 329
Joined: 16-November 05
Member No.: 99
Car: e46 316i
Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP





Pai eu cred ca si acum la e46 masina trage mereu cu roata care are aderenta... daca derapez pe lateral (ca la cerculetze) ma cam lasa de tot tractiunea... smile.gif sa nu fac prostii... cu toate astea am intors cu masina in slide in intersectie si a derapat fundul si am avut si tractiune... oricum daca ii dau talpa nu pleaca deloc in lateral si nici scart nu dau... daca deconectez ASC+T insa se schimba treaba si masina trage permanent la fel indiferent ce roata aluneca... am facut chestia asta chair de curand si mi-a iesit o plecare cu slide pe lateral ceva bestial...smile.gif chiar sunt mandru de ea... mi-a plecat fundul in dreapta (vreo 30 de grade) si am redresat masina brusc cu bracaj dar fara sa tai gazul... scula schema...smile.gif

in rest nu cred ca e un mare avantaj sa scazi raportul ca sa cresti viteza maxima... oricum nu ai cum s-o alergi in .ro cu 260 la ora asa incat eu cred ca mai degraba mi-as lua unul cu raport mai mare sa plec mai tare de pe loc...wink.gif pana la urma in oras mergi cu maxim 70 si foarte rar mai sus de atat asa incat important e sa ajungi la 70 repede si s-o lasi sa alunece in a 4-a la viteza asta (adica un consum optim)... apropos, iulika, nu ti-a crescut consumul de la schimbarea asta? ia vezi cum mai stai cu el...smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Mar 2 2006, 10:19 PM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



din contra.. cu un raport mic schimbi mai rar vitezele si consuma mai putin.. cu unul mare ai demaraj mai bun, viteza maxima mai mica si consum mai mare..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Mar 2 2006, 11:27 PM
Post #39


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Previziunile se pare ca sunt din ce in ce mai "sumbre" biggrin.gif: diferentialul este mult mai lung decat cel stock! :unibrow:

Prima poza e un stop cadru dintr-un filmulet mai veki depe A2 - 230km/h la ~6300rpm
A doua poza e "proaspata", cu noul LSD: ~137km/h la 3000rpm (tr. V-a)
Facem calcule si rezulta ca cu vekiul diff avem ~110km/h la 3000rpm

110 / 137 * 3.15 = ~2.5x => Am diff de 2.5x!! Adica de 325tds!!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Mar 2 2006, 11:42 PM
Post #40


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Practic in tr. a 4-a am acum aceiasi turatie ca inainte cu tr. a V-a!
A 3-a e un pic mai scurta decat "fosta" a 4-a (170 vs 180)
A 2-a e un pic mai mult mai scurta decat fosta a 3-a (120 vs 140)

Si iata cum m-am facut cu a 5-a pe post de a 6-a, cu un raport de ~0.80:1!! :unibrow:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 04:01 PM