![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ce controleaza calculatorul?????? e asa sa ocupe loc?
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
bai, ia nu-i mai dati idei.. :finger:
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
tu ai 4x4 , :ninja: ![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ti se pare tie ca as avea nevoie? :unibrow: :unibrow:
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ce vorbesti mane? :nod:
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
QUOTE (Sorin) ce controleaza calculatorul?????? e asa sa ocupe loc?
unichip-ul nu tre sa-i modifice si avansul??? sunt curios cum o face asta la jetronic..."calculatorul" se ocupa doar de injectoare...eu asa stiu... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
QUOTE (kali) nu te lua dupa ce zic circotasii astia ... se poate face fara probleme daca nu sari calul cu boost-ul:
ar fi o idee buna sa reduci rata de compresie, dar, daca e prea scump - merge cu motorul stock, dar cu boost mai mic .. turbina: T25 (gasesti si la 300E pe e-bay, reconditionate), sau GT28(daca spargi o banca, ceva ..) wastegate - se poate cu actuator vacumatic (nu mai ai treaba cu controlul electronic) sau cauti o turbina cu wastegate incorporat ... colector evacuare pt turbo - serpisori, pot fi facuti "custom made" - nu cred sa fie mai mult de 150E e posibil sa-ti trebuiasca injectoare mai mari, sau un injector suplimentar (se monteaza inainte de corpul de acc - pt ca benzina suplimentara sa raceasca amestecul ... dar daca ai vre-un rateu pe admisie bye-bye turbina ...) regulator reglabil de presiune 100E; unichip + dyno tuning 450E; bujii "reci" - 150E; intercooler klumea - minim 80% randament ... 150-200E un afr meter e excelent - dar daca vrei unul lumea costa de te sparge .. am vazut zilele trecute unul cu Sorin pe la 300USD (stand alone); btw - afr tb sa fie 11.5-12.5 (amestec bogat), ca daca te duci peste 14.8 ... s-a terminat cu motorul ... blow off e indicat - dar si asta e destul de scump (pt presiuni pana in 10 psi (0.7 bar) e cam 100E) cu set-up asta poti rula linistit 0.5bar - si poti astepta 220-240CP + o gashca de cuplu de la 2.500rpm in sus ... PS: nu te arunca la scazut compresia - ca nu e neaparat o solutie buna ... in special daca vrei sa rulezi low bost (pana la 0.7bar ..); pana la 250CP - cred ca piesele interne ale motorului stock n-o sa aiba probleme, mai ales ca motorul e facut de curind ... Pornesc de la ce a zis Kali ca el a enumerat si preturile ![]() 1.Motorul-pot sa incerc sa fac pe motorul care il am dar ma gandesc ca 2,3 are compresia 9,8 parca si asta ar fii cam mare pt ce vreau eu,motorul are 275.000 km si la el s-au schimbat decat segmentii(asa zice proprietaru da nu prea cred) si cuzinetii(de ceva timp am la rece o bataie de linie aleator ce-i drept dar se aude ![]() 2. Turbina + evacuare as lua de 324 td inca nu am inteles daca merge sau nu ,e un zvon conform cum ca turbinele de dizel ar baga boost mai mare 3.injectoare mai mari aici nu stiu ce sa zic or merge injectoare de pe motor de 3,5? 4.unichip+dino 450E aici nu prea am ce comenta 5.Afr?aici m-ai pierdut da il bag si pe asta pe lista la 250E 6.blow off valve obligat + bujii 250E 7.diverse- 500E aici zic intercooler si ce o mai fi pe acolo Total:cam 2000E nu am idee clar cate turbina si sa zic asa cu marja de siguranta 2500E ![]() 2500E sunt cam 90 mil asta ar insemna un imprumut pe vro 3 ani asa cu o rata de 4,5 mil pe luna ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
2.7 cu 300 de europeni?
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
QUOTE (Ionut) QUOTE (Sorin) ce controleaza calculatorul?????? e asa sa ocupe loc?
unichip-ul nu tre sa-i modifice si avansul??? sunt curios cum o face asta la jetronic..."calculatorul" se ocupa doar de injectoare...eu asa stiu... ![]() asa si senzorii de pe motor ii spune unde este aprinderea si respectiv pistonul si in functie de asta ii da mai multa sau mai putina benzina calculatorul -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
QUOTE (316i) 2.7 cu 300 de europeni?
![]() Bine mah atunci 400 ca te cunosc ![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
e ok rata de compresie de 9.8:1 .. doar daca nu vrei sa faci motorul de vre-o 400CP
![]() formula dupa care poti calcula cam cit boost poti rula e : (boost + 1)*CR = TECR; la afr 11.5-12.5, benzina 96 Octan, intercooler 80%, TECR tb sa fie < 16.5. CR = rata de compresie a motorului (9.8 in cazul tau) dupa ce afli cit boost poti rula - calculam si ce putere vei obtine ... dupa aia vom calcula cit aer trage motorul in regim de boost (kg) - si vom cauta o turbina potrivita si un intercooler pe masura ... asta va lua ceva timp ... ![]() afr = air fuel ratio, iti spune cit de bogat/ sarac este amestecul raport intre aer si benzina... cu cit amestecul este mai sarac, cu atit creste temperatura in cilindru si creste si riscul de detonatie ... am uitat ai avans "la mina" - va trebui un dispozitiv care sa stie sa reduca automat avansul (cu senzor de detonatie), gen splitsecond, sau alte piggiback de-astea .. s-ar putea sa stie si unichip-ul sa reduca avansul daca motezi senzor de detonatie (de vb cu florin) .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Pai mai mult de 200-250 cai nu am nevoie
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
be my guest
![]() if you'll need any help ... shoot -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
http://www.bimmer.ro/forum/download.php?id=1576 am bagat aici datele lui 2,3 si a iesit ca merge la 250 cai dus
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
QUOTE (alex230ro) http://www.bimmer.ro/forum/download.php?id=1576 am bagat aici datele lui 2,3 si a iesit ca merge la 250 cai dus
![]() a iesit cu ok sau cu "la limita" ? cit boost zice programelul ca ai nevoie? calculul ala e valabil pt compresor centrifugal .. la turbo tb luat in calcul si incalzirea generata de apropierea de gazele de evacuare .. -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Zice ok :unibrow: boost ar veni 0,62
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
vezi ca am update-at bost calculatorul cu unul mai profesional ... made in USA ![]() -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 374 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 32 ![]() |
Alex, daca ma gindesc mai bine - cred ca pt tine ar fi mult mai potrivit un compresor cetrifugal decit o turbina ...
iti livreaza boost progresiv si nu mai pierzi asa usor aderenta la ture joase: gindeste-te ca o turbinica de-asta mica gen T25 ajunge la full boost undeva dupa 2.500rpm ... si, chiar daca efectul este beton, cu siguranta ca vei pierde imediat controlul masinii (mai ales cu diff-ul tau) .. ar fi idee sa vedem ce rate de boost/ airflow ai nevoie si sa incercam o harta de G60 - poate se potriveste (si una second sau reconditionata e destul de ieftina) .. uite cum arata curba de cuplu la un 318i (M43B18) cu compresorul pe care l-am comandat eu, la un boost maxim de numai 0.55bar si fara intercooler ... e acolo si o poza a compresorului ... si imagineaza-ti ca eu vreau sa rulez 0.8 bar (faza 2), pun un interooler klumea si am si 100cmc mai mult ... :ninja: -------------------- '99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Kali, M43B18 am eu, poti sa-mi trimiti pe mail tot ce ai pentru asa ceva? Cat costa toata treaba aia din poza? Vreau si eu 175CP din motorasul meu :unibrow:
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 11:55 PM |