IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Urs turbo?
alex230ro
post Feb 27 2006, 04:15 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



De ceva timp ma alearga un gand criminal biggrin.gif sa fac 2,3( sau 2,5) turbo si pt asta vreau sa aflu cat mai multe despre turbo si cu ce se mananca el smile.gif .Ideea mea ar fii sa pun o turbina+evacuare de la un 324 td astea se gasesc intrebarea ar fii cum naiba o sa pot regla motorul si cam pana la ce presiune in turbina rezista pistoanele.Nu va ambalati tare asta e un vis de-al meu si e posibil sa nu se indeplineasca niciodata avand in vedere starea financiara destul de precara in care ma aflu sad.gif .Asa ca astept pareri sugestii injuraturi felicitari numere de telefon ale pisihiatrilor etc :paranoid:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Feb 27 2006, 04:26 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



Offtopic...esti pastilat acum ...Nu??? laugh.gif


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Feb 27 2006, 04:28 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





Off topic- Nu se vede biggrin.gif Off topic supapele de turbo sunt diferite fata de cele standard nu,compresia "ideala" pt turbo 8 nu? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Feb 27 2006, 04:42 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Asta mai e o alta problema ,aici cred ca o sa ne lamureasca mai pe seara George 77 mi-a explicat el ce si cum da nu prea am inteles smile.gif .Later edit:din ce am vb cu el s-ar putea ca motorul sa suporte max 0,5 bari
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Feb 27 2006, 05:23 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



vreau sa spun ca visul meu este sa am un bmw e30 turbo(adica motor 2.5 m20) eu nu vreau 760li. e visul meu. am multe filme cu asha ceva. daca vrei sa pui turbo trebuie sa decomprimi motorul. de al 2500 de duci la 2800 ccm arbore cotit schimbat si pistoane, luat din bloc motor. supape. tot. pana si axul cu came. asta e mai greu. in motor. trebuiesc pistoane turnate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Feb 27 2006, 05:30 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





Da sau as putea sa iau un 2,7 biggrin.gif parca cipi_ydg avea asa ceva anu trecut de vanzare :unibrow:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Feb 27 2006, 05:52 PM
Post #7


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



alex230ro, oare o sa traiesc destul sa apuc ziua in care o sa vad, lansat de tine, un topic cu titlul "Cum sa faci ursul sa consume putin" sau "Cheltuieli minime pentru intretinere ursulet" ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Feb 27 2006, 05:52 PM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



poti si asha. dar 2.5 se preteaza mai bine la turbo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Feb 27 2006, 05:57 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



QUOTE (Robert)
alex230ro, oare o sa traiesc destul sa apuc ziua in care o sa vad, lansat de tine, un topic cu titlul "Cum sa faci ursul sa consume putin" sau "Cheltuieli minime pentru intretinere ursulet" ? smile.gif

Nu cred i got the need 4 speed cred :paranoid: totusi un motor turbo cred ca va consuma mai putin ca unul pe benzina aspirat tongue.gif la intretinere clar o sa ma sparga sad.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Feb 27 2006, 06:24 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





alex o sa trebuiasca multe credite
2.5 -ul o sa crape in prima 1000 de km
iti trebuie asa: bloc de eta cu pistoane cu compresie mica
chiuloasa de 2.5 "hemisferica"
arbore cotit de 2.4 td
supape mai mari atat admisie cat si evacuare
turbina t3/t4 sau un gt28
wastegate +blow-off
injectoare cu debit marit de Ford Mustang dupa 92
intercooler
un unichip -piggy-back computer
tevi multe , atat de aer de apa si de evacuare
un afr sa monitorizezi amestecul stochiometric sa fie peste 14.8
aaa electroventilator ai
si un afm de m30 ar fi bine


a si eventual o tractiune 4x4

deci baga credite daca vrei intradevar asa ceva ..... nu conteaza motronic/ jetronic desi as prefera motronic


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Feb 27 2006, 07:05 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



ia bagati un ochi aici...: http://forum.4tuning.ro/download.php?id=84163
:nod: :retard:


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 27 2006, 07:41 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



hmm 0-236km/h 9.5sec... fuge ceva.. cred ca si asta ma face.. sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Feb 27 2006, 09:41 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



blocul ala de eta. e ala cu 2.7 si 120 de cai? sau 2.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Feb 27 2006, 09:45 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





2.7 parca am zis
fiti atenti tongue.gif :ninja: la indicatii


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Feb 27 2006, 09:48 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



QUOTE (Sorin)
alex o sa trebuiasca multe credite
2.5 -ul o sa crape in prima 1000 de km
iti trebuie asa: bloc de eta cu pistoane cu compresie mica
_chiulasa_ de 2.5 "hemisferica"
arbore cotit de 2.4 td
supape mai mari atat admisie cat si evacuare
turbina t3/t4 sau un gt28
wastegate +blow-off
injectoare cu debit marit de Ford Mustang dupa 92
intercooler
un unichip -piggy-back computer
tevi multe , atat de aer de apa si de evacuare
un afr sa monitorizezi amestecul stochiometric sa fie peste 14.8
aaa electroventilator ai
si un afm de m30 ar fi bine


a si eventual o tractiune 4x4

deci baga credite daca vrei intradevar asa ceva ..... nu conteaza motronic/ jetronic desi as prefera motronic



nu vad ca ai scris 2.7
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kali
post Feb 27 2006, 11:41 PM
Post #16


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 374
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 32



nu te lua dupa ce zic circotasii astia ... se poate face fara probleme daca nu sari calul cu boost-ul:
ar fi o idee buna sa reduci rata de compresie, dar, daca e prea scump - merge cu motorul stock, dar cu boost mai mic ..
turbina: T25 (gasesti si la 300E pe e-bay, reconditionate), sau GT28(daca spargi o banca, ceva ..)
wastegate - se poate cu actuator vacumatic (nu mai ai treaba cu controlul electronic) sau cauti o turbina cu wastegate incorporat ...
colector evacuare pt turbo - serpisori, pot fi facuti "custom made" - nu cred sa fie mai mult de 150E
e posibil sa-ti trebuiasca injectoare mai mari, sau un injector suplimentar (se monteaza inainte de corpul de acc - pt ca benzina suplimentara sa raceasca amestecul ... dar daca ai vre-un rateu pe admisie bye-bye turbina ...)
regulator reglabil de presiune 100E;
unichip + dyno tuning 450E;
bujii "reci" - 150E;
intercooler klumea - minim 80% randament ... 150-200E
un afr meter e excelent - dar daca vrei unul lumea costa de te sparge .. am vazut zilele trecute unul cu Sorin pe la 300USD (stand alone); btw - afr tb sa fie 11.5-12.5 (amestec bogat), ca daca te duci peste 14.8 ... s-a terminat cu motorul ...
blow off e indicat - dar si asta e destul de scump (pt presiuni pana in 10 psi (0.7 bar) e cam 100E)
cu set-up asta poti rula linistit 0.5bar - si poti astepta 220-240CP + o gashca de cuplu de la 2.500rpm in sus ...
PS: nu te arunca la scazut compresia - ca nu e neaparat o solutie buna ... in special daca vrei sa rulezi low bost (pana la 0.7bar ..); pana la 250CP - cred ca piesele interne ale motorului stock n-o sa aiba probleme, mai ales ca motorul e facut de curind ...


--------------------
'99 E36 Compact - M50B20 max 95kw ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Feb 28 2006, 12:33 AM
Post #17


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Exact asta gandeam si eu cand ii spuneam lui Alex ca o poate face turbo.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Feb 28 2006, 09:05 AM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP





daca el vrea sa puna pe motorul actual de 2300 turbo, ce sa faca cu unichip-ul??? ca el are jetronic.... :retard:


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Feb 28 2006, 09:32 AM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



daca ii pune injector inainte de corpul de acceleratie , daca ii da un rateu in admisie oare ce o sa se intample?????, mad.gif

faza cu injectorul se foloseste la raliuri si este amplasat nu stiu unde ca sa mareasca viteza gazelor, dar ma interesez si va spun exact

unichipul merge si la jetronic smile.gif dar mai bine e cu motronic



scuze cu 14.8, eram cu gandul la niste carnati

si din 2.7 eta cu turbo se poate scoate safe in jur de 320-340 cp


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Feb 28 2006, 09:33 AM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



QUOTE (Sorin)
daca ii pune injector inainte de corpul de acceleratie , daca ii da un rateu in admisie oare ce o sa se intample?????, mad.gif

faza cu injectorul se foloseste la raliuri si este amplasat nu stiu unde ca sa mareasca viteza gazelor, dar ma interesez si va spun exact

unichipul merge si la jetronic smile.gif dar mai bine e cu motronic


ia explica-mi cum? smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 03:08 PM