![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
eu
![]() creca nu am inteles despre ce e vorba , dar imi place ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (jaffar) pentru inceput, as vrea sa stiu cine a avut sau are sau macar a condus mai multa vreme ambele tipuri, ca sa ne putem arunca in niste comparatii pertinente.
parerea mea o stii :nod: -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (jaffar) pai ho, ca nu stiti ce vreau sa intreb
![]() vreau sa stiu intii pe cine ma bazez sa facem comparatii. eu am urs de 5 ani si e36 de o saptamina. voi ? hmm...tot am condus ursi din 97 si am e36 de 3+ ani -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
1.pai eu am avut 2 ursi 325 cam un an jumate impreuna si am mers cu vreo 5-6 e30 diversi , inclusiv 324td
2. e36 nu am avut - am mers cu 325 al unui prieten destul de mult ( ani )si cu 318 suficient sa imi fac o parere. de la e30 incoace am condus totzi bemveii in afara de seria7 nou, m5 nou, m6, z4, si o mai fi vreunul da nu imi amintesc acu. votez in continuare e30 ( versus e36) - cu conditia sa fie minim 325i si ma refer doar la senzatiile pe care le ai in masina. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
idei dezordonate :
nu mi-a placut interiorul la e36 - senzatie de opel vw etc. in special bordul. avantajul la e36 sunt airbagurile. la consum mi s-au parut cam la fel cu e30 peste 200 mi se parea riscant. e36 sta intr-adevar mai bine la viteze de astea. ambele masini la care ma refer erau cu suspensii M ( full, nu doar arcuri ) e30 accelera mai bine la viteze mici ( scartz cu a treia la 70 la ora ![]() franarea mi se parea mai brutala dar mai eficienta la e30 raza de bracaj e mai mare la e30? parca asa mi s-a parut... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
useful link for you http://www.whatcar.co.uk/car-review-summar...=529&Submit1=GO fa abstractie de poza ![]() Turning circle (m) no data ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
pai si ce pisica ti-ai luat jafar 320 coupe? albastru ??
![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
chiar asa
ce masini comparam? ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (SUPERBEC) pai si ce pisica ti-ai luat jafar 320 coupe? albastru ??
![]() cuope la 4 usi :ninja: http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?p=15835#15835postat la 10:35pm -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
jaffar, ma bucur pentru tine. Un E36 320i cred ca a fost o decizie foarte buna. Sa-ti poarte mult noroc. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (jaffar) - ce nu inteleg eu: cum opresti e36 cu abs in conditii de aderenta slaba, cind ai in fata un obstacol ? ce stiu eu sa fac cu ursul nu merge, nu reusesc sa o arunc intr-o parte si sa evit. poate e doar necunoasterea masinii, nu stiu, cert e ca se duce glont inainte si e dificil de aruncat pe alta directie.
ciudat, la urs merge bine abs-ul pe zapada. chiar aseara am facut pe poligon niste teste cu abs-ul (stii ca merge pe poligon ![]() gabita poate sa confirme ![]() QUOTE (CAT) franarea mi se parea mai brutala dar mai eficienta la e30
n-am condus e36, dar am mers in dreapta cu cateva si zic ca e mult mai buna frana de la e36.. QUOTE (CAT) raza de bracaj e mai mare la e30? parca asa mi s-a parut...
stai sa vezi la mine cat e... poate ca e 4x4? :dis: ps: jaffar, ne dam, da? :unibrow: later edit: :eek: :eek: 320 e36 e mai usoara decat a mea.. :eek: :eek: 1270kg e36 320i, 1285kg e30 325ix |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (jaffar) la 210 km/h aveam consum peste 20, mai jos nu stiu ca inca n-am OBC si nici n-am terminat primul plin
![]() cred ca e standard consumul de 20 la viteze de peste 200 ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
motorul la urs era rece??? :dis:
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu ma.. imi iesise mufa de la pompa de apa.. oricum pana la viteza aia se incalzea el ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai nu senzorul ala de pe pompa de apa indica temp? :retard:
mie cand imi iese mufa aia nu-mi mai indica ceasu.. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
concluzia asta cred ca e valabila si la e36 vs e30, chiar daca nu sunt M3
ursu castiga la handling si fun factor :unibrow: |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
In orice comparatie obiectiva E36 castiga detasat; daca o dai in subiective, ursul poate pune mari probleme ("e mai fun", "fuge mai misto de-a latul (din)spre bordura" etc
![]() - Pisica e mai sigura, se redreseaza mai usor in situatii limita si te aduce mai greu in acele situatii - Suspensia este tare, dar nu simti asta ca la urs; directia este precisa si grea - Stabilitatea este mult, mult peste E30, nu numai la viteze mari; am mers cu masini (reno, pejo, c4 etc) din 2003-2005 si nu am simtit ca E36 ar putea fi inferior acestor masini cu 13 ani mai tinere - Bordul este modern, materialele din care e facut sunt excelente, isi pastreaza f. bine calitatea in timp; masina in general este moderna, cu exceptia partii frontale dure care oricum "indulceste" trecerea dela un E30.. ![]() - Ai tot felul de gadget-uri, care nici acum nu sunt standard pe masinile moderne: AC/clima bizonale, ASC(+T), OBC, trapa electrica, 10 boxe + amplif, torpedou care se inchide cu cheia ![]() Legat de bord, cand intru in urs am exact aceeasi senzatie (naspa) pe care o aveam cand intram in Nova - dupa ce imi luasem E30-ul Nu-sh ce sa zic, E36 este altceva, cred ca asta e cuvantul corect.. Daca esti in cautare de fun, usurinta in reparare ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
www.ejante.ro ![]() ![]() Group: Members Posts: 273 Joined: 26-November 05 Member No.: 108 Car: E60 Engine: 2.5 177cp ![]() |
urs=cart -------------------- e46 325ci
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (Iulika0069) In orice comparatie obiectiva E36 castiga detasat; daca o dai in subiective, ursul poate pune mari probleme ("e mai fun", "fuge mai misto de-a latul (din)spre bordura" etc
![]() tu n-ai fost subiectiv acum? ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu cred ca se poate spune ca E36 e mai _durabil_ decat E30, vorbind dpdv al materialelor folosite (bord and sh*t). Pana una alta E30 exista cu muuuult inainte sa apara E36 (dooh, logic) si cele de care s-a avut grija arata in continuare extrem de bine. Deci aceasta afirmatie e falsa.
![]() In ceea ce priveste issue-urile de driveability nu pot sa ma pronunt pentru ca inca nu am mers cu E36, inca. Poate-l corup pe Jaffar la o tura de strasse si revin cu impresii despre stabilitate si restul. ![]() A, iar vorbind de "gadget-uri" sa stii ca E30 are cam aceleasi optionale pe care le are si E36, incluzand OBC, trapa electrica, etc. mai putin toate ASC,ABC,DEF,GHI,XYZ si asa mai departe. Deci motivele aduse de tine sunt in proportie de ~50% fabricate. :finger: -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 08:57 PM |