![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Uralul a venit la pachet cu o jucarie care arata mult mai bine, dar tot nefunctionala. Deocamdata.
Rezervor ciuruit, hidraulica ambreiajului defecta, carburator cam murdar si asa mai departe. Are un bec care sta aprins si nu stiu de la ce e. Sper ca nu e presiunea uleiului... Fiind bord tip vechi (adica non-facelift), nu gasesc semnificatia becurilor, iar plasticele transparente pe care erau desenele s-au copt/spart. In ultimele luni - i-am indreptat balamaua usii spate, ca nu se inchidea, - am incercat de cateva ori sa improvizez ceva la racordul cilindrului de ambreiaj - am schimbat cilindrul de ambreiaj - pus bujii noi - am curatat carburatorul - curatat centrifuga de ulei, in care am gasit un pumn de mazga intarita de zici ca era pamant - si am mai facut cateva nimicuri. Mult mai putin decat as fi putut, dar n-a fost chef. WE-ul trecut am reglat jocul culbutorilor si am curatat baia de ulei. Jocul culbutorilor era destul de ok peste tot mai putin cil. 8, care avea 0.04 in loc de 0.15 la admisie si 0.15 in loc de 0.25 la evacuare. Banuiesc ca de aici era schimbarea de ritm: cand se incalzea incepea brusc sa intrerupa si sa dea rateuri. Am dat jos baia de ulei, pentru ca uleiul scos initial era super jegos, cu dungi de nuante gri. Am pus ulei nou si s-a innegrit repede. Ce am gasit in baie... nu era prea rau, dar era ceva mazga in burta si cu mult span grosut. Ma gandesc ca era de la rodaj adunat acolo. Dopul nu are magnet. Ma asteptam la mai rau. Am redesfacut filtrul centrifugal de ulei, deja se cam manjise, desi a mers doar vreo ora de cand l-am curatat. L-am curatat, pus ulei nou iar. 5W50, de data asta ![]() Maine-l probez. I-am tras si doua prezentari https://www.youtube.com/watch?v=qzLTxjsB2xk https://www.youtube.com/watch?v=vcnr8HQwkNA -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
![]() ![]() ![]() Am un mix de sentimente vis-a-vis de tine: impresionat combinat cu speriat ![]() Apreciez curajul avut pt namilele astea... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
... adica nebunia ![]() Daca nu mi-au ajuns masinutele atunci cand eram mic... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Deci da, ma gandeam ca eu cu Patrolul am tupeu
![]() ![]() This post has been edited by alex230ro: Mar 8 2023, 11:04 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Stai ca eu sunt un mare uituc. Am fost si cu tine la vreo unitate militara?
Am tot participat la licitatii directe ale armatei, dar n-am fler. Ori am lasat sa-mi scape printre degete chestii care meritau luate, ori am luat chestii nejustificat de scump. Gaz-ul si Uralul le-am luat de pe 'piata libera' ceva mai scump decat direct din unitate, dar un pic frumos spoite si, cel mai important, cu CIV nou. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Pai eu te-am "initiat" era ceva unitate la pod la Otopeni peste centura, vroiai un ARO atunci care ti l-a suflat ceva samsar cu care ne vazusem prin unitate a fost acum multi ani . -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mda, mi s-a sters cam total din memorie. Acum imi amintesc ceva, vag.
Deci de la tine stiu de romtehnica? vroiai un ARO atunci care ti l-a suflat ceva samsar Story of my life. Era prin 2011. E si acum o sleahta care pun bete in roate celor care apar episodic la licitatii si care chiar vor sa cumpere fiarele pentru ei. Sa fi fost, oare, acelasi care m-a umflat la Kraz (unul solid, inalt), de am ajuns sa-l iau la pret dublu... Dar acum mi-am permis sa ma arunc, macar sa stiu ca nu ajunge la altul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am postat pe youtube ce am mai facut la Gaz, inca nu sunt la zi cu postarile, pentru ca nu am timp de editat. Intreg playlist-ul aici:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLc-5...hZZB4UtGYf9L9tW Asa ca, spoiler alert: e cam gata de inspectia tehnica ![]() Aseara am reasezat roata fata care era prinsa descentrat, prezoanele (piulitele) nu intrau la fix in gaurile din janta, in plus roata era defazata 180 grade pe butuc, prin urmare nu putea si conectata la sistemul de umflare. Noroc ca toate componentele erau acolo, le-am pus cap la cap. Azi am umflat rotile, din pacate nu pot conta pe manometrul din bord. Are pozitia de Zero la ora 6, iar pe la 1,3 bar atinge in limitatorul de 0 al cadranului si acolo ramane. Deci imi indica doar 0-1,3 bar. Tot e bine, ca pe 1,3 bar poti sa mergi. Rotile aveau in jur de 0,7-1 bar si pareau destul de ok. Am improvizat cu manometrul de la compresor conectat prin doua furtune bagate unu-ntr-altul apoi legate la robinetul de purjare apei din butelia masinii. Umflat rotile pana pe la 2 bar si inchis la loc robinetii lor, sa nu piarda aerul. Vad ca manualul insista pe presiune standard - 2,8 bar. Poate o s-o mai ridic, macar sa treaca de 2,5. Gumele sunt destul de crapate... Ce am mai facut pana acum, in afara de ce am scris in prima postare: - curatat pipele si reconectat astfel incat sa atinga bine - verificat delco, verificat distanta platinilor si uns pasla aia - schimbat garnituri din pompa de ambreiaj. Am pompa noua (e combinata ambreiaj+frana - 190E) dar n-am putut sa o schimb pentru ca are o conducta intepenita. - schimbat inca niste racorduri de frana si ambreiaj (erau obturate) - plimbat pe Bart si apoi nepotii. S-a deschis usa dubei in mers, iar s-a indoit balamaua si nu se mai inchidea bine. Am indreptat-o la loc. - montat rezervor nou de benzina si conectat, ca pana acum a mers pe bidon de 5 litri ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Jurnal de bord: 1704,1 km
Am pozitionat scaunul mai in spate, pana pe pozitia 3 din 4. Acum pot incapea si oameni. Doar la volan, deocamdata. Am intors oglinzile in jos. Chiar daca ii statea frumos asa, cu ele ciulite, ramele usilor obturau vizibilitatea. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
2129 km In 2023 am rezolvat RAR-ul, in doua etape, la prima am fost respins pentru frane. Apoi am mers la retroaplicatia militara Buzau/Hales. Inca mai am de pus cateva clipuri lungi despre ce am facut la masina pana sa trec RAR-ul, apoi cu plimbarea pana la Hales. Deocamdata: https://youtu.be/CMt3XfbRpPA?t=270 Apoi a stat in soare, vant, ploi si ger. In 2024, doar doua iesiri scurte: - salvat un tractoras din rau: https://www.youtube.com/watch?v=ny0NvkDRZIk - o mica dezghetare: https://www.youtube.com/watch?v=SFnvF0YSxdk Am iesit WE trecut prin comuna si constat ca se incinge roata stanga fata. Voiam sa demontez azi roata ca sa verific cilindrul de frana, dar fix cand scriam asta mi-am dat seama ca la roata respectiva e singurul racord de frana original. Si au obiceiul sa se obtureze. Hm. Cred ca nu l-am cumparat inca. Ia sa dau comanda. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Toamna asta l-am folosit ca sa impinga in curte trei noi achizitii: un SR 114 D (Bucegi diesel) si doua Zil 157.
Se ineaca destul de usor, ultima data a trebuit sa scot toate bujiile - pe care le-am si schimbat cu cele vechi (adica vechi de vreo 50 de ani). A pornit brici, dar tot tinde sa se inece daca nu sunt atent cu spriturile. Bujiile astea vechi sunt aparte: - nu au saibe de etansare, au fata putin conica - intra o idee mai adanc in camera de ardere, in comparatie cu bujiile de tip nou. https://www.youtube.com/watch?v=MGlQukyGKDo -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Umm, scuza-ma ca intreb, dar ce faci cu atatea camioane?
![]() Unul, inteleg... de curiozitate, pasiune etc... dar cate ai, 4? ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
8? 9? Inca nu stiu.
In toamna asta am facut 4 achizitii, trei sunt acasa, pe a patra sper sa o marit direct din unitate. Pai, ce sa fac...pitici pe creier. 1. nu pot rezista cand vad un Ural la vanzare decat daca in acelasi timp e ceva care s-ar califica la "diversificare". 2. diversificare: am o lista ascunsa de dorinte, despre care uneori nu stiu nici eu sau speranta e aproape moarta, iar daca apar la vanzare nu le pot rezista. Dar, acum ca s-a umplut curtea, incep sa ma gandesc la samsareala. In principiu poti scoate lejer 1000E profit la o masina, dar tintesc mai sus de atat, ca e totusi ceva deranj, alergatura. Referitor la Ural, le-as strange pe toate la mine si pentru ca-mi plac al dracului de mult (doar Ural si E28 imi dau acei fiori cand ma uit la ele) dar si pentru ca as ajunge sa am un oarecare monopol pe un model de masina spectaculoasa si din ce in ce mai rara, ceea ce in timp va duce la preturi solide la revanzare. Deocamdata parcul e plin, adapostul e aproape gata si apoi ar fi cazul sa le iau la mana, una cate una, sa le pun pe drum. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Am vazut asta intamplator: https://www.echipamentemilitare.ro/produs/c...-armata-romana/ Nu stiu daca te intereseaza, dar mna....eu mi-am facut datoria si m-am gandit la tine ![]() PS: "e mai multe" acolo https://www.echipamentemilitare.ro/magazin/auto/ This post has been edited by BBo: Jan 16 2025, 06:34 PM |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E multe cifrele din PRET , acolo. Si nu prea mai are nimic in stoc.
Mai bine le iei direct de la armata, inca apar multe DAC-uri, dar eu tot setat pe Uraluri am ramas. Azi la 14:00 se incheie inscrierea la o licitatie care, printre multe DAC-uri 4x2 , 4x4, 6x6, ofera: - tractor senilat de artilerie TMA 83. Pretul de pornire 37000 lei cu tot cu taxe. Arata foarte foarte bine, cica ar avea ceva probleme la ambreiaje, nu stiu cat de adevarat o fi. La licitatia anterioara cerusera 47000 lei - remorcher 8x8 DAC 887R din '95. Deci destul de nou, probabil motorizare imbunatatita. Desi problema lor era faptul ca ambreiajul nu facea fata cuplului motorului. 47500 lei. La licitatia anterioara cerusera 59000 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 12:41 PM |