Rezervor ciuruit, hidraulica ambreiajului defecta, carburator cam murdar si asa mai departe.
Are un bec care sta aprins si nu stiu de la ce e. Sper ca nu e presiunea uleiului... Fiind bord tip vechi (adica non-facelift), nu gasesc semnificatia becurilor, iar plasticele transparente pe care erau desenele s-au copt/spart.
In ultimele luni
- i-am indreptat balamaua usii spate, ca nu se inchidea,
- am incercat de cateva ori sa improvizez ceva la racordul cilindrului de ambreiaj
- am schimbat cilindrul de ambreiaj
- pus bujii noi
- am curatat carburatorul
- curatat centrifuga de ulei, in care am gasit un pumn de mazga intarita de zici ca era pamant
- si am mai facut cateva nimicuri. Mult mai putin decat as fi putut, dar n-a fost chef.
WE-ul trecut am reglat jocul culbutorilor si am curatat baia de ulei.
Jocul culbutorilor era destul de ok peste tot mai putin cil. 8, care avea 0.04 in loc de 0.15 la admisie si 0.15 in loc de 0.25 la evacuare. Banuiesc ca de aici era schimbarea de ritm: cand se incalzea incepea brusc sa intrerupa si sa dea rateuri.
Am dat jos baia de ulei, pentru ca uleiul scos initial era super jegos, cu dungi de nuante gri. Am pus ulei nou si s-a innegrit repede.
Ce am gasit in baie... nu era prea rau, dar era ceva mazga in burta si cu mult span grosut. Ma gandesc ca era de la rodaj adunat acolo. Dopul nu are magnet. Ma asteptam la mai rau. Am redesfacut filtrul centrifugal de ulei, deja se cam manjise, desi a mers doar vreo ora de cand l-am curatat. L-am curatat, pus ulei nou iar. 5W50, de data asta

Maine-l probez.
I-am tras si doua prezentari
https://www.youtube.com/watch?v=qzLTxjsB2xk
https://www.youtube.com/watch?v=vcnr8HQwkNA