Mar 6 2023, 01:54 PM
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,516 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Uralul a venit la pachet cu o jucarie care arata mult mai bine, dar tot nefunctionala. Deocamdata.
Rezervor ciuruit, hidraulica ambreiajului defecta, carburator cam murdar si asa mai departe. Are un bec care sta aprins si nu stiu de la ce e. Sper ca nu e presiunea uleiului... Fiind bord tip vechi (adica non-facelift), nu gasesc semnificatia becurilor, iar plasticele transparente pe care erau desenele s-au copt/spart. In ultimele luni - i-am indreptat balamaua usii spate, ca nu se inchidea, - am incercat de cateva ori sa improvizez ceva la racordul cilindrului de ambreiaj - am schimbat cilindrul de ambreiaj - pus bujii noi - am curatat carburatorul - curatat centrifuga de ulei, in care am gasit un pumn de mazga intarita de zici ca era pamant - si am mai facut cateva nimicuri. Mult mai putin decat as fi putut, dar n-a fost chef. WE-ul trecut am reglat jocul culbutorilor si am curatat baia de ulei. Jocul culbutorilor era destul de ok peste tot mai putin cil. 8, care avea 0.04 in loc de 0.15 la admisie si 0.15 in loc de 0.25 la evacuare. Banuiesc ca de aici era schimbarea de ritm: cand se incalzea incepea brusc sa intrerupa si sa dea rateuri. Am dat jos baia de ulei, pentru ca uleiul scos initial era super jegos, cu dungi de nuante gri. Am pus ulei nou si s-a innegrit repede. Ce am gasit in baie... nu era prea rau, dar era ceva mazga in burta si cu mult span grosut. Ma gandesc ca era de la rodaj adunat acolo. Dopul nu are magnet. Ma asteptam la mai rau. Am redesfacut filtrul centrifugal de ulei, deja se cam manjise, desi a mers doar vreo ora de cand l-am curatat. L-am curatat, pus ulei nou iar. 5W50, de data asta Maine-l probez. I-am tras si doua prezentari https://www.youtube.com/watch?v=qzLTxjsB2xk https://www.youtube.com/watch?v=vcnr8HQwkNA -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
|
TiL Bobita al II-lea Mar 6 2023, 01:54 PM
BBo Am un mix de sentimente vis-a-vis de tine: impresi... Mar 6 2023, 02:50 PM
TiL ... adica nebunia
Daca nu mi-au ajuns masinutel... Mar 6 2023, 04:32 PM
alex230ro Deci da, ma gandeam ca eu cu Patrolul am tupeu ... Mar 8 2023, 11:02 AM
TiL Stai ca eu sunt un mare uituc. Am fost si cu tine ... Mar 8 2023, 02:14 PM
alex230ro Pai eu te-am "initiat" era ceva unitate ... Mar 8 2023, 02:59 PM
TiL Mda, mi s-a sters cam total din memorie. Acum imi ... Mar 8 2023, 04:32 PM
TiL Am postat pe youtube ce am mai facut la Gaz, inca ... Apr 13 2023, 03:01 PM
TiL Jurnal de bord: 1704,1 km
Am pozitionat scaunul m... Apr 15 2023, 07:29 AM
TiL 2129 km
In 2023 am rezolvat RAR-ul, in doua etape... Aug 29 2024, 09:57 AM
TiL Toamna asta l-am folosit ca sa impinga in curte tr... Dec 2 2024, 06:37 PM
BBo Umm, scuza-ma ca intreb, dar ce faci cu atatea cam... Dec 3 2024, 01:03 PM
TiL 8? 9? Inca nu stiu.
In toamna asta am facut 4 achi... Dec 7 2024, 09:25 PM
BBo Am vazut asta intamplator:
https://www.echipamente... Jan 16 2025, 06:32 PM
TiL E multe cifrele din PRET , acolo. Si nu prea mai a... Jan 21 2025, 12:17 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 1st November 2025 - 04:07 PM |