![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
12.1990
325i fost A, actualmente manual Are de toate, inclusiv probleme ![]() Merge bine in afara, arata binisor (n-am gasit rugina vizibila pe niciunde), hardtop, AC, suspensie, interior sport alea alea ... 182K km, adus in tara in 2013 - a stat mai mult in garaj, n-a facut decat 900km in 6 ani. Aici se termina partile pozitive. Broblem: - cutia automata a fost schimbata cu un Getrag 240 (pare de M20 din ce zice Goagal, desi ar fi trebuit un 260); timoneria e cam in pom, ma rog - nu ne plictisim la volan - AC montat de proprietar pare destul de OE... dar cu belele, pare sa determine supraincalzirea motorului - am muscat-o odata ![]() - am o bataie in podea daca plec mai tare - doar in treapta I; dar asta a aparut dupa ce am luat-o, a trebuit sa-i fac rodajul, deh ![]() - niste scurgeri de ulei cutie, motor etc - ceva improvizatii pe parte electrica - am gasit niste sigurante arse pe la baterie, are un casetofon si alarma montate, poate de aici... - nu merge decapotarea electrica - becuri de toate culorile aprinse prin bord ![]() Am ceva dileme legate de ce vreau sa fac cu ea, dar mai am timp pana la primavara cand o sa iasa din hibernare. Scopul imediat e o revizie/inspectie completa pana nu vine frigul. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Eu merg pe 10W40 și am motor mai nou că generație. As zice 10W40
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cat timp nu folosesti ulei care e mai gros la rece sau mai subțire la cald ar trebui sa fie ok -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Long time, no see.
Pare ca problemele mele cu bateria... nu erau probleme cu bateria. Masina asta ori are dileme existentiale, ori nu vrea sa porneasca cand se incalzeste. La rece niciodata nu sunt probleme, insa la cald ori electromotorul nu primeste curent, ori crapa ceva in el si nu-si revine pana nu se raceste. Mi-am bagat picioarele in verificari, multimetre, impamantari la motor, caroserie, draci laci, am si doar doua maini.... pana la urma am luat un e-motor nou. Cand si unde o sa-l schimb, Dzeu cu mila, ca e nasol de inlocuit si nici nu stiu vreun mecanic in zona unde e masina. Am si niste probleme cu locatia unde tin masinile, le-as aduce la Bucuresti, daca stiti vreun garaj sau hala (B sau imprejurimi), ceva unde le-as putea tine contra unei chirii, eventual sa mai si pot mesteri una-alta la ele, dati-mi de stire. Nu vreau sa le tin in parcari subterane de prin mall-uri cum am vazut ca se poarta... ![]() Las si doua poze pt posteritate de la o parada retro la care am participat in primavara. A fost prima si probabil ultima la care ma mai duc, publicul nostru pur si simplu (inca) nu are educatia necesara pt asa ceva... |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce ai patit la parada?
Are Interceptor un spatiu unde poate mai are loc in Mogosoaia. Dar doar pentru stocare cred, parca era de tip lifo (last in first out) -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Clasicele romanisme: copii se freaca si trag de toate alea, pitipoancele vor sa urce in toate decalotabilele sa le faca iubi poze pt insta, stai cu ochii pe bombardieri avand jeansi cu capse, stai cu ochii in 4 sa nu-ti faca picioare ba o antena, ba un capac de janta, ba un buton de radio, d-astea de care mai are nevoie omul prin gospodarie etc etc... ideea e ca nu te plictisesti si mai ales, nu te relaxezi. Cineva imi spunea chiar ca i-a gasit pe unii calare pe capota pe un E9 la Timisoara... ![]() |
|
|
![]()
Post
#166
|
||
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
De asteptat, mai ales ca masiniile nu erau intr-o zona delimitata de gardulete sau ceva.
Si se intample peste tot. Aveam in Olanda un prieten care locuia la un castel si desi nu era vizitabil pentru public, erau semne, lant la podul care trecea apa care era imprejur, tot mai intrau oameni sa bate la usa. Mai rau, odata s-au trezit cu niste turisti in dormitor. Poza wikipedia: -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
||
![]()
Post
#167
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Nu s-a mai intamplat nimic pe aici din primavara din lipsa de timp si frustrare pentru problema cu pornirea, nu puteam risca sa ma lase pe drum, oriunde as fi oprit motorul.
Intre timp am descoperit ca o puteam porni prin scurt intre pinii de pe mufa de diagnoza de pe motor.... ceea ce insemna ca minunatul contact ar putea avea dileme existentiale. Din aproape in aproape am ajuns la switchul de pe contact, din cauza presiunii ITP-ului si 200EUR mai tarziu m-am ales cu unul original nou, azi l-am desfacut pe cel vechi care era legat la un releu al alarmei... cred ca ala care a montat-o era mai amator ca mine. Am scos releul de pe switch, am curatat switchul si butucul cu WD40, l-am pus la loc.... si merge. Fmm. This post has been edited by BBo: Aug 29 2022, 12:19 PM |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Am pus switchul nou si am facut o plimbare de test. Pare ca de acolo era problema, nu baterie, nu electromotor, nu masa, nu borne, nu nimic... Bine ca am incheiat capitolul asta cu pornirea.
In rest, am observat ca la semafor / ralanti are uneori o balbaiala, apare aleatoriu si nu tine decat o fractiune de secunda... pare un misfire sau ceva de genul.... ceva nu e reglat bine, dar nu stiu ce si in acest moment nici nu ma pricep ![]() Ah si vitezometrul e dereglat cu vreo 10km/h in plus, comparat cu GPS... nu stiu de unde-i diferenta asta asa mare sau daca e normala la masini asa vechi, ca anvelopele si jantele-s conforme. Altfel se tine bine ![]() |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Daaaa switchul ala e ceva .... l-am schimbat si eu la mine pana la urma. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() Pentru balbaiala, poti incerca sa (de)reglezi bypass-ul debitmetrului. Scoti dopul mic albastru si rotesti cu inbus. Merge si cu o surubelnita dreapta cam nr 2 asa. Inainte de toate, memorezi pozitia: ori tii minte de fiecare data ce ai facut, cat ai strans. Ori inainte sa te apuci de treaba, strangi de tot si tii minte cate ture au fost. S-ar putea sa rezolvi daca strangi cam jumatate de tura. Miroase intepator la esapament? Stii povestea de la L-Jetronicul meu: http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=156672 Punctul 3. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Nah, Motronicul e mai cuminte nu cred ca are rost sa se joace in debitmetru.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu e chiar in debitmetru, dar... pe-acolo
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#174
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Ah, AC nu vrei sa vinzi masina ?
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ca am uitat sa editez eu am facut 1000 km intr-un an se pare, e mai putin decat cele 2000 facute in urma cu 2 ani totusi
![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Ah, AC nu vrei sa vinzi masina ? ![]() E pus dupa, si la mine... si cred ca e pus prost, ca s-a pierdut tot freonul. Cel putin acum 2 ani baga rece, acum ... pauza. O sa verific candva... s-ar putea sa nu fi fost schimbate mufele la R134a sau poate pierd pe altundeva. Altfel, daca nu vrei sa-i dai lu' Davila 1500EUR ![]() https://www.acsolutions.co/products/bmw-e30...-conversion-kit Cred ca vazusem si pe fb un post legat de un kit d-asta dezvoltat de curand, chiar zilele trecute imi aparuse ceva... ![]() Pentru balbaiala, poti incerca sa (de)reglezi bypass-ul debitmetrului. Scoti dopul mic albastru si rotesti cu inbus. Merge si cu o surubelnita dreapta cam nr 2 asa. Inainte de toate, memorezi pozitia: ori tii minte de fiecare data ce ai facut, cat ai strans. Ori inainte sa te apuci de treaba, strangi de tot si tii minte cate ture au fost. S-ar putea sa rezolvi daca strangi cam jumatate de tura. Miroase intepator la esapament? Stii povestea de la L-Jetronicul meu: http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=156672 Punctul 3. Nu am miros intepator pe evacuare. Din ce stiu, debitmetrul e intact, n-a fost umblat in el... nu mai tin minte daca bypass-ul de care zici are ceva urme de surubelnita ![]() O sa verific data viitoare cand mai ajung la masina, thx. |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Hehe Hey Alexandru, Thanks for reaching out! Unfortunately, we do not have a 318is model (yet), but this is something we hope to offer in the coming months. As for shipping - we most certainly ship overseas! I'm happy to run you a quote once we confirm availability of the 318i/is products. Sunt de mult pe lista -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Desi am zis ca nu ma mai duc....
![]() Pentru balbaiala, poti incerca sa (de)reglezi bypass-ul debitmetrului. Scoti dopul mic albastru si rotesti cu inbus. Merge si cu o surubelnita dreapta cam nr 2 asa. Inainte de toate, memorezi pozitia: ori tii minte de fiecare data ce ai facut, cat ai strans. Ori inainte sa te apuci de treaba, strangi de tot si tii minte cate ture au fost. S-ar putea sa rezolvi daca strangi cam jumatate de tura. Am verificat dopul albastru, nu pare sa fi fost umblat acolo niciodata, momentan nu m-as baga. Mai studiem daca mai face pe viitor, am schimbat benzina deocamdata ![]() |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Si la verificarea de primavara am observat ca s-au crapat furtunele de benzina....
Vreo recomandare de inlocuire, in afara celor originale? Am inteles ca trebuie sa fie din NBR... cele vechi erau unele Gates, pare ca nu au rezistat decat 3 ani. |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
https://dexyflex.ro/ro/furtunuri/cauciuc-fu...ro/fuel-oil-2a/
Eu am luat din alta categorie, care cred ca n-o sa tina la benzina, dar am vrut sa am toate diametrele posibile: https://dexyflex.ro/ro/furtunuri/cauciuc-fu...x-Fuel-Gas-Oil/ Am vazut si eu la Ural ca un furtun pus intre pompa si carburator, acum doar cateva luni, e deja crapat. Nu mai stiu ce furtun era, de unde l-am luat, dar inca nu comandasem dexyflex la momentul respectiv. Astea arata super ok, cele de 6-8-10mm sunt mult mai bine lucrate si mai carnoase decat ce aveam inainte - luate de pe la magazine de piese auto. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:49 PM |