![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Da, probabil ca va ateriza un AC - cam 700 Eur
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Multa greutate adaugata, si la E12 trebuie alta consola, urata, etc. Am cumparat acum multi ani piese pentru 2 sisteme AC E12 si E28 dar nu mai am facut nimic cu ele.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#383
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
pana la urma am fost azi la Autosoft Baneasa,volanul a fost pus pe drept iar geometria era perfecta.dar problema e alta dupa ce se ia viraj volanul nu revine la centru.vad ca e o saiba intre amortizor si flansa pe care da lunea vina,sau caseta servo aut. vasc si radiator pe masina pare ok acum parca a sarit 1mm peste jumătate dar a revenit inapoi dupa aceea. frana de mana reglata pierdea ulei pe la conducta care intra in repartitor a fost desfacut si restrans vedem zilele astea ce se mai intampla/ Pompa servo mianua,pe spate se aude iar un zgomot dubios ca si cum o tabla ar freca acolo. grupul mai scoate zgomote ciudate, am pus http://www.castrol.com/en_au/australia/pro...ip-75W-140.html sa nu fie ok? edit :sonda lambda noua cea veche dadea eroare Facut "geometrie" ma rog e un fel de a spune - Top Wheels - aparent am unghiuri cadere destul de "sarite" pe partea stanga lucru mega dubios. Am B12 Pro Kit pe masina pusa in 2019, nu imi e clar daca atunci s-a facut vreun reglaj la geometrie.Coborarea data de producator 40mm, overall am toate iesite din specs,ma rog mai putin partea dreapta.Atasez si fisa care mi-au dat-o , iar ciudat desi le-am zis sa regleze ce se poate practic nu au facut nimic dar de taxat au taxat ca si cum au reglat ceva pe acolo.Maine incerc si la alt service, ceva recomandari ?
Attached File(s)
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#384
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Take 2
![]()
Attached File(s)
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#385
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
pare ca am o problema cu unghiul de fuga dreapta caderea cred ca o mai pot "regla" Alex, din experientele pe propria piele am invatat sa fiu foarte prudent cu rapoartele standurilor de geometrie, mai ales atunci cand aceste rapoarte contin valori "ciudate". Am constatat ca sunt numeroase standuri a caror calibrare este defectuoasa. Cel mai bine, procedeaza similar unui control medical care a iesit prost: mai fa o a doua verificare, preferabil la un stand de geometrie cat mai nou si cu operatori despre care sunt referinte ca ar fi competenti. Apoi compara datele si ia o decizie in cunostinta de cauza. |
|
|
![]()
Post
#386
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Mersi, prima fisa e facuta cu un aparat Hunter / state of the art , a doua e cu ceva aparat "universal" socanta de diferenta de cadere de la 2 grade la 1.36 stanga. Ma rog o sa incerc sa fac o verificare suspensie. Plus o a 3-a masuratoare la Autosoft Baneasa . Din pacate cand e vorba de geometrie nu am intalnit pana acum pe cineva competent . Oricum ca si remediu cred ca voi comanda si https://www.wrt-parts.ro/produs.php?id=2177...28-E24-SP-2581/ caderea este cel mai probabil si din cauza suspensiei coborate. cel mai mult ma supara acum ca nu gasesc fisa de geometrie din 2017 pt a putea vedea diferentele setup-ul de atunci era arcuri de 6 cil si amortizoare Koni plus arcuri M tech spate, as zice ca masina era ca si inaltime stock - practic arcurile de 6 cil desi erau "low" puse pe 4 cil nu coborau mai deloc masina. This post has been edited by alex230ro: May 26 2021, 09:28 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#387
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
Alex, oricat de ciudat ar parea, tu insuti esti probabil mai competent decat majoritatea operatorilor, pentru ca e masina ta.
La BMW-uri "clasice", cu suspensie MacPherson in fata si trailing arms in spate, eu am avut rezultate foarte bune folosind urmatoarele device-uri: - pentru convergenta: http://www.trackace.co.uk/; - pentru cadere: https://www.gunson.co.uk/product/77066/Trakrite-Camber-Gauge (sau de la alt producator, sunt multe device-uri pe acelasi principiu). Important: utilizarea unui astfel de device depinde de modelul jantelor. Daca nu intra printre "spitele" jantei sa ajunga la disc, sau nu se poate fixa ferm si plan pe capacul hub-ului prin golul central al jantei, trebuie sa improvizezi ceva. Nu e complicat; - dupa caz, o nivela laser poate fi foarte utila pentru a determina orizontalitatea masinii. Mai ai nevoie de o suprafata plana si (aproape) perfect orizontala, de destul de mult timp si de rabdare. E un proces migalos. Dar, daca lucrezi cu atentie, iese foarte bine. Pentru unghiul de fuga nu am niciun instrument, dar acela oricum nu se poate regla (vorbim de masini stock, sau cvasi-stock). |
|
|
![]()
Post
#388
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#389
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Bonus , bujii pt teste am comandat și 4 buc Bosch cu 4 electrozi, a si am desfacut strut bar-ul jumatate de tura
![]() This post has been edited by alex230ro: May 26 2021, 02:01 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#390
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
nu mai pot sa editez, de mentionat ca inainte de face drumul pana la mare bujiile erau negre! -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#391
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
a si am desfacut strut bar-ul jumatate de tura ![]() Asta nu ma convinge, pentru ca nu ai control la ce parte sa misca mai mult sau mai putin. Ai schimbat si dreapta dar si stanga. Bujiile sunt multe prea curate. Mai ai ulei in motor? ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#392
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Maxim chiar
![]() ![]() This post has been edited by alex230ro: May 26 2021, 05:37 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#393
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Demult, cautasem si eu pe cineva priceput la geometrie si pana la urma am gasit in Catelu, la Autoagusta. Tipul a avut rabdare, am iesit de 2x in teste etc, a iesit foarte bine geometria la E46.
Intre timp am auzit ca a plecat de acolo, asa ca ma rog sa nu mai am nevoie prea curand, imi e o sila sa caut meseriasi buni.... ![]() |
|
|
![]()
Post
#394
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Back to 2017 , pare ca intotdeauna a fost asa geometria, well..
Attached File(s)
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#395
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Totusi nu vad unde e asa dramatic, sau poate imi scapa ceva. Poti sa pui camber plates si el invarti si reglezi pana iese perfect, dar nu sunt convincs ca situatia actuala cauzeaza un tinut de drum cum ai descris tu. Doar daca imi scapa ceva, ce nu e exclus deloc.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#396
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Acum e in cote tot, trebuie sa ies in teste. Am comandat și flanșe reglabile plus 2 bucșe bascula, poate iau și 2 bascule noi să știu o treabă. Am ceva promisiuni și de mers la un service mai competent pentru geometrie. Vedem
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#397
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Pus Bosch https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-b...p;grupa_order=1 parca e mai "smooth" in ture mari, relanti nici o imbunatatire.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#398
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Placebo rulz Eu prefer cat mai putini electrozi, ca sa fie cat mai mult loc pentru amestec de aer/benzina imprejurul scanteii, cat mai putine obstacole. La E39 am pus Denso (btw, la 11 lei bucata) cu un electrod, in locul celor cu 4 electrozi care sunt recomandate. De care bujii are M-ul, oare? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#399
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Buna intrebare https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=10...p;q=12129061868 daca bagi cautare dupa acest cod primesti : Denso cu 1 electrod si Bosch cu 3 electrozi
https://www.epiesa.ro/cautare-piesa/?find=12129061868 dar da https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-par...tc/12129061868/ 3 electrozi ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#400
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Bun, stiam ca pierd lichid de servo , asa ca am zis sa merg sa vad cat costa reconditionarea:
-caseta directie "noua" 797 -garantie caseta 363 - se returneaza dupa ce o las pe cea veche -manopera montat demontat caseta 500 -bielete plus capete bara 438 -conducta servo 679 -furtun servo 386 -reconditionare coloana directie 400 Toootaaal cu tva 3734 ![]() Acum : -bielete plus capete bara 438 aici am gasit febi bilstein la 250 lei deci... -conducta servo 679 nu imi e clar la care conducta se refera ei dar pe origina e cam 530 pe de alta parte nu prea am auzit de conducte duse la E30 -furtun servo 386 e parca 270 la fel ca mai sus -reconditionare coloana directie 400 nu stiu ce presupune, ei afirma ca am "crucea"dusa , din ce stiu acolo e o flansa de cauciuc de 80 lei care se schimba. Caseta de pe masina pare ca a fost lovita la un moment dat si lipseste o bucata din ea, de aceea zic ei recomanda schimbare din ce se vede curge pe la burduf. Daca tot am fost acolo am pornit masina sa ascult din nou zgomotul fantastic din "groapa" sunteul pare sa se auda din partea de jos a imbinarii cutie bloc motor . Am vorbit ajunge la Catalin cand se mai elibereaza . -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:26 PM |