IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Relee motronic 1.3
Gabi_323i
post Feb 22 2006, 09:43 AM
Post #1


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



ce relee are motronic 1.3? pe instalatie sunt 3 relee, vreau sa stiu ce tipuri sunt si ce fac fiecare


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Feb 22 2006, 10:42 AM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



da da, alea biggrin.gif
mersi, dar cum dracu imi dau seama care cum sunt? eu am vreo 4 relee dar nu stiu daca e vreunu ce-mi trebuie


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Feb 22 2006, 10:54 AM
Post #3


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP





il am pe ala alb ce motronic cred si mai am inca 3 relee, unul albastru si unul portocaliu care sunt la fel cu 4 pini, cel putin notatia de la pini, si inca unul care este la fel ca notatie si este tot cu 5 pini ca cel alb de motronic


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Feb 22 2006, 10:56 AM
Post #4


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



mda, eu ma duc sa pun instalatia si mai vedem dupa aia


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Feb 22 2006, 04:16 PM
Post #5


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



am pus totul si am dat sa o pornesc, nu dadea scanteie
am pus senzorul de la fulie in mufa identificatorului de cilindru si dadea scanteie, dupa aia nu a mai dat, dadeam sa pornesc si in timp ce se invartea nu dadea nici o scanteie, dupa ce luam electromotorul dadea ori o scanteie ori 2 la fisa centrala pusa la masa, pana la urma nu a mai dat deloc biggrin.gif s-a ars bobina cum era de asteptat, bobina de injectie tranzistoriala nu merg pe motronic, am fost si am luat alta de motronic si tot asa face, adica da scanteie dupa ce nu mai este plus pe electromotor si am observat ca iti timp ce da scanteia aia se aud si injectoarele


CE POATE SA FIE? calcultorul este de 1.8 DAR nu cred ca conteaza din moment ce prima data a mers, am incercat sa pun pe direct relele si tot asa face
si inca ceva pe plusul de la pompa de benzina, plusul de la releu care vine de calculatorul este un impuls intrerupt, adica nu continuu, e ca si cum merge un stop de semnalizare.


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Feb 22 2006, 04:22 PM
Post #6


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16





esti sigur ca o sa porneasca vreodata un motor in 6 cu calculator de 4 ??biggrin.gif


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Feb 22 2006, 04:40 PM
Post #7


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



calculatorul este de 1.8 m40
cand am luat motorul aveam motronic 1.0 biggrin.gif
acum am motronic 1.3 si inca nu am calculator dar totusi nu cred ca este de la asta
da bec, de ce sa nu porneasca? vii cu niste explicatii?


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Feb 22 2006, 06:30 PM
Post #8


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



ce anume sa stiu? ca merge cu calculator de m40?

ma ajutati ma si pe mine? :crybaby:


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Feb 22 2006, 08:27 PM
Post #9


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Pai in primul rand cum ajunge semnalul la doua dintre injectoare ,teoretic poate avea trei drivere sau 6 ,habar nu am cate are ,oricum nu asta este prob ,poate unde intra conexiunile de la cele doua injectoare in plus ,ar trebui sa vin aalte semnale sau sa iasa,ceva vital pornirii si mersului de altfel,daca era de la un 6 cil mai trea ca mearga ca erau doar erori de valori si nu mergea f regulat si in conditii optime dar asa nu credca va merge,iti trebuie un calc de 6 cil


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Feb 22 2006, 08:29 PM
Post #10


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP





acum mi-am dat seama, cred ca semnalul pentru bobina imi vine de fapt in mufa pt releul de pompa biggrin.gif tare rau, o sa fac rost de un ecu de 2.0/2.5 si mai vorbim :paranoid:


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Feb 22 2006, 08:32 PM
Post #11


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Este normal ca atunci cand da scanteie sa se auda si injectoarele ca doar prin impulsul de la fulie stie ca mot se invarte, asta cu contactul pus binenteles ,cam la toate sistemele de injectie electronice este la fel.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Feb 22 2006, 09:37 PM
Post #12


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



QUOTE (Gabi_323i)
calculatorul este de 1.8 m40
cand am luat motorul aveam motronic 1.0 biggrin.gif
acum am motronic 1.3 si inca nu am calculator dar totusi nu cred ca este de la asta
da bec, de ce sa nu porneasca? vii cu niste explicatii?


pai cum probabil ti-ai dat seama sunt 2 injectoare care ori nu functioneaza deloc, ori functioneaza complet aleator, poti sa arzi injectoarele alea 2 sau sa arzi calculatorul.. nu stiu sigur ce se intimpla acolo dar nu va merge niciodata .

daca nu gasesti calculator.. te duci la un nene in faur cu admisia in mana sa iti faca flanse pt 2 carburi biggrin.gif


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Feb 22 2006, 09:53 PM
Post #13


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



injectoarele au + din motronic relay cand se pune contactul, iar ele sunt grupate 2 cu 2 in cazul motoarelor in 4 cilindrii sau 3 cu 3 in cazul motoarelor in 6 cilindrii


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Feb 22 2006, 11:00 PM
Post #14


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost





Deci in cazul asta merg pe doua drivere,adica doi finali de putere,dar si oricum conexiunile sunt facute pe placa de circuite nu este facut un nod undeva pe traseul firelor,in concluzie nu poate functiona ,ai dreptate in momentul in care ai contactul pus ai + pe injectoare .Ai rezolvat ceva?Ti-a pornit ?


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Feb 23 2006, 11:58 AM
Post #15


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



QUOTE (jaffar)
fals, "nodul" este fix pe fire. ECU are fix doi pini pentru injectoare smile.gif

motorul poate porni si poate merge, dar are niste harti foarte aiurea.

exact

dar totusi, de ce imi da semnal in releul de pompa ca si cum ar fi de aprindere? si in timp ce dau la automat nu-mi da scanteie si dupa ce opresc imi da o scanteie sau 2 :eek:


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Feb 23 2006, 12:29 PM
Post #16


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



instalatia este foarte buna si neumblata, ea a venit de pe un 525i 89 m20 motronic 1.3. am urmarit si firele si e totul ok, ma gandesc ca sunt altfel pinii in calculator, cel putin sper sa fie asta


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Feb 23 2006, 01:01 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Hmm deci pana la urma porneste si cu Ecu de 4 cilindrii? smile.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Feb 23 2006, 05:52 PM
Post #18


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP





QUOTE (jaffar)
deci, sa ne intelegem putin. tu ai instalatie electrica de 525i 89 m20, ecu de 318i m40 si motor de 525e de UK. hmm... oare ce n-o merge ?
a, si e vorba de instalatia din compartimentul motor, nu ? pe cea din masina n-ai schimbat-o, doar te-ai legat de ea acolo sub parbriz, unde la e30/e34 este o mufa mare rotunda ?


nu inteleg ce conteaza ce motor am? poate sa fie si motor de dacie trebuie sa dea scanteie si injectoare

am toata instalatia de injectie de la e34 pusa pe motor, fulia din fata dintata, cititorul de turatie cu suportul original prins pe blocul motor, etc etc, eu am tabloul pe contraripa intre oala de la amortizor si faruri pe partea stanga, am taiat mufa de la instalatia originala a motorului si m-am legat acolo cu firele care sunt trecute in documentul atasat mai sus


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 23 2006, 06:08 PM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



vezi ca-i ascuns.. asa sta puradelu :finger:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Feb 23 2006, 09:16 PM
Post #20


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



D asa este in legatura cu nodurile pe circuit, scuze ca am vb prostii ,mi-am adus aminte azi ,eu vb din punctul de vedera al altor sisteme de injectie adica alte firme in loc sa vorbesc dpdv al sistemelor bosch din acea vreme care au noduri pe instalatie si sunt acoperite cu niste doape de cauciuc ca niste prezervative .


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th July 2025 - 02:39 AM