Gabi_323i
Feb 22 2006, 09:43 AM
ce relee are motronic 1.3? pe instalatie sunt 3 relee, vreau sa stiu ce tipuri sunt si ce fac fiecare
Gabi_323i
Feb 22 2006, 10:42 AM
da da, alea
mersi, dar cum dracu imi dau seama care cum sunt? eu am vreo 4 relee dar nu stiu daca e vreunu ce-mi trebuie
Gabi_323i
Feb 22 2006, 10:54 AM
il am pe ala alb ce motronic cred si mai am inca 3 relee, unul albastru si unul portocaliu care sunt la fel cu 4 pini, cel putin notatia de la pini, si inca unul care este la fel ca notatie si este tot cu 5 pini ca cel alb de motronic
Gabi_323i
Feb 22 2006, 10:56 AM
mda, eu ma duc sa pun instalatia si mai vedem dupa aia
Gabi_323i
Feb 22 2006, 04:16 PM
am pus totul si am dat sa o pornesc, nu dadea scanteie
am pus senzorul de la fulie in mufa identificatorului de cilindru si dadea scanteie, dupa aia nu a mai dat, dadeam sa pornesc si in timp ce se invartea nu dadea nici o scanteie, dupa ce luam electromotorul dadea ori o scanteie ori 2 la fisa centrala pusa la masa, pana la urma nu a mai dat deloc

s-a ars bobina cum era de asteptat, bobina de injectie tranzistoriala nu merg pe motronic, am fost si am luat alta de motronic si tot asa face, adica da scanteie dupa ce nu mai este plus pe electromotor si am observat ca iti timp ce da scanteia aia se aud si injectoarele
CE POATE SA FIE? calcultorul este de 1.8 DAR nu cred ca conteaza din moment ce prima data a mers, am incercat sa pun pe direct relele si tot asa face
si inca ceva pe plusul de la pompa de benzina, plusul de la releu care vine de calculatorul este un impuls intrerupt, adica nu continuu, e ca si cum merge un stop de semnalizare.
SUPERBEC
Feb 22 2006, 04:22 PM
esti sigur ca o sa porneasca vreodata un motor in 6 cu calculator de 4 ??
Gabi_323i
Feb 22 2006, 04:40 PM
calculatorul este de 1.8 m40
cand am luat motorul aveam motronic 1.0
acum am motronic 1.3 si inca nu am calculator dar totusi nu cred ca este de la asta
da bec, de ce sa nu porneasca? vii cu niste explicatii?
Gabi_323i
Feb 22 2006, 06:30 PM
ce anume sa stiu? ca merge cu calculator de m40?
ma ajutati ma si pe mine? :crybaby:
George77
Feb 22 2006, 08:27 PM
Pai in primul rand cum ajunge semnalul la doua dintre injectoare ,teoretic poate avea trei drivere sau 6 ,habar nu am cate are ,oricum nu asta este prob ,poate unde intra conexiunile de la cele doua injectoare in plus ,ar trebui sa vin aalte semnale sau sa iasa,ceva vital pornirii si mersului de altfel,daca era de la un 6 cil mai trea ca mearga ca erau doar erori de valori si nu mergea f regulat si in conditii optime dar asa nu credca va merge,iti trebuie un calc de 6 cil
Gabi_323i
Feb 22 2006, 08:29 PM
acum mi-am dat seama, cred ca semnalul pentru bobina imi vine de fapt in mufa pt releul de pompa

tare rau, o sa fac rost de un ecu de 2.0/2.5 si mai vorbim :paranoid:
George77
Feb 22 2006, 08:32 PM
Este normal ca atunci cand da scanteie sa se auda si injectoarele ca doar prin impulsul de la fulie stie ca mot se invarte, asta cu contactul pus binenteles ,cam la toate sistemele de injectie electronice este la fel.
SUPERBEC
Feb 22 2006, 09:37 PM
QUOTE (Gabi_323i)
calculatorul este de 1.8 m40
cand am luat motorul aveam motronic 1.0
acum am motronic 1.3 si inca nu am calculator dar totusi nu cred ca este de la asta
da bec, de ce sa nu porneasca? vii cu niste explicatii?
pai cum probabil ti-ai dat seama sunt 2 injectoare care ori nu functioneaza deloc, ori functioneaza complet aleator, poti sa arzi injectoarele alea 2 sau sa arzi calculatorul.. nu stiu sigur ce se intimpla acolo dar nu va merge niciodata .
daca nu gasesti calculator.. te duci la un nene in faur cu admisia in mana sa iti faca flanse pt 2 carburi
Gabi_323i
Feb 22 2006, 09:53 PM
injectoarele au + din motronic relay cand se pune contactul, iar ele sunt grupate 2 cu 2 in cazul motoarelor in 4 cilindrii sau 3 cu 3 in cazul motoarelor in 6 cilindrii
George77
Feb 22 2006, 11:00 PM
Deci in cazul asta merg pe doua drivere,adica doi finali de putere,dar si oricum conexiunile sunt facute pe placa de circuite nu este facut un nod undeva pe traseul firelor,in concluzie nu poate functiona ,ai dreptate in momentul in care ai contactul pus ai + pe injectoare .Ai rezolvat ceva?Ti-a pornit ?
Gabi_323i
Feb 23 2006, 11:58 AM
QUOTE (jaffar)
fals, "nodul" este fix pe fire. ECU are fix doi pini pentru injectoare
motorul poate porni si poate merge, dar are niste harti foarte aiurea.
exact
dar totusi, de ce imi da semnal in releul de pompa ca si cum ar fi de aprindere? si in timp ce dau la automat nu-mi da scanteie si dupa ce opresc imi da o scanteie sau 2 :eek:
Gabi_323i
Feb 23 2006, 12:29 PM
instalatia este foarte buna si neumblata, ea a venit de pe un 525i 89 m20 motronic 1.3. am urmarit si firele si e totul ok, ma gandesc ca sunt altfel pinii in calculator, cel putin sper sa fie asta
alex230ro
Feb 23 2006, 01:01 PM
Hmm deci pana la urma porneste si cu Ecu de 4 cilindrii?
Gabi_323i
Feb 23 2006, 05:52 PM
QUOTE (jaffar)
deci, sa ne intelegem putin. tu ai instalatie electrica de 525i 89 m20, ecu de 318i m40 si motor de 525e de UK. hmm... oare ce n-o merge ?
a, si e vorba de instalatia din compartimentul motor, nu ? pe cea din masina n-ai schimbat-o, doar te-ai legat de ea acolo sub parbriz, unde la e30/e34 este o mufa mare rotunda ?
nu inteleg ce conteaza ce motor am? poate sa fie si motor de dacie trebuie sa dea scanteie si injectoare
am toata instalatia de injectie de la e34 pusa pe motor, fulia din fata dintata, cititorul de turatie cu suportul original prins pe blocul motor, etc etc, eu am tabloul pe contraripa intre oala de la amortizor si faruri pe partea stanga, am taiat mufa de la instalatia originala a motorului si m-am legat acolo cu firele care sunt trecute in documentul atasat mai sus
florin83
Feb 23 2006, 06:08 PM
vezi ca-i ascuns.. asa sta puradelu :finger:
George77
Feb 23 2006, 09:16 PM
D asa este in legatura cu nodurile pe circuit, scuze ca am vb prostii ,mi-am adus aminte azi ,eu vb din punctul de vedera al altor sisteme de injectie adica alte firme in loc sa vorbesc dpdv al sistemelor bosch din acea vreme care au noduri pe instalatie si sunt acoperite cu niste doape de cauciuc ca niste prezervative .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.