Bmw E39 520i Touring, My dream car |
Bmw E39 520i Touring, My dream car |
Jan 25 2019, 11:19 PM
Post
#81
|
|
64% BMW corupt Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 |
Am luat ambreiajul de vreo doua săptămâni dar n am avut nici timp nici chef sa ma apuc de el. Am luat și flansa de legătură între cardan și cutie și as vrea sa iau un set de brate pe fata, cu toate ca am joc doar la un brat. Am găsit un set la 580 RON parca, ms germany. Or fi bune de ceva? Ma gândesc ca dacă le schimb pe toate odată, țin ceva timp.
|
|
|
Jan 30 2019, 08:33 PM
Post
#82
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Am kitul MS Germany pe TDS.
1 an si vreo 30000 km , pana acum sunt ok. http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=154441 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Feb 5 2019, 07:21 AM
Post
#83
|
|
64% BMW corupt Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 |
Am kitul MS Germany pe TDS. 1 an si vreo 30000 km , pana acum sunt ok. http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=154441 O sa ma apuc de comandat. Și pe fata și pe spate. As lua si bucsile de la punte, ca să știu o treaba. |
|
|
Feb 5 2019, 10:19 AM
Post
#84
|
|
zijdelings geďnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
As lua si bucsile de la punte, ca să știu o treaba. O sa ai de lucru, cred -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Mar 3 2019, 06:20 PM
Post
#85
|
|
64% BMW corupt Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 |
Am schimbat ambreiajul si bratele pe fata. Am ajuns și în Istanbul. A consumat 68l GPL la 682 km. Am mers 110 - 130 în Bg și 130 în Turcia pe autostrada. Per total mulțumit.
|
|
|
Mar 8 2019, 10:56 AM
Post
#86
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Oho, dar nu stai locului. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Jul 5 2019, 10:07 PM
Post
#87
|
|
64% BMW corupt Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 |
A venit rândul bratelor de pe spate. Am la unul dintre ele un joc foarte mare la pivot. Am și un uruit pe spate care pleacă de la 40km/h pana la 70.Am crezut ca nu am ulei în diferențial dar l am schimbat azi și am constatat ca am rulmentul pe stg spate praf, pe dreapta pe ducă. Dintr o data a început sa uruie. Nu prea stau bine cu banii acum și as lua un set de brate, am văzut ceva de 490 lei, am văzut și mai ieftine dar parca nu le as lua pe cele mai ieftine.Oare ma țin 20k?
|
|
|
Jul 8 2019, 02:27 PM
Post
#88
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Tin fara probleme, numai sa le montezi corect.
Am un set pe fata la tds de mai bine de 1 an, a trecut de 20000km, e perfect si acum. La 520i am pus relativ recent, nu stiu cate mii de km am facut cu ele, ca am luat motoreta intre timp. Bine, eu merg pe drumuri foarte bune, autostrada, DN1. Dar tds a facut si ceva zeci de km de forestier. pe la munte. MS Germany, de pe kitbrate.ro (Turaco Auto srl) La E46 am pus pe fata Atec Germany, la fel , fara probleme, dar n-am apucat sa fac decat 15-20.000km si a crapat pompa. La rulmentul spate o sa ai de munca. Vad ca n-am apucat sa povestesc pe topicul cu 520i-ul meu. Sau nu le schimbi tu? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Jul 9 2019, 12:02 AM
Post
#89
|
|
64% BMW corupt Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 |
La rulmentul spate o sa ai de munca. Vad ca n-am apucat sa povestesc pe topicul cu 520i-ul meu. Sau nu le schimbi tu? [/quote] Ba da, eu le schimb! Am găsit pe Emag 350 cu tot cu transport bratele și biletele,totusi as vrea sa schimb și bucsile acelea care se baga greu dar nu găsesc denumirea lor sau unde sa le caut. Am văzut ca se baga cu o presa și merge direct pe mașină. Nu mai găsesc pe YouTube, ca era un tuturial al unuia are le schimba |
|
|
Jul 10 2019, 06:55 AM
Post
#90
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Ia cu incredere kitul de 350lei, ca e fix aceeasi chinezarie. https://www.kitbrate.ro/cumpara/kit-brate-s...39-1996-2003-78 Cele de fata luate de mine sunt 650lei. Dar esti sigur ca iti trebuie tot kitul spate sau doar pivotul ala inferior, care arata ca o bucsa? De obicei ala cedeaza, din cate am inteles. Vad ca nu e continut in kitul de 350lei dar e in ala al tau de 800. Mai bine il iei separat, am luat trw de la autokarma, nu l-am montat... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Jul 10 2019, 07:35 PM
Post
#91
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
Rulmenți spate am eu, Skf.si ai vând
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Jul 10 2019, 09:34 PM
Post
#92
|
|
64% BMW corupt Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 |
Dar esti sigur ca iti trebuie tot kitul spate sau doar pivotul ala inferior, care arata ca o bucsa? De obicei ala cedeaza, din cate am inteles. Am un pivot de la unul din brate praf, plus ca vreau sa schimb tot ca aveam un fel de tangaj la viteza mare și cu ceva greutate. |
|
|
Jul 15 2019, 03:25 PM
Post
#93
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
N-ar fi exclus sa fie doar din cauza pivotului. Dar daca ai timp si chef, merge sa schimbi tot, sa stii o treaba.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
May 18 2021, 07:29 PM
Post
#94
|
|
64% BMW corupt Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 |
După ce a stat un an și ceva m am hotărât sa înmatriculez e39 le în Ro.Am schimbat flansa și rulmentul de la cardan,rulmenții pe spate,am jambe de v8,trebuie sa mai iau un set de plăcute ca să le pun.Am achiziționat și o bara M touring care trebuie vopsita,am și bagheta cu pdc,îmi mai trebuie instalația pe care o sa o iau cât de c**ând.Flansa de la cardan a fost Febi Bilstein,avea cam 7 luni .Nu știu de ce s a deteriorat în halul asta.Am luat o de la autokarma,doar pe punga scria Febi,în rest nimic pe flansa.. This post has been edited by eugene12: May 18 2021, 07:30 PM |
|
|
May 20 2021, 12:07 PM
Post
#95
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Flansa are o pozitie in care trebuie montata, adica sunt anumite gauri care trebuie sa vina pe cutie si celelalte trei pe cardan. Dar chiar si montata pe dos, nu cred ca e normal sa se rupa in halul ala... Flansele astea aveau armatura cu sfoara, parca. Asta e cauciuc chior?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
May 20 2021, 01:35 PM
Post
#96
|
|
64% BMW corupt Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 |
Flansa are o pozitie in care trebuie montata, adica sunt anumite gauri care trebuie sa vina pe cutie si celelalte trei pe cardan. Dar chiar si montata pe dos, nu cred ca e normal sa se rupa in halul ala... Flansele astea aveau armatura cu sfoara, parca. Asta e cauciuc chior? Da,era cauciuc chior.Am mai întrebat pe cineva și mi a spus ca pot pune oricum flansa,auzisem ca are o poziție anume.Cea noua nu avea absolut nici un înscris pe ea |
|
|
May 25 2021, 10:55 AM
Post
#97
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
Nu o poti pune oricum, are sageti de orientare pentru prindere - varful sagetii indica prinderea pe cardan/cutie.
https://www.submariner.org/thepno95/Picture...F%20install.png https://www.submariner.org/thepno95/Picture...x_Disc-0192.jpg https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticl...Guibo/pic20.jpg. PS: nu stiu de ce tin minte ca inclusiv pozitionarea suruburilor era intrepatrunsa/importanta, nu le puneai pe toate in acelasi sens. This post has been edited by BBo: May 25 2021, 11:08 AM |
|
|
May 30 2021, 12:32 PM
Post
#98
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
E o logica simpla acolo: in sarcina, sa fie efort de comprimare pe portiunile ingrosate ale flansei. In sensul asta flansa e mai rigida si mai rezistenta in timp. Doar exceptiile (frana de motor si mersul inapoi) vor trage in sensul in care flansa e mai sensibila pentru ca e mai elastica. De ce nu are grosime constanta peste tot flansa, nu stiu. Poate pentru a confort, sa reduca socul trecerii la frana de motor. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Dec 28 2021, 10:49 AM
Post
#99
|
|
64% BMW corupt Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 |
Salutare!După ceva timp in care a stat fără borna la baterie,la al meu e39 nu se mai aprind angel urile, se aprind semnalele atunci când aprind poziția.De la ce poate fi?
|
|
|
Dec 28 2021, 12:26 PM
Post
#100
|
|
zijdelings geďnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,952 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
Ai incercat cu alt bec? Semnal se aprinde când modul de lumină vede că bec de poziția (angel eyes) e arsă.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 1st June 2024 - 05:58 AM |