![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pornit cu greu motorul dupa ce am pus bujiile de doua ori si l-am invartit binisor. Sunt deja peste zero grade afara. Dupa pornire, ralanti tine frumos, dar daca-l turez, pe la 1500 rpm face ca dracu, zici ca merge in doi cil. Turez mai tare, fum ca la balamuc. Dupe ce s-a incalzit e ok. Sa fie ulei prea gros in el? Sau prea subtire?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ala e DSC-ul, triunghiul cu sageata
![]() ![]() ![]() Curentul daca si-a revenit dupa o groapa, e clar un contact aiurea pe undeva, asa patesc eu cu avariile, am un releu aiurea si daca dau in gropi sau ceva nu mai am semnalizare. Daca ai un multimetru si poti ajunge la alternator, merita sa-l masori. Senzoru de airbag e din cauza ca "c'est foutu" plasa aia, senzorul de ocupare de pe unul din scaune cel mai probabil, nu e mare branza, doar ca o sa pocneaza si la pasager in caz ca te lovesti (stiu din experienta) - e un soi de "regim de avarie" - nu stie care loc e ocupat si care nu, asa ca le da drumu peste tot, ca sa fie sigura ca nu pateste nimeni nimic. Cel putin asa stiu, dar poate fi si altceva, de la centuri, n-am idee. Eu stiu doar varianta asta. Cu frana de mana nu-mi dau seama, cum naiba sa aiba clicketul invers? Si nu pricep de ce... Eu m-am obisnuit cu E36, desi mi-a placut mai mult E46. N-am avut bani anul trecut si preturile erau si mai mari. Intr-o zi am sa ma intorc la ursache, ca masina de weekend. In rest, culoarea e foarte misto, arata bine si interiorul (cel putin in poze). Daca-i rezolvi probleme intr-o suma rezonabila, ti-ai luat masina foarte buna pentru naveta si chiar pentru o excursie sau ceva. PS: cred ca acolo e vorba de niste senzori sau injectoare, nu mai bine ii faci diagnoza aia de care ziceam? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pornit cu greu motorul dupa ce am pus bujiile de doua ori si l-am invartit binisor. Sunt deja peste zero grade afara. Dupa pornire, ralanti tine frumos, dar daca-l turez, pe la 1500 rpm face ca dracu, zici ca merge in doi cil. Turez mai tare, fum ca la balamuc. Dupe ce s-a incalzit e ok. Sa fie ulei prea gros in el? Sau prea subtire? Filtru motororina aproape blocat? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ultimul service acum aproape 18000 km
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Dupa prima revizie, e46 are nevoie de asta cam din 15 in 15 mii.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
am luat laptopul de diagnoza poate ne vedem sapt viitoare intr-o seara si vedem ce erori ai.as paria bujii sau releu bujii desi pe vremea asta porneste doar din compresie teoretic.revizie max 15k eu o fac la 10. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Pornit cu greu motorul dupa ce am pus bujiile de doua ori si l-am invartit binisor. Sunt deja peste zero grade afara. Dupa pornire, ralanti tine frumos, dar daca-l turez, pe la 1500 rpm face ca dracu, zici ca merge in doi cil. Turez mai tare, fum ca la balamuc. Dupe ce s-a incalzit e ok. Sa fie ulei prea gros in el? Sau prea subtire? Sunt de parere ca ai un injector problematic. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
L-am mai pornit o data, am tras de cablurile din fundul alternatorului, care de fapt stau excelent acolo, nimic. Masurat pe borna groasa 11.8 volti, la fel ca la borna plus din compartimentul motor. Dupa ce am oprit motorul tensiunea a crescut la 12 si un pic.
Acum, seara, dupa alte cateva ore de redresor are 12.7V. O las la incarcat si peste noapte pt ca inca trage curent mare din redresor. Aveti idee daca e undeva o siguranta care controleaza incarcarea? Am gasit pe un forum lista cu sigurantele, cautat dupa charge si alternator, gasit nimic. Sau ce ar trebui sa masor la mufa cu doua fire care intra in alternator? Despre pornire, as fi mare norocos daca e de la altceva decat compresie. Ma gandeam sa verific bujiile, dar par ascunse sub galeria de admisie. Motorul sta nu da de veste cand e o bujie arsa? Stiu ca M21 iti dadea de inteles cand e dusa o bujie. Parca nu dadea verde dupa ce tinea bujiile cele x secunde. Dar E46 nu da verde de fel. Sau n-am vazut eu. Am verificat stergatoarele si stropitorile, merg toate. In spate la haion am gasit ace de brad adunate. Deci a mers in zona montana din Austria, motiv pt care a si avut scaune incalzite, duze incalzite. Si probabil a renuntat la ea cand n-a mai pornit... Am polisat putin farurile, e ceva mai ok dar trebuie sa gasesc o pasta buna. Acum am dat cu kit de polisat din lidl, pus pe bormasina. Cu o pasta buna data manual ar trebui sa fie mai ok. E incaltata cu 185-65 R15... le-am umflat ca erau toate pe la 1.8 Pun la pastrare linkul cu sigurantele de E46 http://www.chitownm.com/forums/showthread.php?t=4284 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
nu stii ca ai bujie arsa decat pe tester,pentru verificare incarcare ai un meniu secret
https://www.youtube.com/watch?v=ImCUQjmMhfM http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=31204 This post has been edited by alex230ro: Feb 6 2016, 10:11 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pe cablu mare de alternator nu cred ca exista o siguranta, e curent prea mare acolo. 2 fire - hm. La ale mele antice nu e decat 1, de la bec. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 6-February 16 Member No.: 47,221 Car: E53 Engine: M57 d30 ![]() |
Salut. Pt farurile de la e53 am folosit cu mare succes pasta de dinti si o bormasina cu burete. Conteaza f mult cantitatea de apa folosita; am adaugat si ceva praf de copt pt zonele mai nasoale si procentajul de umiditate mai mic al buretelui.
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Tractoristule, tu esti? Nu stiam ca ai BMW, bravo dom'le! Scuze, n-am apucat sa-ti fac cont, am avut de taiat si carat lemne ![]() Burete burete sau pasla? Eu am avut disc de pasla cu pasta grosiera si disc de bumbac cu pasta subtire. Problema e ca nu stiu daca trebuia sa pun si apa. Pastele sun ca niste sapunuri si pe frgul asta sunt tari de-a binelea. Asa ca n-a iesit cine stie ce. Am probat pornirea de dimineata. Pus bujii de trei ori, invartit vreo 3-4 secunde lungi si-a pornit. Nu l-am tinut mult pornit. Dupa oprire uleiul mai are presiune vreo 5 secunde - am pus imediat contact sa verific. Bart, ma gandeam la o siguranta pe firele subtiri. Credeam ca unul e excitatia si poate ala nu aduce tensiune. O sa le verific sa vad ce tensiuni au acolo. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Recent a patit un prieten la fel cu incarcarea.Dupa ce l am luat de la Campina noaptea ,cu 3 baterii de schimb am ajuns in Bucuresti su am constatat ca o masa nu facea contact.Masina Vw Tiguan 2008.70000 km.Deci trage un fir de la baterie minus la caroserie sau la motor.E o varianta ieftina de incercat.Bafta!
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 6-February 16 Member No.: 47,221 Car: E53 Engine: M57 d30 ![]() |
Cu burete am facut, ca aia am gasit atunci, dar fara apa nu iese nimic. Chestia trebuie sa fie mereu, sa nu spun plina de apa, dar sa aiba destula apa cat sa stropeasca in toate partile; pasta nu trebuie sa inceapa sa se usuce. Am folosit o bormasina cu baterie, pusa pe turatie mica; nu stiu ce efect ar avea turatia mare, pt ca stropea foarte tare. Daca il pornesti si il opresti imediat e o mare nebunie, se fomeaza abur care ramane acolo, incat chiar urmatoarea pornire este ingreunata... Incearca sa o lasi sa mearga pana nu mai scoate abur. Apoi a avut presiune pt ca uleiul este lemn la gradele astea, nici nu a apucat sa treaca prin filtru, a mers foarte mult prin bypassul lui (filtrului) si al circuitului. Pe scurt, fa-ti de lucru cu lemnele alea si las-o sa se incalzeasca putin, daca nu te duci macar dupa tigari. |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
nu opri / porni aiurea motorul,la M54 cel putine daunator face instant condens pe acolo.si verifica incarcare cum e descris in linkurile de mai sus.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Tractoristule, tu esti? Inainte de tractor m-a ajutat mult cu 2002-ul. Sau eu il am ajutat pe el, mai degreaba ![]() Asta prin 2006 asa. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 5 Joined: 6-February 16 Member No.: 47,221 Car: E53 Engine: M57 d30 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
As vrea eu ![]() N-am mai testat nimic ca am tras de-o bere. Ies sa verific ce spune filmuletul de la Alex. O sa verific si masele, ca am mai citit de faza asta la E46. In afara de masa bateriei din portbagaj, ce as mai putea verifica? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Tin apasat pe buton dar nu intra in meniul secret.
Mai am de aflat cum setez ora, ca nu arata nimic. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Gata, am reglat ceasul. Intrat si in meniul secret. Tensiunea e neschimbata dupa ce pornesc, e ca si cand n-ar avea alternator.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 09:28 PM |