![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am ajuns ieri dimineata in Cluj, m-am intalnit cu fostul proprietar, m-am uitat atent la masina, dupa care am mers la reprezentanta BMW pentru verificari. Eu am cerut o verificare completa, inclusiv testare computerizata. Nu am fost foarte incantat de verificarile lor, dar avand in vedere ca timp de cativa ani (pana acum cateva luni de zile) masina facuse reparatiile si verificarile in service-ul lor, am putut afla toate detaliile despre masina. Am un dosar cu tot ce s-a facut la masina in ultimii ani si ce mai trebuie facut in viitorul apropiat.
De la service am plecat eu la volan si din acel moment am condus numai eu masina pana in momentul in care am facut actele. Am cumparat-o cu 7000 Euro, proprietarul nu a vrut sa lase nimic sub suma asta, desi am insistat foarte mult. Avea si un set de jante pe 15 gen fagure, din acelea care imi plac mie cel mai mult, nu a vrut sa mi le dea si pe acelea in 7000 si mai mult nu vroiam sa dau sub nici o forma. Am plecat pe la 14:30 din Cluj, am avut noroc de drum bun pana in Brasov unde am facut o scurta escala la socrul meu (nu mancasem nimic de cand plecasem in seara precedenta, bagasem numai cafele in mine de dimineata si la service). Acolo cand am intrat printre blocuri era zapada en-gros, si am vazut cum se comporta masina si pe zapada batatorita cu anvelope de vara uzate. Abia am reusit sa parchez la bloc, pe un loc deszapezit. Si cand sa plec, masina si toata parcarea erau blocate de un megane al unui vecin care deszapezise acel lor (desi mai erau cateva locuri de parcare disponibile, el vroia locul care devenise al lui cu cateva zile in urma, cand il deszapezise - si el era proaspat proprietar masinii, din ce zicea socrul meu era un samsar). Dupa o scurta cearta intre socrul meu si vecinul lui (de la balcon) concluzia vecinului a fost ca o sa plec maine dimineata. Eu n-am fost de acord, asa ca dupa vreo 10 miscari fata - spate, si cu masina impinsa, am reusit sa o strecor afara din parcare. Evicent, cand a vazut ca pot sa ies, sotia vecinului a zis sa stau ca vine el sa dea masina la o parte (probabil ii era frica sa nu i-o lovesc pe a lui, nu cred ca se rezgandise intre timp). Am reusit sa plec. Drumul a fost foarte bun pana la Bucuresti, din pacate detectorul de radar a piuit tot drumul intre Banesti si Ploiesti si n-am putut sa "eliberez" putin masina. Cand ma apropiam de Bucuresti i-am dat odata in a 3-a pana la 6000, te incanta motorul cum suna ![]() Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucuresti. Pe drum la Brasov am avut si 2 erori pe bord, la un semafor cand am apasat de mai multe ori pedala de frana mi s-a aprins un "BRAKE LT CIRCUIT, OWNER'S MANUAL" (probabil nu s-a aprins vreun stop de frana) si mai tarziu la plecare un "LIC PLATE LIGHT" (despre care fusesem avertizat de proprietar - lumina de pe stanga de la numar nu se aprinde uneori, dar isi revine la denivelari). Mi-au disparul ambele erori si luminile functioneaza normal, sper sa gasesc problemele care le-au cauzat. Si mai e un bec in bord care nu se aprinde, cel care lumineaza indicatorul de benzina, dar stiu ce e de facut, ca si la Audi acelasi bec mi s-a ars si l-am inlocuit. Cele 4 ceasuri de bord sunt exact inversate stanga-dreapta intre BMW si Audi, sper sa ma obisnuiesc repede si sa n-am probleme cand trec de la o masina la alta. Iar am scris povesti. Va tin la curent cu evenimentele, va trebui acum sa o inmatriculez, sper sa mearga repede. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#401
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am montat acum vreo 2 luni amortizoarele de capota si portbagaj. Alta viata acum. Nu mai cade capota cand bate vantul (de la un punct se ridica singura), iar portabagajul la fel, doar il ridic putin si apoi se ridica singur pana la capat.
Am cumparat ieri discuri de frana spate Brembo si m-am apucat aseara sa le montez. Am reusit doar pe dreapta aseara, n-am reusit sa desfac surubul inbus de 6 de pe stanga, ca s-a rotunjit. Azi dimineata, cu ajutorul unui vecin care e mecanic si repara masinile vecinilor de cartier si care are mai multe scule, am reusit sa-l desfac (cu un ciocan si o dalta). Trebuie sa-mi iau si eu o dalta dintr-un metal asa de rezistent. Acum am discuri noi pe spate pe ambele roti. Placutele sunt tot Brembo, schimbate acum cateva luni. Am schimbat si filtrul de polen apoi. Si am scos o mana de frunze uscate de langa filtrul vechi. -------------------- |
||
|
|||
![]()
Post
#402
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
De unde ai luat amortizoarele si cat ai dat pe ele? Ma mir ca ai rezistat atat fara ele, eu am de gand sa le schimb daca tin masina. Da, dalta-i sfanta cand n-ai scule potrivite sau cand pur si simplu dai de un surub prea incapatanat. Am si eu filtru de polen? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#403
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Daca ai aer conditionat ai si filtru de polen. Ca sa ajungi la el dai jos torpedoul, tubulatura care aduce aer la picioarele celui din dreapta fata, apoi intri cu capul jos acolo, scoti o chestie ca o caramida in care intra cabluri multe si apoi vezi un capacel unde sa afla filtrul de polen (daca il ai). Are jos un surub inbus si sus o clema de plastic.
Amortizoarele le-am luat de pe e-bay.de, nu mai stiu exact cat au costat, parca in jur de 17 euro/perechea. Le-am luat cand am cumparat si radiatorul si elicea din fata radiatorului aerului conditionat (pe care le tin pe balcon de atunci), ca sa nu platest pe transport special pentru ele. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#404
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
de unde de pe ebay.de - vanzatorul avea si piese de e30
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#405
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
De la acest magazin de pe ebay le-am luat: http://stores.ebay.de/atpautoteile/ Am facut o selectie acolo acum, pentru BMX E30 320i are 333 produse. In total vad ca are 133040 produse. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#406
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
mersi o sa compar preturile cu ce gasesc la noi
![]() PS:cum iti par piesele?nu am auzit de ATP niciodata. This post has been edited by alex230ro: May 18 2014, 10:40 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Amortizoarele par ok, acum sa vad cat o sa tina. Nu mai stiu ce marca sunt, scrie mare pe ele.
Radiatorul e AVA, se gaseste si la noi. Parca si elicea tot la fel, nu sunt chiar sigur. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#408
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Astazi mi-am montat senzori de parcare la masina. Mi-a luat foarte mult timp, aproape 3 ore, dar a meritat efortul. Am introdus firele de la senzori printr-o gaura care iese la roata de rezerva, alte gauri cu dopuri de plastic din portbagaj n-am reusit sa le gasesc sub masina. Cand o sa am timp poate o sa dau eu o alta gaura pe unde sa scot firele, ca sa nu se rupa de la frecarea cu roata de rezerva. Oricum, sunt incantat, ca aveam o mare problema cu estimarea distantei disponibile in spatele masinii la parcare.
Am ajuns la aproximativ 243.500, si probabil o sa trec de 245.000 in luna iulie. -------------------- |
|
|
||
![]()
Post
#409
|
||
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Astazi mi-am montat senzori de parcare la masina. Mi-a luat foarte mult timp, aproape 3 ore, dar a meritat efortul. Am introdus firele de la senzori printr-o gaura care iese la roata de rezerva, alte gauri cu dopuri de plastic din portbagaj n-am reusit sa le gasesc sub masina. Cand o sa am timp poate o sa dau eu o alta gaura pe unde sa scot firele, ca sa nu se rupa de la frecarea cu roata de rezerva. Oricum, sunt incantat, ca aveam o mare problema cu estimarea distantei disponibile in spatele masinii la parcare. Am ajuns la aproximativ 243.500, si probabil o sa trec de 245.000 in luna iulie. ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
||
![]()
Post
#410
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Si astazi am mai facut un "upgrade" pentru a face drumul pana in Grecia mai usor. Am schimbat vechiul CD Player care nu prea mai functiona (pe radio nu mai functiona deloc de vreo 2 ani, butoanele mergeau cand vroiau ele, display-ul nu mai afisa aproape nimic decat cate un text care nu se mai schimba) cu unul nou care are USB si AUX, dar nu are CD. Instalarea a fost plug-and-play. Se aude mult mai bine decat la vechiul player (asta are 4x50W, cel vechi avea 4x25W, si probabil conteaza si faptul ca e Pioneer fata de vechiul "Red Star").
-------------------- |
|
|
||
![]()
Post
#411
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Spunea cineva ca oricat ar scrie pe "capota, tot 4x20W au toate.
Firma insa... conteaza zic eu. Am si eu un Pioneer antic dar rupe boxele (SonyXplod). Acum i-am legat o pereche de genul asta https://www.sal.hu/sal-melysugarzo-200mm-4o...kacio/8800.aspx , 20 sau 25 cm diametru (nu mai retin) , 80 W. Si le duce acceptabil (daca dau maxim ramane Pioneer-ul fara curent si se inchide ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#412
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am mai adaugat ~1860 Km si am trecut de 245.000 prin Bulgaria in drum spre casa, inapoi din Grecia.
Sper in saptamanile urmatoare sa am timp sa schimb toate piesele pe care le-am cumparat ultimele luni de zile. -------------------- |
|
|
||
![]()
Post
#413
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
frumos ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#414
|
||
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Am mai adaugat ~1860 Km si am trecut de 245.000 prin Bulgaria in drum spre casa, inapoi din Grecia. Sper in saptamanile urmatoare sa am timp sa schimb toate piesele pe care le-am cumparat ultimele luni de zile. LIKE! -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
||
![]()
Post
#415
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ei, asa da.
Auzi, intrebare idioata, cat ti-a consumat la drumul asta. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#416
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
10.3 a fost consumul. In general scot 10 in afara, dar drumul asta a avut foarte multe urcari si coborari destul de abrupte si consumul a fost mai mare din cauza asta.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mda, deci nici o sansa sa cobor sub 10 cu al meu E34. Momentan consuma 0 ; sau infinit. Depinde la ce te raportezi: la faptul ca ia 0 litri benzina, sau la faptul ca ii imparti la 0 km. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#418
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
nu scazi sub 10 decat daca mergi absolut legal fara excese:P
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Da, daca ma straduiesc scad sub 10 in afara, chiar si cu mers nu tocmai legal. Am scos odata de curiozitate 9.6 consum la un drum nu foarte lung dar fara diferente de nivel, cu mers mai incet decat merg de obicei. Cred ca daca mergi complet legal se poate scoate intre 8 si 9 in afara pe drumuri nationale/europene, unde sunt si localitati. Pe autostrada clar nu scoti sub 10, pentru ca la 130 km/h consumul instant e 10.
Dar pe un drum de 12 ore nu prea iti vine sa mergi legal, ca faci probabil 14 ore. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#420
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ca tot vorbeam de consum, azi am facut un drum neplanificat pana la parinti, si cum la intoarcere nu ma grabeam, am mers la consum din Urziceni pana la soseaua de centura (aproape 50 Km). Am mers putin peste limita legala pe-afara si ceva mai incet prin localitati si am reusit sa scot un consum de 7.8 l/100Km, la o viteza medie de 78.8 Km/h. E cel mai bun consum pe care l-am scos vreodata cu masina asta
![]() -------------------- |
||
|
|||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th October 2025 - 05:50 AM |