IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> 525i-ul meu E34
Rating 4 V
georgem
post Jan 5 2007, 08:31 AM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am ajuns ieri dimineata in Cluj, m-am intalnit cu fostul proprietar, m-am uitat atent la masina, dupa care am mers la reprezentanta BMW pentru verificari. Eu am cerut o verificare completa, inclusiv testare computerizata. Nu am fost foarte incantat de verificarile lor, dar avand in vedere ca timp de cativa ani (pana acum cateva luni de zile) masina facuse reparatiile si verificarile in service-ul lor, am putut afla toate detaliile despre masina. Am un dosar cu tot ce s-a facut la masina in ultimii ani si ce mai trebuie facut in viitorul apropiat.
De la service am plecat eu la volan si din acel moment am condus numai eu masina pana in momentul in care am facut actele. Am cumparat-o cu 7000 Euro, proprietarul nu a vrut sa lase nimic sub suma asta, desi am insistat foarte mult. Avea si un set de jante pe 15 gen fagure, din acelea care imi plac mie cel mai mult, nu a vrut sa mi le dea si pe acelea in 7000 si mai mult nu vroiam sa dau sub nici o forma.
Am plecat pe la 14:30 din Cluj, am avut noroc de drum bun pana in Brasov unde am facut o scurta escala la socrul meu (nu mancasem nimic de cand plecasem in seara precedenta, bagasem numai cafele in mine de dimineata si la service). Acolo cand am intrat printre blocuri era zapada en-gros, si am vazut cum se comporta masina si pe zapada batatorita cu anvelope de vara uzate. Abia am reusit sa parchez la bloc, pe un loc deszapezit. Si cand sa plec, masina si toata parcarea erau blocate de un megane al unui vecin care deszapezise acel lor (desi mai erau cateva locuri de parcare disponibile, el vroia locul care devenise al lui cu cateva zile in urma, cand il deszapezise - si el era proaspat proprietar masinii, din ce zicea socrul meu era un samsar). Dupa o scurta cearta intre socrul meu si vecinul lui (de la balcon) concluzia vecinului a fost ca o sa plec maine dimineata. Eu n-am fost de acord, asa ca dupa vreo 10 miscari fata - spate, si cu masina impinsa, am reusit sa o strecor afara din parcare. Evicent, cand a vazut ca pot sa ies, sotia vecinului a zis sa stau ca vine el sa dea masina la o parte (probabil ii era frica sa nu i-o lovesc pe a lui, nu cred ca se rezgandise intre timp). Am reusit sa plec.
Drumul a fost foarte bun pana la Bucuresti, din pacate detectorul de radar a piuit tot drumul intre Banesti si Ploiesti si n-am putut sa "eliberez" putin masina. Cand ma apropiam de Bucuresti i-am dat odata in a 3-a pana la 6000, te incanta motorul cum suna rolleyes.gif, dar nu ai prea mult timp sa te bucuri ca ajunge imediat la 6000 de ture. In rest pe drum am mers atent, rar am avut unde sa merg mai repede sa ma bucur si eu.
Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucuresti.
Pe drum la Brasov am avut si 2 erori pe bord, la un semafor cand am apasat de mai multe ori pedala de frana mi s-a aprins un "BRAKE LT CIRCUIT, OWNER'S MANUAL" (probabil nu s-a aprins vreun stop de frana) si mai tarziu la plecare un "LIC PLATE LIGHT" (despre care fusesem avertizat de proprietar - lumina de pe stanga de la numar nu se aprinde uneori, dar isi revine la denivelari). Mi-au disparul ambele erori si luminile functioneaza normal, sper sa gasesc problemele care le-au cauzat. Si mai e un bec in bord care nu se aprinde, cel care lumineaza indicatorul de benzina, dar stiu ce e de facut, ca si la Audi acelasi bec mi s-a ars si l-am inlocuit. Cele 4 ceasuri de bord sunt exact inversate stanga-dreapta intre BMW si Audi, sper sa ma obisnuiesc repede si sa n-am probleme cand trec de la o masina la alta.

Iar am scris povesti. Va tin la curent cu evenimentele, va trebui acum sa o inmatriculez, sper sa mearga repede.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
23 Pages V  « < 19 20 21 22 23 >  
Start new topic
Replies (400 - 419)
georgem
post May 17 2014, 12:06 PM
Post #401


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am montat acum vreo 2 luni amortizoarele de capota si portbagaj. Alta viata acum. Nu mai cade capota cand bate vantul (de la un punct se ridica singura), iar portabagajul la fel, doar il ridic putin si apoi se ridica singur pana la capat.

Am cumparat ieri discuri de frana spate Brembo si m-am apucat aseara sa le montez. Am reusit doar pe dreapta aseara, n-am reusit sa desfac surubul inbus de 6 de pe stanga, ca s-a rotunjit. Azi dimineata, cu ajutorul unui vecin care e mecanic si repara masinile vecinilor de cartier si care are mai multe scule, am reusit sa-l desfac (cu un ciocan si o dalta). Trebuie sa-mi iau si eu o dalta dintr-un metal asa de rezistent.
Attached Image


Acum am discuri noi pe spate pe ambele roti. Placutele sunt tot Brembo, schimbate acum cateva luni.

Attached Image


Am schimbat si filtrul de polen apoi. Si am scos o mana de frunze uscate de langa filtrul vechi.



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 17 2014, 12:58 PM
Post #402


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





De unde ai luat amortizoarele si cat ai dat pe ele? Ma mir ca ai rezistat atat fara ele, eu am de gand sa le schimb daca tin masina.
Da, dalta-i sfanta cand n-ai scule potrivite sau cand pur si simplu dai de un surub prea incapatanat.

Am si eu filtru de polen?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post May 17 2014, 02:13 PM
Post #403


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Daca ai aer conditionat ai si filtru de polen. Ca sa ajungi la el dai jos torpedoul, tubulatura care aduce aer la picioarele celui din dreapta fata, apoi intri cu capul jos acolo, scoti o chestie ca o caramida in care intra cabluri multe si apoi vezi un capacel unde sa afla filtrul de polen (daca il ai). Are jos un surub inbus si sus o clema de plastic.

Amortizoarele le-am luat de pe e-bay.de, nu mai stiu exact cat au costat, parca in jur de 17 euro/perechea. Le-am luat cand am cumparat si radiatorul si elicea din fata radiatorului aerului conditionat (pe care le tin pe balcon de atunci), ca sa nu platest pe transport special pentru ele.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post May 17 2014, 02:52 PM
Post #404


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



de unde de pe ebay.de - vanzatorul avea si piese de e30 biggrin.gif?


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post May 18 2014, 10:20 AM
Post #405


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





De la acest magazin de pe ebay le-am luat: http://stores.ebay.de/atpautoteile/
Am facut o selectie acolo acum, pentru BMX E30 320i are 333 produse. In total vad ca are 133040 produse.



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post May 18 2014, 10:32 AM
Post #406


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



mersi o sa compar preturile cu ce gasesc la noi smile.gif pt 318is am eu nevoie.
PS:cum iti par piesele?nu am auzit de ATP niciodata.

This post has been edited by alex230ro: May 18 2014, 10:40 AM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post May 19 2014, 06:17 AM
Post #407


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Amortizoarele par ok, acum sa vad cat o sa tina. Nu mai stiu ce marca sunt, scrie mare pe ele.
Radiatorul e AVA, se gaseste si la noi. Parca si elicea tot la fel, nu sunt chiar sigur.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jun 22 2014, 08:26 PM
Post #408


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Astazi mi-am montat senzori de parcare la masina. Mi-a luat foarte mult timp, aproape 3 ore, dar a meritat efortul. Am introdus firele de la senzori printr-o gaura care iese la roata de rezerva, alte gauri cu dopuri de plastic din portbagaj n-am reusit sa le gasesc sub masina. Cand o sa am timp poate o sa dau eu o alta gaura pe unde sa scot firele, ca sa nu se rupa de la frecarea cu roata de rezerva. Oricum, sunt incantat, ca aveam o mare problema cu estimarea distantei disponibile in spatele masinii la parcare.

Attached Image

Am ajuns la aproximativ 243.500, si probabil o sa trec de 245.000 in luna iulie.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jun 23 2014, 09:14 AM
Post #409


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20





CITAT(georgem @ Jun 22 2014, 08:26 PM) *
Astazi mi-am montat senzori de parcare la masina. Mi-a luat foarte mult timp, aproape 3 ore, dar a meritat efortul. Am introdus firele de la senzori printr-o gaura care iese la roata de rezerva, alte gauri cu dopuri de plastic din portbagaj n-am reusit sa le gasesc sub masina. Cand o sa am timp poate o sa dau eu o alta gaura pe unde sa scot firele, ca sa nu se rupa de la frecarea cu roata de rezerva. Oricum, sunt incantat, ca aveam o mare problema cu estimarea distantei disponibile in spatele masinii la parcare.

Attached Image

Am ajuns la aproximativ 243.500, si probabil o sa trec de 245.000 in luna iulie.

thumbup1.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jun 23 2014, 06:46 PM
Post #410


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Si astazi am mai facut un "upgrade" pentru a face drumul pana in Grecia mai usor. Am schimbat vechiul CD Player care nu prea mai functiona (pe radio nu mai functiona deloc de vreo 2 ani, butoanele mergeau cand vroiau ele, display-ul nu mai afisa aproape nimic decat cate un text care nu se mai schimba) cu unul nou care are USB si AUX, dar nu are CD. Instalarea a fost plug-and-play. Se aude mult mai bine decat la vechiul player (asta are 4x50W, cel vechi avea 4x25W, si probabil conteaza si faptul ca e Pioneer fata de vechiul "Red Star").
Attached Image



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 24 2014, 09:46 AM
Post #411


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Spunea cineva ca oricat ar scrie pe "capota, tot 4x20W au toate.
Firma insa... conteaza zic eu.

Am si eu un Pioneer antic dar rupe boxele (SonyXplod). Acum i-am legat o pereche de genul asta https://www.sal.hu/sal-melysugarzo-200mm-4o...kacio/8800.aspx , 20 sau 25 cm diametru (nu mai retin) , 80 W. Si le duce acceptabil (daca dau maxim ramane Pioneer-ul fara curent si se inchide biggrin.gif)


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jul 13 2014, 07:41 PM
Post #412


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am mai adaugat ~1860 Km si am trecut de 245.000 prin Bulgaria in drum spre casa, inapoi din Grecia.

Attached Image

Sper in saptamanile urmatoare sa am timp sa schimb toate piesele pe care le-am cumparat ultimele luni de zile.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 13 2014, 08:17 PM
Post #413


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





frumos smile.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Jul 14 2014, 10:52 AM
Post #414


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(georgem @ Jul 13 2014, 07:41 PM) *
Am mai adaugat ~1860 Km si am trecut de 245.000 prin Bulgaria in drum spre casa, inapoi din Grecia.

Attached Image

Sper in saptamanile urmatoare sa am timp sa schimb toate piesele pe care le-am cumparat ultimele luni de zile.

LIKE!


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 14 2014, 01:01 PM
Post #415


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Ei, asa da.
Auzi, intrebare idioata, cat ti-a consumat la drumul asta.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jul 14 2014, 05:57 PM
Post #416


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



10.3 a fost consumul. In general scot 10 in afara, dar drumul asta a avut foarte multe urcari si coborari destul de abrupte si consumul a fost mai mare din cauza asta.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jul 14 2014, 06:03 PM
Post #417


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Mda, deci nici o sansa sa cobor sub 10 cu al meu E34.
Momentan consuma 0 ; sau infinit. Depinde la ce te raportezi: la faptul ca ia 0 litri benzina, sau la faptul ca ii imparti la 0 km.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Jul 14 2014, 06:19 PM
Post #418


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



nu scazi sub 10 decat daca mergi absolut legal fara excese:P


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jul 15 2014, 05:47 AM
Post #419


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Da, daca ma straduiesc scad sub 10 in afara, chiar si cu mers nu tocmai legal. Am scos odata de curiozitate 9.6 consum la un drum nu foarte lung dar fara diferente de nivel, cu mers mai incet decat merg de obicei. Cred ca daca mergi complet legal se poate scoate intre 8 si 9 in afara pe drumuri nationale/europene, unde sunt si localitati. Pe autostrada clar nu scoti sub 10, pentru ca la 130 km/h consumul instant e 10.
Dar pe un drum de 12 ore nu prea iti vine sa mergi legal, ca faci probabil 14 ore.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jul 31 2014, 05:12 PM
Post #420


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Ca tot vorbeam de consum, azi am facut un drum neplanificat pana la parinti, si cum la intoarcere nu ma grabeam, am mers la consum din Urziceni pana la soseaua de centura (aproape 50 Km). Am mers putin peste limita legala pe-afara si ceva mai incet prin localitati si am reusit sa scot un consum de 7.8 l/100Km, la o viteza medie de 78.8 Km/h. E cel mai bun consum pe care l-am scos vreodata cu masina asta smile.gif Deci se poate daca vrei neaparat. Si se poate scoate si un consum mai mic cu cateva trucuri (cand te apropii de localitati sa o scoti din viteza si sa mergi asa cat mai mult de exemplu).

Attached Image
Attached Image



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

23 Pages V  « < 19 20 21 22 23 >
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 10th October 2025 - 05:50 AM