![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
Asa din curiozitate, e de vreun folos ABS-ul iarna ?
-------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Parerea mea este ca iarna se vede din plin folosul ABS-ului.
Pana la urma, singurul mare merit al sistemului ABS este ca tine masina pe traiectorie. Poti sa franezi si sa virezi usor spre moderat. Totusi, ABS-ul nu te fereste de alunecarea laterala (efectul fortei centrifuge in curbele abordate cu o viteza mai mare decat ar permite-o aderenta). Dezavantaj: in destul de multe situatii, franarea sub ABS este de o eficienta relativ nesatisfacatoare (cu exceptia, poate, a sistemelor ABS de ultima generatie). Din punct de vedere statistic, nu s-a constatat nici o diferenta intre masinile dotate cu ABS si cele fara, in ceea ce priveste accidentele grave si mortale. Mai exact, statistic, ABS-ul te poate "scoate" dintr-un accident usor spre mediu, dar e foarte putin probabil sa te salveze dintr-un accident grav. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 27-October 05 Member No.: 66 ![]() |
Da, este foarte folositor. Se poate si fara, dar e muuult mai bine cu... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Normal ca ajuta, mai ales in conditii cu aderenta scazuta (iarna, ploaie, nisip...)
Pe uscat la masinile vechi ABS-ul intra foarte devreme si lungeste distanta de franare.. Eu am probleme cu ABS-ul, adica merge foarte putin timp dupa ce pornesc motorul, dupa care se aprinde becul in bord si nu mai merge. CAteodata merge chiar si mai mult de un minut, cateodata se aprinde la 2-3sec.. Am facut teste cu el si pot sa zic ca pe uscat e VARZA!!! Sa vezi ce senzatie nasoala e cand vrei sa opresti la un stop si apesi pedala de frana sa iesi cu ea prin podea si masina se duce.. ![]() Asta in conditiile in care la 325ix ABS-ul e mai destept decat la un E30 normal (jaffar poate sa va explice, eu n-am inteles nici pana acum ce are in plus ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 186 Joined: 23-October 05 From: Bucuresti Member No.: 54 Car: Toyota Engine: 1.3 ![]() |
pe zapada e SUPER, mai ales daca ai si gume de iarna !
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
toamna si iarna e foarte bine sa ai abs, te poate scoate din niste situatii nasoale... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Eu tocmai mi-am reparat ABS-ul
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 186 Joined: 23-October 05 From: Bucuresti Member No.: 54 Car: Toyota Engine: 1.3 ![]() |
si ce problema ai avut la ABS?
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Un senzor care trimitea semnal incompatibil sau nu exista
![]() Noroc cu testerele astea care iti spun in clar ce si cum nu e bine, ca altfel cautam mult si bine. Firul de la senzorul cu pricina fusese ars (probabil s-a atins de ceva foarte fierbinte) apoi fusese bandajat cu banda izolatoare si impachetat impreuna cu firul de masa intr-o protectie de plastic, astfel din afara nu se vedea ingieria asta. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
Un senzor care trimitea semnal incompatibil sau nu exista ![]() Noroc cu testerele astea care iti spun in clar ce si cum nu e bine, ca altfel cautam mult si bine. Firul de la senzorul cu pricina fusese ars (probabil s-a atins de ceva foarte fierbinte) apoi fusese bandajat cu banda izolatoare si impachetat impreuna cu firul de masa intr-o protectie de plastic, astfel din afara nu se vedea ingieria asta. era baiatul ala care facea diagnoza, mai ai nr lui cumva? mersi -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 04:30 PM |