![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
masina merge facuta ,intrebarea e cati bani primeste de la asigurare si daca mai are chef sa stea pana se repara.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
masina merge facuta ,intrebarea e cati bani primeste de la asigurare si daca mai are chef sa stea pana se repara. I-am dat pozele unui tinichigiu si mi-a zis clar ca trebuie bagati 1000 euro in masina ca sa arate calumea. Asa ca vom vedea ce zic cei de la asigurari mai intai. |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ma cam doare gatu ....durerea este ca si cum ai dormi cu capu stramb Eu asociez durerea mai mult ca dupa o noapte de head-banging prin cluburi pe muzica rock.. La accidentul cu yaris m-a tinut 2 saptamani. Un fel de whiplash. Sper ca nu ai facut amiabil. Pe mine m-a pocnit cu capul de stalpul de la sofer, dar n-am avut nimic Ti se pare ca functionezi in parametri normali? ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Imi pare tare rau, mai ales ca s-a intamplat fix dupa plimbarea la mine. Noroc cu tetierele... daca si cu ele ai ramas cu dureri...
Despre soferul ala, ![]() Orice se poate repara, intrebarea e daca vrei sa o faci. Acu' daca tot e vorba sa iei ceva pe asigurare, chiar de nu ti-o da dauna totala, daca reusesti sa acoperi cheltuielile, e pacat sa o lasi. Multumesc pentru vizita si sper sa ne mai vedem pe aici, ati dat ceva viata curtii. Plus ca din ziua aia nu mai sunt singur ![]() Si mai am doi membri in familie, gasiti pe marginea drumului langa satul cu Tico GPL. Despre E34, nimic nou deocamdata. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Ma cam doare gatu ....durerea este ca si cum ai dormi cu capu stramb Eu asociez durerea mai mult ca dupa o noapte de head-banging prin cluburi pe muzica rock.. La accidentul cu yaris m-a tinut 2 saptamani. Un fel de whiplash. Sper ca nu ai facut amiabil. Pe mine m-a pocnit cu capul de stalpul de la sofer, dar n-am avut nimic Ti se pare ca functionezi in parametri normali? ![]() Ba da am facut amiabila asta e , totusi sa las omu fara paine sincer nu`mi prea comvine mai ales ca in ziua de azi abia castigi un ban...stiu cum e situatia am last-o cum a cazut. Suntem intregi fieru se indreapta sti cum se zice. Vom vedea ce zic cei de la asigurare la constatare. Imi pare tare rau, mai ales ca s-a intamplat fix dupa plimbarea la mine. Noroc cu tetierele... daca si cu ele ai ramas cu dureri... Despre soferul ala, ![]() Orice se poate repara, intrebarea e daca vrei sa o faci. Acu' daca tot e vorba sa iei ceva pe asigurare, chiar de nu ti-o da dauna totala, daca reusesti sa acoperi cheltuielile, e pacat sa o lasi. Multumesc pentru vizita si sper sa ne mai vedem pe aici, ati dat ceva viata curtii. Plus ca din ziua aia nu mai sunt singur ![]() Si mai am doi membri in familie, gasiti pe marginea drumului langa satul cu Tico GPL. Despre E34, nimic nou deocamdata. Ma bucur ca nu s-a intamplat cu e32iu ceva ![]() ![]() o sa vad ce zic cei de la asigurari. Sti cum e daca reparatia depaseste valoarea masinii = dauna. E pacat sa o las asa ca masina nu are rugina de loc vorbesc la modul cel mai serios fata de alte mk2iuri This post has been edited by Halogen: May 3 2014, 11:52 PM |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
dupa cum se vede e vorba de o tamponare.....3 puncte de penalizare si amenda.....nu ii luai nici o paine de la gura |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
O sa-ti trebuie un deviz de la un service pentru cost estimat de reparatie.
La 2002 au incercat cei de la asigurare sa-mi da niste maruntis. Nu reusam sa fac un deviz, la service-uri nu stiu ce manopera sa pune, de unde piese, si cereau pentru pentru un deviz parca cam 10% din valoarea sa - adica, sute de Euro bani cheltuiti aiura. Am facut apoi o factura proforma cu doar piesele necesare la Bavaria Baneasa, le multumesc si acuma, unde valoarea pentru piesele era in jur de 3mii de euro. Cu asta in mana am reusit sa obtin maxim posibil prin legea RCA atunci (vechimea masinii, valoarea de nou, grad uzura..), cam o mie de Euro. Martori spun ca ar fi iesit de pe o straduta laterala asta inseamna neacordare de prioritate nu ? ![]() Poti declara la Politia astfel in cat sa se lasa doar cu amenda + puncte. Se face.. Acuma e tardiv, in mod normal nu ar trebui sa fie o problema, dar cu o hartie de la politia in mana treaba e mai putin interpretabila de catre comerciali. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
imi pare rau ca s-a intamplat asta dar ma bucur sa va vad pe voi ok. fierul da-l naiba ca se indreapta sau schimba, sanatatea e pe primul plan intotdeauna.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Intre timp E34 devoreaza benzina, ulei si kilometri. Ieri m-am intalnit cu fostul proprietar sa-mi dea fiscalul si ceva maruntisuri: stopuri, electrovalve de apa, cauciucuri, goarna de alarma, prinderi de parasolar, opritor usa de pe stalp si nu mai stiu ce, ca n-am verificat una din pungi. Sper sa fie si niste faruri, ca au pomenit ceva. Aparent masina a primit la un moment dat un set de stopuri SH apoi unele noi. Asta explica de ce arata asa bine din spate. Am ramas si cu cele doua seturi vechi, cat de cat intregi dar bune de folosit doar in caz de urgenta, sa fie ceva pus acolo. Au fost schimbate si electrovalvele, cred ca nu mai deschideau caldura. Imi explic si recenta chestie cu semnalul de usa deschisa: usa de la sofer nu sta perfect inchisa pentru ca s-a uzat opritorul de plastic de pe usa, momentan fiind carpit cu izoler. O sa mai ingros izolerul pana ma hotarasc sa schimb chestiunea de pe stalp. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
hai ca usor usor il faci
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mare lucru inca nu am facut.
Pierderile sunt mici, inca nu ma deranjeaza. Singura pata de ulei pe care o lasa e de la servodirectie, cred ca-i un colier slabit, ori e vasul afectat de lovitura care a atins farul. Desi nu prea avea cum sa loveasca pana acolo. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Am ramas si cu cele doua seturi vechi, cat de cat intregi dar bune de folosit doar in caz de urgenta, sa fie ceva pus acolo. Nu cred ca exista proprietar de bmw model mai vechi care sa n-aiba cel putin o piesa de schimb pe undeva ![]() ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Am ramas si cu cele doua seturi vechi, cat de cat intregi dar bune de folosit doar in caz de urgenta, sa fie ceva pus acolo. Nu cred ca exista proprietar de bmw model mai vechi care sa n-aiba cel putin o piesa de schimb pe undeva ![]() ![]() eu la e32 nu am nici o piesa de nici un fel si nici nu am primit vreo piesa de vre-un fel ![]() |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Imi explic si recenta chestie cu semnalul de usa deschisa: usa de la sofer nu sta perfect inchisa pentru ca s-a uzat opritorul de plastic de pe usa, momentan fiind carpit cu izoler. O sa mai ingros izolerul pana ma hotarasc sa schimb chestiunea de pe stalp. Asa era si la E32, era uzat ca sa nu mai apasa ca lumea pe switch electric pentru plafoniera si avertizarea. Adica, usa era bine inchis, doar nu mai era actionat switch bine. Intai venea avertizare doar la gropi, apoi in timp mai des. Eu am remediat bubita cu niste picatura pe inchizator acolo unde apasa contactul electric, adica, practic am refacut acolo un pic forma initiala la plasticul. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La mine nu-i uzat butonul care e apasat de usa. E tocit cuiul care tine usa inchisa. Ala de pe stalp. Practic usa nu se mai apasa perfect pe caroserie.
L-a ingrosat cu izoler, a tinut o vreme, acum la gropi da blituri ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
A, dubios. Acolo e fier, nu?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Eu stiam ca-i reglabil cuiul ala, merge putin ridicat ori coborat, la fel si balamalele de la usa. Nu cred ca poti pierde o cantitate asa mare de metal doar prin uzura, nu-i masina din epoca de piatra pana la urma. Gaseste o surubelnita in stea si da-i bataie! PS: varianta nr2: vezi arcul de pe gheara care tine usa, ori gheara in sine sa nu fie deplasata. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pai sa ma repet: e vorba de cuiul de pe stalp, e tocit si e de plastic. Sau imbracat in plastic, nu l-am studiat atent. Dar sigur e tocit, arata ca o uzura grava pe cocoasa axei cu came.
La E28 era din fier, la E34 e plastic. E reglabil, dar misti tot ansamblul cu tot cu intrerupatorul de lumini. La E34 intrerupatorul e pe chestia asta, nu separat - pe caroserie. Deci oricat l-am plimba, nu as schimba comportamentul intrerupatorului. Plimbandu-l reglezi pozitia usii inchise , dar atat. Nu vreau sa plimb pe nici unul de la cele 4 usi, pentru ca in pozitia inchisa usile par sa fie aliniate. Trebuie doar sa umblu la balamaua usii pasager, care e putin lasata si trebuie trantita ca sa intre bine pe cui si sa se inchida bine. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ia alt cui din dezmebrari mai bine.altfel poti sa pui scotch dar il schimbi la cateva sapt.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 07:16 PM |