![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Mda, si eu tot aud lumea spunand ca e BMW dom'le normal sa consume ulei. M-a sunat azi cineva din Alba si zicea ca tot ce a gasit consuma ulei. El vrea un M50 ca sa-l modifice la 3.x litri deci nu-i pasa daca papa ulei. Si totusi, cu se face ca sharky cu al sau 2.5 la acelasi nr de km papa doar 1l la vreo 10000 km? Poate pentru ca a rulat in Germania primii 215000 km... ? Vezi ca al meu nu da fum albastru daca-l turez pe loc, cel putin nu atunci cand e incalzit. Si azi ma durut lenea, am lucrat prin gradina, nu m-am atins nici de ursoaica, nici de ambreiajul lui Sharky. Daca ai nevoie de 2 maini de stanga te ajut cum pot ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Apropo tu te plangi ca da niste fum albastru pe teava dar eu care`s cu fumu dupa mine ce sa mai zic ....cate o data ma intreb de unde dracu iese atata FUM
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pai chestia aia a ta joaca in liga lui gicuta, nu a ursoaicei -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sunt bune si mainile stangi , de exemplu cu stanga tii vcontra sau desfaci electromotorul . Dar mai bine pui un bidon de 5l de motorina, iei trupa si veniti la un gratar, sa nu mai simta sharky singur. Ma scutiti si pe mine de un drum pana la Bucuresti ca sa va vad.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Sunt bune si mainile stangi , de exemplu cu stanga tii vcontra sau desfaci electromotorul . Dar mai bine pui un bidon de 5l de motorina, iei trupa si veniti la un gratar, sa nu mai simta sharky singur. Ma scutiti si pe mine de un drum pana la Bucuresti ca sa va vad. Momentan 0 bani...dupa ce iau salariu in weekendul cu 1 Mai daca vrei facem asa ceva. Daca ne primesti pe mai multi ![]() |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
poti sa-i pui un diferential de tds, eventual si cutia daca se potriveste si devine lenes la plecarea de pe loc dar va merge mai rapid cu rpm mai putine. De asemenea inteleg ca se potriveste cutie in 6 trepte - cele de pe e46 320d facelift; dar nu stiu ceva sigur - poti investiga. |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
O cam dam in SF-uri
![]() Oricum, nu-l vreau mai lenes pe I-a, ca mi se pare la limita deja. Momentan se cer, cred, vasc si pompa de apa. Trebuie sa mai investighez. Ideea e ca temperatura se duce repede la treisferturi cand stau pe loc, dar si pe autostrada la 120km/h. Interesant e ca imediat ce ma misc putin revine. Probabil vrea doar niste apa, ca n-am mai completat de 2 saptamani, si stim ca pierde pe la calorifer. Oricum, as schimba perechea termostat+vasc. Termostatul pentru ca tine temperatura 1-2 mm peste mijloc. Si daca o tine asa pe un vasc nou, il freaca de pomana si-l uzeaza. Vascul pentru ca l-am oprit cu mana cand temperatura era spre treisferturi. Mai trebuie sa-l testez putin. Halogen, va primesc pe toti, gasim cate ceva de lucru ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ii scoti cu Gicuta pe camp?
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Termostatul pentru ca tine temperatura 1-2 mm peste mijloc. La E34 ceas ala nu e actionat digital? La e32 parca asa era. Adica, parca nu arata chiar chestii de finete de 1-2mm. Practic asta e deja cat influenta de pozitita ta fata de caes. Stai si tu mai intr-o parte si acul va fi centrat ![]() Nu mai stiu sigur, dar daca se misca cu mici trepte, s-ar putea sa schimbi degeaba termostatul. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Termostatul pentru ca tine temperatura 1-2 mm peste mijloc. La E34 ceas ala nu e actionat digital? La e32 parca asa era. Adica, parca nu arata chiar chestii de finete de 1-2mm. Practic asta e deja cat influenta de pozitita ta fata de caes. Stai si tu mai intr-o parte si acul va fi centrat ![]() Nu mai stiu sigur, dar daca se misca cu mici trepte, s-ar putea sa schimbi degeaba termostatul. Bart la mine urca ceasu de la apa foarte repede la jumate.... bine nu instant dar nici nu stai 15 minute..fata de alte modele la care am avut asta e dea dreptu super rapid ![]() |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Momentan se cer, cred, vasc si pompa de apa. Trebuie sa mai investighez. Ideea e ca temperatura se duce repede la treisferturi cand stau pe loc, dar si pe autostrada la 120km/h. Interesant e ca imediat ce ma misc putin revine. Probabil vrea doar niste apa, ca n-am mai completat de 2 saptamani, si stim ca pierde pe la calorifer. Incearca sa completezi mai intai cu apa/antigel si sa aerisesti circuitul de racire. La mine nu urca la jumatate atunci cand sta pe loc. Vascul nu cred ca e defact daca poate fi oprit, si la mine poate fi oprit, cu toate astea n-am nicio problema cu racirea. La mine se apropie momentul sa schimb termostatul ca scade cu cativa mm la stanga fata de jumatate. Il am de vreun an cumparat, dar n-am avut ocazia sa-l schimb inca. Cand cedeaza pompa de apa o sa-ti dai seama, nu se mai raceste deloc, urca instant la rosu in mers. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am completat apa si pare ca e ok.
Vascul ar trebui sa nu poata fi oprit cand temperatura sare bine de jumatate. Dar ma gandesc ca neavand apa suficienta in sistem, vascul nu a sesizat cresterea temperaturii motorului. Plus ca , fiind imbatranit, poate cupleaza mai tarziu. Bart, da , acum imi explic de ce urca in trepte acul... chiar ma miram dimineata. E digital, deci. Chiar si asa, e normal sa stea un pas peste jumatate? Oricum, deocamdata nu iau nimic, daca dupa completarea cu apa nu se mai incinge. Ultimul consum e 9.75 , a cazut sub 10 pentru ca am mers mai domol si am facut cateva drumuri pe drumuri judetene, nu doar pe autostrada. Cred ca cere iar ulei. Si cateva din frustrari: De ce nu ma anunta cand nu merge un bec de faza scurta? La fel pentru faza lunga. De ce anunta prea tarziu ca a coborat apa sub minim? Dimineata am avut ocazia sa-l fierb in trafic dar prima alerta slaba pentru nivelul lichidului mi-a dat-o dupa ceva zeci de km, seara. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Am completat apa si pare ca e ok. Vascul ar trebui sa nu poata fi oprit cand temperatura sare bine de jumatate. Dar ma gandesc ca neavand apa suficienta in sistem, vascul nu a sesizat cresterea temperaturii motorului. Plus ca , fiind imbatranit, poate cupleaza mai tarziu. Bart, da , acum imi explic de ce urca in trepte acul... chiar ma miram dimineata. E digital, deci. Chiar si asa, e normal sa stea un pas peste jumatate? Oricum, deocamdata nu iau nimic, daca dupa completarea cu apa nu se mai incinge. Ultimul consum e 9.75 , a cazut sub 10 pentru ca am mers mai domol si am facut cateva drumuri pe drumuri judetene, nu doar pe autostrada. Cred ca cere iar ulei. Si cateva din frustrari: De ce nu ma anunta cand nu merge un bec de faza scurta? La fel pentru faza lunga. De ce anunta prea tarziu ca a coborat apa sub minim? Dimineata am avut ocazia sa-l fierb in trafic dar prima alerta slaba pentru nivelul lichidului mi-a dat-o dupa ceva zeci de km, seara. Referitor la faruri til eu zic sa nu te obosesti sa le desfaci si sa le speli poate mai strici si sticla mai bine cumpara un set din dezmembrari de e34 si ai rezolvat problema asta la faruri. Referitor la alarma mai ai probleme ? nu merge anulata alarma Viper sau mers la un servise de alarme Viper pentru a remedia problema?. Restu sunt consumabile. Ulei filtre termostat vasc antigel:) Eu am pus antigel nou in golf si 1 la mana nu mai era asa de zgomotos toarce foarte frumos, si 2 nu mai palpaia becu de la apa....desi cred ca era de la mufele electrice. Acelasi lucru am facut si eu de cate ori imi arata becu de apa pac turnam apa dintr-o sticla de la robinet pana palpaia becu de apa din 50 in 50 de metri desi liniuta de la temperatura era pe prima linie groasa... nici decum la jumate ![]() |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Alarma nu mi-a facut figuri, deocamdata e ok. Am pus antigel, nu mai vrea sa fiarba. Inca nu mi-e clar cum sa deslusesc nivelul pe vasul de expansiune la E34. Dar daca nu se mai incinge si nici nu da eroare in bord, e ok. Exista vre-o explicatie pentru farul "rotit"? De fapt farul nu pare rotit, smiley-ul e jos, la locul lui, dar fanta de lumina e inclinata cu vreo 30 de grade de la orizontala.... bate aiurea. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Bart la mine urca ceasu de la apa foarte repede la jumate.... bine nu instant dar nici nu stai 15 minute..fata de alte modele la care am avut asta e dea dreptu super rapid ![]() Pai asta zic, s-ar putea sa fie pacaleala digitala. La VW cand apa araa 90, temperatura de ulei nici 50 nu are. O fi urma, dar nici cu 40 de grade. Si se vede cum ceas de apa urca in trepte de mai multe grade. Sta pe loc, apoi, hop, mai urca. La E12 ceas se plimba tot timpul pe o plaja mica, ce ar corespunde mai bine cu sistemul ala reglat de termostat / vasc. La E32 statea fix. Si racirea tot aia e. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Teoretic exista un reglaj in far, practic ar trebui sa-l dai jos si sa-l verifici "ochiometric" daca mai functioneaza. Daca-i foarte "off" e posibil sa fie pocnit ceva pe acolo.
Legat de apa, ori iti raporteaza aiurea ori chiar ai o problema. Eu zic sa verifici, ca sa eviti problemele pe termen lung. PS: la vasc exista faimosul "test cu ziarul" - daca ti-l face bucati, merge. Daca nu... nu. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Si faruri SH cu lupe o sa fie la fel de slabe. Erau totusi unele mai bune, bosch sau hella, e scris undeva pe forum.
Nu mai stiu daca se desfac, daca nu, cica cu otet se spalea alea vechei cu oglinda (nu am testat). Orice o fi, nu le spali cu apa de la robinet, raman pete de calcar. Si se usuc greu, trebuie sa fie cald afara. Parca tin totusi minte ca am avut o lupa din aia in mana. Poti monta si faruri fara lupe. Nu se potrivesc cele de la e28? ![]() Daca are faruri cu reglaj electric, poate e sarit tija la motoras, sau motoras stricat. Au si un reglaj cu niste suruburi din spate, parca. Senzor de antigel are xx ani, poate e blocata nitel. Ce probleme ai si tu. LE: na http://www.meeknet.co.uk/e32/Lights/Index.htm -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Bun link. Defazajul trebuie sa fie de aici, vezi lasa loc de rotire cateva grade bune. http://www.meeknet.co.uk/e32/Lights/L-9.jpg N-am sa le desfac sticla, nu merg atat de departe. Cel mult le clatesc bine cu apa. Dar mai intai pun mana pe o surubelnita, rezolv defazajul, reglez si inaltimea, sa bata la acelasi nivel ambele si vad cat de multumit sunt. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
cat de multumit sunt. ... Merge clatit si cu solutie de spalat geamuri in casa. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
S-au aliniat farurile.
Era intr-adevar de la acele prinderi care lasa loc de rotire. Nu permit orice rotire ci doar pozitionarea pe unul din capete. Problema era ca la accidentul pe care l-a avut in coltul din fata s-au spart doua urechi exact unde le prindeau suruburile, si romanu', ca sa rezolve a rotit farul sa vina pe prinderi sanatoase. Totodata pusese si niste saibe mari, sa prinda mai mult din corpul sanatos al proiectorului. L-am repozitionat, strans folosind aceleasi saibe mari, deocamdata sta bine, le-am reglat, lumineaza acceptabil. Oricum, e clar ca e destul de simplu sa desfaci farul si sa cureti lentila si oglinda. Nici nu e nevoie sa intervii la suporti, in fata. Se desfac cele trei suruburi direct pe masina, pe la compartimentul motor. Sunt niste pozitii mai incomode dar cu unelte potrivite merge. Ramane pe alta data sa le dau jos si sa le curat bine. Pe stanga ar trebui sa dau jos tot blocul, ca au lasat un suport de far impins inapoi si l-as aduce la forma initiala, sa stea frumos si fix. E curios ca nu se observa deformarea, vopseaua nu e sarita. Reglajul inaltimii farurilor e foarte simplu, nu trebuie desfacut nimic, nici macar nu trebuie deschisa capota. Se face cu surubelnita in cruce, printre ochelarii din fata. Despre antigel, curge destul de mult pe sub electrovalvele alea de langa cutia de sigurante. Sunt sanse sa nu am caloriferul spart, deci. Ramane de vazut daca e de la electrovalve sau de la furtune. Nu m-as apuca sa desfac pe acolo pana nu intra in teren rezerva Sharky. PS. ma tot uit dupa economice, gasesc cate una tentanta, bine pastrata, dar aparent odata ce ai pus curu-n BMW nu mai vrei altceva... http://olx.ro/oferta/opel-corsa750-euro-ur...html#ce8edbcd20 Acum ard 80 lei/zi si sunt slabe sanse sa ajung la 60, daca carpirea furtunelor de aer si curatarea admisiei da roade. Dar si cu piticanii benzinare, tot cheltui 50. Alternativa ar fi dizel, deci? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 03:41 PM |