IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Papa Bear
Halogen
post Apr 26 2014, 04:35 PM
Post #101


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (TiL @ Apr 26 2014, 05:25 PM) *
Mda, si eu tot aud lumea spunand ca e BMW dom'le normal sa consume ulei. M-a sunat azi cineva din Alba si zicea ca tot ce a gasit consuma ulei. El vrea un M50 ca sa-l modifice la 3.x litri deci nu-i pasa daca papa ulei.
Si totusi, cu se face ca sharky cu al sau 2.5 la acelasi nr de km papa doar 1l la vreo 10000 km? Poate pentru ca a rulat in Germania primii 215000 km... ?

Vezi ca al meu nu da fum albastru daca-l turez pe loc, cel putin nu atunci cand e incalzit.


Si azi ma durut lenea, am lucrat prin gradina, nu m-am atins nici de ursoaica, nici de ambreiajul lui Sharky.



Daca ai nevoie de 2 maini de stanga te ajut cum pot biggrin.gif am 2 capre ceva scule (Am luat trusa intre timp) smile.gif)) ma anunti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Apr 26 2014, 05:19 PM
Post #102


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



Apropo tu te plangi ca da niste fum albastru pe teava dar eu care`s cu fumu dupa mine ce sa mai zic ....cate o data ma intreb de unde dracu iese atata FUM smile.gif))))) si vad cum pleaca toti din spatele meu ca scot prea mult fum si le intra in masina smile.gif))) e distractiv cate o data ahahahah
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 26 2014, 08:30 PM
Post #103


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Pai chestia aia a ta joaca in liga lui gicuta, nu a ursoaicei


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 26 2014, 08:40 PM
Post #104


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Sunt bune si mainile stangi , de exemplu cu stanga tii vcontra sau desfaci electromotorul . Dar mai bine pui un bidon de 5l de motorina, iei trupa si veniti la un gratar, sa nu mai simta sharky singur. Ma scutiti si pe mine de un drum pana la Bucuresti ca sa va vad.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Apr 27 2014, 12:11 AM
Post #105


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (TiL @ Apr 26 2014, 09:40 PM) *
Sunt bune si mainile stangi , de exemplu cu stanga tii vcontra sau desfaci electromotorul . Dar mai bine pui un bidon de 5l de motorina, iei trupa si veniti la un gratar, sa nu mai simta sharky singur. Ma scutiti si pe mine de un drum pana la Bucuresti ca sa va vad.


Momentan 0 bani...dupa ce iau salariu in weekendul cu 1 Mai daca vrei facem asa ceva. Daca ne primesti pe mai multi biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Apr 28 2014, 11:45 AM
Post #106


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





poti sa-i pui un diferential de tds, eventual si cutia daca se potriveste si devine lenes la plecarea de pe loc dar va merge mai rapid cu rpm mai putine.
De asemenea inteleg ca se potriveste cutie in 6 trepte - cele de pe e46 320d facelift; dar nu stiu ceva sigur - poti investiga.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 28 2014, 01:04 PM
Post #107


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



O cam dam in SF-uri smile.gif
Oricum, nu-l vreau mai lenes pe I-a, ca mi se pare la limita deja.

Momentan se cer, cred, vasc si pompa de apa. Trebuie sa mai investighez. Ideea e ca temperatura se duce repede la treisferturi cand stau pe loc, dar si pe autostrada la 120km/h. Interesant e ca imediat ce ma misc putin revine. Probabil vrea doar niste apa, ca n-am mai completat de 2 saptamani, si stim ca pierde pe la calorifer.

Oricum, as schimba perechea termostat+vasc.
Termostatul pentru ca tine temperatura 1-2 mm peste mijloc. Si daca o tine asa pe un vasc nou, il freaca de pomana si-l uzeaza.
Vascul pentru ca l-am oprit cu mana cand temperatura era spre treisferturi. Mai trebuie sa-l testez putin.



Halogen, va primesc pe toti, gasim cate ceva de lucru tongue.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Apr 28 2014, 03:53 PM
Post #108


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Ii scoti cu Gicuta pe camp? laugh.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 28 2014, 04:03 PM
Post #109


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (TiL @ Apr 28 2014, 02:04 PM) *
Termostatul pentru ca tine temperatura 1-2 mm peste mijloc.

La E34 ceas ala nu e actionat digital? La e32 parca asa era. Adica, parca nu arata chiar chestii de finete de 1-2mm. Practic asta e deja cat influenta de pozitita ta fata de caes. Stai si tu mai intr-o parte si acul va fi centrat smile.gif
Nu mai stiu sigur, dar daca se misca cu mici trepte, s-ar putea sa schimbi degeaba termostatul.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Apr 28 2014, 06:46 PM
Post #110


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57





QUOTE (bartro @ Apr 28 2014, 05:03 PM) *
QUOTE (TiL @ Apr 28 2014, 02:04 PM) *
Termostatul pentru ca tine temperatura 1-2 mm peste mijloc.

La E34 ceas ala nu e actionat digital? La e32 parca asa era. Adica, parca nu arata chiar chestii de finete de 1-2mm. Practic asta e deja cat influenta de pozitita ta fata de caes. Stai si tu mai intr-o parte si acul va fi centrat smile.gif
Nu mai stiu sigur, dar daca se misca cu mici trepte, s-ar putea sa schimbi degeaba termostatul.

Bart la mine urca ceasu de la apa foarte repede la jumate.... bine nu instant dar nici nu stai 15 minute..fata de alte modele la care am avut asta e dea dreptu super rapid blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Apr 28 2014, 07:11 PM
Post #111


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (TiL @ Apr 28 2014, 02:04 PM) *
Momentan se cer, cred, vasc si pompa de apa. Trebuie sa mai investighez. Ideea e ca temperatura se duce repede la treisferturi cand stau pe loc, dar si pe autostrada la 120km/h. Interesant e ca imediat ce ma misc putin revine. Probabil vrea doar niste apa, ca n-am mai completat de 2 saptamani, si stim ca pierde pe la calorifer.


Incearca sa completezi mai intai cu apa/antigel si sa aerisesti circuitul de racire. La mine nu urca la jumatate atunci cand sta pe loc.
Vascul nu cred ca e defact daca poate fi oprit, si la mine poate fi oprit, cu toate astea n-am nicio problema cu racirea. La mine se apropie momentul sa schimb termostatul ca scade cu cativa mm la stanga fata de jumatate. Il am de vreun an cumparat, dar n-am avut ocazia sa-l schimb inca.
Cand cedeaza pompa de apa o sa-ti dai seama, nu se mai raceste deloc, urca instant la rosu in mers.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 28 2014, 09:25 PM
Post #112


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Am completat apa si pare ca e ok.
Vascul ar trebui sa nu poata fi oprit cand temperatura sare bine de jumatate. Dar ma gandesc ca neavand apa suficienta in sistem, vascul nu a sesizat cresterea temperaturii motorului. Plus ca , fiind imbatranit, poate cupleaza mai tarziu.

Bart, da , acum imi explic de ce urca in trepte acul... chiar ma miram dimineata. E digital, deci. Chiar si asa, e normal sa stea un pas peste jumatate?

Oricum, deocamdata nu iau nimic, daca dupa completarea cu apa nu se mai incinge.
Ultimul consum e 9.75 , a cazut sub 10 pentru ca am mers mai domol si am facut cateva drumuri pe drumuri judetene, nu doar pe autostrada.
Cred ca cere iar ulei.

Si cateva din frustrari:
De ce nu ma anunta cand nu merge un bec de faza scurta? La fel pentru faza lunga.
De ce anunta prea tarziu ca a coborat apa sub minim? Dimineata am avut ocazia sa-l fierb in trafic dar prima alerta slaba pentru nivelul lichidului mi-a dat-o dupa ceva zeci de km, seara.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Apr 28 2014, 10:25 PM
Post #113


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (TiL @ Apr 28 2014, 10:25 PM) *
Am completat apa si pare ca e ok.
Vascul ar trebui sa nu poata fi oprit cand temperatura sare bine de jumatate. Dar ma gandesc ca neavand apa suficienta in sistem, vascul nu a sesizat cresterea temperaturii motorului. Plus ca , fiind imbatranit, poate cupleaza mai tarziu.

Bart, da , acum imi explic de ce urca in trepte acul... chiar ma miram dimineata. E digital, deci. Chiar si asa, e normal sa stea un pas peste jumatate?

Oricum, deocamdata nu iau nimic, daca dupa completarea cu apa nu se mai incinge.
Ultimul consum e 9.75 , a cazut sub 10 pentru ca am mers mai domol si am facut cateva drumuri pe drumuri judetene, nu doar pe autostrada.
Cred ca cere iar ulei.

Si cateva din frustrari:
De ce nu ma anunta cand nu merge un bec de faza scurta? La fel pentru faza lunga.
De ce anunta prea tarziu ca a coborat apa sub minim? Dimineata am avut ocazia sa-l fierb in trafic dar prima alerta slaba pentru nivelul lichidului mi-a dat-o dupa ceva zeci de km, seara.



Referitor la faruri til eu zic sa nu te obosesti sa le desfaci si sa le speli poate mai strici si sticla mai bine cumpara un set din dezmembrari de e34 si ai rezolvat problema asta la faruri. Referitor la alarma mai ai probleme ? nu merge anulata alarma Viper sau mers la un servise de alarme Viper pentru a remedia problema?. Restu sunt consumabile. Ulei filtre termostat vasc antigel:) Eu am pus antigel nou in golf si 1 la mana nu mai era asa de zgomotos toarce foarte frumos, si 2 nu mai palpaia becu de la apa....desi cred ca era de la mufele electrice. Acelasi lucru am facut si eu de cate ori imi arata becu de apa pac turnam apa dintr-o sticla de la robinet pana palpaia becu de apa din 50 in 50 de metri desi liniuta de la temperatura era pe prima linie groasa... nici decum la jumate smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 29 2014, 11:13 AM
Post #114


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Alarma nu mi-a facut figuri, deocamdata e ok.

Am pus antigel, nu mai vrea sa fiarba. Inca nu mi-e clar cum sa deslusesc nivelul pe vasul de expansiune la E34. Dar daca nu se mai incinge si nici nu da eroare in bord, e ok.

Exista vre-o explicatie pentru farul "rotit"? De fapt farul nu pare rotit, smiley-ul e jos, la locul lui, dar fanta de lumina e inclinata cu vreo 30 de grade de la orizontala.... bate aiurea.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 29 2014, 12:02 PM
Post #115


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Halogen @ Apr 28 2014, 07:46 PM) *
Bart la mine urca ceasu de la apa foarte repede la jumate.... bine nu instant dar nici nu stai 15 minute..fata de alte modele la care am avut asta e dea dreptu super rapid blink.gif

Pai asta zic, s-ar putea sa fie pacaleala digitala. La VW cand apa araa 90, temperatura de ulei nici 50 nu are. O fi urma, dar nici cu 40 de grade. Si se vede cum ceas de apa urca in trepte de mai multe grade. Sta pe loc, apoi, hop, mai urca.
La E12 ceas se plimba tot timpul pe o plaja mica, ce ar corespunde mai bine cu sistemul ala reglat de termostat / vasc. La E32 statea fix. Si racirea tot aia e.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Apr 29 2014, 01:12 PM
Post #116


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Teoretic exista un reglaj in far, practic ar trebui sa-l dai jos si sa-l verifici "ochiometric" daca mai functioneaza. Daca-i foarte "off" e posibil sa fie pocnit ceva pe acolo.

Legat de apa, ori iti raporteaza aiurea ori chiar ai o problema. Eu zic sa verifici, ca sa eviti problemele pe termen lung.

PS: la vasc exista faimosul "test cu ziarul" - daca ti-l face bucati, merge. Daca nu... nu.


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 29 2014, 01:42 PM
Post #117


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Si faruri SH cu lupe o sa fie la fel de slabe. Erau totusi unele mai bune, bosch sau hella, e scris undeva pe forum.
Nu mai stiu daca se desfac, daca nu, cica cu otet se spalea alea vechei cu oglinda (nu am testat). Orice o fi, nu le spali cu apa de la robinet, raman pete de calcar. Si se usuc greu, trebuie sa fie cald afara. Parca tin totusi minte ca am avut o lupa din aia in mana.
Poti monta si faruri fara lupe. Nu se potrivesc cele de la e28? tongue.gif
Daca are faruri cu reglaj electric, poate e sarit tija la motoras, sau motoras stricat. Au si un reglaj cu niste suruburi din spate, parca.
Senzor de antigel are xx ani, poate e blocata nitel. Ce probleme ai si tu.

LE: na http://www.meeknet.co.uk/e32/Lights/Index.htm



--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 29 2014, 03:54 PM
Post #118


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Bun link. Defazajul trebuie sa fie de aici, vezi lasa loc de rotire cateva grade bune.
http://www.meeknet.co.uk/e32/Lights/L-9.jpg

N-am sa le desfac sticla, nu merg atat de departe. Cel mult le clatesc bine cu apa. Dar mai intai pun mana pe o surubelnita, rezolv defazajul, reglez si inaltimea, sa bata la acelasi nivel ambele si vad cat de multumit sunt.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 29 2014, 04:57 PM
Post #119


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (TiL @ Apr 29 2014, 04:54 PM) *
cat de multumit sunt.

...

Merge clatit si cu solutie de spalat geamuri in casa.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Apr 30 2014, 10:18 AM
Post #120


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



S-au aliniat farurile.
Era intr-adevar de la acele prinderi care lasa loc de rotire. Nu permit orice rotire ci doar pozitionarea pe unul din capete.

Problema era ca la accidentul pe care l-a avut in coltul din fata s-au spart doua urechi exact unde le prindeau suruburile, si romanu', ca sa rezolve a rotit farul sa vina pe prinderi sanatoase. Totodata pusese si niste saibe mari, sa prinda mai mult din corpul sanatos al proiectorului. L-am repozitionat, strans folosind aceleasi saibe mari, deocamdata sta bine, le-am reglat, lumineaza acceptabil.
Oricum, e clar ca e destul de simplu sa desfaci farul si sa cureti lentila si oglinda. Nici nu e nevoie sa intervii la suporti, in fata. Se desfac cele trei suruburi direct pe masina, pe la compartimentul motor. Sunt niste pozitii mai incomode dar cu unelte potrivite merge. Ramane pe alta data sa le dau jos si sa le curat bine. Pe stanga ar trebui sa dau jos tot blocul, ca au lasat un suport de far impins inapoi si l-as aduce la forma initiala, sa stea frumos si fix. E curios ca nu se observa deformarea, vopseaua nu e sarita.

Reglajul inaltimii farurilor e foarte simplu, nu trebuie desfacut nimic, nici macar nu trebuie deschisa capota. Se face cu surubelnita in cruce, printre ochelarii din fata.

Despre antigel, curge destul de mult pe sub electrovalvele alea de langa cutia de sigurante. Sunt sanse sa nu am caloriferul spart, deci. Ramane de vazut daca e de la electrovalve sau de la furtune. Nu m-as apuca sa desfac pe acolo pana nu intra in teren rezerva Sharky.


PS. ma tot uit dupa economice, gasesc cate una tentanta, bine pastrata, dar aparent odata ce ai pus curu-n BMW nu mai vrei altceva... http://olx.ro/oferta/opel-corsa750-euro-ur...html#ce8edbcd20
Acum ard 80 lei/zi si sunt slabe sanse sa ajung la 60, daca carpirea furtunelor de aer si curatarea admisiei da roade. Dar si cu piticanii benzinare, tot cheltui 50. Alternativa ar fi dizel, deci?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 08:45 PM