![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 84 Joined: 18-June 10 Member No.: 3,427 Car: e46 330i Engine: m54 ![]() |
strut brace este montat gresit. http://billswebspace.com/bmw335.htm in pdf de aici zice ca se monteaza invers.Fit cross strut A on the dome strut plates
with the bend facing towards the rear. This post has been edited by abuseif: Oct 22 2013, 01:41 PM |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Nici n-ai cum s-o montezi altfel... pentru ca la E46 nu are loc. Poate la E90 e alt sistem. http://bmwzone.ro/forums/index.php?act=att...st&id=20075 This post has been edited by BBo: Oct 22 2013, 05:02 PM |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 84 Joined: 18-June 10 Member No.: 3,427 Car: e46 330i Engine: m54 ![]() |
da e instalata bine, si eu tot asa am pus-o.mi s-a parut mie.
|
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
De fapt, nu ca n-are loc, ci ca nu ii permit prinderile de pe oale sa fie montata altfel.
Bafta ! Cu ocazia asta, sa mai fac si eu un mic update: - revizia acum 1000 km + inlocuit senzor baia de ulei... ma cam saturasem de martorul galben ![]() - upgradat frane spate la 294mm (etrieri si discuri de 325) - reglat si frana de mana daca tot eram acolo... Urmatorul pas cred ca e inlocuirea sistemului PCV/CCV, a furtunelor de benzina care fac legatura intre filtru si conducte si alte cateva mici prostioare. This post has been edited by BBo: Oct 24 2013, 09:33 PM |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
PCV/CCV e cel original?:)sunt curios in ce stare este.ce senzor de ulei ai luat?eu sunt la al 3-lea care il schimb.. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Da, sistemul e ala original. Nu cred ca l-a schimbat cineva pana cand masina a ajuns la mine. O sa iti spun cand dau jos furtunele si valva.
Senzorul de ulei e Hella, nu m-as fi bagat la altceva, stiind cat de pretentios e. Bine, e Hella, dar oricum era polizata sigla BMW ![]() Azi am observat ca mi s-a desprins o lipitura de pe bara care a supravietuit tentativei de furt. Asa ca o sa cumpar alta, asta poate o pastrez pentru iarna ![]() |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Pffff... Nu ne mai facem bine ![]() LIKE -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Are cineva vreo explicatie pentru faptul ca suspensia lucreaza mult mai bine cu masina incarcata ? Adica e mult mai soft, parc-as pluti
![]() |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu , dar iti putem da un sfat: mergi cu ea incarcata daca asa-ti place mai mult
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
La aceasta ora inaintata din noapte, are cineva vreo recomandare pentru un service unde oamenii stiu cu ce se mananca geometria ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Este unu bun, dar in Iasi ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
La aceasta ora inaintata din noapte, are cineva vreo recomandare pentru un service unde oamenii stiu cu ce se mananca geometria ? ![]() again? ![]() daca gasesti un asemenea service zi-mi si mie ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am inteles ca pe la filaret (BMW) ar face treaba buna, nu am fost doar din auzite
PS: nu inteleg ce probleme aveti voi cu geometria, nu am avut niciodata asftel de problema si am fost de vreo 2 ori la autosoft cand am schimbat anvelopele -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
nu sta volanul drept asta e singura problema la mine:)
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Am schimbat bucsele din praguri pe spate si din toamna tot trag de mine sa fac geometria. La Filaret n-am mai fost de vreo 3 ani, plus ca sub 350 lei platiti am auzit ca nu sunt sanse sa scapi. Ori din ultima experienta, parca n-as da ~80-100 EUR si sa plec cu masina la fel. |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Autosoft?...!
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
N-am mai scris de mult pe aici, dar nici nu s-au mai intamplat multe.
Geometria am facut-o la baietii astia: http://www.autoagusta.ro/ , dupa multe "cercetari". De fapt e un singur tip care se ocupa de geometrie. Locatia nu spune multe, am avut unele reticente la inceput, dar tipul e destul de tipicar si a iesit foarte OK. M-a trimis de trei ori in teste ![]() ![]() Tot deranjul: 50 lei ![]() Cu ocazia asta am reumplut si instalatia cu freon tot la ei, alti 90 lei cheltuiti cu folos. Mi-am luat si un set de gume de vara GY F1A2, excelente ca zgomot de rulare si franare mai ales pe ud, insa au talon destul de moale, pe unii s-ar putea sa-i deranjeze asta, insa eu imbatranesc si incep sa trag spre confort ![]() Weekendul asta am planuri "mari" ![]() - inlocuire frane fata (trec la 330 - discuri, placute, etrieri); PowerDiscuri cu placute EBC YellowStuff + etrieri reconditionati - dau jos suspensia Koni si trec pe Eibach Sportline - inlocuit furtune benzina de pe sub masina (~250 lei un metru de furtun, mama lor); am vazut ca erau destul de uzate cele vechi si n-am chef sa-mi pocneasca vreunul in concediu sau mai stiu eu pe unde - revizie ulei + filtre Am patit si o chestie curioasa - parcand masina in rampa (dar cu grad de inclinatie mic, undeva la 4-5), mi-a disparut lichid de frana din rezervor - destul cat sa-mi omoare pedala de ambreiaj. A trebuit sa completez vreo 200ml ca sa-si revina si desi am verificat peste tot, nu am descoperit pe unde naiba l-am pierdut asa peste noapte. Am o banuiala ca s-ar putea scurge pe la cilindrul receptor de pe cutie, in interior. O sa scot cilindrul sa vedem daca se adevereste chestia asta. O alta problema sunt niste vibratii in volan pe franare aparute de curand... odata cu upgrade-ul la frane aflu si daca sunt cauzate de discuri sau ceva bucse/pivoti dupa cum banuiesc eu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:40 PM |