IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Kawasaki GPZ900R, Vaca mea
bartro
post Sep 15 2009, 09:51 AM
Post #1


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Cum am promis, va prezint ultima achizitia mea motorizata. De data asta cu mai putin roti si alt marca. Am cautat si motociclete BMW, am facut si o proba pe un Ural, care e o copie dupa un BMW pre-istoric, am vazut preturi la Ural noi (da, noi, cu Euro 3, reprezentant in bucuresti!), am visat si de un Moto Guzzi 850T3, am surabarit si la o Kawasaki ZZR1100 pentru ca nici nu pornea cand am venit s-a vad, dar pana la urma am ajuns la acel exemplar de Kawasaki GPZ900R.

De ce? Pentru ca buget am limitat la 2000 Euro, pentru care vrioam sa cumpar ceva pe care ma simt bine, ceva care nu era prea abuzat, ceva la care sa nu cere un pret exagerat de mare. Si asta sa gaseste cu greu.

Motocicleta am cumparat-o de la cineva din Campina (cel langa breaza). Cand am mers s-o vad, nu ma astepteam sa-mi place, din poze nu arata bine dpdvd designului, dar pretul de 750 Euro a fost destul de tentant. Cand am ajuns acolo am gasit un frumos exemplar, din '87, cauciucuri noi, lant si pinioane noi, fara urme grave de cazaturi, drept si chiar curat. Singur buba parea sa fie baterie, care nu mai tinea deloc. Motor insa a pornit la prima cheie cu un booster.

In spatele casei era un poligon, unde m-am simtit imediat foarte bine la ghidon. Chiar daca are 250kg cu plin facut, motocicleta sa manevreaza usor si la viteze mici. Asta mi s-a parut important, pentru ca vreau s-o folosesc si in oras ca trasport zilnic. Ulterior am cicit pe net ca Kawasaki afacut efort de design mare ca sa obtine o motocicleta de capaciate mare si o manevrabilitate de o motocicleta mai mica. Cutie schimba bine, frana bune, acceleratie controlabila, nu am reusit sa gasesc ceva care impiedica achizitia. In relealite mi s-a parut ca arate mai bine decat in poze.

Singur inconvenienta a fost ca motocicleta era adus in 2007 in tara, si nu a fost inmatriculat. Am mai dormit o noapte, ma am uitat pe net daca am de asteptat vreo problema la inmatriculare, si o zi dupa vizionare am sunat proprietarul si am cumparat motocicleta.

Asa m-am ales cu un Kawasaki GPZ900R model A3, din 1987, 900cmc, 110cp, 41000km la bord.
Model a fost introdus pe piata in 1984, si atunci era cea mai rapida motocicleta de productia parca. Este primul motor de Kawasaki racit cu apa, si cu 16 supape. Bloc a fost folosit adaptat si la legendarul ZZR1100.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
11 Pages V  « < 8 9 10 11 >  
Start new topic
Replies (180 - 199)
bartro
post Apr 17 2013, 10:51 PM
Post #181


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Filtru din rezervor e de tip sita si nu mai e bun, s-a deformat la baza. Trebuie un robinet complet parca. Benzina trece pe langa, iar rezervor are impuritati in el pentru ca e veche. Din cauza asta am din cand in cand probleme cu cuile. Sunt bune, cat timp sunt curate. Cand mai mergea inecat (odata pe 500 sau o mie de km se zicem), de obicei era suficient sa golesc carburatoarele prin surub de golire si sa fac un mic flush cu robinetul pe prime. De data asta nu mai am scapat asa ieftin si le am desfacut.

Dar mai e si o problema de design, se plang multi ca au probleme cu debitul de benzina, mai ales daca au adaugat un filtru in-line universal. Robinetul e la nivelul carburatarelor, rezervorul imbraca partial carburatoarele, caderea chiar e putina. Am avut filtru in-line cu sita, e bun pentru debit, dar se topesc din cauza plasticul casant. Filtre tip panza sau cum se numesc in mod curios sunt facute din un material care nu se topeste, dar ei introduc o mica rezistenta in circuitul deja problematic.

Am facut mai de mult o proba cu pompa de benzina, diferenta e instant sesizabila, motorul merge mai rotund la ralantiu, raspunde mai bine la acceleratie in gol, in mers e mai suplu si cu cuplu mai mare si la sarcina mica, plus chiar raspunde la reglaje de suruburi de amestec la circuitul de sarcina mica. Atunci am renuntat la pompa, crezand ca pot sa fac sa merge bine si pe sistemul original, dar m-am razgandit primavara asta cand nu aveam benzina in carburatoare si dupa ce am agitat un pic filtru a inceput sa curge. Acuma ce am pompa pot sa pun cate filtre vreu eu asa ca poate scap si de problema cu cuiele pontou.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Apr 18 2013, 01:08 PM
Post #182


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP





eu cred ca daca ai schimba robinetul cu unul cu filtru bun ai rezolva problema si nu ai avea nevoie de alte filtre sau pompe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 18 2013, 02:36 PM
Post #183


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Asa credeam si eu. Nu imi plac improvitatiile.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 16 2013, 07:32 PM
Post #184


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Weekend asta am fost pana la mare, era un asa-zis bike fest in mamaia, organizat de http://www.seawolves.ro/ .
Plecare vineri, ne a prins o ploaie sanatoasa pe autostrada, dar am mers fara probleme. Sambata pana la vama veche si inapoi, iar de data asta ne a plouat incredibil de tare. Bine ca dupa ploaie vine soare si ne am uscat rapid. Chiar a fost foarte cald, a inceput vara. Azi nu ne a mai plouat smile.gif
In total am facut cam 650km cu utilajul, fara nici un fel de problema.

http://www.reporterntv.ro/stire/noaptea-in...olves-bike-fest
secunda 19, kawa tongue.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jun 25 2013, 03:59 PM
Post #185


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Ai fost ieri pe Cheia? Am vazut pe la ora 16 si un pic un Kawasaki GPZ 900R parcat in curtea hanului de la Bradet.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 28 2013, 09:16 PM
Post #186


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (georgem @ Jun 25 2013, 04:59 PM) *
Ai fost ieri pe Cheia? Am vazut pe la ora 16 si un pic un Kawasaki GPZ 900R parcat in curtea hanului de la Bradet.

Nu eram eu, eu erla plaiul foii cu familia. De curand am un doppelganger insa, m-am intalnit cu el in trafic, mobra identica.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 21 2013, 11:49 PM
Post #187


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am facut 2134,7km aproximativ in 6 zile pe motor. Frumoasa, tara asta. De la bucuresti, tihuta, cluj, turda, rosia montana, deva, hunedoara, orsova, baile herculane, valcea. Nu am putut sa urc pe la petrosani, era inchis drumul. Poate mai bine asa, ca deja era tarziu.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Aug 22 2013, 06:19 AM
Post #188


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Frumos, ai facut ceva Km. Cand spui Tihuta te referi la Pasul Tihuta? In nordul tarii, intre Vatra Dornei si Bistrita? Ca din Bucuresti si pana acolo nu ai mai mentionat nicio alta localitate, si e ceva distanta.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 22 2013, 01:00 PM
Post #189


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Da, acolo, asta a fost prima zi de mers; Bucuresti - pasul tihuta, intre Bistrita si Vatra Dornei. Am facut 565km intr-o zi. Am trecut prin valea prahova - Brasov - Sighisoara - Targu Mmures - Reghin


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 19 2013, 12:36 PM
Post #190


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Buba!
Am cazut usor.

Damage list:
Semnal fata rupt, vopsea carena mijloc si jos julita, capac motor julit, cu pedala frana e ceva dubios si roata spate merge usor infranat, toba zgriata, suport oglina si capac ghidon zgriati dar erau oricum, si furca s-a miscat in jug, trebuie centrata.

Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Sep 19 2013, 05:46 PM
Post #191


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Felicitari! Invata-ne si pe noi, cum ai reusit?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 20 2013, 09:44 AM
Post #192


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Intrat pe grant de pe o bretea, m-am asigurat dar nu am vazut masina (rosie!) si m-am trezit cu ea foarte aproape de mine. Am incercat sa corectez trasa, ca sa evit coliziunea, dar apoi m-am trezit pe jos. Mergeam riscant, eram suparat, stresat, grabit din cauza ceva probleme personale.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 17 2013, 02:54 PM
Post #193


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Si asa a ajuns la final si sezon 2013. Inca merg zilnic pe Kawa cel Batran la munca, cat timp nu ploua.

Am observat ieri ca a inceput sa curge semering de furca pe stanga. E interesant, pentru ca anul trecut am cerut o revizie totala la furca.
Nu mai tin minte daca au schimba si semeringuri. Ar fi o prostie sa nu fie schimbati, odata ce umblii acolo - dar experienata m-a invatati ca putini se gandesc asa cand lucreaza la motor.
Asa am cerut si o revizie totala la etrieri, dar asta aparent nu a includat curatarea si ungere de sistem de culisare.

Daca nu faci cu mana ta, nu ai facut nimic.

Deci trebuie desfacut furca iarasi. Ca sa fie motoreta in forma buna, ar mai trebui lant si pinioane noi, rulmenti de jug noi, discuri de frana (una e usor stramba), rulment foaie spate, schimbat ceva semering la racire, mai are esapament un zornait enervant, cauciuc fata s-a uzat 80%, inlocuit semighidon dreapta sau indreptat cel existent, inlocuit sau indreptat scarita dreapta, si asta sunt doar bubele evidente, exclusa cele estetice.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Oct 17 2013, 05:31 PM
Post #194


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



Poate de la anul ma alaturi si eu voua pe 2 roti wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Oct 17 2013, 06:27 PM
Post #195


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (bartro @ Oct 17 2013, 03:54 PM) *
Si asa a ajuns la final si sezon 2013. Inca merg zilnic pe Kawa cel Batran la munca, cat timp nu ploua.

Am observat ieri ca a inceput sa curge semering de furca pe stanga. E interesant, pentru ca anul trecut am cerut o revizie totala la furca.
Nu mai tin minte daca au schimba si semeringuri.


Probabil ca nu au schimbat simeringurile. La mine nu le-au schimbat, am schimbat si eu in primavara asta uleiul din furca si mecanicul mi-a spus ca simeringurile se schimba daca au probleme in general, nu la orice schimbare de ulei (care se face la 2 ani in mod normal). Nu stiu daca e valabil in Romania sau peste tot asta cu schimbatul simeringurilor numai daca curg...

Ai ceva de lucru iarna asta la ea...


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 18 2013, 10:08 AM
Post #196


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



La o motocicleta de varsta asta, daca nu stii service history, mi se pare normal sa le schimbi, daca tot umblii in zona aia.
Acuma, trebuie iar munci, iar schimbat ulei, iar o sa mai apara cat o zgriatura.

E de munca, dar nu am nici un chef, si banii se duc la E12 momentan.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 5 2013, 08:11 PM
Post #197


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Nu curge furca, cred ca a fost alceva pe furca. Am curatat furca si nu a mai aparut nimic in zona respectiva.

Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 19 2014, 04:33 PM
Post #198


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu am reusit s-o pornesc azi. Din Noiembrie sta, baterie e cam slaba. A pornit cam juma de secunde, s-a oprit, apoi s-a terminat baterie. Si apoi s-a inecat.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 19 2014, 04:53 PM
Post #199


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



QUOTE (bartro @ Feb 19 2014, 04:33 PM) *
.... Si apoi s-a inecat.

I-ai facut vant in Lacul Morii?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 19 2014, 06:40 PM
Post #200


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Nu, ca e la socrii in curte in cartierul Chitila, si abia pot s-o imping (da, am incercat s-o pornesc impinsa..).


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Pages V  « < 8 9 10 11 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th August 2025 - 08:38 PM