![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
aha, deci treci pe minim 17
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#142
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
era pe 17 de mult din ce tin minte .
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
tu cat ai dat pe etrieri? Vreo 600lei, daca mai tin bine minte. Dar cum ziceam, cei de pe spate nu imi sunt de folos. Pe cei de 325 de spate i-am primit in contul unei datorii de 200 lei, alaturi de discuri si placute relativ noi + alte cateva piese folositoare la casa omului. Pot spune ca i-am primit gratis, ce sa mai. io's, sunt deja pe 17, dar fata nu o montez inca. Mai fac niste sapaturi dupa discuri si placute, plus ca mi-e cam mila de combinatia PowerDisc + EBC GreenStuff actuala.... cred ca au vreo 3 ani/40-50.000 km iar uzura e minima. Si o poza de interior, la atata text ![]() ![]() PS: Am schimbat marti bucsele de la barele antiruliu (fata/spate) si protectiile de cauciuc de la arcurile spate (sus/jos). Am luat unele de 7,5mm in locul celor originale cu grosime de 5mm. Cele vechi erau asa de uzate incat aproape trecuse arcul prin ele. |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ce poza marfa.. zici ca-i dintr-un anunt de vanzare pe eBay ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
nice, pe spate sa inteleg ca nu te mai complici?parca are Paraklas un DIY pe E46 fanatics sau pe siteul lui.
This post has been edited by alex230ro: Jun 17 2013, 07:08 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Nu (sau nu la momentul asta), e prea mare bataia de cap. Cei de 325 sunt plug'n play, nu mai trebuie sa improvizez nimic.
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Update: am pus mana pe o suspensie reglabila pe inaltime de la AP (Weitec, KW).
Dilema mea e urmatoarea: din ce am testat asa la mana, fata e foarte tare, iar reglajul mai are vreo 3-4 cm pana la maxim (unde devine si mai tare). Nu stiu daca merita riscul sa dau jos Koni-urile mele si s-o pun p-asta in loc... macar la Koni am reglaj pe duritate si exceptand spatele (unde trebuie s-o las mai moale ca am cam exagerat cu reglajul), nu m-ar deranja decat optic - pentru ca ar mai merge 1-2cm mai jos. Tare mi-e teama ca o sa platesc manopera pentru inlocuit suspensia de 2x ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Sunt foarte dure astea, am montat ceva asemanator pe un E36. |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
AP e de sedan ?
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Da, e de sedan - dar merge si pe coupe/cabrio/touring. Nu si pe compact
![]() |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
mda cunosc ,clasic de altfel. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Azi mi-am activat DRL-ul singur, dupa experiente nereusite cu asa zisi coder-i.
![]() Bonus, si pozitiile gen US-style. ![]() |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
cu nav coderul?interesant
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Nu, cu NCSu.
Am avut o surpriza placuta cu suspensia reglabila, am ajustat-o la maxim in jos si era foarte confortabila (moale) pentru ca se destindeau arcurile (avea doua), motiv pentru care am si maritat-o. |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Azi mi-am activat DRL-ul singur, dupa experiente nereusite cu asa zisi coder-i. ![]() Bonus, si pozitiile gen US-style. ![]() Si eu vreau asaaaa ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Vino acasa intai
![]() |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Dada
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 03:50 PM |