![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
incearca sa suni si aici, eu am cumparat acum ~1 an varta 74ah si imi aduc aminte ca am dat sub 400 lei cu baterie la schimb si verificare inclusa.
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#363
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
incearca sa suni si aici, eu am cumparat acum ~1 an varta 74ah si imi aduc aminte ca am dat sub 400 lei cu baterie la schimb si verificare inclusa. Am sunat, era 450. Am comandat Bosch-ul cu 400 ron. N-a mai pornit de dimineata, a invartit motorul odata lent si apoi a murit. Am plimbat bateria pe care vreau sa o dau la schimb cu taxiul pana la birou, unde o sa-mi ajunga bateria cea noua. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#364
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
rip
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#365
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 315 Joined: 12-August 08 From: Chitila - Bucuresti Member No.: 1,743 Car: E34 525 24v E28 524 TD Engine: M50B25 M21D24 ![]() |
http://www.baterii-acumulatori-auto.ro/
am luat si eu sambata pe aia da 70Ah pt 525i ul meu...270ron -------------------- E34 525 24v E28 524 TD |
|
|
![]()
Post
#366
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
f bun pret |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
http://www.baterii-acumulatori-auto.ro/ am luat si eu sambata pe aia da 70Ah pt 525i ul meu...270ron Aia pe care o vroiam eu era 410, deci mai scumpa. Din ce mi-a spus la telefon cel de la magazinul recomandat de io's, singura diferenta intre Varta si Bosch e eticheta, ele fiind fabricate in aceeasi fabrica si fiind absolut identice. Deja am montat bateria cea noua, works like a charm! Mai trebuie sa trec pe la un service pentru masuratori, pentru garantie. Sunt curios daca o sa vrea neaparat sa vada bateria sub bancheta sau o sa se multumeasca sa masoare la motor voltajul. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#368
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
la baterie se masoara
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#369
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
la baterie se masoara ![]() Atunci o sa fie un pic mai complicat, dar nu-i problema. Stiu ca e un loc la motor care cica ar fi echivalent cu borna plus a bateriei. L-am marcat cu sageata neagra pe poza atasata. -------------------- |
|
|
||
![]()
Post
#370
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
da, dar ei trebuie sa se asigure ca ajunge acelasi curent la baterie, intre acel loc si baterie poate sa fie o intrerupere ceva -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#371
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La E32 am scos bancheta pentru garantie. Dar daca as fi avut bancheta cu reglaj electric nici gand de asa ceva. Probabil poti sa-l convingi pe nenea. Dar sa nu aibe cumva nevoie de o serie pe de baterie.
Sau daca ai OBC4 arati direct voltaj de incarcare ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Sau daca ai OBC4 arati direct voltaj de incarcare ![]() Da, stii ca am, ca doar tu mi-ai deblocat functiile ascunse. Dar crezi ca tine cont de asta? ![]() Voi vedea, merg in dimineata asta sa fac masuratoarea la un service si va tin la curent. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#373
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Au masurat la borna de la motor, 14.18V a iesit pe bilet, cand l-am intrebat mi-a spus ca ii arata 14.1. La computerul de bord arata cand 14.11 cand 14.19, deci cu 0.01V mai mult decat masura aparatul de la Bosch. Destul de exact.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mi se incinge roata stanga spate, raman placutele apasate pe disc. Si nu sunt in Bucuresti, sunt in Brasov. Am incercat aseara sa desfac etrierul sa scot placutele si sa vad daca pot rezolva ceva, dar n-am reusit. Dar am constatat ca nu e de la frana de mana, ci de la frana de picior. Si cu ocazia asta ma constatat ca ar trebui sa schimb placutele de frana pe spate (pe stanga unde e problema mai au vreo 3 mm pana la metal). Maine dimineata merg la un service, sper sa rezolv, sa pot veni fara probleme la Bucuresti. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
o nimica toata, eu am patit asa si la baba si la mini, am mers odata cu baba de iesea fum din roata
![]() se demonteaza, se curata pistonasul, se inlocuiesc garniturile, se pune totul la loc si se face aerisirea. floare la ureche. -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#376
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Si eu am patit la E12, dar doar 'la rece'. Dupa ce mergeam un pic nu mai agata asa tare. Problema este ca poti sa pierzi vaselina din rulment daca se incinge prea rau. Altfel, doar consumul de benzina in plus e deranjant pana o remediezi.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#377
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
o nimica toata, eu am patit asa si la baba si la mini, am mers odata cu baba de iesea fum din roata ![]() se demonteaza, se curata pistonasul, se inlocuiesc garniturile, se pune totul la loc si se face aerisirea. floare la ureche. Exact asa a fost. Si la un pret decent, 40 ron. Am lasat 50. Daca are cineva nevoie de un service in Sacele, pot sa il recomand ![]() Si am primit recomandarea de la 2 mecanici sa schimb si placutele si discurile pe spate... Asa o sa fac cat mai repede posibil. Imi pare rau de discuri, ca erau schimbate la precedentul schimb de placute, dar chiar nu imi place cum arata, trebuie ori rectificate ori schimbate, si cred ca le schimb. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#378
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Problema este ca poti sa pierzi vaselina din rulment daca se incinge prea rau. Altfel, doar consumul de benzina in plus e deranjant pana o remediezi. Am intrebat daca nu e cazul sa scoata si discul de frana sa vada daca nu cumva a ramas rulmentul fara vaselina, dar mi-au zis ca nu are cum, sa nu-mi fac probleme. Cred ca au dreptate, pentru ca e clar ca problema e remediata. Cand am constatat problema si janta era calda dupa 20 Km (discul era fierbinte si simteam miros de cauciuc ars cand coboram din masina), acum e rece cum ar trebui. Presupun ca daca ramanea rulmentul fara vaselina se incalzea din nou. Pe autostrada Ploiesti-Bucuresti, pe la Km. 50, la aproximativ 125 Km/h, am luat un iepure alb cu roata dreapta fata. Era noapte, n-am avut timp decat sa-l vad, n-am putu sa fac nimic sa-l evit. Masina n-a patit absolut nimic si abia am simtit lovitura, in schimb am vazut in oglinda blana prin toate partile ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#380
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cand schimbi placute si discuri, poate e bine sa faci si o mica revizia la celalt etrier. Lucrare la frane as face eu simetric.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 11:02 PM |