![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#761
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
Am varta 500 rst
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#762
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
am gasit si am comandat niste acumulator ni-cd de 1.2v 940 mA la cca 25 lei bucata. vin din polonia ori saptamana viitoare ori dupa anul nou. caut in continuare un electronist sa verifice placa de baza si sa repare un circuit care a fost reparat de mantuiala iar intre timp am pus niste ceasuri de diesel. also, am schimbat partea electronica de la contact si am fixat-o cum trebuie de butuc pt ca aveam ceva probleme inainte de asta. cam atat pe ziua de azi.
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#763
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
zilele astea m-am ocupat de ceasurile de bord. dupa ce am schimbat senzorul de pe grup imi mergeau kilometrajul, vitezometrul si turometrul si cu ceasurile de diesel si cu cele de benzina. am demontat ceasurile de benzinar si am dus placa la electronist. a curatat-o si a refacut un circuit care era mancat de ce s-a scurs de pe acumulatori. a dat acumulatorii jos si mi-a lipit doua fire de placa. de la placa pana la un suport de baterii/acumulatori aa. am anulat comanda de acumulator ni-cd din polonia pt ca se gasesc si la noi in tara pe stoc (adelaida.ro 16-25 lei). am desfacut si ceasurile de diesel si am vazut ca alea aveau acumulatori sanyo pe litiu care inca functionau (dar la diesel nu e consum instant). am pus acumulatori ni-mh de 1.2v pana iau pe ni-cd si am dat cu ceasurile de benzinar pe masina. surpriza: nu mai merge vitezometrul, turometrul si consumul instant. le-am pus si pe alea de diesel si la fel. am schimbat intre ele ceasurile de vitezometru (m-am gandit ca poate nu a reparat bine placa) de la diesel la benzina si invers si le-am pus pe masina. acelasi lucru. ma gandesc ca poate iar face figuri senzorul de pe grup. se poate verifica daca functioneaza corect senzorul asta?ce sa mai verific?vreo siguranta, vreun releu? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#764
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
deja m-au disperat ceasurile si ma tot gandesc sa cumpar altele. la ce pret se vand?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#765
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Sa nu le cumperi caesurile aiurea, masoara rezistenta de pe senzor
![]() Oricum, dupa toata povestea asta, eu m-as gandi ca i-ai busit ceva pe placa, cand le-ai schimbat. Ori daca nu pe placa, pe "langa". -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#766
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
xox: si ce valori ar trebui sa am la senzor?la placa a lucrat un electronist si am verificat apoi toate circuitele si erau ok. cred ca ceasurile isi arata varsta si pana la urma o sa fac un efort sa iau altele. la naiba! haifisch: poza cu iluminarea din torpedou mai vine? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#767
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
xox: si ce valori ar trebui sa am la senzor?la placa a lucrat un electronist si am verificat apoi toate circuitele si erau ok. cred ca ceasurile isi arata varsta si pana la urma o sa fac un efort sa iau altele. la naiba! haifisch: poza cu iluminarea din torpedou mai vine? Are frate miu niste ceasuri si cred ca sunt de e 28.Unu dintre ele are 260 pe ceas, asta stiu sigur.Le fac poze si mi spui daca te ajuta.Le fac acum ca le am in subsol si cand ma intorc le postez. This post has been edited by eugene12: Nov 30 2012, 07:33 PM |
|
|
![]()
Post
#768
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
cu 260 pe km am si eu pe e28.ar trebui sa ii fie bune
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#769
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
astept pozele
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#770
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sanyo cu litiu are acelasi voltaj cu acumulatorii vechi? Acelasi format, R6 (AA)? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#771
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
@lorin: nu stiu ce valoare trebuie sa ai, am un document salvat, promit ca ma uit sambata peste el. Banui ca-i acelasi ca la E30.
@TiL: sunt formate diferite, scurt si lung, la fel e si la mine la E30. Difera SI board, am si niste poze undeva pe aici pe forum. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#772
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Imi pare rau ,nu am cu ce sa scot pozele .e frate miu plecat cu masina si cablul e in masina.Maine o sa fiu plecat dar ii las cardul sa le posteze el.Sorry !
|
|
|
![]()
Post
#773
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
sanyo are 1.5v iar varta 1.2v...sanyo s-a pus dupa 02/86
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#774
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Aha, banuiam ca-i ceva diferit, tensiunea de referinta difera de la una la alta, nu scria nimic pe ele cand le-am scos, de asta am crezut ca-s la fel. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#775
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
tin minte ca am avut doua cazuri la E28:
-bord vechi, cu doi acumulatori R6 de 1.2 v bucata - bord nou (scria ceva an de fabricatie 87 - 89, nu mai retin) cu o baterie (nu acumulator) sanyo. Bateria asta avea tensiune diferita, dar nu mai retin cat. Posibil chiar 6V... Cazul al doilea e la un bord de TD pe care l-am luat din dezmembrari http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=4688&hl= A, uite ca am scris si anii de fabricatie acolo, am retinut bine ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#776
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Am uitat mai sunt si alea de 6v care au forma la fel cu cele de 9v clasice, nu stiu formatul, si care sunt de fapt 2 de 3v lipite intr-un plastic sau ceva de genul asta, ori 4 din alea mici, nu mai stiu. Am desfacut la un moment dat una si erau mai multe inseriate.
Oricum ar fi cea mai buna varianta e cablul scos din bord, tras in torpedou, si eu am gasit pe un site link-ul dar n-am reusit sa-mi aranjez firele, a iesit o mare zapaceala in bord, cred ca am ars un pic de pe placa ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#777
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
nu le trag in torpedou..le pun pe panoul de sub ceasuri, cel din dreapta coloanei de directie...prea multe fire merg in torpedou si daca e sa strice vreun acumulator n-as vrea sa se scurga ceva din ele pe fire sau pe calculatorul motorului sau al abs-ului
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#778
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Mi-am adus aminte, nu cumva au si amperaj diferit? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#779
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#780
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
cel din dreapta e ce caut...e functional 100 la suta? poti sa imi dai un cod de pe spatele lui?
-------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 06:06 PM |