![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
so,poate sambata ne vedem domnu Ema?
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nope, nu-s in bucuresti
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#323
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 84 Joined: 18-June 10 Member No.: 3,427 Car: e46 330i Engine: m54 ![]() |
nu stau in bucuresti.am vrut sa imi iau si eu admisia si evacuarea din usa la un timp insa am zis ca erau scumpe pe urma sau scumpit si mai mult -admisia e in jur de 550 iar evacuarea 770.mi-a placut mult bara aia stabilizatoare din fibra de carbon.ar fi trebuit sa o iau. |
|
|
![]()
Post
#324
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 84 Joined: 18-June 10 Member No.: 3,427 Car: e46 330i Engine: m54 ![]() |
nu stau in bucuresti.am vrut sa imi iau si eu admisia si evacuarea din usa la un timp insa am zis ca erau scumpe pe urma sau scumpit si mai mult -admisia e in jur de 550 iar evacuarea 770.mi-a placut mult bara aia stabilizatoare din fibra de carbon.ar fi trebuit sa o iau. m-am uitat si e mai scumpa admisia peste 700$ |
|
|
![]()
Post
#325
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
am prins o oferta la admisie
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#326
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
pus jante de iarna facut(refacut mai exact) geometria de 4 ori schimbat piesa cu tepi(FSR/FSU) bonus plinul cu benzina.Ready to rock ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#327
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
OO, doar de 4 ori ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#328
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
da,ca s-a facut relativ ca la carte,adica prima oara s-a facut asa:
-jante 17 in spate 2 de la vulcanizare in fata,era ok dar volanul statea virat stanga si masina mergea drept a doua oara: -eu pe bancheta din spate si aceiasi 2 de la vulcanizare in fata masina mergea la fel a 3-a oara: -Sorin in spate eu in dreapta unul de la vulcanizare sofer rezervor plin masina era ok doar ca volan drept si accelerat tare din a 3-a masina tragea stanga a 4-a oara idem ca a 3-a oara masina merge ok valori finale (din memorie ca am printat doar primele 2 reglaje)fata: :unghi fuga 5,36 :convergenta 0,04 pe fiecare parte :cadere -1,12 cu -1,36 aici ar trebui sa umblu pe viitor-logic ca nu aveau "scula" de reglat caderea spate: :cadere -2,06 sau -2,10? pe fiecare parte :convergenta 0,07 cu 0,06 sau pe acolo ![]() Oricum aia de la vulcanizare cred inebunesc daca mai merg acolo Oricum geometria a fost facute de baiat de culoare- Dylan te intelegeai cu el in sensul ca nu comenta si in final a mers pe sugestia mea si a lui Sorin si anume sa puna pe fata convergenta la minim . PS:cred ca daca faceam la AB Baneasa era sou total ![]() This post has been edited by alex230ro: Nov 26 2012, 07:10 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#329
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#330
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
91.000 km drum Bucuresti-Bran si retur,la dus am mers ok am facut cam 2 ore,la intors am facut 4 ore si pe autostrada noua s-a desprins semnalul dreapta fata,avea rupte picioarele de prindere pe caroserie si il tiganisem sa stea cat de cat,,ce-i drept a tinut cateva mii de km improvizatia.So trebuie alt semnal. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#331
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
91.000 km drum Bucuresti-Bran si retur Pe unde ai luat-o? Stiu eu un drum mai scurt.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#332
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
aia erau km la intoarcere pe bord in Bucuresti nu distanta totala -din pacate am folosit DN1
![]() This post has been edited by alex230ro: Dec 3 2012, 12:06 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#333
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu credeam ca ai luat-o din bran spre polul nord apoi ai coborat pe partea cealalta a globului pana in polul sud si ai inceput sa urci prin africa de sud/africa pana s-au facut cei 91mii km
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#334
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
RCA valabi de maine ![]() maine ies la plimbare ocazie cu care mai bag si niste benzen ![]() sambata poate o spal si fac si o diagnoza -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#335
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
macaraua dreapta are ceva probleme,azi sper sa vad ce si cum,mai fac si schimbul de lichid de frana si probabil ca pun filtrul stock de aer inapoi,la Performance trebuie filtrul schimbat asta mai catre vara o sa o fac.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#336
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
lichid frana schimbat,am comandat macaraua dreapta sapt viitoare o schimb.Cu ocazia asta s-a descoperit:
-macaralele de compact sunt complet diferite de cele de coupe/sedan -clipsurile comandate de mine de pe ebay sunt inutile -aparent macaralele de compact cedeaza mai greu,daca cedeaza se rup rolele de plastic(si astea se gases separat dar nu mai stau sa le comand) http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-Compact-wi...319&vxp=mtr aparent roata alba e dusa la mine. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#337
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 84 Joined: 18-June 10 Member No.: 3,427 Car: e46 330i Engine: m54 ![]() |
daca vrei sa cumperi bujii originale noi vinde unu aici set de 6 la 65 euro + transport :
http://www.ebay.de/itm/6x-ORIGINAL-BMW-ZUN...=item4ac02b58ca |
|
|
![]()
Post
#338
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
le-am schimbat acum vreo 20.000 km cu ceva NGK echivalent,mersi oricum. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#339
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 84 Joined: 18-June 10 Member No.: 3,427 Car: e46 330i Engine: m54 ![]() |
eu cred ca imi voi lua un set pt ca la noi eu nu am gasit originale la pretul acesta.am folosit atat bosch cat si ngk originale amandoua fara a nota vreo diferenta intre ele.
|
|
|
![]()
Post
#340
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
bun linkul pt ca in cateva sute de km trebuie sa le schimb si io
![]() mersi! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 07:45 AM |