![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
xox, cosmin, imi pare rau de faptul ca aveti probleme atat de mari cu omologarea.
Din cate am citit, inteleg ca ati depus un efort considerabil, de timp si de bani, pentru a aduce masinile intr-o stare net superioara multor automobile care circula legal pe drumurile publice. Lasand la o parte situatia fericita in care veti reusi sa rezolvati omologarea intr-un stil neaos romanesc (banuiesc ca stiti la ce ma refer), va recomand sa incercati o adordare pe calea legislatiei si justitiei. Mai intai, solicitati de la RAR prin adrese oficiale (= scrisori depuse la registratura pentru care primiti numar de inregistrare) motivatia pentru care vi s-a respins omologarea. Solicitati raspuns in scris (ex: prin scrisoare recomandata pe adresa voastra postala). Dati-le cat mai putine detalii si cereti-le cat mai multe detalii. Motivatia respectiva trebuie sa se bazele pe niste legi si norme de aplicare a legilor. Apoi haideti sa le discutam aici si eventual sa raspundeti catre RAR cu o serie de contra-argumente. De la un moment dat incolo este posibil sa aveti nevoie de sfatul unui avocat. Este posibil ca intr-adevar cadrul legal sa nu permita omologarea, sau ca pur si simplu RAR sa interpreteze cadrul legal printr-un exces de zel in sens restrictiv. In aceasta ultima situatie, aveti o sansa ce merita incercata. |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
avand in vedere actele cerute de cei de la rar iti zic eu ca nici pe calea judecatorilor nu castiga nimic
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Orice hotarare de gen trebuie intravar pusa pe hartie. E un avantaj ca sa combati pe calea legala. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ieri am primit raspunsul final: oricat s-ar stradui cei de la rar iasi sa ma ajute, cei de la bucuresti refuza sa-mi omologheze M20B20, dar de data asta mi-au dat si 2 motive: cica difera norma de poluare (wtf!
![]() In concluzie, trebuie sa-i pun un M10B18 pe carburatie, e singura modalitate sa reintru in legalitate. In fine, luni tre' sa ma duc iar, cu codurile de la M10-uri chiar si pe injectie, sa vedem care-i varianta cea mai buna care o accepta. This post has been edited by xox: Nov 10 2012, 11:18 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
pacat...incearca macar o omologare fara serie motor...ca sa fii scutit de batai de cap pe viitor
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Asta cu 40% putere in plus mai inteleg. Dar legat de norma de poluare, este stupid sa nu accepte un motor mai putin poluant pe o masina. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu pot nici omologare fara serie motor pentru ca exista tipul de motor stantat pe undeva pe bloc. 206KA in cazul meu.
M-am saturat ![]() Chiar nu stiu ce sa fac, stau de ieri si pun in balanta +/- si-ncerc sa-mi dau seama cum ajung la un numitor comun. Singura solutie care o vad, ca sa-mi pot pastra masina si nici sa nu sparg pusculita (nu de alta, da-i goala oricum) e sa fac schimb cu cineva, sa iau un M10 si sa-i dau la schimb M20-ul, cu transportul ca diferenta. Evident apoi trebuie sa mi-l montez, dupa care sa-l omologhez. A, sa nu uit ca mai trebuie si demontat de pe masina. Deci ca sa fie rentabil, ar trebui sa gasesc pe cineva in Iasi cu care sa fac schimbul, ca sa nu plateasca transport ci transplant. Incerc sa fiu si eu realist ![]() In concluzie, trag linie: schimb M20-ul cu M10, acopar din diferenta transportul sau sper din suflet sa gasesc unul aici. Incet cu incet am s-o rezolv, functie de bani poate am s-o si antifonez inainte, tre' sa-i schimb si bordul, si coaja de pe bord, vascul, rotile, sa-mi retapitez scaunele, sa-mi schimb parbrizul, etc. E de treaba. Candva, peste ani si ani, promit ca am sa ajung cu ea la o intalnire ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
daca tot omologhezi un m10 unge si niste rotite si fa-l fara serie...apoi dumnezeu cu mila
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Daca ai ITPu valabil de ce te mai stresezi?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu-l am valabil. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
nu poti sa faci itp decat la rar?ai certificatul retinut?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Da, certificat retinut si n-am cum sa fac decat la rar.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
da...nasol...am fost in aceeasi situatie
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
D'asta cautai M20B20 atunci? ![]() In fine, ce-a fost a fost. Mai ai M20-ul sau l-ai dat? Intreb pentru ca-s tare curios ce bani as putea sa iau pe al meu. This post has been edited by xox: Nov 11 2012, 05:21 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
e la fier vechi
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Deci m-am lamurit. Sanse ca sa gasesc un M10 oare mai am? Afara de adus una din .de.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Se mai gasesc m10 de e30, pe 4t ai sanse sa gasesti
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Am cautat pe 4t pana acum, nici un rezultat. Am gasit aici in Iasi la dez un M40, ma duc sa iau seriile si codul si ma duc apoi direct la rar sa-mi fac o cerere, sa vad poate merge asta. 1500 ron au cerut complet, 1200 fara radiator... oare pot pastra ceva de la M20 sa-mi mai scada pretul la ala daca mi-l accepta? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
oare pot pastra ceva de la M20 sa-mi mai scada pretul la ala daca mi-l accepta? Vezi cum vin furtunele pe radiator (stanga/dreapta/sus/jos/diametru). Daca sunt foarte altfel, o sa-ti trebuie adaptari. Daca sunt la fel.. esti norocos. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
incredibil ce preturi sunt la m40...cu maxim 200 euro cumperi un m50 complet
-------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 05:23 PM |