IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> probleme stergatoare
ve
post Feb 14 2006, 12:51 PM
Post #1


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



azi de dimineatza stergatoarele erau inghetate pe parbriz si PORNITE (pe viteza cea mai mica).
am pornit motorul si am oesit sa curat zapada/gheatza de pe masina. dupa minute bune, cand ventilatia a reusit sa dezghete parbrizul stergatoarele au facut o tura.
am intrat repede in masina si le-am oprit si evident ca era miros de motor incins.

aparent asta e singura problema deocamdata. credeti ca motorasul ala a avut de suferit sau doar s-a incalzit "putin"?
de ce oare nu s-a ars siguranta?
inca o ciudatenie: inainte de "incident" stergatoarele mele mergeau foarte greu pe geamul uscat (mai incet decat mi se parea mie normal). acum merg asha cum ar trebui, adica mai repede. oare de ce?


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert
post Feb 14 2006, 01:18 PM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (ve)
credeti ca motorasul ala a avut de suferit sau doar s-a incalzit "putin"?
Daca functioneaza OK, in principiu ai scapat. Este putin sub semnul intrebarii izolatia din bobinaje - o sa vezi in timp.
QUOTE
de ce oare nu s-a ars siguranta?
Siguranta se arde la supra-curent (provocat de un scurtcircuit). S-ar fi ars, de exemplu, daca izolatia din bobinaje s-ar fi compromis si s-ar fi facut scurt intre (multe) spire.
QUOTE
inainte de "incident" stergatoarele mele mergeau foarte greu pe geamul uscat (mai incet decat mi se parea mie normal). acum merg asha cum ar trebui, adica mai repede. oare de ce?
Posibil ca, atunci cand s-a incins, sa se fi incalzit si unsoarea din lagare (care, dupa 20 de ani, o fi ajuns un junk aproape solid). Alta posibilitate: un mini-scurt intre cateva spire, dupa supraincalzire. Rezistenta este mai mica, deci curentul mai mare (ceea ce nu prea suna a good news, pe termen lung).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Feb 14 2006, 01:19 PM
Post #3


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Asa mi s-a intamplat mie acum vreo 4 ani. Aveam prelata pe masina acoperita de tone de zapada, am pornit motorul cat am dat zapada si dupa ce l-am pornit din greseala am atins maneta de la stergatoare. Au facut vreo 7cm din cursa dupa care s-au oprit din cauza greutatii zapezii si tot asa a inceput sa miroasa a incins rau de tot. Am oprit masina, am eliberat parbrizul, am pus din nou contacul ca sa-si termine tura si cu asta basta, n-au absolut nimic de suferit deci stai fara grija.
Siguranta nu avea de ce sa se arda pentru ca nu a aparut o supratensiune in retea. wink.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 14 2006, 01:47 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Mda, ai primit cam toate explicatiile. Intr-adevar, pe termen lung s-ar putea sa ai probleme pentru ca l-ai tinut alimentat cam mult timp.

In felul asta mi-am ars eu motorul de la aeroterma: am pornit masina si am lasat-o sa se incalzeasca in interior, dar rotorul era blocat din cauza bucsei uzate... Dupa 10-15 min m-am intors si mirosea rau a ars. Bobinajul s-a copt, motorul s-a incins si s-a lipit de plasticul aerotermei. Noroc ca nu a apucat sa faca scurt.

De ce se intampla toate astea? Motorul e facut sa ia energia electrica si s-o transforme in energie mecanica, cu ceva pierderi prin frecare si degajare de caldura. Daca nu se invarte, nu mai produce energie mecanica, nici pierderi prin frecare nu sunt, deci toata energia se transforma in energie termica. Si se coace sad.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ve
post Feb 14 2006, 02:17 PM
Post #5


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 318
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 87
Car: E39 530d
Engine: M57



merci pentru raspunsuri.
sper sa nu fie scurt in bobina.

din pacate nu a mai fost de mult timp nevoie sa merg cu stergatoarele pe viteza aia si mi-am pierdut reflexul de a verifica pozitia manetei de cate ori opresc motorul.
ce util ar fii un martor care sa arate ca stergatoarele sunt in functiune smile.gif


--------------------
Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 17 2006, 12:03 AM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





stergatoarele mele s-au hotarat sa nu mai mearga acum 2 zile cand a inceput sa ninga..
imi faceau de cateva luni niste figuri..
cand ploua stergeau ce stergeau si se opreau, dar isi reveneau dupa 1-2-10min.. acum nu mai pornesc deloc.. sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Feb 17 2006, 12:21 AM
Post #7


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (florin83)
stergatoarele mele s-au hotarat sa nu mai mearga acum 2 zile cand a inceput sa ninga..
imi faceau de cateva luni niste figuri..
cand ploua stergeau ce stergeau si se opreau, dar isi reveneau dupa 1-2-10min.. acum nu mai pornesc deloc.. sad.gif
sa nu mai mergi si tu pe ploaie/ninsoare etc :ninja:


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 25 2006, 11:00 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



si-au revenit acum cu caldura asta smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post Feb 26 2006, 12:53 AM
Post #9


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



credeam ca daca scoti contactul nu mai functioneaza stergatoarele :paranoid:


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 26 2006, 08:13 AM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





pai nu mai functioneaza, a zic cineva contrariul? :paranoid:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Feb 26 2006, 08:58 AM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



la mine treaba sta cam asha..... dau la maxim si ele merg cam incet parca merg pe smirghel, merg cam greu. eu zic ca e de la guma aia. da le schimb.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 26 2006, 09:35 AM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



si mie imi merg greu, mai ales daca nu e apa..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Jun 2 2006, 07:52 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



azi belea mare... ploua torential la bacau... da rau de tot... pornesc masina... dau drumu la stergatoare... cucu... la viteza maxina deabia dau o tura ffff incet... nu stiu ce are... acuma nu mai merg... nu stiu ce poate sa aiba... la bimmerfest au mers... si faza dura... inainte mergea tot inafara de ultima treapta... eu dau vina pe comutator... pe comanda... de unde sa fie problema???? haideti sa luam babeste fiecare schepsis... eu zic sa incerc cu motorashul... vreau sa o iau babeste... metoda clasica... cu fire trase alea alea.... astept porpuneri... vreau maine sa rezolv problema...mersi mult.... ajutor :crybaby:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 2 2006, 08:18 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





a intrat apa la motoras! exact asa faceau ale mele.
mi-am adus amine ca scosesem plasticul care acopera motorasul acum ceva vreme si nu am mai putut sa-l pun la loc..
de curand am pus o punga :retard: peste motoras si n-am mai avut problema..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Jun 2 2006, 08:28 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



eu nu plasticul ala care acopera motorshul... se vede cum sta acolo loco... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...883&hg=61&fg=45 piesa 3 nu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 2 2006, 08:30 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



da, de ala zic.
nu-l mai am si in locul lui am pus o punga si de atunci (cam 2luni) n-a mai facut figuri)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jun 2 2006, 08:40 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Problema cu comutatorul am avut-o si eu la ursulet... probabil o mai are, ca eu n-am remediat-o


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Jun 2 2006, 09:23 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP





cum desfac acolo.??? stiu ca jos acolo sunt 2 suruburi... si capacula la de sus cum iese?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jun 2 2006, 09:25 PM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



unde sa desfaci? la motoras?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Jun 2 2006, 09:54 PM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



nuuu. la comutator.. in spatele volanului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th June 2025 - 01:12 PM