![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
azi de dimineatza stergatoarele erau inghetate pe parbriz si PORNITE (pe viteza cea mai mica).
am pornit motorul si am oesit sa curat zapada/gheatza de pe masina. dupa minute bune, cand ventilatia a reusit sa dezghete parbrizul stergatoarele au facut o tura. am intrat repede in masina si le-am oprit si evident ca era miros de motor incins. aparent asta e singura problema deocamdata. credeti ca motorasul ala a avut de suferit sau doar s-a incalzit "putin"? de ce oare nu s-a ars siguranta? inca o ciudatenie: inainte de "incident" stergatoarele mele mergeau foarte greu pe geamul uscat (mai incet decat mi se parea mie normal). acum merg asha cum ar trebui, adica mai repede. oare de ce? -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (ve) credeti ca motorasul ala a avut de suferit sau doar s-a incalzit "putin"? Daca functioneaza OK, in principiu ai scapat. Este putin sub semnul intrebarii izolatia din bobinaje - o sa vezi in timp.
QUOTE de ce oare nu s-a ars siguranta? Siguranta se arde la supra-curent (provocat de un scurtcircuit). S-ar fi ars, de exemplu, daca izolatia din bobinaje s-ar fi compromis si s-ar fi facut scurt intre (multe) spire.
QUOTE inainte de "incident" stergatoarele mele mergeau foarte greu pe geamul uscat (mai incet decat mi se parea mie normal). acum merg asha cum ar trebui, adica mai repede. oare de ce? Posibil ca, atunci cand s-a incins, sa se fi incalzit si unsoarea din lagare (care, dupa 20 de ani, o fi ajuns un junk aproape solid). Alta posibilitate: un mini-scurt intre cateva spire, dupa supraincalzire. Rezistenta este mai mica, deci curentul mai mare (ceea ce nu prea suna a good news, pe termen lung).
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Asa mi s-a intamplat mie acum vreo 4 ani. Aveam prelata pe masina acoperita de tone de zapada, am pornit motorul cat am dat zapada si dupa ce l-am pornit din greseala am atins maneta de la stergatoare. Au facut vreo 7cm din cursa dupa care s-au oprit din cauza greutatii zapezii si tot asa a inceput sa miroasa a incins rau de tot. Am oprit masina, am eliberat parbrizul, am pus din nou contacul ca sa-si termine tura si cu asta basta, n-au absolut nimic de suferit deci stai fara grija. Siguranta nu avea de ce sa se arda pentru ca nu a aparut o supratensiune in retea. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mda, ai primit cam toate explicatiile. Intr-adevar, pe termen lung s-ar putea sa ai probleme pentru ca l-ai tinut alimentat cam mult timp.
In felul asta mi-am ars eu motorul de la aeroterma: am pornit masina si am lasat-o sa se incalzeasca in interior, dar rotorul era blocat din cauza bucsei uzate... Dupa 10-15 min m-am intors si mirosea rau a ars. Bobinajul s-a copt, motorul s-a incins si s-a lipit de plasticul aerotermei. Noroc ca nu a apucat sa faca scurt. De ce se intampla toate astea? Motorul e facut sa ia energia electrica si s-o transforme in energie mecanica, cu ceva pierderi prin frecare si degajare de caldura. Daca nu se invarte, nu mai produce energie mecanica, nici pierderi prin frecare nu sunt, deci toata energia se transforma in energie termica. Si se coace ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
merci pentru raspunsuri.
sper sa nu fie scurt in bobina. din pacate nu a mai fost de mult timp nevoie sa merg cu stergatoarele pe viteza aia si mi-am pierdut reflexul de a verifica pozitia manetei de cate ori opresc motorul. ce util ar fii un martor care sa arate ca stergatoarele sunt in functiune ![]() -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
stergatoarele mele s-au hotarat sa nu mai mearga acum 2 zile cand a inceput sa ninga.. imi faceau de cateva luni niste figuri.. cand ploua stergeau ce stergeau si se opreau, dar isi reveneau dupa 1-2-10min.. acum nu mai pornesc deloc.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (florin83) stergatoarele mele s-au hotarat sa nu mai mearga acum 2 zile cand a inceput sa ninga..
sa nu mai mergi si tu pe ploaie/ninsoare etc :ninja:
imi faceau de cateva luni niste figuri.. cand ploua stergeau ce stergeau si se opreau, dar isi reveneau dupa 1-2-10min.. acum nu mai pornesc deloc.. ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si-au revenit acum cu caldura asta
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
credeam ca daca scoti contactul nu mai functioneaza stergatoarele :paranoid:
-------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai nu mai functioneaza, a zic cineva contrariul? :paranoid: |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
la mine treaba sta cam asha..... dau la maxim si ele merg cam incet parca merg pe smirghel, merg cam greu. eu zic ca e de la guma aia. da le schimb.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si mie imi merg greu, mai ales daca nu e apa..
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
azi belea mare... ploua torential la bacau... da rau de tot... pornesc masina... dau drumu la stergatoare... cucu... la viteza maxina deabia dau o tura ffff incet... nu stiu ce are... acuma nu mai merg... nu stiu ce poate sa aiba... la bimmerfest au mers... si faza dura... inainte mergea tot inafara de ultima treapta... eu dau vina pe comutator... pe comanda... de unde sa fie problema???? haideti sa luam babeste fiecare schepsis... eu zic sa incerc cu motorashul... vreau sa o iau babeste... metoda clasica... cu fire trase alea alea.... astept porpuneri... vreau maine sa rezolv problema...mersi mult.... ajutor :crybaby:
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
a intrat apa la motoras! exact asa faceau ale mele. mi-am adus amine ca scosesem plasticul care acopera motorasul acum ceva vreme si nu am mai putut sa-l pun la loc.. de curand am pus o punga :retard: peste motoras si n-am mai avut problema.. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
eu nu plasticul ala care acopera motorshul... se vede cum sta acolo loco... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...883&hg=61&fg=45 piesa 3 nu?
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
da, de ala zic.
nu-l mai am si in locul lui am pus o punga si de atunci (cam 2luni) n-a mai facut figuri) |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Problema cu comutatorul am avut-o si eu la ursulet... probabil o mai are, ca eu n-am remediat-o
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
cum desfac acolo.??? stiu ca jos acolo sunt 2 suruburi... si capacula la de sus cum iese? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
unde sa desfaci? la motoras?
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
nuuu. la comutator.. in spatele volanului.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 01:17 PM |