![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pt radiator poti incerca si la alte magazine aftermarket, poti gasi aceiasi calitate si marca care echipeaza oe dar nu la preturi de bavaria. cred ca esti constient ca ceea ce ai facut tu acolo este doar o chestie provizorie si ca plasticul ala fiind imbatranit poate ceda oricand si in alta parte unde sa nu mai poti carpi.
PS: check si ebay -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#322
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
cred ca esti constient ca ceea ce ai facut tu acolo este doar o chestie provizorie si ca plasticul ala fiind imbatranit poate ceda oricand si in alta parte unde sa nu mai poti carpi. PS: check si ebay Evident sunt constient ca poate ceda oricand, chiar si in alta parte. Sper sa ma tina macar cateva saptamani. Cand am facut reparatia am tras destul de tare de plasticul ala (cand am introdus fortat teava de polipropilena acolo, apoi am taiat vreo 2 cm din ea, dupa ce o lipisem, pentru ca era prea lunga) si pare destul de rezistent. Intre partea care s-a rupt si partea care a ramas era un fel de adāncitură (ca un şanţ) si chiar acolo s-a rupt. Am pus mana si pe plasticul din partea cealalta, pe unde iese lichidul din radiator si intra in motor, si pare in regula. Nu ma gandisem la ebay, ai dreptate, o sa caut. Multumesc de sugestie. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#324
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mai bine cauti in Germana.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ehh.. preturi mai "de acasa"
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#326
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Da, la banii astia merita schimbat. Si multe am vazut ca vin inclusiv cu vasul de expansune, pe care eu l-am schimbat acum cateva luni si care costa si ala parca putin peste 100 ron. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#327
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am mai facut 3750 Km fara probleme de pe 11 ianuarie pana ieri noaptea... Consumul mediu 9.9 l / 100 Km.
Ce ieftina e benzina in Romania... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#328
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Ai avut ceva curaj sa faci 4000 km cu radiatorul ala
![]() |
|
|
![]()
Post
#329
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cat pentru 700km cu un E12 rupt?
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#330
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Cam asa ![]() E destul de risky sa stii ca te poate lasa masina oricand, in conditiile astea. Ma rog, bine ca s-a intors sanatos si n-a patit nimeni nimic ![]() PS: Eu personal as fi montat un radiator nou inainte de a pleca la drum, nu conta ca nu e original. Behr, Nissens sunt foarte bune. This post has been edited by BBo: Jan 25 2011, 06:31 PM |
|
|
![]()
Post
#331
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Mersesem deja vreo 400 de km inainte si stiam ca se poate, plus ca facusem o "imbunatatire" chiar in dimineata zilei in care am plecat si acum furtunul intra pe teava ramasa in radiator aproape la fel de mult cat intra initial (teava respectiva avea niste "opritoare" pentru furtun pe care le-am taiat si am reusit in felul asta sa bag furtunul mult mai mult peste teava). Si am luat in portbagaj 9 litri de antigel diluat cu apa, sa am sa completez in caz ca iese furtunul si pierd din antigel (prima data cand s-a inamplat am avut nevoie de aproape 6 litri).
Pe drum la dus am tot oprit la fiecare cateva sute de km sa verific ca e totul in regula la radiator. Nu a fost nevoie nici macar odata sa prind din nou furtunul sau sa strang colierele, pentru ca sta foarte bine. Oricum, in curand o sa comand radiatorul sa-l schimb, si cu ocazia asta cred ca o sa schimb si termostatul (am remarcat de cateva luni de zile ca sta cu 1-2 mm mai la stanga pe ceas temperatura lichidului de racire) si daca nu sunt prea scumpe si cele 2 furtune de lichid de racire care intra in radiator, sa stiu ca am totul nou acolo. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#332
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Week-end-ul cu Sfanta Maria am fost la mare la Corbu, cu cortul. Am facut la dus peste 5 ore, am prins un blocaj cu multe multe accidente in lant pe autostrada inainte de statia de taxare de la Fetesti.
La intoarcere, dupa ce am stat mai mult de o ora in coloana inainte de Mihail Kogalniceanu, cand in sfarsit am ajuns pe autostrada si am prins putin mai liber, am mers cum de mult timp nu am mai mers... Vreo 10-15 km am reusit sa merg in spatele unul ML320 CDI care flash-uia tot ce nu se dadea la o parte din calea lui. N-am depasit insa 180 km/h ![]() Duminica am trecut de 220.000 km la bord, n-am reusit sa fac insa o poza cu kilometrajul chiar atunci pentru ca eram intr-o portiune cu viraje. Am facut una insa azi-dimineata la 220.050 km, cu telefonul (de aici si "calitatea"). -------------------- |
||
|
|||
![]()
Post
#333
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
....si cum am mai vb noi....foarte misto masina! desi nu am vazut-o live nush am ceva cu ea,ma atrage asa prin monitor de acu 2-3 ani cand ai achizitionat-o
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#334
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
![]() ![]() felicitari si tine-o tot asa |
|
|
![]()
Post
#335
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#336
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
De cateva saptamani am o problema... Nu mai pot deschide usa de la sofer. Initial nu s-a mai inchis, nu ramanea inchisa, pentru ca sistemul acela din broasca nu functiona. Ca sa se inchida am incuiat-o in timp ce se inchidea, si a ramas inchisa. Nu s-a mai deschis pentru vreo saptamana, dupa care la un moment dat s-a deschis, dar eram in drum spre spital, dupa ora 10 seara, n-am avut timp sa stau sa vad ce se intampla. Dupa care nu s-a mai deschis niciodata.
Am incercat acum o saptamana si jumatate la tara la parinti sa o deschid, am desfacut tapiteria usii dreapta fata sa vad cum as putea face s-o deschid. Din pacate n-am reusit sa fac mare lucru, nu s-a deschis. Atunci am ajuns la concluzia ca problema e la broasca, nu la vreun cablu. Totusi, ce e ciudat e ca din exterior, daca incerc sa o deschid, balamaua se misca foarte usor si ramane asa cum o asez eu cu mana, parca n-ar mai fi legata la sistemul de deschidere a usii. Si nu declanseaza alarma cand incerc sa deschid usa, desi inainte sa se intampla problema o declansa. In week-end am patit cam aceeasi problema si la usa stanga spate, nu s-a inchis, dar dupa 2-3 incercari s-a inchis. Si in dimineata asta am constatat ca nu se mai deschide nici asta, simptomele fiind aceleasi. Am iesit putin mai devrem pana la masina (azi am luat-o s-o plimb, am ceva de rezolvat mai pe seara) si dupa cateva incercari, dupa ce am incuiat cu cheia de vreo 10 ori usa stanga fata, am reusit sa deschid usa stanga spate. Am remarcat ca in momentul in care nu se deschidea, balamaua se misca foarte usor, ca si la usa din fata. Dupa ce s-a deschis functioneaza normal, am facut mai multe teste si a functionat ok, si sper sa nu mai faca figuri. Are cineva idee cum as putea sa rezolv problema? M-am saturat sa intru pe usa din dreapta fata in masina... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Vineri dimineata merg la un service sa incerc sa rezolv cu usa. E un service unde se monteaza alarme si sisteme audio, am dat intamplator de ei.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#338
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 315 Joined: 12-August 08 From: Chitila - Bucuresti Member No.: 1,743 Car: E34 525 24v E28 524 TD Engine: M50B25 M21D24 ![]() |
vezi ca e din modulul de inchidere cel mai probabil sau cel de comfort,nu se mai deschid cand motorasel de inchidere cupleaza a doua treapta:1 inchid normal si 2 cupleaza o siguranta ca sa nu mai poti sa deschizi deloc(nu poti sa tragi de tamburusul ala...) ca si cu cheia in butuc rotesti un pic :1 inchide si rotesti mai mult : 2 cupleaza siguranta la motorase si ichide geamurile/trapa daca sunt deschise. -------------------- E34 525 24v E28 524 TD |
|
|
![]()
Post
#339
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am rezolvat cu usa. Era blocat mecanismul din usa care e actionat de clanta exterioara, era blocat pe pozitia deschis, nu mai revenea la loc. A trebuit data jos usa spate ca sa aiba acces la un orificiu din usa fata pe unde se putea ajunge cu surubelnita la acel mecanism. Greu a fost pana s-au prins mecanicii cum trebuia apasat cu surubelnita ca sa revina la loc si sa permita deschiderea usii.
Am dat preventiv cu WD40 la toate celelalte usi, sa nu pateasca la fel. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#340
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mai cauta ceva mai potrivit, WD40 nu are un efect pe termen lung.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 07:37 PM |