![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#581
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
no pics 4 u mister...cu putin noroc o sa vin cu batranul la intalnire...in alta ordine de idei...dupa iarna asta nasoala am pornit masina zilele trecute si m-am pomenit ca imi sare la 2000+ ture si dupa 30 de secunde revine la turatia normala...am bibilit eu un pic pe la ea (am tras mufa de la senzorul de temp de chiulasa, am mai schimbat bobinele bosch cu unele oem+schimbat inca 30 injectoare de m50 cu 3 de m40-albastru) si vad ca s-a rezolvat problema...o sa schimb si senzorul de temp pe viitor...am o alta belea acum...in sarcina imi sta temperatura la 90 dar cum o las la relanti incepe sa urce...am vb cu chychy si mi-a zis ca am aer in radiatorul de incalzire...mi-a spus si ce sa fac sa o rezolv iar maine ma ocup de asta...am mai montat cate ceva pe la interior dar mai am o groaza
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#582
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
am o problema...nu pot sa imi dau seama care e temperatura apei din motor...pe m30 am termostat care deschide la 80 grade iar acul este la mijloc iar pe m50 am termostat care deschide la 88(sau 92) grade (nu mai stiu exact) iar cand ii fac aerisire mi se duce acul spre rosu si nu imi pot da seama ce temperatura are...vreau sa montez un ceas suplimentar de temperatura ape...aveti cumva vreun ceas de vanzare, sau stiti pe cineva care are asa ceva?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#583
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
88 de grade la cele cu aer conditionat, presupun ca 92 e pentru cele fara aer conditionat. Eu nu inteleg de ce ti se duce temperatura la rosu cand faci aerisirea... Vreai sa spui ca in timp ce faci aerisirea sau ce anume? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#584
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
dupa calculele mele rosu ar trebui sa fie pe la 90 si ceva de grade iar termostatul asta deschide la temperatura aia...s-ar putea sa ma insel...de aia vreau sa montez un ceas suplimentar...sau sa aflu ce temperatura indica rosu la e28 benzinar
aerisire se face...furtunele sunt calde, apa circula prin ele...vascocuplaj functional, termostat nou, pompa de apa noua, radiator nou...in mers acul sta pe unde statea si cand aveam m30-ul montat...o sa chem si un mecanic mai experimentat sa isi dea si el cu parerea -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#585
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Deci temperatura apei creste cand stai pe loc? Vasc cupleaza? Elice este pozitionat corect, aproape de radioator sau ai o 'palnie' pus pe radiator? Tin minte niste poze in care era cam mult spatiu intre radiator si elice la tine.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#586
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
Deci temperatura apei creste cand stai pe loc? Vasc cupleaza? Elice este pozitionat corect, aproape de radioator sau ai o 'palnie' pus pe radiator? Tin minte niste poze in care era cam mult spatiu intre radiator si elice la tine. elicea este pozitionata corect...vascul e si el nou...nu am montat "palnia" pe radiator pt ca nu am terminat inca de bibilit pe acolo...o montez de proba dar nu cred sa aiba vreo influenta...bine ar fi sa fie asta cauza belelor -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#587
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
azi am achizitionat un ceas pt temperatura apei...maine sper sa ajunga la mine si un vas de expansiune+buson vas la 140 psi (presiunea la care lucreaza un m50 - m30 lucreaza la 100 psi)+elice m30(a mea e prea greu de demontat de pe 2.8)...sper sa ii fi dat de cap...radiatorul era prea departat de elice, elicea de m50 e prea mare pt radiatorul de m30 si mare parte din debitul de aer trece peste si pe sub radiator iar fara difuzorul de aer s-ar parea ca nu lucreaza vascocuplajul corect...am incercat sa pun difuzorul de aer cu elicea de m50 dar elicea e prea mare...maine e zi de probe...intre timp m-am apucat de montat pe la interior...imi merge ventilatia in treptele 2 si 3...dar imi merge
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#588
|
||||
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
poze cu ceasul de bord si teava magnaflow...nu va obositi sa imi spuneti ca nu e centrata corect...stiu si eu...vine si randul ei...deocamdata, sunt alte prioritati
-------------------- ![]() |
|||
|
||||
![]()
Post
#589
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
azi am rezolvat inca 4 bube la masina
1. am inlocuit si contactul iar acum am o singura cheie pt usi si contact...si functioneaza ![]() 2. am inlocuit ventilatorul care baga aer in interior...merge cum trebuie in toate treptele...cel vechi mergea doar in a 3-a treapta 3. am inlocuit si motorasul de la stergatoarele de parbriz...functioneaza in toate treptele...cel vechi era obosit dar il pastrez ca poate mi-l repara un electrician 4. am inlocuit panoul cel mic care da acces la ventilator si motoras stergator parbriz...cel vechi arata ca naiba...poze o sa fac dupa ce mai pun la punct interiorul...arata deprimant acum -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#590
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
azi am pus tunelul de aer de la radiator+vascul de pe m30+elicea de pe m30...in momentul asta nu se mai incinta la relanti...sta sub 90 de grade...am dat cateva ture apoi am turat-o pe liber si abia s-a apropiat acul de 90 de grade...termostatul lucreaza (incepand de la 88 grade), pompa e noua, baga caldura in interior, in vasul de expansiune am apa fierbinte dar nu sub presiune mare (pot deschide capacul)...posibil sa fi fost vascul nou defect pt ca nu isi schimba deloc turatia (cel de m30 e racheta pe langa acesta) sau tunelul de aer sa conteze asa de mult. in alta ordine de idei am pastrat vasul vechi de expansiune cu tot cu dopul lui (lucreaza la 100 psi) si nu l-am mai pus pe cel de la chychy(lucreaza la 140 psi, presiunea unui m50b25) - sper sa nu am probleme...o sa ma lamuresc cand o sa fac o plimbare mai lunga, dupa ce iau itp-ul -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#591
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
azi am rezolvat inca 4 bube la masina 1. am inlocuit si contactul iar acum am o singura cheie pt usi si contact...si functioneaza ![]() 2. am inlocuit ventilatorul care baga aer in interior...merge cum trebuie in toate treptele...cel vechi mergea doar in a 3-a treapta 3. am inlocuit si motorasul de la stergatoarele de parbriz...functioneaza in toate treptele...cel vechi era obosit dar il pastrez ca poate mi-l repara un electrician 4. am inlocuit panoul cel mic care da acces la ventilator si motoras stergator parbriz...cel vechi arata ca naiba...poze o sa fac dupa ce mai pun la punct interiorul...arata deprimant acum motorul de la stergatoare crezi ca era de vina? sa nu fi fost releul ala mare care il face sa mearga in mai multe feluri. panoul ala de zici ca l-ai inlocuit e nou? as vrea si eu unul nou. |
|
|
![]()
Post
#592
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
1. din moment ce am schimbat doar motorasul si acum merge cum trebuie eu zic releul nu are nimic
2. panoul pe care l-am inlocuit nu e nou dar e dat de pe donator, care e in stare excelenta. daca vrei nou iti pot spune maine cand ajung pe la magazin si ma pot uita la furnizori la piese -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#593
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
1. din moment ce am schimbat doar motorasul si acum merge cum trebuie eu zic releul nu are nimic 2. panoul pe care l-am inlocuit nu e nou dar e dat de pe donator, care e in stare excelenta. daca vrei nou iti pot spune maine cand ajung pe la magazin si ma pot uita la furnizori la piese la mine se oprea la jumatatea cursei stergatorul. am curatat contactele la releu si am bagat wd 40 in motor si parghii. ref. ala panoul ala as fi curios cat e unul nou. |
|
|
![]()
Post
#594
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
ma tot uit pe realoem si nu gasesc panoul respectiv ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#595
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#596
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
nu imi scoate pret la el si imi spune ca nu se mai produce...daca vrei ti-l pot dona pe cel vechi...nu are rugina, nu mai are izolatia pe el (dar se poate rezolva) si e spoit cu mastic (o tampenie facuta de mine)
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#597
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
nu imi scoate pret la el si imi spune ca nu se mai produce...daca vrei ti-l pot dona pe cel vechi...nu are rugina, nu mai are izolatia pe el (dar se poate rezolva) si e spoit cu mastic (o tampenie facuta de mine) o sa incerc sa-l fac pe al meu. mai greu de gasit material ignifug cum e cauciucul ala |
|
|
![]()
Post
#598
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
O fi fost vasc ala nou stricat, sau distanta fata de radiator era prea mare si nu se incalzea suficient ca sa se cupleaza. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#599
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
vascul nou e bun...sigur era din lipsa tunelului...n-as fi crezut ca are atata importanta...in alta ordine de idei am pus masina pe un elevator si am luat-o la puricat...trebuie sa schimb bucsele de la bratele curbate de pe fata...sunt terminate...si am mai gasit rugina pe la aripi
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#600
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
am vb la slatina azi...de paste duc interiorul la tapitat...o sa il iau dupa si o sa imi cumpar si niste folie fonoabsorbanta (sau ceva de genul) ca sa pun in interior pe podea
-------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 02:32 PM |