IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

52 Pages V  « < 28 29 30 31 32 > »   
Reply to this topicStart new topic
> un rechin la malul dunarii, e28 528i
elvislorin
post Mar 18 2012, 07:47 PM
Post #581


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



no pics 4 u mister...cu putin noroc o sa vin cu batranul la intalnire...in alta ordine de idei...dupa iarna asta nasoala am pornit masina zilele trecute si m-am pomenit ca imi sare la 2000+ ture si dupa 30 de secunde revine la turatia normala...am bibilit eu un pic pe la ea (am tras mufa de la senzorul de temp de chiulasa, am mai schimbat bobinele bosch cu unele oem+schimbat inca 30 injectoare de m50 cu 3 de m40-albastru) si vad ca s-a rezolvat problema...o sa schimb si senzorul de temp pe viitor...am o alta belea acum...in sarcina imi sta temperatura la 90 dar cum o las la relanti incepe sa urce...am vb cu chychy si mi-a zis ca am aer in radiatorul de incalzire...mi-a spus si ce sa fac sa o rezolv iar maine ma ocup de asta...am mai montat cate ceva pe la interior dar mai am o groaza


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 21 2012, 12:18 AM
Post #582


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



am o problema...nu pot sa imi dau seama care e temperatura apei din motor...pe m30 am termostat care deschide la 80 grade iar acul este la mijloc iar pe m50 am termostat care deschide la 88(sau 92) grade (nu mai stiu exact) iar cand ii fac aerisire mi se duce acul spre rosu si nu imi pot da seama ce temperatura are...vreau sa montez un ceas suplimentar de temperatura ape...aveti cumva vreun ceas de vanzare, sau stiti pe cineva care are asa ceva?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 21 2012, 07:04 AM
Post #583


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





88 de grade la cele cu aer conditionat, presupun ca 92 e pentru cele fara aer conditionat.
Eu nu inteleg de ce ti se duce temperatura la rosu cand faci aerisirea... Vreai sa spui ca in timp ce faci aerisirea sau ce anume?


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 21 2012, 07:11 AM
Post #584


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



dupa calculele mele rosu ar trebui sa fie pe la 90 si ceva de grade iar termostatul asta deschide la temperatura aia...s-ar putea sa ma insel...de aia vreau sa montez un ceas suplimentar...sau sa aflu ce temperatura indica rosu la e28 benzinar
aerisire se face...furtunele sunt calde, apa circula prin ele...vascocuplaj functional, termostat nou, pompa de apa noua, radiator nou...in mers acul sta pe unde statea si cand aveam m30-ul montat...o sa chem si un mecanic mai experimentat sa isi dea si el cu parerea


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Mar 21 2012, 11:25 AM
Post #585


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Deci temperatura apei creste cand stai pe loc? Vasc cupleaza? Elice este pozitionat corect, aproape de radioator sau ai o 'palnie' pus pe radiator? Tin minte niste poze in care era cam mult spatiu intre radiator si elice la tine.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 21 2012, 11:28 AM
Post #586


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





QUOTE (bartro @ Mar 21 2012, 11:25 AM) *
Deci temperatura apei creste cand stai pe loc? Vasc cupleaza? Elice este pozitionat corect, aproape de radioator sau ai o 'palnie' pus pe radiator? Tin minte niste poze in care era cam mult spatiu intre radiator si elice la tine.


elicea este pozitionata corect...vascul e si el nou...nu am montat "palnia" pe radiator pt ca nu am terminat inca de bibilit pe acolo...o montez de proba dar nu cred sa aiba vreo influenta...bine ar fi sa fie asta cauza belelor


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 23 2012, 10:54 PM
Post #587


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



azi am achizitionat un ceas pt temperatura apei...maine sper sa ajunga la mine si un vas de expansiune+buson vas la 140 psi (presiunea la care lucreaza un m50 - m30 lucreaza la 100 psi)+elice m30(a mea e prea greu de demontat de pe 2.8)...sper sa ii fi dat de cap...radiatorul era prea departat de elice, elicea de m50 e prea mare pt radiatorul de m30 si mare parte din debitul de aer trece peste si pe sub radiator iar fara difuzorul de aer s-ar parea ca nu lucreaza vascocuplajul corect...am incercat sa pun difuzorul de aer cu elicea de m50 dar elicea e prea mare...maine e zi de probe...intre timp m-am apucat de montat pe la interior...imi merge ventilatia in treptele 2 si 3...dar imi merge biggrin.gif...baga volum de aer in veselie...maine montez si ceasul pt temperatura apei...incet incet le pun pe toate la loc...in continuare multumiri celor care ma ajuta cu cate un sfat, cu cate o vorba, cucate o surubareala


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 24 2012, 12:00 AM
Post #588


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



poze cu ceasul de bord si teava magnaflow...nu va obositi sa imi spuneti ca nu e centrata corect...stiu si eu...vine si randul ei...deocamdata, sunt alte prioritati
Attached Image

Attached Image

Attached Image


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 24 2012, 08:20 PM
Post #589


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



azi am rezolvat inca 4 bube la masina
1. am inlocuit si contactul iar acum am o singura cheie pt usi si contact...si functioneaza smile.gif
2. am inlocuit ventilatorul care baga aer in interior...merge cum trebuie in toate treptele...cel vechi mergea doar in a 3-a treapta
3. am inlocuit si motorasul de la stergatoarele de parbriz...functioneaza in toate treptele...cel vechi era obosit dar il pastrez ca poate mi-l repara un electrician
4. am inlocuit panoul cel mic care da acces la ventilator si motoras stergator parbriz...cel vechi arata ca naiba...poze o sa fac dupa ce mai pun la punct interiorul...arata deprimant acum


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 31 2012, 03:26 PM
Post #590


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





azi am pus tunelul de aer de la radiator+vascul de pe m30+elicea de pe m30...in momentul asta nu se mai incinta la relanti...sta sub 90 de grade...am dat cateva ture apoi am turat-o pe liber si abia s-a apropiat acul de 90 de grade...termostatul lucreaza (incepand de la 88 grade), pompa e noua, baga caldura in interior, in vasul de expansiune am apa fierbinte dar nu sub presiune mare (pot deschide capacul)...posibil sa fi fost vascul nou defect pt ca nu isi schimba deloc turatia (cel de m30 e racheta pe langa acesta) sau tunelul de aer sa conteze asa de mult. in alta ordine de idei am pastrat vasul vechi de expansiune cu tot cu dopul lui (lucreaza la 100 psi) si nu l-am mai pus pe cel de la chychy(lucreaza la 140 psi, presiunea unui m50b25) - sper sa nu am probleme...o sa ma lamuresc cand o sa fac o plimbare mai lunga, dupa ce iau itp-ul


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Mar 31 2012, 08:14 PM
Post #591


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (elvislorin @ Mar 24 2012, 09:20 PM) *
azi am rezolvat inca 4 bube la masina
1. am inlocuit si contactul iar acum am o singura cheie pt usi si contact...si functioneaza smile.gif
2. am inlocuit ventilatorul care baga aer in interior...merge cum trebuie in toate treptele...cel vechi mergea doar in a 3-a treapta
3. am inlocuit si motorasul de la stergatoarele de parbriz...functioneaza in toate treptele...cel vechi era obosit dar il pastrez ca poate mi-l repara un electrician
4. am inlocuit panoul cel mic care da acces la ventilator si motoras stergator parbriz...cel vechi arata ca naiba...poze o sa fac dupa ce mai pun la punct interiorul...arata deprimant acum

motorul de la stergatoare crezi ca era de vina? sa nu fi fost releul ala mare care il face sa mearga in mai multe feluri.
panoul ala de zici ca l-ai inlocuit e nou? as vrea si eu unul nou.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Mar 31 2012, 09:05 PM
Post #592


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



1. din moment ce am schimbat doar motorasul si acum merge cum trebuie eu zic releul nu are nimic
2. panoul pe care l-am inlocuit nu e nou dar e dat de pe donator, care e in stare excelenta. daca vrei nou iti pot spune maine cand ajung pe la magazin si ma pot uita la furnizori la piese


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Apr 1 2012, 11:32 AM
Post #593


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (elvislorin @ Mar 31 2012, 10:05 PM) *
1. din moment ce am schimbat doar motorasul si acum merge cum trebuie eu zic releul nu are nimic
2. panoul pe care l-am inlocuit nu e nou dar e dat de pe donator, care e in stare excelenta. daca vrei nou iti pot spune maine cand ajung pe la magazin si ma pot uita la furnizori la piese

la mine se oprea la jumatatea cursei stergatorul. am curatat contactele la releu si am bagat wd 40 in motor si parghii.
ref. ala panoul ala as fi curios cat e unul nou.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Apr 1 2012, 12:35 PM
Post #594


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP





ma tot uit pe realoem si nu gasesc panoul respectiv laugh.gif . incearca si tu, iar daca il gasesti da-mi un link


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xander
post Apr 1 2012, 01:34 PM
Post #595


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 766
Joined: 28-October 07
From: iasi
Member No.: 1,243
Car: E28,E39
Engine: M21,116CP M57 193CP



http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Seda..._closing_panel/

wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Apr 1 2012, 01:41 PM
Post #596


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



nu imi scoate pret la el si imi spune ca nu se mai produce...daca vrei ti-l pot dona pe cel vechi...nu are rugina, nu mai are izolatia pe el (dar se poate rezolva) si e spoit cu mastic (o tampenie facuta de mine)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Apr 2 2012, 06:58 AM
Post #597


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (elvislorin @ Apr 1 2012, 02:41 PM) *
nu imi scoate pret la el si imi spune ca nu se mai produce...daca vrei ti-l pot dona pe cel vechi...nu are rugina, nu mai are izolatia pe el (dar se poate rezolva) si e spoit cu mastic (o tampenie facuta de mine)

o sa incerc sa-l fac pe al meu. mai greu de gasit material ignifug cum e cauciucul ala
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 2 2012, 10:10 AM
Post #598


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





O fi fost vasc ala nou stricat, sau distanta fata de radiator era prea mare si nu se incalzea suficient ca sa se cupleaza.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Apr 2 2012, 10:17 AM
Post #599


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



vascul nou e bun...sigur era din lipsa tunelului...n-as fi crezut ca are atata importanta...in alta ordine de idei am pus masina pe un elevator si am luat-o la puricat...trebuie sa schimb bucsele de la bratele curbate de pe fata...sunt terminate...si am mai gasit rugina pe la aripi


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Apr 2 2012, 12:55 PM
Post #600


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



am vb la slatina azi...de paste duc interiorul la tapitat...o sa il iau dupa si o sa imi cumpar si niste folie fonoabsorbanta (sau ceva de genul) ca sa pun in interior pe podea


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Pages V  « < 28 29 30 31 32 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 02:32 PM