IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Cateva intrebari despre niste upgrade-uri la E34
Mihai_AMD
post Feb 8 2012, 01:26 PM
Post #1


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



Am niste intrebari,despre niste modificari OEM-OEM care as vrea sa le fac la E34 care e pe cale sa il achizitionez in urma incidentului cu E12-ele sad.gif
Pt ca nu prea am fost invatat cu fundul pe scaune de carpa,cu manivele la geamuri ca la fantana sau cu faruri OEM triste smile.gif),si nici E34 pe care am pus ochii nu le are,vreau initial sa ii aduc urmatoarele modificari-upgrade-uru,asa ca cine stie cate ceva despre dificultatea cu care se pot face si daca se pot face,rog sa posteze.
Atelajul in cauza este din 11.1995,2.0i 24v
-masina are ceas obosit cu limbi tongue.gif as dori sa ii pun OBC,mare de preferat,sau macar mic...trebuie ceva modificari grave la instalatie?
-maneta BC ,in caz in care pun OBC,o recunoaste?
-pilot automat - ar trebuie sa am instalatia pe masina,ca la un e34 din 88 care il dezmembrez este,doar sa mufez maneta/motoras/switch ambreiaj si modul
-proiectoare - masina nu are de fabrica,in afara de butonul de ceata care trebuie sa il schimb sa pun si cu functie de proiectoare,mai tr ceva?exista cablajul pana in bara?
-4 sau mai multe geamuri electrice tongue.gif...gasesc in usi instalatia pt motorase si in consola mufele pt cele 4 butoane?
-toba finala de 2.5 cu 2 iesiri,are si 2 intrari?caz in care treb ceva sudura ca sa o mufez la toba de 2.0 cu o intrare/o iesire
-ceasurile de bord sunt modelul ca la E36,cu display ala trapezoidal la baza vitezometrului,pot pune plug&play ceasuri cu display ala mare pe jumate ca la e32?


cam astea as vrea sa fie adaugarile primordiale,vedem apoi pe parcurs ce ma apuc de lucru la E12,ce mai adaug la E34 smile.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Start new topic
Replies (40 - 59)
georgem
post Feb 13 2012, 10:26 PM
Post #41


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Cred ca prin centru ii sufla numai rece, din ce-am vorbit la telefon. Si cred ca si prin gurile de ventilatie din usi. Si nu e normal, ar trebui sa baga aer cald pe la usi cand e temperatura reglata pe cald, iar prin gurile de ventilatie din centrul bordului sa bage aer cald cand rotita e pusa la semnul rosu (si temperatura reglata pe cald) si rece cand rotita e pusa la semnul albastru (rotita spre care pointeaza sageata din poza atasata).

Attached Image



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 13 2012, 10:53 PM
Post #42


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Trebuie investigat, e posibil sa fie mai multe probleme acolo, e un aparat comlex, batran, si cu ceva greseli de proiectare.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sckhreech
post Feb 14 2012, 12:44 AM
Post #43


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 61
Joined: 4-September 09
Member No.: 2,945
Car: In cautare ...
Engine: Nu conteaza



la mine cand aveam E34 , baga cald pe mijloc daca dadeai de rotita pe cald , dar DOAR cand se incalezea motorul la 90de grade , pana atunci nu sufla deloc aer pe acolo (nici cald nici rece), chiar daca ii dadeai pe treapta 4 la ventilatie . Pe consola centrala baga doar aer rece , iar cald baga prin grilele de sub scaunele din fata , asa ca pune-i covorase speciale pentru E34 , ca sa nu ai surprize ca nu se face cald in spate. Pe la usi tot cald baga , daca era dat pe cald , aerisirile respective putand sa le orientezi spre maini cand le ti pe volan .
Bafta

This post has been edited by sckhreech: Feb 14 2012, 12:44 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Feb 14 2012, 08:59 AM
Post #44


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(georgem @ Feb 13 2012, 10:26 PM) *
Cred ca prin centru ii sufla numai rece, din ce-am vorbit la telefon. Si cred ca si prin gurile de ventilatie din usi. Si nu e normal, ar trebui sa baga aer cald pe la usi cand e temperatura reglata pe cald, iar prin gurile de ventilatie din centrul bordului sa bage aer cald cand rotita e pusa la semnul rosu (si temperatura reglata pe cald) si rece cand rotita e pusa la semnul albastru (rotita spre care pointeaza sageata din poza atasata).

Attached Image

cam idioata rotita aia verticala de pe grila centrala(bine ca da ok vizual noaptea ca se aprinde:D )...nu statea nici sus pe rosu nici jos pe albastru,nu avea un click ok,daca dadeam sus sau jos de ea revenea spre jumate,la fel imi amintesc la 730 v8 care l-am dezmembrat.
la voi are o cursa mai fixa gen cele din lateral cu 0 si 1 de inchis-deschis aer?ca alea stau super pe pozitia in care le dai,sper ca m-am facut inteles


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Feb 14 2012, 09:45 AM
Post #45


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Se roteste destul de mult intre rosu si albastru, si la capat se opreste, nu se invarte in gol.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sckhreech
post Feb 14 2012, 10:00 AM
Post #46


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 61
Joined: 4-September 09
Member No.: 2,945
Car: In cautare ...
Engine: Nu conteaza



la mine mergea usor , iar cand ajungea pe cald acolo ramanea , avea o mica "denivelare" , " retentie" care tinea rotita acolo . Vezi ca are un bec mic acolo in grila aia , cred ca e ars daca nu se lumineaza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Feb 14 2012, 12:49 PM
Post #47


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



asta e ca la ala nu avea nici o denivelare la capete sus sau jos pt oprire/fixare rotita pe pozitia rosu sau albastru.
oricum o reglai revenea instant spre jumate
o sa incerc sa o tin cu mana in sus pe rosu sa vedem daca incepe cald,daca da,schimb grila cu tot cu alta care are rotita buna
@sckhreech,am zis ca SE LUMINEAZA,e ok becul smile.gif

This post has been edited by db85amd: Feb 14 2012, 12:51 PM


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Feb 14 2012, 12:59 PM
Post #48


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Cred ca sunt mai ulte defecte de natura mechanica acolo. Probabil sunt relatov usor de remediat, dar problema este acces la clima. La E32 ai acces la una-alta (limitat) prin gaura de casetofon / OBC , si prin panouri de la picioarele, care sa da jos usor. Pentru lucrari mai mari trebuia dat jos tot bordul..


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex_maniacu_91
post Feb 16 2012, 05:14 PM
Post #49


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 123
Joined: 14-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 383





Gata ai luat-o?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Feb 16 2012, 05:15 PM
Post #50


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



http://mercador.ro/oferta/bmw-520-1995-ID7Dif.html

si asta e interesanta smile.gif, iar ca pret e mult mai ieftina ...


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Feb 16 2012, 09:37 PM
Post #51


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (05aBi @ Feb 16 2012, 05:15 PM) *
http://mercador.ro/oferta/bmw-520-1995-ID7Dif.html

si asta e interesanta smile.gif, iar ca pret e mult mai ieftina ...

e aceiasi masina, cea de la Slobozia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Feb 16 2012, 09:50 PM
Post #52


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



CITAT(lucian @ Feb 16 2012, 09:37 PM) *
CITAT(05aBi @ Feb 16 2012, 05:15 PM) *
http://mercador.ro/oferta/bmw-520-1995-ID7Dif.html

si asta e interesanta smile.gif, iar ca pret e mult mai ieftina ...

e aceiasi masina, cea de la Slobozia


aveam impresia ca cea de la slobozia era de culoare gri sau alb, inseamna ca o fi fost alta poveste cu aia ...


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Feb 16 2012, 11:58 PM
Post #53


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20





da,cea postata de gabi e un cazan nenorocit,cu stalpu dreapta spate stramb si usa loveste in lonjeron cand se inchide smile.gif)))

maine la pranz merg in Buc sa iau masina!


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomado e28 owner
post Feb 17 2012, 08:14 AM
Post #54


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,452
Joined: 21-September 08
From: Oradea
Member No.: 1,803
Car: ex e28, actual C70
Engine: 2.4i 170cp



Bafta! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post May 8 2012, 11:34 AM
Post #55


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



am achizitionat ieri printre alte bunatati,si un obc mare pt e34
am cautat pe net si,ca sa imi mearga,trebuie sa ii pun code plug pentru 520i m50 cu rezervor de plastic.la bmw costa 200ron acest code plug
faza e ca nu am gasit pe spatele obc ului si nici in el vreun locas unde ar trebui infipt acest code plug
ceva sugestii?


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 8 2012, 12:09 PM
Post #56


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Mai au fos discutii pe tema asta. Ai in masina mufa cu multe cabluri? Ai ceasuri electronice? Parca la ceasuri electronice, coding plug e in unitate cu ceasuri undeva. In caz asta, conecteaza OBC cu baterie deconectata!! si vezi daca merge ceva.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post May 8 2012, 08:53 PM
Post #57


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20





am deconectat bateria,am montat obc mare,apoi am pornit,m-am si plimbat cu ea,tot nu dispare PPPP de pe display
coding plug exista,era virgin,avea un plastic peste el ca un sigiliu.e verde si are 8 pini coding plugul,mic,dreptunghiular..
obc functiona de pe masina de unde l-am luat
ce sa mai incerc?

imi amintesc cand am montat obc mare la lord halo pe e32 la fel arata PPPP si si-a revenit dupa pornire


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 8 2012, 09:07 PM
Post #58


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



http://www.bimmerboard.com/forums/posts/623343

la OBC IV al tau, cum arate spatele?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post May 8 2012, 09:45 PM
Post #59


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(bartro @ May 8 2012, 09:07 PM) *
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/623343

la OBC IV al tau, cum arate spatele?

nu are coding plug pe el,e plin acolo nu ai unde sa infigi nimic...
sa imi trebuiasca oare obc din asta cu coding plug pe spatele lui?


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 9 2012, 08:56 AM
Post #60


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Da, asta ar fi solutia usoara. Al tau probabil trebuie desfacut si lipit in el coding-plug-ul. Coding plug pe care il ai, asa arate, verde?
Asta daca nu cumva poti sa-l infigi in unitate de ceasuri (ca piese 16 in link asta).
Tu pe masina la mufa de OBC ai multe cabluri? Adica aproape toti?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 10th August 2025 - 05:57 AM