IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Prima dragoste BMW E30
TiL
post Dec 1 2011, 11:24 PM
Post #41


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Iti scrisesem si eu urmatoarele acum cateva zile, dar am uitat sa apas butonul AddReply, oricum, vad ca te-ai hotarat... deocamdata biggrin.gif

din cate povestesti, nu prea iti permiti a doua masina.... Dar daca ti s-a pus pata rau si ai posibilitati de lucru (adica spatiu in care sa tii rabla, sa poti repara la ea in voie si ceva scule), da-i bataie biggrin.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elvislorin
post Dec 2 2011, 12:06 AM
Post #42


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



stai linistit si ai grija de urs...e greu sa ai grija de o masina in ziua de azi...mai ales de doua...si mai ales cand nu ai nici un venit...eu am pierdut socoteala banilor bagati in rechin


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 2 2011, 10:39 AM
Post #43


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Daca nu ai bani sa investesti in masina aia acuma, macar o sa ai nevoie s-o depozitezi undeva. Dar o sa creeaza frustrari, cand o sa vrei sa investesti si nu poti. Daca vrei sa iese o masina functionala si frumoasa, pretul de achizitie e doar inceputul, varf de munte.
Daca chiar vrei un E21, strange ceva bani, si o sa gasesti o masina mai buna in timp.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 2 2011, 10:52 AM
Post #44


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (bartro @ Dec 2 2011, 10:39 AM) *
Daca nu ai bani sa investesti in masina aia acuma, macar o sa ai nevoie s-o depozitezi undeva. Dar o sa creeaza frustrari, cand o sa vrei sa investesti si nu poti. Daca vrei sa iese o masina functionala si frumoasa, pretul de achizitie e doar inceputul, varf de munte.
Daca chiar vrei un E21, strange ceva bani, si o sa gasesti o masina mai buna in timp.


cum as gandi eu ar fi in felul urmator rechinu daca-l cumpar as putea sa-l aduc la socri mei la tara(50 de km spre alexandria) unde il pot pune in curte frumos cu prelata si e in maxima siguranta pana la venirea verii, termin facultatea obtin un job si as avea posibilitati smile.gif si mai e o faza stiu ca marmota mea e inebunita dupa automate si ii place si cum arata rechinu " e simpatic " si cam in fiecare weekend merg la tara... na cam asta e principiul meu ,mai bine zis visu meu smile.gif dar in realitate se pot intampla multe... da inteleg ca mai bine pun banut pe banut si strang de un rechin functional cu toate actele in regula decat sa iau unu si sa incep sa-l repar...dar unde mai e distractia totusi nu stiu sa dau jos o planetara biggrin.gif eee ramane de vazut si cati banuti raman ....ata problema a expirat asigurarea la urs laugh.gif tare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 2 2011, 11:09 AM
Post #45


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Daca 'marmota' a zis ca e simpatic.. ce mai stai? tongue.gif
Planetare aproape nu sa stric niciodata.. Pentru a forma o ideea mai realista despre la ce te poti astepta, uite-te pe topicul lui daman, in special la poze cu lipsa de metal. Sigur te poti astepta la mai multe rugina decat e la vedere.
Ce motorizare are E21?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 2 2011, 11:44 AM
Post #46


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57





QUOTE (bartro @ Dec 2 2011, 11:09 AM) *
Daca 'marmota' a zis ca e simpatic.. ce mai stai? tongue.gif
Planetare aproape nu sa stric niciodata.. Pentru a forma o ideea mai realista despre la ce te poti astepta, uite-te pe topicul lui daman, in special la poze cu lipsa de metal. Sigur te poti astepta la mai multe rugina decat e la vedere.
Ce motorizare are E21?


pai inca astept sa strag banuti .... luna asta poate ciupesc de la rude cateceva+ce pun si eu deoparte biggrin.gif dar as vrea sa-i ofer omlui 800 ron sau 600 dar daca omu nu acepta o las balta si ma duc la iorgos sa mai iau ceva piese de urs laugh.gif , masina are ceva rugina nare itp nare asigurare nare mai nimic cica actele ar fi in regula sunt pe numele lui (fiscal, iar talonu-l nu e pe numele lui ) iar ca motorizare 1.8 Automat rolleyes.gif m-am uitat in postul lui tocmai daia zic ca nu merita 10 mil masina, omu vrea 10mil ca sa se scoata cat mai bine sa plateasca impozitu dry.gif iar motorul merge destul de prost am vb cu cineva care a fost sa-l vada si a auzit si motoru ca cica ar merge in 3 pistoane rolleyes.gif

QUOTE (TiL @ Dec 1 2011, 11:24 PM) *
Iti scrisesem si eu urmatoarele acum cateva zile, dar am uitat sa apas butonul AddReply, oricum, vad ca te-ai hotarat... deocamdata biggrin.gif

din cate povestesti, nu prea iti permiti a doua masina.... Dar daca ti s-a pus pata rau si ai posibilitati de lucru (adica spatiu in care sa tii rabla, sa poti repara la ea in voie si ceva scule), da-i bataie biggrin.gif


spatiu e berechet scule si putin ajutor este partea financiara e ff proasta laugh.gif vedem ce si cum o sa iasa in cel mai rau caz bani intra la urs aripi noi etc . Apropo de o chestie eu nu inteleg de ce pentru ceva pete de rugina pe marginea usilor sau la arcadele aripilor "tinichigii" si vopsitori imi cer o groaza de bani si imi zic ca trebuie sa-mi vopseasca masina de la jumatate in jos...eu nu inteleg...totusi sunt 2 pete de marimea unui ou si ei vor sa vopseasca tot elementu cam asa e treaba e hotie pe fata fara suparare smile.gif

This post has been edited by Halogen: Dec 2 2011, 11:36 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 2 2011, 11:45 AM
Post #47


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



La M10 (ca asta e tip de motor) batrani de obicei apara consum de ulei, sa murdaresc bujiile si gata. Sau poate are o fisa proasta. Daca vrei sa faci un test, vi cu bujiile si fise de acasa.. Dar daca apoi merge frumos, poate creste omul pret.. tongue.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 2 2011, 11:51 AM
Post #48


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (elvislorin @ Dec 2 2011, 12:06 AM) *
stai linistit si ai grija de urs...e greu sa ai grija de o masina in ziua de azi...mai ales de doua...si mai ales cand nu ai nici un venit...eu am pierdut socoteala banilor bagati in rechin


inteleg ca ai pierdut o droaie de bani dar am 2 intrebari ...1) ti-a parut rau ca ai facut alegerea asta ??? si 2) ai vinde masina ca sa-ti recuperezi banuti sau o parte din investitie ? unsure.gif

QUOTE (bartro @ Dec 2 2011, 11:45 AM) *
La M10 (ca asta e tip de motor) batrani de obicei apara consum de ulei, sa murdaresc bujiile si gata. Sau poate are o fisa proasta. Daca vrei sa faci un test, vi cu bujiile si fise de acasa.. Dar daca apoi merge frumos, poate creste omul pret.. tongue.gif

sa vedem in inuarie, ca omu e plecat in decembrie smile.gif pana atuncea sa vad ce finante strang tongue.gif da e M10 nu prea reusesc sa-l prind pe om acasa vine destul de tarziu

This post has been edited by Halogen: Dec 2 2011, 11:56 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 2 2011, 11:54 AM
Post #49


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Halogen @ Dec 2 2011, 11:51 AM) *
.. sau o parte din investitie ? unsure.gif

Exact, nu o sa vezi inapoi niciodata ce investit in masina, in caz ca o vanzi.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soare
post Dec 14 2011, 01:37 PM
Post #50


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 143
Joined: 27-May 09
From: bucuresti
Member No.: 2,762
Car: e30
Engine: m42





sa inteleg ca avem prima dragoste comuna ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 23 2011, 09:06 PM
Post #51


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



QUOTE (soare @ Dec 14 2011, 01:37 PM) *
sa inteleg ca avem prima dragoste comuna ? smile.gif


da...si asa o sa ramana vesnic, o sa o las mostenire ma si vad batran cu ea in curte dandui o cheie sa mai miste motoru si poate o iesire sa-si mai dezmorteasca articulatiile .....m-am calmat cu gandurile de a pune mana repede pe un e21 raman cu ursu si sa-l pun la punct in vara, in viitor poate o masina de oras 1310 sau o lada biggrin.gif ca sa pot tine de ursu cat mai mult (a nu se intelege ca-l misc o data pe luna ) sal folosesc weekenduri la isiri din bucuresti. Acum am realizat ca sunt foarte euforic vreau sa fac sa dreg sa pun pe ea dar eu nu am inca un job si ma tot agit de parca ar fi sf lumi , incerc sa ma calmez ca totusi nu ies maine la pensie si cu timpu le voi rezolva pe toate mai o piesa luna asta mai o piesa luna viitoare si cu timpu se aduna smile.gif bucurate de urs nu-l abuza incearca sa-l ti cat mai mult daca doresti asta , iar daca ai chef de joaca vezi ca sunt ursi cu motoare mari si clar abuzate la preturi foarte mici biggrin.gif am o intrebare are ceva daca eu schimb treptele la 2000 de rotati ? afecteaza cumva motorul...sau o invat puturoasa ? stiu ca-mi zisese cineva ca daca o sa schimb numa asa o sa devina puturoasa si o sa consume si mult blink.gif am facut Bucuresti - Copaciu cu 6L/100 KM pe o vreme de-mi era frica sa trec de 60 si bezna de nu vedeam nimic laugh.gif dar la 90-100 cu treapta 5 undeva la un 6-8L/100 km


This post has been edited by Halogen: Dec 23 2011, 09:20 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 23 2011, 09:24 PM
Post #52


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



am vazut ca isi dezvolta cuplul la 4300de rotatii dar daca ating 3000 de rotati si cu toba asta "jmechera" zici ca am 10.000 de rotati si mi se pare prea turat motoru smile.gif))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edison
post Dec 23 2011, 10:31 PM
Post #53


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 68
Joined: 19-May 10
From: Iasi
Member No.: 3,398
Car: E30
Engine: M20B20 1990cmc 92 kw



Inteleg ca ai 1.6 benz. In niciun caz sa nu schimbi dintr-o treapta inf. intr-una super. la 2000 rot, nu e diesel. Undeva la 2800-3000 cred ca e optim, nu mai disec firu-n patru: consum, ungere, ardere incompleta, bujii colmatate... Bafta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 23 2011, 11:22 PM
Post #54


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57





QUOTE (Edison @ Dec 23 2011, 10:31 PM) *
Inteleg ca ai 1.6 benz. In niciun caz sa nu schimbi dintr-o treapta inf. intr-una super. la 2000 rot, nu e diesel. Undeva la 2800-3000 cred ca e optim, nu mai disec firu-n patru: consum, ungere, ardere incompleta, bujii colmatate... Bafta.


mersi de sfat ! eu am avut impresia ca pe la 3000 este prea turat motorul tongue.gif sunetul amplificat de toba zici cai avion si din cauza aia schimbam asa... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 24 2011, 01:16 AM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



zgomotul de la 3000 vine din spate, de la toba, sau din fata?
Motoarele in 4 cilindri au un zgomot pronuntat in admisie pe la 3000-3500 rpm (se intampla niste rezonante pe-acolo). Am observat asta si la batranul M10 LJetronic (suna placut) si la toyota (urla de te apuca dracii, iti sta pe creier).

Nu prea e recomandat sa tii nici un motor sub 2000rpm, nici pe alea in 6 cil, desi fiind mai smooth, nu-ti dau de veste ca sunt subturate. Eu totusi schimb pe la 2000 in oras, daca n-am unde sa ma duc, deci apas f putin acceleratia. Altfel, pana in 3000 (ca incepe sa urle) la mers normal afara, si pana in 5000 daca am de facut depasiri mai energice sau vreau sa ies tare din viraje.
Cu BMW-ul sunt mai domol, ca deh, e masina mea, are si o varsta. Are si Cuplu, lucru care te face sa urci mai putin in ture.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 24 2011, 01:27 AM
Post #56


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



zgomotul se aude din spate de la minunatia de toba laugh.gif posibil sa fie si motoru dar nu-mi dau seama nu am urechea formata iar toba urla prea tare...si ce am mai observat mai nou este ca pe interior la tobe este o depunere de negreala adica sunt negre bine in interior unsure.gif maine o sa atasez o poza smile.gif eram la semafor in dristor abia plecasem din parcare ma indreptam spre iesire din bucuresti si motorul era cald ,miercuri parca seara cand incepuse o ploaie torentiala la un momendat ma uit in spate ditamai noru de fum alb deci nu-mi venea sa cred ma speriasem si nu stiam ce sa fac ma tot uitam in golinda mai iese nu mai iese (motorul statea la ralanti) am ajuns in benzinarie la rahova am traso mai departe putin am pornito am lasato sa mearga am stat si m-am uitat in spate si la ralanti (acul de temperatura era la intre prima liniuta si linia de jumatate) si nu mai scoatea nici un fum alb...sa fie oare condens fff mare pe toba de esapament ? si din cauza asta se afuma ?? uleiul abia l-am schimbat cu tot cu filtru si filtru de aer nare 2000 de km cred si mai putin ...

This post has been edited by TiL: Dec 24 2011, 10:56 AM
Reason for edit: sters citatul intreg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 24 2011, 10:58 AM
Post #57


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Aburi, sigur.

Ai toba sparta? Am vazut ca daca e sparta scoate mai mult abur.
Si dupa ce treci cu masina printr-o balta, daca aveai esapamentul incins o sa lasi un nor de abur in urma.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Dec 24 2011, 02:26 PM
Post #58


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57





QUOTE (TiL @ Dec 24 2011, 10:58 AM) *
Aburi, sigur.

Ai toba sparta? Am vazut ca daca e sparta scoate mai mult abur.
Si dupa ce treci cu masina printr-o balta, daca aveai esapamentul incins o sa lasi un nor de abur in urma.


fasaie pe dedesubt pe la traseul de mijloc oricum undeva se aude un fasait pe dedesubt , am verificat nivelul antigelului din vas si este in acelasi loc unde era cand am verificat antigelul deci nu baga apa este prima iarna de cand am masina si din cauza acea m-am speriat rau tin sa cred ca motorul merge chiar foarte frumos cu exceptia unei pierderi de ulei pe la fulia de la arborele cotit si vesnici tacheti de m40, fum albastru nu scoate de loc .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Jul 5 2012, 08:08 PM
Post #59


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



Chiar daca nu am mai postat de mult in acest anunt nu am avut timpul necesar si nici banuti pentru a mai schimba o piesa pana astazi cand am schimbat 4 bucsi la bascule lemforder noi si 2 bucsi punte spate lemforder noi, urmeaza :
- 1L de ulei pentru diferential Castrol 80w90
- 2 Discuri de frana spate ATE noi (placute de frana le am)
- Sa schimb uleiul din cutie
Primele 3 sunt urgente smile.gif iar ce urmeaza pana in toamna termenul limita!
- 1,2 planetare in stare impecabile... (pentru ca 1 la mine e vrastie un mic joc si burdufele rupte si vreau sa le schimb pe ambele)
- Bucsa diferential
- cei 2 rulmenti de pe spate pe OEM
- bielete anti ruliu pe spate.
- Set brate puntea fata 2 bucati TRW / Lemforder (dar voi merge pe TRW)
- 2 capete de bara TRW
- 2 bielete anti ruliu fata trw sau ce gasesc
- 2 Bielete de directie
- Traseu complet evacuare de la motor pana la finala cu tot cu suporti si bucsi (bucsile le voi cumpara de noi)
- Set distributie bosch+ pompa de apa. toate acestea voi incerca sa le rezolv pana la 1 octombrie ramanand ca la anu sa intre la tinichigerie + vopsitorie!

This post has been edited by Halogen: Jul 5 2012, 08:18 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Halogen
post Jul 21 2012, 12:09 PM
Post #60


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,032
Joined: 5-June 11
From: Bucuresti
Member No.: 17,575
Car: BW E39 530D
Engine: M57



Dupa ce am schimbat bucsile de punte si cele de la bascule pe spate tot troncane cand trec peste o groapa sau linii de tramvai tot pe dreapta spate si nu inteleg ce ar putea fi sad.gif falnsa de la amortizor sau chiar amortizoru ar fi posibil ? posibil sa fie de la bucsile barei stabilizatoare ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th June 2025 - 02:45 PM