![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Iti scrisesem si eu urmatoarele acum cateva zile, dar am uitat sa apas butonul AddReply, oricum, vad ca te-ai hotarat... deocamdata
![]() din cate povestesti, nu prea iti permiti a doua masina.... Dar daca ti s-a pus pata rau si ai posibilitati de lucru (adica spatiu in care sa tii rabla, sa poti repara la ea in voie si ceva scule), da-i bataie ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
stai linistit si ai grija de urs...e greu sa ai grija de o masina in ziua de azi...mai ales de doua...si mai ales cand nu ai nici un venit...eu am pierdut socoteala banilor bagati in rechin
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca nu ai bani sa investesti in masina aia acuma, macar o sa ai nevoie s-o depozitezi undeva. Dar o sa creeaza frustrari, cand o sa vrei sa investesti si nu poti. Daca vrei sa iese o masina functionala si frumoasa, pretul de achizitie e doar inceputul, varf de munte. Daca chiar vrei un E21, strange ceva bani, si o sa gasesti o masina mai buna in timp. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Daca nu ai bani sa investesti in masina aia acuma, macar o sa ai nevoie s-o depozitezi undeva. Dar o sa creeaza frustrari, cand o sa vrei sa investesti si nu poti. Daca vrei sa iese o masina functionala si frumoasa, pretul de achizitie e doar inceputul, varf de munte. Daca chiar vrei un E21, strange ceva bani, si o sa gasesti o masina mai buna in timp. cum as gandi eu ar fi in felul urmator rechinu daca-l cumpar as putea sa-l aduc la socri mei la tara(50 de km spre alexandria) unde il pot pune in curte frumos cu prelata si e in maxima siguranta pana la venirea verii, termin facultatea obtin un job si as avea posibilitati ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca 'marmota' a zis ca e simpatic.. ce mai stai?
![]() Planetare aproape nu sa stric niciodata.. Pentru a forma o ideea mai realista despre la ce te poti astepta, uite-te pe topicul lui daman, in special la poze cu lipsa de metal. Sigur te poti astepta la mai multe rugina decat e la vedere. Ce motorizare are E21? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Daca 'marmota' a zis ca e simpatic.. ce mai stai? ![]() Planetare aproape nu sa stric niciodata.. Pentru a forma o ideea mai realista despre la ce te poti astepta, uite-te pe topicul lui daman, in special la poze cu lipsa de metal. Sigur te poti astepta la mai multe rugina decat e la vedere. Ce motorizare are E21? pai inca astept sa strag banuti .... luna asta poate ciupesc de la rude cateceva+ce pun si eu deoparte ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iti scrisesem si eu urmatoarele acum cateva zile, dar am uitat sa apas butonul AddReply, oricum, vad ca te-ai hotarat... deocamdata ![]() din cate povestesti, nu prea iti permiti a doua masina.... Dar daca ti s-a pus pata rau si ai posibilitati de lucru (adica spatiu in care sa tii rabla, sa poti repara la ea in voie si ceva scule), da-i bataie ![]() spatiu e berechet scule si putin ajutor este partea financiara e ff proasta ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Dec 2 2011, 11:36 AM |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La M10 (ca asta e tip de motor) batrani de obicei apara consum de ulei, sa murdaresc bujiile si gata. Sau poate are o fisa proasta. Daca vrei sa faci un test, vi cu bujiile si fise de acasa.. Dar daca apoi merge frumos, poate creste omul pret..
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
stai linistit si ai grija de urs...e greu sa ai grija de o masina in ziua de azi...mai ales de doua...si mai ales cand nu ai nici un venit...eu am pierdut socoteala banilor bagati in rechin inteleg ca ai pierdut o droaie de bani dar am 2 intrebari ...1) ti-a parut rau ca ai facut alegerea asta ??? si 2) ai vinde masina ca sa-ti recuperezi banuti sau o parte din investitie ? ![]() La M10 (ca asta e tip de motor) batrani de obicei apara consum de ulei, sa murdaresc bujiile si gata. Sau poate are o fisa proasta. Daca vrei sa faci un test, vi cu bujiile si fise de acasa.. Dar daca apoi merge frumos, poate creste omul pret.. ![]() sa vedem in inuarie, ca omu e plecat in decembrie ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Dec 2 2011, 11:56 AM |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
.. sau o parte din investitie ? ![]() Exact, nu o sa vezi inapoi niciodata ce investit in masina, in caz ca o vanzi. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 ![]() |
sa inteleg ca avem prima dragoste comuna ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
sa inteleg ca avem prima dragoste comuna ? ![]() da...si asa o sa ramana vesnic, o sa o las mostenire ma si vad batran cu ea in curte dandui o cheie sa mai miste motoru si poate o iesire sa-si mai dezmorteasca articulatiile .....m-am calmat cu gandurile de a pune mana repede pe un e21 raman cu ursu si sa-l pun la punct in vara, in viitor poate o masina de oras 1310 sau o lada ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Dec 23 2011, 09:20 PM |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
am vazut ca isi dezvolta cuplul la 4300de rotatii dar daca ating 3000 de rotati si cu toba asta "jmechera" zici ca am 10.000 de rotati si mi se pare prea turat motoru
![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 68 Joined: 19-May 10 From: Iasi Member No.: 3,398 Car: E30 Engine: M20B20 1990cmc 92 kw ![]() |
Inteleg ca ai 1.6 benz. In niciun caz sa nu schimbi dintr-o treapta inf. intr-una super. la 2000 rot, nu e diesel. Undeva la 2800-3000 cred ca e optim, nu mai disec firu-n patru: consum, ungere, ardere incompleta, bujii colmatate... Bafta.
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Inteleg ca ai 1.6 benz. In niciun caz sa nu schimbi dintr-o treapta inf. intr-una super. la 2000 rot, nu e diesel. Undeva la 2800-3000 cred ca e optim, nu mai disec firu-n patru: consum, ungere, ardere incompleta, bujii colmatate... Bafta. mersi de sfat ! eu am avut impresia ca pe la 3000 este prea turat motorul ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
zgomotul de la 3000 vine din spate, de la toba, sau din fata?
Motoarele in 4 cilindri au un zgomot pronuntat in admisie pe la 3000-3500 rpm (se intampla niste rezonante pe-acolo). Am observat asta si la batranul M10 LJetronic (suna placut) si la toyota (urla de te apuca dracii, iti sta pe creier). Nu prea e recomandat sa tii nici un motor sub 2000rpm, nici pe alea in 6 cil, desi fiind mai smooth, nu-ti dau de veste ca sunt subturate. Eu totusi schimb pe la 2000 in oras, daca n-am unde sa ma duc, deci apas f putin acceleratia. Altfel, pana in 3000 (ca incepe sa urle) la mers normal afara, si pana in 5000 daca am de facut depasiri mai energice sau vreau sa ies tare din viraje. Cu BMW-ul sunt mai domol, ca deh, e masina mea, are si o varsta. Are si Cuplu, lucru care te face sa urci mai putin in ture. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
zgomotul se aude din spate de la minunatia de toba
![]() ![]() ![]() This post has been edited by TiL: Dec 24 2011, 10:56 AM
Reason for edit: sters citatul intreg
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Aburi, sigur.
Ai toba sparta? Am vazut ca daca e sparta scoate mai mult abur. Si dupa ce treci cu masina printr-o balta, daca aveai esapamentul incins o sa lasi un nor de abur in urma. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Aburi, sigur. Ai toba sparta? Am vazut ca daca e sparta scoate mai mult abur. Si dupa ce treci cu masina printr-o balta, daca aveai esapamentul incins o sa lasi un nor de abur in urma. fasaie pe dedesubt pe la traseul de mijloc oricum undeva se aude un fasait pe dedesubt , am verificat nivelul antigelului din vas si este in acelasi loc unde era cand am verificat antigelul deci nu baga apa este prima iarna de cand am masina si din cauza acea m-am speriat rau tin sa cred ca motorul merge chiar foarte frumos cu exceptia unei pierderi de ulei pe la fulia de la arborele cotit si vesnici tacheti de m40, fum albastru nu scoate de loc . |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Chiar daca nu am mai postat de mult in acest anunt nu am avut timpul necesar si nici banuti pentru a mai schimba o piesa pana astazi cand am schimbat 4 bucsi la bascule lemforder noi si 2 bucsi punte spate lemforder noi, urmeaza :
- 1L de ulei pentru diferential Castrol 80w90 - 2 Discuri de frana spate ATE noi (placute de frana le am) - Sa schimb uleiul din cutie Primele 3 sunt urgente ![]() - 1,2 planetare in stare impecabile... (pentru ca 1 la mine e vrastie un mic joc si burdufele rupte si vreau sa le schimb pe ambele) - Bucsa diferential - cei 2 rulmenti de pe spate pe OEM - bielete anti ruliu pe spate. - Set brate puntea fata 2 bucati TRW / Lemforder (dar voi merge pe TRW) - 2 capete de bara TRW - 2 bielete anti ruliu fata trw sau ce gasesc - 2 Bielete de directie - Traseu complet evacuare de la motor pana la finala cu tot cu suporti si bucsi (bucsile le voi cumpara de noi) - Set distributie bosch+ pompa de apa. toate acestea voi incerca sa le rezolv pana la 1 octombrie ramanand ca la anu sa intre la tinichigerie + vopsitorie! This post has been edited by Halogen: Jul 5 2012, 08:18 PM |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Dupa ce am schimbat bucsile de punte si cele de la bascule pe spate tot troncane cand trec peste o groapa sau linii de tramvai tot pe dreapta spate si nu inteleg ce ar putea fi
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 02:45 PM |