![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
||||
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
salutare...recent mi-am luat un rechin...boala mea...2.8 benzina....masina arata excelent la exterior (directia si transmisia sunt in stare excelenta...doar capetele de bara de pe fata trebuie schimbate)...interiorul e cam varza dar se rezolva (fete usi, scaun sofer si capitonaj trapa)...mai am ceva reglaje pe la motor de facut...masina e luata de pe forum de la Edi...de cand am luat-o i-am schimbat uleiul, bujiile, maine ii schimb si filtrul de aer...ii schimb si regulatorul de relanti de pe un e34 m30...are niste intreruperi la relanti iar in mers sub 2000 de ture da sa moara...i-am reglat si avansul...mai am de munca la ea...noroc ca mai am de unde lua piese...beleaua e ca in severin e greu de gasit un mecanic pt genul asta de masini
cam atat...mai revin cu detalii cand o sa mai fie timp pt lucrat la ea -------------------- ![]() |
|||
|
||||
![]() |
![]()
Post
#501
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
montat fulii, intinzator curea, alternator, elice ventilator si vascocuplaj, radiator racire, vas expansiune si servodirectie...maine sper sa montez evacuarea
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#502
|
||||
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
ultima achizitie pt rechin...de pus in parbriz...poate asa nu o sa ma mai intrebe toti de urs ![]() si poze cu realizarile de pana acum ![]() -------------------- ![]() |
|||
|
||||
![]()
Post
#503
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cat spatiu a ramas in fata! O sa-ti trebuie o chestie din aia de plastic la radiator cred, sa trage elice aer bine.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#504
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
buna idee...sa vad de unde pot sa fac rost
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#505
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
Cat spatiu a ramas in fata! O sa-ti trebuie o chestie din aia de plastic la radiator cred, sa trage elice aer bine. am gasit chestia aia...avand in vedere ca folosesc tot radiatorul de 2.8 si ca ventilatorul are cam acelasi diametru o sa folosesc chestiile de la 2.8 ![]() ![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#506
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
incep si modificarile...dar urmaresc sa le fac pe motorul de 2.5 pt ca daca vreodata am nevoie sa pun usor si rapid 2.8ul inapoi
saptamana asta am muncit zilnic la rechin....am scos instalatia electrica si am curatat-o, furtunule de apa si de vacuum la fel. am montat aproape toata instalatia electrica a motorului si il astept pe chychy de dimineata sa o mufeze si apoi sa punem galeria, antigel, ulei si benzina. ce am constatat pana acum (si bine zicea un englezoi ca montatul motorului si facutul suportilor sunt cam 20% din bataia de cap) 1. modificare la traseul de evacuare...motorul sta un pic mai jos decat m30 si galeriile de evacuare se apropie cam mult de punte una din tevile de evacuare loveste in bratul din spate...am si o solutie sa dai bucata respectiva si apoi sa o rasucesc in alta pozitie si sa o sudez la loc (e la cativa cm de locul unde se prinde in galeria de evacuare si e un pic cotita)...tevile astea intra apoi in catalizator (am dubii daca sa il pastrez sau nu...ma si incurca un pic pt ca loveste in podea) si apoi se continua fara mari batai de cap pana in spate...o sa sudez de ele toba intermediara de e28 (e aproape identica cu cea de pe m50) si apoi finala de la magnaflow ![]() ![]() 2. sistemul de racire...am ales sa pastrez radiatorul de pe m30 tot in ideea de a pastra cat mai multe piese de pe rechin intacte si la locul lor....o sa mut vasul de expansiune pe partea opusa si o sa prelungesc furtunul de apa, cel care la m50 intra in vasul de expansiune, pana la vas (cam 1.5 m de furtun de 1 tzol si 2 racorduri)...apoi de la vas inapoi la radiatorul cu furtunul cel mic (cam 2m)...vasul de expansiune e prins, in partea de sus, pe contraaripa dreapta intr-un suport al masinii (nu mai tin minte ce venea pe el) iar pe partea de jos trebuie sa dau o gaura in contraaripa si sa ii fac prinderea de sub el. 3. carcasa de la filtrul de aer e prea mare (cea de e34 m50) si nu se poate monta...loveste in baterie, sau in capota...o solutie ar fi sa mut bateria in portbagaj dar e cam mare bataia de cap...o sa incerc cu una de 36 m50 care e mai mica pt ca spatiul de la compartimentul motor e mai mic ca la e34...alta buba constatata abia acum...in carcasa vine montat un termostat care deschide circuitul de apa pt clapeta de acceleratie...la mine e rupt asa ca temporar o sa trag furtunul din clapeta direct in bloc...am vazut pe net ca multi au pus filtru conic si au rezolvat problema carcasei...insa in cazul asta elimin complet termostatul din carcasa si am citit pe un forum ca in cazul asta e posibil sa dea rateuri si sa mearga prost motorul...colegul meu sorin a patit faza asta... 4. alternatorul ar trebui sa aiba si el aerisire...deocamdata nu am nici o solutie pt problema...ramane sa studiez problema dupa ce montez galeria de admisie si gasesc o solutie si pt filtrul de aer 5. cablul de e28 de la acceleratie merge pus la clapeta de m50 dar mi se pare ca e cam lung...ramane de rezolvat dupa ce pun galeria ca sa vad exact ce si cum 6. suportul metalic de pe contraaripa stanga trebuie taiat...cel putin partea pe care se prindea vasul de expansiune...furtunul de la debitmetrul la clapeta de acceleratie nu se poate pozitiona corect din cauza lui...ma gandesc sa incerc si cu unul de e36 tot in ideea ca fiind o masina cu spatiu mai mic la compartimentul motor atunci si furtunul e scurt si poate merge la mine fara sa mai tai. 7. nu cred sa fie probleme la alimentarea cu benzina dar o sa vad maine cam atata pana acum am scris toate astea in ideea de a va spune si voua ce am facut exact...poate e vreunul care vrea sa faca si sa aiba omul o idee despre ce il asteapta...pe forumurile straineze n-am gasit mare lucru despre modificarile facute...toti au zis ca revin cu info suplimentare dar n-au mai facut,-o altii au zis ca au trimis masina la un service si au platit pt modificare si nu stiu prea multe detalii....am dat un mail chiar si unui service care a facut suportii de motor ca sa imi dea si mie niste schite dar au zis ca a fost lucrare custom si nu au pastrat schitele ps...si in ideea ca daca uit vreodata am de unde sa aflu ce am facut ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#507
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
spor maxim
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#508
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
am pornit batranul !!!!:)
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#509
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Bravo! Cu sau fara tobe? ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#510
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
fara tobe si fara galerie de admisie...mai dureaza un pic pana le pun pe toate la cap pt ca mai trebuie facute mici modificari....de ex: am facut suportul de pe partea stanga mai mare si n-am dat gaura in el ca sa prind o tija care sustine galeria de admisie...luni sau marti o sa sudez un surub mic pe suport ca sa prind tija respectiva...mai trebuie sa fac rost si de o mufa la care sa leg sonda lambda samd
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#511
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
batranul a mai primit niste bunatati cadou de la colegul chychy...azi ma apuc sa pun admisia si toate furtunele si apoi ramane sa vad ce fac cu esapamanetul
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#512
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
cam bat pasul pe loc...galeria de admisie pe care o am e de fapt de 2.0...ma duc maine sa o schimb cu alta...instalatia electrica e cam scurta si nu prea imi ajung firele ca sa bag calculatorul in torpedou...am o mufa care nu ii gasesc rostul...banuiesc ca vine la actuatorul de la acceleratia electronica de e34, dar eu pe e28 nu am asa ceva...e o mufa cu 2 gauri pt pini...la esapament mai e de lucru....o sa trebuiasca sa pun o carcasa de f de aer de e36, dar asta pe saptamana viitoare samd...momentan sunt un pic demoralizat pt ca dau inainte cu pasi f mici...fac una si dau de alta
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#513
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
uite asa afli ce e de facut. data viitoare o sa-ti fie mult mai simplu ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#514
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
am gasit mufa fara rost...e de la senzorul de nivel al uleiului....instalatia o sa intre pana la urma dar intinsa la maxim...o sa o invelesc in ceva care sa o protejeze de caldura emisa de motor...trebuia sa ma fi apucat cand era cald si ziua lunga - vara - imi luam liber 1-2 saptamani si stateam numai pe masina pana o rezolvam...dar asta e viata...nu le poti poti face pe toate cum vrei
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#515
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
si inca una problema...galeria de admisie e de 2.0...mama ei de treaba...sa vad cum reusesc sa o schimb
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#516
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
rezolvat si cu galeria de admisie...i-am schimbat si garniturile...maine dupa-masa ma apuc sa le pun la cap pe toate...daca tine vremea cu mine si nu mai apare nimic neprevazut ar trebui sa il pot porni maine seara....fara esapament...
![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#517
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
o sa ti arunce aia cu ghivece pe ea:PP -------------------- |
|
|
![]()
Post
#518
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
they already did that...so...nu mai altceva in arsenal....vrum vrum vrum all the way tomorrow
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#519
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
merge batranu'..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#520
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
merge rotund fara sa trepideze sau alte alea...mai mult nu pot sa imi dau seama pt ca nu am esapamentul facut...ramane pe luni-marti sa rezolv si buba asta...radiatorul de apa curge un pic...dar o sa ii dau un aditiv de etansare de la liqui moly si sper sa se rezolve...n-am putut nici sa il turez pt ca la 10 noaptea trezesc tot cartierul...i-am bagat apa, antigel si lichid de servodirectie...merge mult mai usor servodirectie fata de inainte, chiar daca am jante mai mari acum...17" fata de 16"....maine sper sa montam si timoneria ca sa il pot misca fara sa il mai imping...m-am saturat de atata impins
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:43 PM |