![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
inca o data se remarc ca nu ai citit atent ce am scris eu sau nu ai inteles exprimarea mea...credeam ca din v-am zis mai sus se intelege clar ca fac niste suporti si pastrez tampoanele originale nemodificate...n-am turnatorie de cauciuc
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#462
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
nu ma supar deloc...daca va uitati voi bine la ce am spus o sa vedeti ca nu pomenesc nimic de schimbarea pozitiei tampoanelor...mai sus de desen am scris cum voi proceda...de aia am si postat...pt a vedea daca e ceva in neregula cu ideea mea...orice opinie e binevenita Ok. Ma repet, din poza numarul trei, vad ca vrei sa prinzi tamponul motor pe lonjeron. ![]() |
|
|
![]()
Post
#463
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
e un desen simplu...am si spus ca nu se vede ca am facut 2 ani de desen la un liceu de arta ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#464
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
e un desen simplu...am si spus ca nu se vede ca am facut 2 ani de desen la un liceu de arta ![]() Am inteles ideea, ca ai chiulit de la orele de desen tehnic, dar tot nu ai prins ideea principa, din doua posturii anterioare ale mele. Asa ca ma retrag din discutie. |
|
|
![]()
Post
#465
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
e un desen simplu...am si spus ca nu se vede ca am facut 2 ani de desen la un liceu de arta ![]() Am inteles ideea, ca ai chiulit de la orele de desen tehnic, dar tot nu ai prins ideea principa, din doua posturii anterioare ale mele. Asa ca ma retrag din discutie. nu te retrage ca orice opinie e constructiva...acum m-am uitat si eu atent la masina si tamponul vine prins pe puntea fata...greseala mea...desen incorect...dar ideea de baza zic ca e in continuare buna...vedem de luni incolo cand ma apuc de treaba -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#466
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
m-am intors dintr-un mic concediu...reincepem munca la rechin de miercuri -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#467
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
am nevoie de o traversa de cutie de pe e34 2.5i-3.0i sau e34 2.td, tds...gasim pe undeva?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#468
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
nu ma ajuta nimeni cu o traversa?
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#469
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
Nu te mai chinui sa inventezi suporti. Pt transplantul tau se folosesc tampoane si suporti de la alte modele. Cauta mai bine pe net pt ca sunt forumuri unde gasesti transplantul detaliat. Chiar imi parea rau ca nu am e28 cand am vazut cat de simplu este. Eu am gasit cand am cautat pt e12. Vroiam sa pun 2.5 24v. La mine chiar e complicat si am renuntat.
-------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]()
Post
#470
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
Nu te mai chinui sa inventezi suporti. Pt transplantul tau se folosesc tampoane si suporti de la alte modele. Cauta mai bine pe net pt ca sunt forumuri unde gasesti transplantul detaliat. Chiar imi parea rau ca nu am e28 cand am vazut cat de simplu este. Eu am gasit cand am cautat pt e12. Vroiam sa pun 2.5 24v. La mine chiar e complicat si am renuntat. cred ca m-am documentat mai mult decat tine ...si peste tot oamenii au "inventat" suporti...si nu ma chinui...e goanga mea si vreau sa o rezolv ca sa nu mai bazaie ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#471
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
am dat jos suportii de pe un e28 m20b27...daca tot il am zis sa incerc si cu ei...desi slabe sanse...englezoii care au facut conversia au zis ca nu mere
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#472
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
am incercat cu suportii si par sa nu se potriveasca...dar nu pot fi 100% sigur decat dupa ce pun traversa la cutie ca sa pot centra motorul
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#473
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
http://turbochargingdynamics.com/forum/vie...&p=442#p442
Motor/Transmission mounts (complete) - e36 motor mount arm (drivers), e36 turbo motor mount arm (passenger), e12 motor mount (I still have a soft spot for them), e34 M50 manual transmission crossmember (puts engine/tranny at the correct angle - took a while to find the right combo via the ETK), e12 poly tranmission mounts si mai sunt... dar nu am timp sa caut -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]()
Post
#474
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
e o varianta...din ce vad ar fi o problema la cutiile de viteza...omul vad ca a pus cutie de m3 e36 getrag iar eu am cutie de m50b25 si s-ar putea sa fie diferente la carcasa si automat si la pozitia motorului...dar merita documentat, incercat ps: si vad ca nu spune de pe ce motor a luat tampoanele de e12...difera la 2.0 la 2.5-3.5 This post has been edited by elvislorin: Sep 9 2011, 11:44 AM -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#475
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
"ps: si vad ca nu spune de pe ce motor a luat tampoanele de e12...difera la 2.0 la 2.5-3.5" -> In astfel de situatii este bine sa incerci sa te pui in locul lor. Ei nu prea au motorizari mici. Mai mult ca sigur este vorba de un m30. Acum macar stii cam ce sa cauti mai departe... sa te orientezi.
cat de diferita poate sa fie cutia de viteze incat sa schimbi pozitia motorului ?! nu prea cred. -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]()
Post
#476
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
domne ce sa zic...o incerc si pe asta...am vb cu interceptor sa imi dea niste tampoane de e12 sa incerc cu ele...suporti de e36 am eu...daca nu are nici el suporti atunci vad la cine apelez...
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#477
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
am reinceput munca la batran...pana acum am facut urmatoarele...am lungit cardanul cu vreo 3 cm...acum motorul si cutia stau mult mai bine si vad ca pot sa folosesc traversa mea de e28 si tampoanele de cutie pe care le aveam...o sa pozitionez motorul corect si o sa prind cutia cu tampoane de traversa si sper sa am motorul in pozitia corecta...iar apoi sa vad cum ramane cu suportii de motor...incerc variantele de pe net sau ii fac
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#478
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#479
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
gata cu munca pe azi...rezultate: cutie fixata in traversa...motor impins mai in fata cu 3cm si asezat in pozitia corecta...mai ramane de lamurit cu suportii
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#480
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
sharkin'
-------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 11:43 PM |