![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Poate au uitat sa-l ia la cota. Nu stiu cum functioneaza masina de rectificat. Sau au lasat unul la cota 0
![]() |
|
|
![]()
Post
#402
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
problema rezolvata... arborele a fost rectificat la cota 1 dar omul nu a stiut daca sunt cuzineti cu liner...l-am dus la un meserias la noi, l-a verificat si e la cota apoi a taiat un pic din el ca sa intre cuzinetul cu liner....totul ok pana aici...sa vedem mai departe ce mai urmeaza
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#403
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
revin cu precizari problema rezolvata... arborele a fost rectificat la cota 1 dar omul nu a stiut daca sunt cuzineti cu liner si nu a prelucrat portiunea unde venea liner-ul ...l-am dus la un meserias la noi, l-a verificat si e la cota 1 apoi a prelucrat din el ca sa intre cuzinetul cu liner....totul ok pana aici...sa vedem mai departe ce mai urmeaza -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#404
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
montat cuzineti arbore si pompa ulei...maine mai muncim si vedem ce-o mai fi
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#405
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
dat totul jos din nou...nu se invartea arborele cotit...din cauza unor suruburi pe care le-am bagat acolo unde se prinde volanta...si le-am bagat prea mult astfel incat loveau in bloc si nu se putea invarti arborele...am crezut ca sunt blocati pistoanele...asa ca am dat jos si pistoanele...blocul nu are uzura vizibila si nici pipaibila (daca ma pot exprima asa)...in schimb in capul pistoanelor si pe segmenti era calamina din cauza ca motorul a stat un an de zile (e dat jos de pe un e34 troznit bine de tot...galeria admisie s-a spart)...acum pot sta linistit...curat pistoanele pun totul la loc si o sa refac si scaunele la supape pt ca am vazut ca nu etanseaza bine
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#406
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() Macar stii ca o sa iasa chiar mai bine decat era ieri ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
tot raul spre bine....totul a inceput de la pus distributia la punct...am chemat niste baieti sa faca asta si mi-au zis ca trebuie sa dau jos chiulasa ca sa schimb patina mare...am zis ok...am scos patina din ambalaj si surpriza: n-am comandat-o corect...trebuie sa stau vreo 3=4 zile pana vine de afara...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() acum am o saptamana la dispozitie (pana vine patina), timp in care curat blocul si poate imi fac damblaua cu vopsitul...zilele astea am dus la spalat baia de ulei, capacul de la culbutori, carcasa f ulei + suport, capacul de la distributie...il fac boboc btw....azi cica senatorul robert negoita cica ar fi propus in senat ca impozitul auto sa fie de 0.75% pe an din valoarea de catalog a masinii....proiectul cica ar fi fost aprobat de senat....mie mi-ar conveni de minune...si daca mi-o evalueaza de noua la 20000 euro ar fi ok sa platesc 150 euro pe an impozit...dupa aprobarea in senat ar urma aprobare in camera deputatilor si alti pasi pana la promulgare...mai devreme de anul viitor nu cred ca ar intra in vigoare...stiti ceva de asta? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#408
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Se vorbeste de multa vreme de un astfel de proiect (de prin octombrie...) dar ca de obicei initiativele bune se misca al naibii de greu...
|
|
|
![]()
Post
#409
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
eu sper ca sa termin pana in octombrie cu totul..motor, jante, tinichigerie...btw...sper ca am rezolvat cu scurgerea mica de apa din portbagaj...am curatat de rugina si am dat cu mastic...dupa o ploaie o sa dau si cu antifon
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#410
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
uite un link al unui gringo care face o conversie de motor http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=88138&start=25 -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#411
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
azi am mai facut cate ceva pe la batran...am dat jos eleronul de m de pe portbagaj pt ca nu era lipit cum trebuie...am curatat si maine as vrea sa il pun la loc...cu ce sa il lipesc?am intrebat pe un amic (si tot la varianta asta m-am gandit si eu) si mi-a zis sa il lipesc cu adeziv de lipit parbrizul pt care priza buna si se usca rapid...sa dau si cu primer special pt tipul asta de adeziv
in alta ordine de idei...una din patinele de distributie pe care le-am comandat si mi-au venit nu era buna...am comandat-o pe cea corecta si nu e livrabila la nici unul din furnizorii mei...am 2-3 variante: una second oem de pe la dezmembrari, una oem noua dar trebuie sa stau vreo saptamana si ma costa pe la 300 lei (cam mucho) sau poate stiti voi pe cineva care are o patina noua sau vreun furnizor care ii poate aduce (furnizor pe care nu il am eu)...cod oem 11311726503 sau 11710 febi 20 09 1100 swag 21220 lemforder -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#412
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
acum intreb si eu.posibil sa fi cautat si tu la ei:la Materom ai incercat??.imi apare febi la ei livrabil in 3-4 zile lucratoare.
am vorbit si eu acum la toti furnizorii mei care aduc febi,swag sau lemforder si nu pot aduce. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#413
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
acum intreb si eu.posibil sa fi cautat si tu la ei:la Materom ai incercat??.imi apare febi la ei livrabil in 3-4 zile lucratoare. am vorbit si eu acum la toti furnizorii mei care aduc febi,swag sau lemforder si nu pot aduce. am incercat si la materom...mi-a dat confirmare de comanda si apoi mail ca nu mai e livrabil -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#414
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
ok.asa mi-a aparut si mie ca ar fi livrabila da nu am incercat sa ii dau comanda.am zis mai intai sa intreb. aia pe original nu e livrabila?e destul de scumpa dar in lipsa de altceva e buna. -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#415
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
prefer sa mai caut...de 300 lei imi schimb segmentii si de inca 400 alezez blocul si chiar ca am motor impecabil
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#416
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
azi n-am facut nimic fizic la masina...dar m-am gandit mult cum sa rezolv problema cu patina...am dat un anunt si pe bmwclub, am mai dat un telefon doua...dar nimic deocamdata
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
se lucreaza la scaunele supapelor..in continuare nu am rezolvat cu patina mare de la lantul de distributie
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#418
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
intrebare de baraj: la un m20b25 se pot regla tachetii?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#420
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La M20, da
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 10:50 AM |