![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La ce fel de 600 te referi? Am un coleg cu Honda CBR 600RR si pe autostrada a scos viteza medie 240 de la un capat la altul (exact un rezervor de benzina), cu viteza maxima 280 pentru vreun sfert de ora. Clasa de supersport de 600cmc sunt motociclete usoare care nu au neaparat o putere foarte mare. Asta inseamna ca are acceleratie buna la viteze mici, dar la viteze mari sa plafoneaza din cauza rezistenta aerodinamica. Oare cu vaca ce as facea? Cand era noua alerga quarter mile in 10.55 secunde ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 25-December 09 Member No.: 3,130 Car: E30, E46 Engine: M50B25, M54B22 ![]() |
Felicitari pentru masina, e foarte tare. La ce fel de 600 te referi? Am un coleg cu Honda CBR 600RR si pe autostrada a scos viteza medie 240 de la un capat la altul (exact un rezervor de benzina), cu viteza maxima 280 pentru vreun sfert de ora. Astea-s povesti nemuritoare...poate doar pe un forum auto sa creada cineva ....dar incearca sa povestesti si pe unu forum moto....sbz de exemplu ![]() ![]() This post has been edited by ady_viteza: Jan 8 2010, 11:59 PM -------------------- My baby- E30 325 M-Tech 2
My car-E46 Coupe 320 CI 170 CP My moto-Kawasaki ZX636 RACE My chopper-Suzuki VL1500 Custom |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Chiar că. ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
si mie mi-a venit greu sa cred.... de cate ori am mers tare cu masina, nu am vazut motociclist sa mearga cu viteza extraordinar de mare, eu cred ca trebui sa ai o forta extraordinara sa ti de ghidon atatia km la asemenea viteza, gandeste-te numai la ce pozitie are la vitezele alea si nu cred ca un om poate sta mai mult de cateva minute asa
chiar.. poate ne spune cineva care are motor eu cel mai mult am scos medie pe autostrada (autobahn 2 in ".de" ![]() deci eu nu cred! -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Mai tare de 2oo nu am mers, si la viteza asta nu mai prea ridici capul in sus sau mana de pe ghidon, ca vantul este foarte puternic si trage de orice ce nu e bine asezat aerodinamic. Stateam lipit de rezervor, si motorul / rezervor strans intre picioare. Mainile langa corp. De obosit nu cred obosesti foarte tare daca motocicleta are carene sa te protejeaza de vant. Cel mai ciudat mi s-a parut mie faptul ca imi tragea casca capul in sus
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Astea oricum sunt basme, trebuie să fii super inconştient să īncerci aşa ceva doar ca să demonstrezi ceva. O mică greşeală şi eşti pilaf. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Da.
Nu cred că cineva cu toate ţiglele pe casă ar risca aşa ceva. Măcar maşina īţi dă o senzaţie de siguranţă, poate uneori falsă, īnsă frānează mai bine decāt o motocicletă, cel puţin aşa cred. Tu ce părere ai? |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
La 200km/h la impact masina = motocicleta tot pe lumea ailalta ajungi. Diferenta e cat de greu de curata de pe asfalt
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Legat de franare, depinde ce fel de frane ai la masina; la momentul asta cred ca o motocicleta franeza cam la fel sau mai bine decat masina mea, dar mai slab decat Nasi/Bobi care au frane nu gluma.. Dap, cand m-am referit la '600', am inclus si SuperSport-ivele (modificate sau nu ![]() Vorbind de 'impact la 200 la ora', nu cred ca asa se pune problema, pe A2 de ex ce impact sa ai? Poate sa pierzi controlul si sa te duci in sant sau sa intri in celalalt.. Oricum ar fi, io cred ca cu rollcage + centuri in 4-6 puncte e posibil sa ai mai multe sanse sa nu patesti mare lucru, fata de pilotul unui motor.. A2 are f multe 'curbe', cel putin pe primii 30km; la 250-280 la ora credeti-ma ca tii de volanul ala serios ![]() Mie mi-a fugit 'fundu' la 250 la ora.. eram pe linia dreapta inainte de prima parcare (km 20-22 parca, desi toata lumea se refera la locatie ca fiind 'km 17' ![]() Ei bine, in ziua aia batea f tare vantu, iar cand am luat dambul ala masina a fugit instantaneau de fund in stanga; miile de km (putine ce-i drept) facuti insa cu bestia cumva mi-au antrenat mintea sa nu se mai sperie asa usor, stiu doar ca am reactionat 'cerebral'.. neincercand absolut deloc sa corectez traiectoria din volan (poate fff putin am luat stanga, ca m-am apropiat nepermis de mult de parapeti ![]() De atunci sunt f atent cand trec pe acolo ![]() ![]() This post has been edited by Iulika0069: Jan 9 2010, 02:40 PM -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
La 200km/h la impact masina = motocicleta tot pe lumea ailalta ajungi. Diferenta e cat de greu de curata de pe asfalt ![]() Nu e vorba de impact. La 200 km/h, dacă pierzi controlul unei motociclete şi cazi, sunt şanse foarte mari să mori. Dacă pierzi controlul maşinii şi ajungi īn şanţ sau o răstorni, sunt şanse destule să scapi dacă ai centura pusă. Īl ştiu pe unul care s-a răsturnat cu 170 km/h cu un E39 pe un drum judeţean. Maşina s-a facut varză, el şi cu vărul lui nu au avut nici măcar o zgārietură. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu viteza ucide, decerelatie ucide. Sau forte mari pe o supratafa mica de corp. Cu motor poti sa mori cu 40km/ora daca lovesti un stalp sau un zid. La cazatura la viteze mare, daca reusesti sa ramai pe drum ca un fel de sanie nu o sa mori. Daca in schimb te duci in stalpi de sustinere de parapete, te taie in 2 cu un pic de ghinion.
Franare e cel putin la fel de bine ca la o masina. Energie kinetica fata de masina e mult mai mica. Stabilitate la viteze mari e foarte buna, cel putin la a mea, la viteza pe care am incercat eu. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Probabil depinde de maşină. Frānarea e la fel de bună ca la o maşină medie.
Mă rog, a ta nu se pune pentru că totuşi era un vārf de gamă atunci cānd a apărut. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 25-December 09 Member No.: 3,130 Car: E30, E46 Engine: M50B25, M54B22 ![]() |
Pana acum 2-3 ani de cand merg la curse eram genul forjator stradal.....autostrada A2 era una din principalele tinte pentru nebunia noastra....am facut-o de nenumarate ori in forja maxima insa nu cum povestea colegu' mai sus. ![]() Pentru perioade scurte de drum am avut 300 pe bord fara probleme...insa la viteza aia eram pozitionat ghem pe mobra..nici macar un deget nu-mi iesea de sub carene...de controlat mobra era extrem de greu....orice miscare se putea termina rau.....iar la prima masina care se vedea in fata puneam instant frana....si mergand la modul blana..frana..blana..frana...dupa 100 de km eram pilaf...cand ma opream o jumatate de ora eram lesinat de oboseala pe jos ![]() Asa ca am schimbat modul de mers si surpriza.....si ca timp am iesit mult mai bine.....adica am mers constant in slalom printre masini daca pot spune asa cu o viteza maxima de 220-240.....dar constant pe toata autostrada...folosind inclusiv banda de urgenta...mergand pe mijloc printre masini...sau pe langa parapet......era riscant insa la 220 pot evita orice masina care merge cu 150 si schimba brusc banda de mers..... La mersul asta putin peste 200 nici nu oboseam...nici nu stateam ghemuit....si controlam mobra mult mai usor... Insa asta era acum ceva timp.....cursele de viteza din RoSBK m-au linistit complet cu mersul in forja pe strada...acum am un cruiser(chopper) de plimbare cu care merg relaxat si imi place la nebunie ![]() -------------------- My baby- E30 325 M-Tech 2
My car-E46 Coupe 320 CI 170 CP My moto-Kawasaki ZX636 RACE My chopper-Suzuki VL1500 Custom |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Dupa luni de asteptari si umblat dupa piese, in cateva zile baietii EPS (WPP & HUT) au reusit sa dea viata
![]() ![]() - bloc S50B30, alezat/honuit la 86.4x mm - pistoane & biele S50B32 - vibroken S50B30, alezat - cuzineti noi cota 0 - pt biele de 3.2 - kiulasa refacuta complet - ghiduri & simeringuri noi, rectificate supapele si scaunul supapelor - axe stock setate pt eficienta in ture mari - prezoane ARP - cele de kiulasa s-au strans la 140Nm - garnitura de kiulasa stock Raportul de compresie - ~8.9:1 In rest s-au cam pastrat componentele existente: kitul turbo, evacuarea, admisia cu clapete si injectoare de 630cmc, kitul de ambreiaj etc A pornit 'la sfert', motorul merge incredibil de rotund; acum e in rodaj, dupa care vom merge cateva saptamani pe 0.5 - 0.6bar maxim, iar pt cursa de la sfarsitul lui Mai vom urca in 0.85 - 0.9bar Asta va fi maximul in Stage1, sper sa obtin puterea pe care am avut-o anul trecut cu M50-ul la ~1.35bar ![]() Contez si pe ajutorul kitului de WAI (water alcohol injection) deja montat.. Stage2 (pe care sper sa ma pot abtine sa il aman cat mai mult ![]() O sa revin cu poze si sper si niste filmulete -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Multa bafta!
![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
-------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
deci avem motor de iem-trei... cum s-ar spune ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Cred ca am ajuns deja la puterea raposatului M50, doar ca in loc de 1.35bar avem 0.7bar
![]() Motorul merge perfect, la cursa din 28 Mai (Tulcea) am scos 12.2" pe 1/4mile, in conditiile unei aderente nu foarte ok - 2.2" pe 60ft http://www.youtube.com/watch?v=9QyPwU4eOn4 Urmeaza cateva mici modificari, in principal legate de acel timp de 2.2" pe care vreau sa il aduc spre 1.9" Pt anul asta targhetul este 'low 11' ![]() - modificata puntea spate a.i. unghiul de cadere sa fie pozitiv ![]() - modificat traseul de admisie - teava de 100mm diametru - filtru de aer nou - modificata carcasa debitmetrului - usurata puntea fata: usi taiate, bord + aeroterma date jos, capota fibra, geamuri plexiglass - marita presiunea la 0.8x, cu un overboost probabil in 0.9bar - activat kitul de Water Alcohol Injection, cu o proportie 50-50 methanol/apa - sau chiar mai concentrat.. - incalzite fff bine gumele Mickey Thompson si plecat numai pe VHT ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Foarte frumos
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 09:02 PM |