IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Perle
florin83
post Dec 24 2005, 09:19 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



primu episod, protagonist da_joint:

1. montarea placutelor de frana cu flexu..mai nou nu se impinge pistonasu ci se subtiaza placuta noua smile.gif

2. cand vira huruia rau servodirectia. cu ajutorul altui "mester" (se stie el tongue.gif) a schimbat cureaua, au intins-o, a vrut sa cumpere pompa de servo.. pana la urma si-au dat seama ca borcanasul maroniu de la motor nu e pt muraturi ci pt un lichid.. cica lichid de servo directie..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Dec 24 2005, 09:33 PM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



frate nivelul era bun, nu stiu unde dracu a mai bagat asta ulei


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Dec 24 2005, 09:34 PM
Post #3


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP





sa rad si eu de el, el credea ca vasul de servo e ala de la pompa de frana biggrin.gif


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Dec 24 2005, 09:36 PM
Post #4


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



bah.... opriti-ma din ras....
aoleu.. nu mai pot de burta laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Dec 26 2005, 10:30 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



ba...voi nu aveti de cine sa facti misto....???? :finger:
Asta e frate...eu macar recunosc ca nu ma pricep deloc...mai bine nu ma bag decat sa fac ca altii care se tot lauda pe aici ca sunt mari mecanici...si vesnic au "probleme" cu troaca din dotare...


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Dec 26 2005, 11:27 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP





QUOTE (florin83)
primu episod, protagonist da_joint:

1. montarea placutelor de frana cu flexu..mai nou nu se impinge pistonasu ci se subtiaza placuta noua smile.gif


problema era alta...are discurile pe fata foarte uzate, iar placute noi nu au cum sa intre deorece pur si simplu numai incap din cauza marginii foarte pronuntate a discurilor...asa ca cea mai simpla, ieftina si rapida solutie a fost sa mai ia un pic din marginea placutelor.... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
COObra
post Dec 27 2005, 09:01 AM
Post #7


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 165
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 48



QUOTE
problema era alta...are discurile pe fata foarte uzate, iar placute noi nu au cum sa intre deorece pur si simplu numai incap din cauza marginii foarte pronuntate a discurilor...asa ca cea mai simpla, ieftina si rapida solutie a fost sa mai ia un pic din marginea placutelor

tu aici ai glumit? ce vrei sa zici ca atunci cand erau noi discurile erau mai subtiri decat uzate?
eu il mai stiu pe unu care nu si-a luat cuzineti la cota corecta si pt ca nu intrau pe viblochen i-a luat la smirghel biggrin.gif


--------------------
BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Dec 27 2005, 09:19 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



QUOTE (COObra)
tu aici ai glumit? ce vrei sa zici ca atunci cand erau noi discurile erau mai subtiri decat uzate?

nu prea inteleg intrebarea ta..dar oricum nu conteaza...el are o uzura foarte mare la discurile pe fata...si s-a format o bordura pe marginea exterioara a discului...avea 3 solutii atunci: sa monteze placutele vechi care nu mai erau decat niste bucati de fier wink.gif, sa se duca cu discurile la rectificat, dar nu stiu ce mai putea rectifica la ele...i le scotea foaie de ziar...asa ca ce-a mai simpla rapida solutie a fost sa mai ia din buza placutelor...nu e o rezolvare buna, dar asta e.... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MAD520
post Dec 27 2005, 10:39 AM
Post #9


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 389
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 64
Car: E12, E34
Engine: M20 & M50



Un vecin a pus apa in vasul de la frana (la cielo) pt ca nu mai avea solutie pt parbriz. Dupa ceea m-a sunat si m-a intrebat pt ca i s-a parut totusi ceva ciudat. Cam mic vasul.
PS: mai mare distractie a fost cand a scos apa tragand cu gura printr-un pai laugh.gif


--------------------
// E12-520-'79 / E34-525-'90
Go to the top of the page
 
+Quote Post
COObra
post Dec 27 2005, 01:17 PM
Post #10


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 165
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 48





QUOTE
nu prea inteleg intrebarea ta..dar oricum nu conteaza...el are o uzura foarte mare la discurile pe fata...si s-a format o bordura pe marginea exterioara a discului...

bordura aia de care zici tu ...este de cand erau discurile noi. adica aia e grosimea discului de nou. nu s-a depus de nicaieri fier pe marginea discului de frana ci s-a mancat el in interior. asta se intampla pt ca placutele de frana nu calca chiar pe toata suprafata discului, iar buza aia care ramane este tocmai ca sa te atentioneze de cum era el nou si ce uzura ai acum.
acum intelegi ce am vrut sa zic? discul cand era nou avea grosimea la buza aia pe toata suprafata lui. deci daca ma iau dupa ce zici tu inseamna ca daca am discuri noi nu imi incap placute de frana noi.


--------------------
BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Dec 27 2005, 01:30 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



QUOTE (COObra)
bordura aia de care zici tu ...este de cand erau discurile noi. adica aia e grosimea discului de nou. nu s-a depus de nicaieri fier pe marginea discului de frana ci s-a mancat el in interior. asta se intampla pt ca placutele de frana nu calca chiar pe toata suprafata discului, iar buza aia care ramane este tocmai ca sa te atentioneze de cum era el nou si ce uzura ai acum.
acum intelegi ce am vrut sa zic? discul cand era nou avea grosimea la buza aia pe toata suprafata lui. deci daca ma iau dupa ce zici tu inseamna ca daca am discuri noi nu imi incap placute de frana noi.


pai eu nu am spus ca s-a depus fier de undeva....asa se face discul...se deformeaza, iar daca e foarte uzat si cu o bordura pronuntata ca la da_joint nu or sa intre nicodata placute noi, decat daca ia bordura aia la strung sau pune alte discuri...si daca pui discuri noi si placute noi e totul ok....daca ai discuri uzate si placute noi...faci treaba cu flexul la placute sau cu strungul la discuri... :cool:


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post Dec 27 2005, 01:46 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



si sa scoti capacul de la rezervorul de lichid de frana. :drool:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Dec 28 2005, 10:28 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



la mine bordura aia era mult mai pronuntata ca la tine Jaffar... pistonasele au fost apasate cu presa la maximum....alta alternativa nu as fi avut atunci...
Oricum voi schimba discurile in primavara....


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Dec 30 2005, 02:14 AM
Post #14


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





ah nu mi vine nici una .sunt prea obosit:PPdar e super funny topicul asta numai sa nu incepem de la glume la batai ca vad ca asa se procedeaza pe aici.cea mai tare care am auzit o la mine in garaj a fost.........(.tre sa schimb uleiul???eu stiam ca nu s eumbla la motor................a si filtru de ulei??/exista asa ceva??/apoi a urmat partea cu bujiile care erau garantate 300 000 de km smile.gif) si placutele care nu mai erau............aoleu de aia scartaia asa rau???hi hi si totul cu o fata nevinovata.apoi a recunoscut .......domne nu stiu nimic nu ma pricep la masini.,asa auzisem si eu tongue.gifP oricum nu pot sa va povestesc cum a fost discutia dar va inchipuiti ce radeam acolo toti inclusiv propietarul.


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
COObra
post Dec 30 2005, 08:40 AM
Post #15


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 165
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 48



QUOTE
pai eu nu am spus ca s-a depus fier de undeva....asa se face discul...se deformeaza, iar daca e foarte uzat si cu o bordura pronuntata ca la da_joint nu or sa intre nicodata placute noi, decat daca ia bordura aia la strung sau pune alte discuri...si daca pui discuri noi si placute noi e totul ok....daca ai discuri uzate si placute noi...faci treaba cu flexul la placute sau cu strungul la discuri...

pe tine asta te-a invatat cineva sau ai gandit-o tu?


--------------------
BMW 520, E12
RIDE LOW AND SLOW !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Dec 30 2005, 10:45 AM
Post #16


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



poti sa pi placutele oricat de mult ar avea el sant.pt ca desi a facut sant discul nu sa marit in diametru sa suntiat pe interiorul santului dar grosimea lui a ramas aceasi.deci prin urmare placutele intra dar pana se mananca marginile va tine frana mai slab.pana ajunge placuta la suprafata de disc asta am vrut sa zic.pana atunci va frana cu marginile.si cred ca se va manca destulde repede.dar sa nu intre.....................


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Feb 8 2006, 04:25 PM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE
Aveti idee unde pot gasi formula de calcul pt trecerea de la un motor exprimat in tdi (exemplu 1.6, 1.9 , 2.0) la unul exprimat in cai-putere ? Ca eu fac rationamentele in HP (horse power), nu in dti. Am cautat pe google tool de conversie, dar nu am fost inspirat suficient.
Sper ca am fost clar ce caut. Multumesc anticipat si dati-mi link-ul, daca acesta exista deja.
PS: conversia asta ma freaca la chelie de ceva vreme, si am ajuns sa ma uit stramb la om cand vorbeste de 1.6tdi, ca nu stiu la cati cai-putere face referinta.


link

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Feb 8 2006, 06:40 PM
Post #18


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150





super tare asta!
:crybaby: laugh.gif laugh.gif :crybaby:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cc_seat
post Feb 9 2006, 11:14 AM
Post #19


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 186
Joined: 23-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 54
Car: Toyota
Engine: 1.3



QUOTE (florin83)

Mare-i gradina... :nod:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristic
post Feb 9 2006, 12:50 PM
Post #20


CristiC
*****

Group: Insiders
Posts: 1,138
Joined: 19-October 05
From: Ploiesti
Member No.: 26
Car: E87
Engine: 116i 115cp 2007



a inebunit lumea SAU o lume de oameni I&^&%$


--------------------
ex E30; ex E46; now E87
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th July 2025 - 01:50 AM