![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
tu vrei repriza, pt asta, intai de toate demontat/tune up si curatat tipla sist de injectie, admisia si turbo, eventual facuta vreo magarie delicata la evacuare, si un check-up la supape / tacheti.
ce varianta de grup ai ? poate merge si acolo cva... si, nu vreau sa te supar, s-ar cere luata si o compresie ca la carte...cald, rece.... |
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
n-am de ce sa ma supar; compresia oricum voiam s-o verific dar e mai greu de verificat la rece; trebuie sa stea la service cateva ore sa se raceasca.
sistemul de injectie dupa cum spuneam e primul pe lista cand iese de la vopsitorie admisia si turbo au fost facute asta-vara (defapt mai mult turbo); iar pe admisie sunt urme de ulei si nu stiu cum sa remediez asta (este vorba de carcasa filtrului de aer, urme pe "palnie") n-am greturi sa umblu la evacuare insa nu a fost o prioritate check-up la supape-tacheti as vrea sa fac dar sunt in cautari de oameni care stiu ce fac; numai pe srl; as face asta in acelasi timp cu injectia grupul este cel lung; cred ca 3.24; 3000 rpm @ 145 km/h in v a 5a; umreaza autoblocant ca sa recapitulez: martie-aprilie - revizie sistem injectie mai-iunie - autoblocant martie-iunie - solutii de crestere a puterii si a cuplului SEPARAT de modificarea din soft; modificarea din soft o sa existe dar pentru imbunatatirea parametrilor in noile conditii date. question: Unde gasesc "pe stoc" geamuri clare ? |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
1 , pune o poza cu zona unde zici tu ca ai ulei p admisie. 2 , ce ulei ai in motor ? consuma ? cat ? 3 , evacuarea este o prioritate daca turbo baga dar n-are p unde sa si iasa... 4 , asta n-am priceput-o ; " ...numai pe srl... " 5 , daca ai grupul lung, econom, nu poti sa ai pretentii de reprize de 535 6 , geamuri clare, parca e un coleg aici si/sau dincolo care le fabrica. ...any other further questions ??? |
|
|
![]() ![]()
Post
#184
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
1. pe furtunul nr. 10 si pe gatul carcasei filtrului - partea de jos
2. Castrol magnatec 10W40; de cand am remediat o "garnitura" unui injector consuma cateva sute ml (as zice cel mult 500). Acum 8000 km era la limita superioara pe joja iar acum e usor peste cea inferioara. 3. da; asta se rezolva fara multe studii de fezabilitate la borla (presupun). Presupun ca printre primele lucruri am de anulat modificarea pt. euro 2 facuta in Germania si care nu e recunoscuta aici; de asemenea trebuie sa intre in vigoare actiunea "fara filtru" pentru toba intermediara si finala ![]() 4. adica probabil ca am sa merg in carne si oase la un "bosch diesel service"; telefonic am fost refuzat pt. programare. Daca se beleste ceva in cadrul eventualei interventii am nevoie de un document pt ("Doamne-fereste") OPC. Mai mult, nu cred ca are oricine un banc pt. pompa de injectie. 5. aveam pe 735 grup lung ![]() 6. da; este vorba de "Mayer Marius" care nu are acum asa ceva ...you tell me ![]() This post has been edited by CRM112: Feb 12 2011, 09:20 PM |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
cand o sa-i vina randul la schimb d ulei, daca vrei, speli motorul si-i pui liqui moly cu MoS....vb dupa...cred ca e de uitat putin si la epurator, eventual daca-i compresia slabuta, facut o inventie la el....
nu prea vad ce legatura sa aibe un injector cu consumul d ulei... |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
ref. la corelarea injector-ulei: nici eu nu stiu; cert e ca avea o pierdere pe acolo; garnitura injectorului nu era etansa dar chiar si asa....\ liqui moly e stabilit ca e urmatorul ulei pe care il voi folosi ce inventie la epurator ? vre-o idee despre pct. 1 ? |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
nu are cum sa piarda ulei pe langa un injector, e cva absurd, e ca si cum ai zice ca pierde apa pe acolo. asta doar daca nu ai o fisura acolo in chiulasa....dar ai fi unicat....
sa nu zici ca nu ti-am spus, liqui moly fara spalat super bine motorul inauntru, geaba deranjul... in functie de ce model de epurator ai, de starea lui, poti sa-i faci o inventie sa nu mai dea asa d multe gaze, asta in cazul in care motorul ar fi obo, si ar da gaze full p epurator. This post has been edited by brown.shark: Feb 16 2011, 07:18 PM |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
cum se spala motorul?
![]() |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
stii ca am mai avut discutia asta de cand aveai si e32. e si p aici p forum daca stai sa cotrobai, ca am mai vb si cu alti colegi.
in principiu cam asa; 1 , scurgi TOT uleiul vechi. 2 , scoti filtrul. 3 , daca ai schimbator de caldura la ulei, demontat, scurs, spalat int / ext si trasee. 4 , capac tacheti si baie date jos. spalat motorul cu motorina fierbinte, de la caz la caz, depinde de mizerie. 5 , scos din cavitatile chiulasei ce ramane, mizerie si motorina. drenat / suflat. 6 , remontat toate la loc cu garnituri in buna stare si filtru de calitate care a stat o noapte p calorifer sa iasa apa din hartie. 7 , oil fill upp... 8 , dai la automat cu firul de la electrovalva scos pina se stinge becul la ulei. 9 , pui firul la locul lui, enjoy... sincer, m-as mira sa faca mai mult de 2-3% din cei ce au masina S-H asa ceva. eu o fac standard la orice masina iau. |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
multumesc pentru detaliere ![]() |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
fara asta, sunt bani aruncati pe uleuri. cauta sa ai un magnet in palnia prin care trece uleiul / motorina cu care ai spalat baia, sau poate ai buson la baie cu magnet. te ajuta si asta sa mai intelegi cate cva... din pacate...
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
....ce pesimist suna anumite lucruri....
Pun draq un 2.0 i si fac piata cu dricu'; de tras oricum o sa traga la fel sau mai bine. In alta ordine de idei ma pregatesc sa merg pana la admin fin sa dau cu ranjetu' pe buze si injurand intre dinti o suma de bani (nejustificata) pe post de impozit; asta ca sa economisesc 150 ron care trebuie sa-i dau pe aripile fata ![]() Mai departe in frumoasa poveste m-am lovit de o problema (oarecum previzibila). Vecinii mei nu agreeaza ideea unei masinarii de amestecat uleiul pe care s-o tin in boxa (gen...sa bag biodiesel in dric la 2.5 ron/l). Partea cu "depozit tampon" 1000l metanol o inteleg si eu ![]() ![]() Si pe vremea impuscatului lumea (fie de la casa, fie de la bloc) statea cu damigeana, canistra, sticla de benzina ticsita pe undeva...sa fiel; chiar si ei o faceau. Oare nu le convine ca eu am sanse sa mai fac o economie iar ei ... nu ? Ce-or fii zis: da-l draq; daca mie nu-mi iese...sa nu-i iasa nici lui..... ca la etno tv...le dau din top ![]() pt. ei btw: caut angel'uri SMD - galbene, complete: sa nu se intrerupa in partea de sus. Daca are cineva vre-o duma despre asta sunt receptiv. asa nu: ![]() asa da: ![]() This post has been edited by CRM112: Feb 21 2011, 10:26 AM |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
vezi ca nu-i chiar "amestec cu metanol" , e o procesare, mai ai o faza si cu soda, apoi recuperarea metanolului, plus ca iti trb si o centrifugare pt filtrare, toate trebuie facute la multa aeriseala, instalatiile electrice "antiscantei", nu-i chiar pus de spirt medicinal si detregent de vase PUR in apa de la spalatorul de parbriz... iti trb cva enegie electrica...acu' tu cu ce fel / gen de ulei vrei sa incerci sa alimentezi ?
nu suna nik pesimist...numai ca, nu stiu cum, tu cam ai bafta de cheltuieli multe si cam geaba la masini, cu impresia asta am ramas si de la 7...sincer imi doresc sa n-am dreptate... ![]() This post has been edited by brown.shark: Feb 21 2011, 01:43 PM |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
norocul (bafta) ti-l faci cu mana ta ![]() Nici eu n-as fi de acord cu combustibil de racheta in subsol, doar ca sa realizeze un vecin o economie infima la un moft (deplasarea cu vehicolul). -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
da; eu am explicat in cuvinte putine procedeul; instalatia e mai ampla.....e oarecum logic sa fie
![]() o sa astept sa apara varianta "beta-market-ready" a instalatiei care merge pe plastic......atunci vor comenta ca stau sub casa cu puteri de 400 bar =)) masina e o necesitate Til, moft e ce fac eu la masina ![]() ![]() cheltuielile cu masina sunt inerente: masina de firma a inghitit in 20 de zile peste 8000 ron. Ritmul de ingerare a capitalului de catre masina mea e mult sub acest nivel ![]() |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Ti-am vazut masina la Autobayern. Ii faci cosmetizare completa?
![]() -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
full de full
![]() au mai facut ceva la ea sau tot cu tabla&culoarea originala este ? |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
pai vineri cand mi-am luat masina nu era acolo ![]() am intrebat de ea si au zis ca au dus-o intr-un loc sigur ![]() oricum sunt curios cum iti iese in final. Mie mi-a placut cum au lucrat ![]() -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am gasit sa cumpar un lsd pt. asta mic dar nu sunt f. decis.
e raport 3.07 fata de 2.64 (sau cat am eu acum). nu-mi dau seama ce sa fac..... sunt mai mult decat multumit cu rapoartele actuale; nu-mi vine "sa pierd" 140 km/h@3000 rpm. sugestii ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Cam mare diferenta.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 06:00 AM |