IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages V  « < 8 9 10 11 >  
Reply to this topicStart new topic
> Dricul afumat, ..si turbat..
brown.shark
post Feb 12 2011, 09:09 AM
Post #181


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



tu vrei repriza, pt asta, intai de toate demontat/tune up si curatat tipla sist de injectie, admisia si turbo, eventual facuta vreo magarie delicata la evacuare, si un check-up la supape / tacheti.
ce varianta de grup ai ? poate merge si acolo cva...
si, nu vreau sa te supar, s-ar cere luata si o compresie ca la carte...cald, rece....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Feb 12 2011, 12:57 PM
Post #182


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



n-am de ce sa ma supar; compresia oricum voiam s-o verific dar e mai greu de verificat la rece; trebuie sa stea la service cateva ore sa se raceasca.

sistemul de injectie dupa cum spuneam e primul pe lista cand iese de la vopsitorie

admisia si turbo au fost facute asta-vara (defapt mai mult turbo); iar pe admisie sunt urme de ulei si nu stiu cum sa remediez asta (este vorba de carcasa filtrului de aer, urme pe "palnie")

n-am greturi sa umblu la evacuare insa nu a fost o prioritate

check-up la supape-tacheti as vrea sa fac dar sunt in cautari de oameni care stiu ce fac; numai pe srl; as face asta in acelasi timp cu injectia

grupul este cel lung; cred ca 3.24; 3000 rpm @ 145 km/h in v a 5a; umreaza autoblocant

ca sa recapitulez:

martie-aprilie - revizie sistem injectie
mai-iunie - autoblocant

martie-iunie - solutii de crestere a puterii si a cuplului SEPARAT de modificarea din soft; modificarea din soft o sa existe dar pentru imbunatatirea parametrilor in noile conditii date.



question: Unde gasesc "pe stoc" geamuri clare ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 12 2011, 05:01 PM
Post #183


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21





1 , pune o poza cu zona unde zici tu ca ai ulei p admisie.
2 , ce ulei ai in motor ? consuma ? cat ?
3 , evacuarea este o prioritate daca turbo baga dar n-are p unde sa si iasa...
4 , asta n-am priceput-o ; " ...numai pe srl... "
5 , daca ai grupul lung, econom, nu poti sa ai pretentii de reprize de 535
6 , geamuri clare, parca e un coleg aici si/sau dincolo care le fabrica.



...any other further questions ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Feb 12 2011, 09:19 PM
Post #184


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



1. pe furtunul nr. 10 si pe gatul carcasei filtrului - partea de jos
2. Castrol magnatec 10W40; de cand am remediat o "garnitura" unui injector consuma cateva sute ml (as zice cel mult 500). Acum 8000 km era la limita superioara pe joja iar acum e usor peste cea inferioara.
3. da; asta se rezolva fara multe studii de fezabilitate la borla (presupun). Presupun ca printre primele lucruri am de anulat modificarea pt. euro 2 facuta in Germania si care nu e recunoscuta aici; de asemenea trebuie sa intre in vigoare actiunea "fara filtru" pentru toba intermediara si finala smile.gif
4. adica probabil ca am sa merg in carne si oase la un "bosch diesel service"; telefonic am fost refuzat pt. programare. Daca se beleste ceva in cadrul eventualei interventii am nevoie de un document pt ("Doamne-fereste") OPC. Mai mult, nu cred ca are oricine un banc pt. pompa de injectie.
5. aveam pe 735 grup lung smile.gif ; imi doresc sa fie mai vivace in treapta 3 si 4 / sa accelereze mai cu viata in treapta 5 de la 3000 rpm in sus; de aceea si operatiunea "intercooleru'" + softare (turbina sa o duc in 0.8 de la 0.6)
6. da; este vorba de "Mayer Marius" care nu are acum asa ceva


...you tell me smile.gif

This post has been edited by CRM112: Feb 12 2011, 09:20 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 12 2011, 10:10 PM
Post #185


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



cand o sa-i vina randul la schimb d ulei, daca vrei, speli motorul si-i pui liqui moly cu MoS....vb dupa...cred ca e de uitat putin si la epurator, eventual daca-i compresia slabuta, facut o inventie la el....
nu prea vad ce legatura sa aibe un injector cu consumul d ulei...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Feb 16 2011, 11:35 AM
Post #186


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





ref. la corelarea injector-ulei: nici eu nu stiu; cert e ca avea o pierdere pe acolo; garnitura injectorului nu era etansa dar chiar si asa....\

liqui moly e stabilit ca e urmatorul ulei pe care il voi folosi

ce inventie la epurator ?

vre-o idee despre pct. 1 ?



Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 16 2011, 07:17 PM
Post #187


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



nu are cum sa piarda ulei pe langa un injector, e cva absurd, e ca si cum ai zice ca pierde apa pe acolo. asta doar daca nu ai o fisura acolo in chiulasa....dar ai fi unicat....

sa nu zici ca nu ti-am spus, liqui moly fara spalat super bine motorul inauntru, geaba deranjul...

in functie de ce model de epurator ai, de starea lui, poti sa-i faci o inventie sa nu mai dea asa d multe gaze, asta in cazul in care motorul ar fi obo, si ar da gaze full p epurator.

This post has been edited by brown.shark: Feb 16 2011, 07:18 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Feb 17 2011, 10:41 AM
Post #188


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



cum se spala motorul? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 17 2011, 11:31 AM
Post #189


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



stii ca am mai avut discutia asta de cand aveai si e32. e si p aici p forum daca stai sa cotrobai, ca am mai vb si cu alti colegi.
in principiu cam asa;
1 , scurgi TOT uleiul vechi.
2 , scoti filtrul.
3 , daca ai schimbator de caldura la ulei, demontat, scurs, spalat int / ext si trasee.
4 , capac tacheti si baie date jos. spalat motorul cu motorina fierbinte, de la caz la caz, depinde de mizerie.
5 , scos din cavitatile chiulasei ce ramane, mizerie si motorina. drenat / suflat.
6 , remontat toate la loc cu garnituri in buna stare si filtru de calitate care a stat o noapte p calorifer sa iasa apa din hartie.
7 , oil fill upp...
8 , dai la automat cu firul de la electrovalva scos pina se stinge becul la ulei.
9 , pui firul la locul lui, enjoy...

sincer, m-as mira sa faca mai mult de 2-3% din cei ce au masina S-H asa ceva.
eu o fac standard la orice masina iau.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Feb 17 2011, 12:12 PM
Post #190


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





multumesc pentru detaliere smile.gif am sa incerc sa fac si asta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 17 2011, 12:31 PM
Post #191


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



fara asta, sunt bani aruncati pe uleuri. cauta sa ai un magnet in palnia prin care trece uleiul / motorina cu care ai spalat baia, sau poate ai buson la baie cu magnet. te ajuta si asta sa mai intelegi cate cva... din pacate...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Feb 21 2011, 10:21 AM
Post #192


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



....ce pesimist suna anumite lucruri....

Pun draq un 2.0 i si fac piata cu dricu'; de tras oricum o sa traga la fel sau mai bine.

In alta ordine de idei ma pregatesc sa merg pana la admin fin sa dau cu ranjetu' pe buze si injurand intre dinti o suma de bani (nejustificata) pe post de impozit; asta ca sa economisesc 150 ron care trebuie sa-i dau pe aripile fata smile.gif si tot nu-mi ies in continuare niste socoteli cu banii pe urmatoarele 2-3 luni dar asta e un numitor comun presupun.


Mai departe in frumoasa poveste m-am lovit de o problema (oarecum previzibila). Vecinii mei nu agreeaza ideea unei masinarii de amestecat uleiul pe care s-o tin in boxa (gen...sa bag biodiesel in dric la 2.5 ron/l).

Partea cu "depozit tampon" 1000l metanol o inteleg si eu biggrin.gif n-as agrea nici eu asa ceva la temelia casei smile.gif DAR cand tot ce doresc este sa amestec şarje de 100 l ulei cu 20l metanol iar amestecul rezultat intra 80% in rezervor.....chiar ma enervez pe logica lor de gaini decapitate.

Si pe vremea impuscatului lumea (fie de la casa, fie de la bloc) statea cu damigeana, canistra, sticla de benzina ticsita pe undeva...sa fiel; chiar si ei o faceau.

Oare nu le convine ca eu am sanse sa mai fac o economie iar ei ... nu ? Ce-or fii zis: da-l draq; daca mie nu-mi iese...sa nu-i iasa nici lui.....

ca la etno tv...le dau din top smile.gif

pt. ei

btw: caut angel'uri SMD - galbene, complete: sa nu se intrerupa in partea de sus. Daca are cineva vre-o duma despre asta sunt receptiv.

asa nu:


asa da:


This post has been edited by CRM112: Feb 21 2011, 10:26 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Feb 21 2011, 01:40 PM
Post #193


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



vezi ca nu-i chiar "amestec cu metanol" , e o procesare, mai ai o faza si cu soda, apoi recuperarea metanolului, plus ca iti trb si o centrifugare pt filtrare, toate trebuie facute la multa aeriseala, instalatiile electrice "antiscantei", nu-i chiar pus de spirt medicinal si detregent de vase PUR in apa de la spalatorul de parbriz... iti trb cva enegie electrica...acu' tu cu ce fel / gen de ulei vrei sa incerci sa alimentezi ?
nu suna nik pesimist...numai ca, nu stiu cum, tu cam ai bafta de cheltuieli multe si cam geaba la masini, cu impresia asta am ramas si de la 7...sincer imi doresc sa n-am dreptate... thumbup.gif

This post has been edited by brown.shark: Feb 21 2011, 01:43 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 21 2011, 07:02 PM
Post #194


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





norocul (bafta) ti-l faci cu mana ta biggrin.gif

Nici eu n-as fi de acord cu combustibil de racheta in subsol, doar ca sa realizeze un vecin o economie infima la un moft (deplasarea cu vehicolul).


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Feb 23 2011, 10:03 AM
Post #195


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



da; eu am explicat in cuvinte putine procedeul; instalatia e mai ampla.....e oarecum logic sa fie smile.gif

o sa astept sa apara varianta "beta-market-ready" a instalatiei care merge pe plastic......atunci vor comenta ca stau sub casa cu puteri de 400 bar =))

masina e o necesitate Til, moft e ce fac eu la masina smile.gif si eram gata sa impart "economia" cu cele 6-7 auto diesel; do the .. dew smile.gif

cheltuielile cu masina sunt inerente: masina de firma a inghitit in 20 de zile peste 8000 ron. Ritmul de ingerare a capitalului de catre masina mea e mult sub acest nivel smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gimi
post Mar 25 2011, 11:20 AM
Post #196


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 404
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 242
Car: E46
Engine: M54



Ti-am vazut masina la Autobayern. Ii faci cosmetizare completa? rolleyes.gif


--------------------
Topas blau

Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Mar 25 2011, 11:42 AM
Post #197


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



full de full smile.gif

au mai facut ceva la ea sau tot cu tabla&culoarea originala este ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gimi
post Mar 27 2011, 11:38 AM
Post #198


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 404
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 242
Car: E46
Engine: M54





pai vineri cand mi-am luat masina nu era acolo unsure.gif
am intrebat de ea si au zis ca au dus-o intr-un loc sigur smile.gif
oricum sunt curios cum iti iese in final. Mie mi-a placut cum au lucrat cool.gif


--------------------
Topas blau

Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Apr 4 2011, 10:41 PM
Post #199


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



am gasit sa cumpar un lsd pt. asta mic dar nu sunt f. decis.

e raport 3.07 fata de 2.64 (sau cat am eu acum).

nu-mi dau seama ce sa fac.....
sunt mai mult decat multumit cu rapoartele actuale; nu-mi vine "sa pierd" 140 km/h@3000 rpm.

sugestii ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Apr 4 2011, 10:56 PM
Post #200


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Cam mare diferenta.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Pages V  « < 8 9 10 11 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th August 2025 - 08:18 AM