![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Dupa cum scriam mai devreme si s-a inchis drăcia asta de fereastra, reiau pe scurt:
- mi s-a luat de 7 - voiam un 5'ar de 2.5l 192 cp, cu trapa si aer - am gasit un 5'ar cu aer, altul cu trapa - am luat un diesel ![]() Imi regret un pic motorizarea dar niste ganduri duioase cum ca as putea monta in conditii ~stress-free un 3.0d (+step ![]() Cum nu exista masina sh fara necesar de investitii, enumar problemele: 1 parbriz crapat 2 lichid servo = pis_tul boului , cauza din care cred ca scuipa lichidul 3 pierde ceva lichid racire 4 amortizoare moi 5 necesar de discuri si placute 6 amortizoarele de la geam la haion 7 alt brat stergator si ceva mecanism prin interior (el merge, dar a fost vandalizat) 8 un brat pt. prinderea plasei de bagaje 9 un geam la un proiector 10 tinichiderie...a ajuns-o vārsta.... Ca sa enumar si partile interesante: fabricatie 11.1994 geamuri cu tentă verzuie luneta ionizată de bun simţ ceva cabluri tv trase prin interior trapa functionala interior in ~mint condition, cu lemn piano black (cred) si piele neagra in stare buna scaune incalzite (pana acum am vazut butoane ce se apasa si raman pe pozitie on/off, aici e pe sistem click, la fel ca la comenzile de aer) faruri reglabile shadowline oglinda retrovizoare electrocrom one touch la tot plasa bagaje retractabila in 2 zone 2 X airbag "bixenon" ![]() "OEM look angel eyes" ![]() proiectoare functionale semnalizatoare "OEM smoked" ![]() semnalizatoare "owner smoked" ![]() scut plastic sa nu uit...facelift turbina arata bine are un dvd in bord pe care-l voi schimba are un woofer Blaupunkt km 320.000. Pana in acest moment masina a primit jantele de 8'ar cu cauciucuri Dunlop. Mai are de primit (de montat): - inele cromate - HU Pioneer si boxele+tweeterele aferente, - un alt woofer (cred) - o toba cu tips dublu (multumesc Interceptoru' ![]() - volanul Alpina - măciulia de schimbator de la acelaşi "furnizor" ca mai sus ![]() - suspensie sport (cel putin pe fata) Undeva inainte de astea se vor rezolva punctele 2-7 cu prima ocazie de vreme buna si timp liber. Voi pune si poze; nu am facut personal deloc pana acum. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
era intalnirea de la circ
![]() |
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
are itp de ieri pana in 23.12.12 deci trece de sfarsitul lumii masina asta ![]() |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
sa-l stapaneasca sanatoasa, ajungi la mosie in week-end?
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
cred ca-i moloz pe acolo plus ca am planuri la nivel local, in B
ca sa nu fiu complet "off-topic": alalta-ieri cand am intrat in curte sa-mi iau masina, ce sa vad? Masina RAR parcata langa a mea. ![]() Nu ma asteptam sa-l primesc ![]() ![]() This post has been edited by CRM112: Dec 25 2010, 10:32 AM |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
dricul e intrat in renovare printre maruntisuri am reusit in sfarsit sa iau 2 semnale laterale gri; le avea galbene date cu spray negru ![]() alt proiect include 4 lupe pt. toate "fazele" (lunga, scurta), un tub de mastic bison rezistent la temp, smirghel, spray negru rez. la temp. & altele un bandou ![]() 4 aripi si 4 usi 2 praguri... ![]() si o brişscă de bani l.e. cine ma poate indruma spre un loc sa-mi fac un intercooler la niste dimensiuni specifice? (sper sa citeasca cineva pe aici; sa nu fac topic nou) This post has been edited by CRM112: Feb 8 2011, 09:57 AM |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
citesc io, dar nu stiu unde sa te indrum. ce'ai cu intercularu? nu zic ca nu e bun unu mai mare, parca Interceptor avea un prieten care repara radiatoare, poate se pricepe omul sa faca si intercoolere. si eu vroiam sa pun pe 324TeDeu intercooler, dar nu am mai ajuns...
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Apreciez Mihai ![]() am nevoie de intercooler ca de aer ![]() vreau practic sa-l "lungesc" pe al meu; vreau sa pastrez toate dimensiunile mai putin lungimea; am nevoie de unul mai lung. Eventual sa iau altul si fac unu singur din 2? Mai urmeaza intrebarea: unde-l pozitionez. Actualmente e pus intre lonjeroane; acolo nu va mai avea loc deoarece incape la marele fix iar in partea de sus e la "linie" cu radiatorul. Cineva (Ilie) zicea de o varianta similara cu solutia adoptata de Subaru&co (peste motor) dar deja schimb cote/dimensiuni si ma intereseaza sa ies pe plus, nu pe minus ![]() ![]() sau mai sf ![]() Sau mai este varianta a 2 intercoolere dar e mare bataie de cap sa aibe sens cuplarea lor (adica sa lucreze bine). E38 tds are altfel pizitional intercoolerul si l-as putea folosi si pe acela. |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pana la urma ramai cu motorul TDS?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
4 aripi + 4 usi +2 praguri e cam mult. ce ai patit la masina ???? daca are cva rugina mai simplu recarosare, serios iti zic. cu intercoolerul...nenea ala, ilie, sa- si aduca aminte ca subaru e boxer si d'asta e atata loc ..... al tau ce are defect? in functie de echiparea masinii tale poti sa faci unul mai mare in fata radiatorului, dar , sincer , nu vad sensul daca totul e in parametrii originali ai masinii. nu cred ca vrei sa alergi cu asa masina, asta e cruiser nu racer.... |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
intercoolerul lui CRM nu e defect, sau nu intercoolerul e defect in peisaj. lasa ca il iau eu la o gura de aer si lamurim ce si cum vrea sa faca
![]() ![]() @Bogdan - anytime, anyplace ![]() ![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#171
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
nu prea e loc de multe optiuni/modificari la masina aia daca are A/C. nu poti sa ai pretentia sa o faci M daca e o domoala , dar care tine cu casa....
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
masina e in echipa buna cand e vorba de cheltuieli dar e prea "moale"; nu am putere suficienta la nevoie (pe sosea).
in momentul de fata am 2 variante: 2.5 i 'ul de la Mouse sau sa "ma joc" un pic la motorul acesta. Daca dupa curatarea injectoarelor si o verificare a pompei de injectie nu se mai amelioreaza inseamna ca trebuie sa umblu da i/c + turbo + soft iar aici nu am deocamdata o solutie "ready to run". I-as pune o turbina de DAF + sistem de ungere separat ![]() ![]() Solutia "realizabila" e un i/c mai mare deocamdata. |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ai A/C ? ce viteza max a vrut pe autostrada ? cat de incarcata ? This post has been edited by brown.shark: Feb 11 2011, 11:24 PM |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
masina e in echipa buna cand e vorba de cheltuieli dar e prea "moale"; nu am putere suficienta la nevoie (pe sosea). Chiar azi citeam pe u forum din UK unde scrie unu cum a ajuns la 180CP la TDS-ul lui doar cu u chip 'de pe ebay'. Bine, acolo e mai frig, deci poate nu au nevoie de intercoolere mari. Mai scria ca un e34 525i avea mari probleme sa tine pas cu el. Te ai documentat ce face doar cu alt soft? E relativ usor ca upgrade si nu prea scump. Daca zice *poc* poti sa pui benzinar anyway. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
bart - un E34 tds in mintile lui e super destul pt ce trafic si drumuri are RO. asta daca mai vrea sa ajunga si inapoi acasa....
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca ai urmarit topic
![]() Eu in locul lui as fi pus un soft mai altfel demult. Doar ca sa vad ce sa intample. Macar ajungi la o concluzie. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ma tem ca fix ai atins partea delicata....stiu topicul de la inceput...din pacate pt owner... |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
nu reusesc sa inteleg mare lucru dar, in cuvinte putine, am ales sa NU fac resoftare pana nu fac o revizie completa a motorului din care mai lipseste curatarea injectoarelor.
Cum puteam eu sa modific parametrii cand mie nu imi intra toata motorina/imi iesea ulei pe la un injector sau mergeam cu fumalau dupa mine ? STIU ca suna bizar dar aveam niste acumulari de ceva zeama in jurul unui injector si nu era carburant; intre timp asta s-a rezolvat. ![]() Resoftarea era o cheltuiala inutila care accentua degradarea unor componente - asa am gandit atunci. Viteza maxima cu care am mers a fost de 200km/h - 3 pers. in masina plus "bagaje" de plaja e34 2.5i din UK care nu a reusit sa se tina dupa un tds mai mult ca sigur era stricat; avea distributia sarita de la punct si probleme la vanos precum si tobele infundate iar relantiul era cazut in baie =)) sa radem ![]() This post has been edited by CRM112: Feb 12 2011, 01:34 AM |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
200 e destul pt masina ta si MUUULT PREA DESTUL pt lipsa de civilizatie de pe drumurile noastre.
ai dreptate sa faci in asa fel incat motorul sa nu aiba deloc scurgeri / pierderi, la 320.000 e normal sa dai injectoarele jos pt verificare iar pompa sigur trb spalata inauntru. nu mi-ai scris daca ai A/C. daca ai, nu prea are rost sa te complici cu alt intercooler, nu prea mai e loc. daca totusi vrei, putem discuta pt unul custom. |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am uitat sa scriu: am a/c
ceea ce urmaresc nu e v/max ci felul cum imi mentin "ritmul"; vreau sa fie mai sprintena - vreau sa fiu mai relaxat in depasiri ( am ajuns la 200 destul de greu ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th September 2025 - 09:37 PM |