![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Alex, hai nu vrei sa fii smart? Iti dau td-ul si iau eu 535-ul
![]() Deci daca ar fi sa ma intrebati pe mine, n-ati mai apuca sa auziti raspunsul, as cumpara-o direct ![]() ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
da, stim , iti curge pompa de motorina :ninja:
-------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
QUOTE (TiL) Alex, hai nu vrei sa fii smart? Iti dau td-ul si iau eu 535-ul
![]() Deci daca ar fi sa ma intrebati pe mine, n-ati mai apuca sa auziti raspunsul, as cumpara-o direct ![]() ![]() Tine-ti ma tractoru ala pt tine ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() Beck, eu nu functionez cu motorina, pe baza unei pompe ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
azi am fost si am vazut masina si in interior/motor
nu se prezinta f rau in afara faptului ca cica motorul e "praf" in + are injectie jetronic ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
pai pune si un pret sa vedem cat e kilu de rugina ![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
realoem zice ca ar fi din 09/'85 dar cred ca ar trebui sa fie motronic...
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (TiL) realoem zice ca ar fi din 09/'85 dar cred ca ar trebui sa fie motronic...
din 85 sigur ar trebui sa fie motronic -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (io's) are injectie jetronic Sunt mai multe explicatii posibile pentru faptul ca are Jetronic in loc de Motronic:
1. Este de fapt un 525i sau 528i cu galerie de admisie (posibil si alte componente) de la motorul de 3430cmc. Ipoteza se verifica rapid citind ce scrie pe blocul motor (2.8, sau 3.5, etc). 2. Are o varianta "timpurie" de M30 de 3.5l, cu Jetronic, preluat de la un E12 / E24 / E23. In acest caz, este unul dintre cele mai dorite M30, pentru ca ar fi versiunea de 3453cmc, cu alezaj x cursa 93.4 x 84. Cursa mai mica il face mult mai dinamic la turatii mari, spre deosebire de varianta cu Motronic, de 3430cmc si alezaj x cursa 92 x 86. Totusi, in acest caz, motorul tot nu ar fi 100% autentic: nu are galeria de admisie originala, ci preluata de la variantele mai noi cu Motronic. 3. Este un M30 3.5l cu Motronic real (92 x 86), dar la care a facut "downgrade" la Jetronic din diverse motive tehnice / financiare. 4. Are un motor "customizat" de vreun tuner. 5. O varza de combinatii din variantele de mai sus. Mai remarc faptul ca AFM-ul sta intr-o pozitie si are un sistem de prindere total nefiresti pentru un M30 3.5l Motronic de pe E28 (este cu fundul in sus si fixat din lateral, in loc de dedesubt). In nici un caz, motorul nu este in configuratia originala de pe E28 535i. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
in poza urmatoare se poate vedea pe bloc ca scrie 3,5 , cu toate ca 3-ul este putin acoperit de cablurile electrice de la alternator am observat si eu pozitia AFMului, nush ce sa zic, poate am sa aflu istoria masinii cat despre galeria de admisie nu stiu ce sa zic, eu am mai vazut modelul asta de M30 3,5 jetronic pe un e23 -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Scaunele si interiorul arata bine
![]() ![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
mie imi place masina
![]() dar are de munca un pic mai mult -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cel mai probabil motorul e luat de pe un E23 ... Ar trebui sa mai verifici daca debitmetrul e de 3.5 sau 2.5/2.8. Oricum, treaba cu pozitia debitmetrului nu cred ca e mare lucru. Din cate stiu se poate invarti in coliere 180 de grade si gata, il ai in pozitia normala pentru 3.5 ...
Edit: motorul chiar ca-i varza: vad ca are silicon rosu intre chiulasa si bloc :crybaby: Dar masina...... :heart: -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 882 Joined: 18-October 05 Member No.: 16 ![]() |
muhahahha are silicon pus la garnitura de chiulasa.... nu se poate asa ceva ..... alex e buna mah masina ia-o repede ca e promotie, la anu nici ca o sa mai gasesti dinozauri dastia + ca e silicoata ![]() -------------------- A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
acum sa fim seriosi cate masini la mana a II-a gasim in stare buna??-- cam niciuna
orice masina ai lua trebe sa te gandesti ca sigur mai trebe sa bagi bani, acuma intrebarea este ... cam ce suma -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
jaffar si superbec....nu mai criticati atat masina.....ca sunt altele care iti vine sa vomiti cand le vezi....
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
eu zic ca masina e chiar dragutza....daca nu prezinta rugina multa in zonele sensibile si nu se arunca propietarul la pret eu zic ca e buna de luat
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
sincer sa fiu pe mine singurul lucru care m-ar putea opri sa nu iau masina asta ar fi costul reparatiilor (alex ti-ai facut un calcul cam cat ar costa reparatiile???) -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
daca e doar motorul facut pilaf....si e.....sa zicem ca e bine.......dar daca sunt probleme majore cu tabla.....nu se merita
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
e o troaca cu scaune de piele frumusele si motorul daca ii da cineva cheie poate auzim cum se harjie rugina de camasi
alex... stai bland doar daca nu ai vreun motor de 3.5 prin portbagaj care sa vorbeasca nemteste si in dialect -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 07:32 PM |