![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
stai! pana in ce an s-a produs 6-le asta? Buba e ca....nu conteaza daca sunt 30 de ani de cand s-a fabricat masina, ci 30 de ani de cand s-a INCETAT productia MODELULUI respectiv! asta in seamna masina istorica
![]() |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
89 paremi-se...si e vb de 25 d ani nu d 30 parca
This post has been edited by ionusunt: Feb 20 2008, 09:37 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Mensch Maschine ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 ![]() |
Daca este sa vorbim de Retromobil, si de automobile istorice, este 30 de ani de la incetarea productiei modelului respectiv. 6-le asta la capitolul asta mai are mult pana sa fie masina istorica. Sa speram ca ne va ajuta taxa auto, din vara...(desi nu prea cred, cu nemernicii astia) |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ah da, Romania si America. Si 2002 in America e legenda, dar in Germania si Olanda preturi nu sunt pe aceasi nivel. La cate CSI-uri au fost distrus si inca zac pe undeva, macar exemplarul din topic inca exista. Stiu ca in Olanda la sfarsit de aniilor 90 lumea nu stia cum se scape de ele. O cautare de seria 6 pe mobile.de pana in 8.000 de euro (ca sa evit cele noi) acuma m-a dat 65 de rezultate (din care 60 masini cel putin, rest piese etc). Si cu masini la preturi incepand la 2000 - 2500 de euro. Deci, mai sunt. Trecem mai departe? ![]() Toate ca toate dar masina tot kitsch arata... |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
moaaaa.. ce de trafic facem pe topicul omului.. poate ne impusca ca-i facem offtopic
![]() daca e sa-mi cumpar asa ceva, as cauta printre ultimii ani de fabricatie si NEAPARAT cu motor de 2.8 ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 135 Joined: 30-July 07 From: Constanta Member No.: 1,047 Car: e12e21e23e24e30e31e32e38 Engine: m30 3.5 218CP ![]() |
frumos sasele negru . La noi in tara nu prea gasesti piese , iar pt sasele meu era singura varianta ca sa mearga - pt ca am luat-o pe platforma in stare de nefunctionare si cu multe accesorii lipsa . Pana la urma ... stii cat de bine te simti in ea, ciupanezule?!!! mmmm, dulci strugurii !!!! ![]() -------------------- words like violence , break the silence ...
(oo=[][]=oo) Oo=[][]=oO (oo=U=oo) |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Sa stii ca te invidiez, eu nici n-am masina...
Ma rog am cateva 1/18 ![]() P.S: Aici nu e vorba de invidie, stii vorba aia, cand mai multi iti spun ca esti beat ar cam trebui sa te duci sa te culci ![]() Masina ar putea arata mult mai bine decat arata... Pedale stock, un volan BMW mai retro, o maciulie de schimbator de BMW, caroseria in forma ei originala, niste RS-uri in locul replicilor de AC S... Nu vad rostul de a umfla si de a modifica o masina care are deja personalitate si este emblematica pentru marca BMW. Ma rog asta e parerea mea pe care trebuie sa o accepti daca tot ai facut un topic despre masina ta pe un forum public... This post has been edited by Ciupanezu: Mar 9 2008, 12:23 AM |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
La noi in tara nu prea gasesti piese ..., e pe dreaq nu gasesti piese, unii din noi am mai avut masini generatie cu 6arul tau si ne-am descurcat si le-am mai facut si frumoase ![]() cat despre struguri...... cred ca nimeni nu si-ar dori, parerea mea ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 135 Joined: 30-July 07 From: Constanta Member No.: 1,047 Car: e12e21e23e24e30e31e32e38 Engine: m30 3.5 218CP ![]() |
Asa e. Momentan masina arata asa si asta e. Mainile mele nu le-am pus ca subiect de dezbatere si nici nu am cerut parearea cuiva . Nu cred ca este cineva de aici avizat pt a da sfaturi despre cum trebuie sa arate un bmw sau nu. Important cred ca trebuia sa fie altceva si nicidecum bascalia si asa zisa pasiune pt bmw. Din partea mea fiecare este indreptatit sa-si laude parerile despre sine si sa le si afiseze pe un forum public... Nu ma intereseaza polemicile asa ca o sa rog pe cei care sufera atat de mult vazand imagini care nu plac dorintelor critice sa nu-si mai umple sufletul cu atata pasiune pt ceea ce ramane in final un argument : bmw-urile sunt masini frumoase pt cei care le detin si care investesc sa le tina in viata indiferent de varsta si valoarea lor fizica/vizuala . Multumiri criticilor in speranta ca ma voi putea bucura de pasiunea fiecaruia pt bmw cel putin atat de mult si de sincer cat ma bucur vazandu-le pe ale mele in curtea si in viata mea . Oricum o sa rog administratorul acestui site sa stearga toate topicurile mele , recunoscand ca nu stiu cum s-o fac personal . Cu respect . ![]() -------------------- words like violence , break the silence ...
(oo=[][]=oo) Oo=[][]=oO (oo=U=oo) |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 135 Joined: 30-July 07 From: Constanta Member No.: 1,047 Car: e12e21e23e24e30e31e32e38 Engine: m30 3.5 218CP ![]() |
La interior totul este original exceptand cutia . Volan nu avea . Cea originala era automatica dar a trebuit s-o inlocuiesc cu una manuala pt ca era stricata . Asa ca a trebuit sa-i pun si pedala de ambreiaj .
-------------------- words like violence , break the silence ...
(oo=[][]=oo) Oo=[][]=oO (oo=U=oo) |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ai si tu dreptate, gusturile nu se discuta. Dar daca tii neaparat, cu siguranta o sa gasesti piese pentru seria 6 pe E12, E28, E23, poate chiar si E21. Volane, cutii, pedalier si multe multe altele. BMW e o masina mult mai simpla decat s-ar crede.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Asa e. Momentan masina arata asa si asta e. Mainile mele nu le-am pus ca subiect de dezbatere si nici nu am cerut parearea cuiva . Nu cred ca este cineva de aici avizat pt a da sfaturi despre cum trebuie sa arate un bmw sau nu. Important cred ca trebuia sa fie altceva si nicidecum bascalia si asa zisa pasiune pt bmw. Din partea mea fiecare este indreptatit sa-si laude parerile despre sine si sa le si afiseze pe un forum public... Nu ma intereseaza polemicile asa ca o sa rog pe cei care sufera atat de mult vazand imagini care nu plac dorintelor critice sa nu-si mai umple sufletul cu atata pasiune pt ceea ce ramane in final un argument : bmw-urile sunt masini frumoase pt cei care le detin si care investesc sa le tina in viata indiferent de varsta si valoarea lor fizica/vizuala . Multumiri criticilor in speranta ca ma voi putea bucura de pasiunea fiecaruia pt bmw cel putin atat de mult si de sincer cat ma bucur vazandu-le pe ale mele in curtea si in viata mea . Oricum o sa rog administratorul acestui site sa stearga toate topicurile mele , recunoscand ca nu stiu cum s-o fac personal . Cu respect . ![]() nu trebuie sa te superi, unii din noi doar ne-am spus parerile, trebuia sa te astepti la asa ceva odata ce ai facut publica prezentarea masinii(lor), nu toate gusturile suint la fel -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
no hard feelings halo....dar cum a zis si io's si til fiecare dintre noi avem gusturi diferite.....E24 e un model care dupa parerea mea nu necesita nici un pic de tuning.....poate doar cel de fabrica....o fusta hartge....spoiler M etc (alea erau doar niste exemple care nu au legatura neaparat cu E24)... nimeni nu are nimic cu tine...nimeni nu vrea sa dispari de aici.... |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
la naiba ca nu se vad pozele
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Masina a ajuns la mine.
![]() Pentru restaurare.Nu am cumparat-o,caci nu mi-as permite-o. Daca tot am dezgropat topicul asta,rog fara comentarii despre tuningul aplicat.sunt(em) in cautare de bari orignale,in caz in care nu gasim,raman cele de pe masina,mai ales partile de sus,jos o sa se modifice cat mai frumos ochiului. Daca era e21,e23,ale caror bari sunt totusi de gasit,eram chiar de acuzat de ce nu renunt la fibra.dar decat deloc,sau pana cand se vor gasi bari originale,raman astea,repet,modificate la partea de jos.Si fara fanta in capota si fara leron portbagaj/luneta. Pana una alta vine iarna,se fac lucrari minore,mai mult de adunat piesele necesare de interior/motor/caroserie etc,multe vor fi comandate noi,slava cerului ca se gasesc.in afara de bari care sunt foarte scumpe. Injectia va fi una Motronic cel mai probabil. In primavara incep dezasamblarea totala,tinichigerie,vopsitorie si reconstruirea interiorului...e foarte mult de munca,interiorul e mort...dar placerea de a lucra la un e24 e de partea mea. ![]() Va primi un tratament asemenea E12-ului meu.Pentru ca merita. Momentan va dormi in curte la mine,si isi va povesti amintiri alaturi de celelelte bimmere. LE:am probat de forma cum ar veni un eleron cum era cel de la BABA,tare mi-a placut ideea cu emblema langa numar,cea de pe portbagaj urmand a fi astupata.asta in cazul in care ramane eleronul asta,l-am pus doar de proba. This post has been edited by db85amd: Nov 26 2010, 10:24 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Vrem mai multe poze!!
![]() In sfarsit a luat-o si masina asta pe drumul cel bun ... This post has been edited by 05aBi: Nov 26 2010, 10:52 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
poze...pana in primvara,asa va ierna masina
am desafcut eleronul luneta si priza de aer de pe capota,si am constatat cu stupoare cat chit a putut sa bage meseriasul,ca sa le aduca la nivel cu caroseria.GROAZNIC,nu merita un E24,(E24!!!) asa ceva...o sa aibe ceva de munca tinichigiul meu... *volanul e cel de pe masina mea,il pusesem de proba oleaca ![]() *maine tr sa vina pe curier si stopurile "noi" ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Cum merge motorul ? Injectia ?
De ce vrei sa o inlocuiesti cu una motronic ? -------------------- Baby Six
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 07:24 AM |