IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

23 Pages V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Closed TopicStart new topic
> 525i-ul meu E34
Rating 4 V
Ciupanezu
post Sep 27 2010, 10:45 AM
Post #281


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Da, nu au toate EWS.

Destul de aiurea situaţia.

Văd 3 variante.

Cea mai bună ar fi să găseşti la dezmembrări un E34 cu modul EWS şi să iei contactul, cheile, modulul EWS şi butucul de la şofer şi cel de la portbagaj şi torpedou ca să nu umblii cu mai multe tipuri de chei pentru diverse yale, īnsă asta e varianta mai scumpă.
A doua variantă ar fi să laşi cip-ul prins de contact, aşa cum fac cei care īşi montează alarme cu pornire din pager, īnsă nu e o soluţie prea sigură.

Dar, practic, dacă stau să mă gāndesc bine, tu poţi scoate cip-ul din cheia ta veche şi să-l pui īn cheia cu care a venit contactul.
Aşa ar trebui să pornească fără probleme maşina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Sep 27 2010, 10:53 AM
Post #282


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



contactul pe care il ai cumparat de la schrott e pre facelift, cred ca masina ta e cu facelift dupa cotactul original, oricum cel d la schrott e obosit rau, se vede si dupa cheie.
trb sa scoti cilindrul din cel p care il ai tu p masina, ai sa vezi ca e rupta o piesa mica din zamac. cu putin noroc poti sa faci din cei 2 cilindrii unul bun, pe contactul initial, cu cheia masinii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Sep 27 2010, 11:20 AM
Post #283


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Da, masina mea e facelift, fabricatie mai 1995. E chiar cea din avatar.
QUOTE (brown.shark @ Sep 27 2010, 11:53 AM) *
trb sa scoti cilindrul din cel p care il ai tu p masina, ai sa vezi ca e rupta o piesa mica din zamac. cu putin noroc poti sa faci din cei 2 cilindrii unul bun, pe contactul initial, cu cheia masinii.

Asta e varianta la care m-am gandit si eu ca fiind cea de preferat, si de dimineata tot incerc sa descopar cum se poate scoate cilindrul de care spui (unde intra cheia) din tot ansamblul pe care l-am inlocuit. Are cineva idee cum se face asta? Pe internet nu gasesc absolut nimic, dar poate nu caut eu dupa termenii buni.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Sep 27 2010, 12:40 PM
Post #284


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am gasit aici:
http://forum.bmw5.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=20971
E exact cum banuiam si eu si incercasem deja, insa nu imi iese...


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Sep 27 2010, 12:50 PM
Post #285


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



n-am vrut sa ma "injuri" p mine...se cam cere "savoir faire"...demult m-am enervat si eu dar daca exersezi iti intrii in mana.

ce ai bagat acolo sa misti siguranta ?

This post has been edited by brown.shark: Sep 27 2010, 12:51 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Sep 27 2010, 02:21 PM
Post #286


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Prima data am incercat cu o agrafa de birou indreptata, apoi am incercat cu ceva mai solid, cazut de la o umbrela veche.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Oct 22 2010, 07:38 PM
Post #287


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



In seara asta, dupa ce am oprit la cateva magazine in cautare de paine, cand sa plec spre casa (am gasit paine) nu mi-a mai pornit motorul, ca si cand nu as fi pus cheia originala in cititorul de cod. Am desfacut capacul de sub volan sa vad daca EWS-ul are mufele bine conectate in el, si mufele erau bine conectate. Am verificat si 2 fire care se leaga la masa pe care nu am reusit sa le prind bine cand am montat noul
contact (nu am reusit sa desfac un surub), si se cam miscau. Le-am tinut cu mana fixe, dar tot nu a pornit. O sa incerc maine pe lumina sa vad daca o pornesc, a ramas parcata la strada principala.

PS. Am facut in seara asta ultima ora de scoala de soferi moto (sala am luat-o saptamana trecuta) si luni la prima ora am examenul practic in poligonul Ilioara.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 22 2010, 07:57 PM
Post #288


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Bafta la examen!


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Oct 22 2010, 08:31 PM
Post #289


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



CITAT(georgem @ Oct 22 2010, 08:38 PM) *
In seara asta, dupa ce am oprit la cateva magazine in cautare de paine, cand sa plec spre casa (am gasit paine) nu mi-a mai pornit motorul, ca si cand nu as fi pus cheia originala in cititorul de cod. Am desfacut capacul de sub volan sa vad daca EWS-ul are mufele bine conectate in el, si mufele erau bine conectate. Am verificat si 2 fire care se leaga la masa pe care nu am reusit sa le prind bine cand am montat noul
contact (nu am reusit sa desfac un surub), si se cam miscau. Le-am tinut cu mana fixe, dar tot nu a pornit. O sa incerc maine pe lumina sa vad daca o pornesc, a ramas parcata la strada principala.

PS. Am facut in seara asta ultima ora de scoala de soferi moto (sala am luat-o saptamana trecuta) si luni la prima ora am examenul practic in poligonul Ilioara.


Verifica si sigurantele, releele, cititorul de rotatie...

Multa bafta, pentru luni!... smile.gif

This post has been edited by David: Oct 22 2010, 08:34 PM


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Oct 23 2010, 09:57 AM
Post #290


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Sa fie! Multumesc pentru urari.

Am reusit sa pornesc masina cu cheia de rezerva. E evident ca nu are nimic masina, ci cheia principala s-a stricat, pentru ca am verificat cu ambele chei.
Nu inteleg totusi sa inteleg ce anume s-a stricat la ea... Cheia principala are si o baterie in ea, dar e pentru led-ul din chieie, si ledul se aprinde daca apas pe sigla BMW din centru, deci nu e consumata.
Cheia a doua e turnata (si neagra) si daca se strica si ea nu stiu ce ma fac. Cred ca am si o a treia cheie, tot turnata (si gri), o caut si merg sa o verific acum dupa ce scriu. Aveti idee de ce s-ar putea strica cip-ul din cheia principala?

LE. Merge si cheia gri, porneste motorul. Asta e chiea de service, deschide usile si porneste motorul, dar nu deschide torpedoul si portbagajul.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Oct 23 2010, 11:06 AM
Post #291


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Poate din cauza vechimii, poate ai scăpat-o, cine ştie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Oct 23 2010, 12:36 PM
Post #292


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Ar fi bine sa fie asa. Ciudat e ca am oprit la cateva magazine in cartier, si intre penultimul si ultimul sigur nu s-a intamplat nimic cu cheile (sa le fi scapat sau ceva similar). Mi-e frica sa nu se strice si celelalte chei smile.gif


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Nov 16 2010, 07:10 PM
Post #293


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Azi mi s-a stricat si a doua cheie, tot cand am ajuns in cartier si am oprit la un magazin sa cumpar paine (alt magazin de data asta). Am luat ultima cheie de acasa si am pornit masina fara probleme cu ea.
Situatia e nasoala, probabil in curand se strica si ultima cheie si nu mai pot porni masina... Nu stiu ce sa fac. Oricum, si pana acum porneam cu emotii de fiecare data motorul (uneori nu porneam pentru ca nu tineam cheia exact unde trebuia), de acum o sa pornesc de fiecare data motorul cu groaza ca nu mai porneste si nu mai am nicio cheie buna wallbash.gif


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Nov 16 2010, 07:21 PM
Post #294


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP





ce e de facut la faza asta?

adica ce urmeaza?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Nov 16 2010, 07:24 PM
Post #295


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Nu poti sa renunti la EWS ?


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 16 2010, 08:08 PM
Post #296


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Foarte ciudat, de cand ai umblat acolo la contact au inceput sa pica cheile.
Nu cumva problema este ca nu sa mai incarce cheia?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Nov 16 2010, 09:23 PM
Post #297


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



incearca sa vezi cat ar costa pe original distractia


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Nov 16 2010, 09:31 PM
Post #298


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





QUOTE (bartro @ Nov 16 2010, 08:08 PM) *
Foarte ciudat, de cand ai umblat acolo la contact au inceput sa pica cheile.
Nu cumva problema este ca nu sa mai incarce cheia?

Asta ma gandesc si eu ca ar putea fi problema. Cat timp am mers cu masina dupa ce am schimbat butucul, cheile cu chip nu au mai stat in inelul de plastic care citeste codul din ele. Si avand in vedere ca au functionat fiecare cateva saptamani, tind sa cred (si sper) ca asta e problema. O sa incerc sa "reactivez" cheile pornind cu cheia care inca functioneaza si sa merg cu masina cu alta cheie fixata in inelul de plastic care citeste codul. Problema e ca probabil trebuie sa stea perfect in centrul lui (doar asa porneste motorul) si trebuie sa vad cum fac asta... Sper sa fie asta problema, altfel nu stiu ce fac. In ianuarie trebuie sa merg la ski in Italia (cu masina) si in ritmul asta ultima cheie se va strica in decembrie.

Nu stiu daca se poate trece de EWS, poate doar umbland la ECU.

Daca nu merge chestia cu "reincarcarea" cheilor o sa apelez la AB, dar s-ar putea sa ma refuze din start pentru ca e masina "prea veche".

Ma duc pana la masina acum sa incerc sa vad daca in cateva minute se intampla ceva cu cheia originala sau nu.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Nov 16 2010, 10:00 PM
Post #299


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am tinut motorul pornit vreo 10 minute cu cheia care a functionat pana in seara asta in inelul de plastic. Degeaba, nu am reusit dupa aceea sa pornesc motorul cu ajutorul ei.
O sa incerc maine sa aflu de la AB daca trebuie reprogramate cheile sau daca trebuie sa comand alta cheie si eventual un butuc identic cu cel original, ca sa revin la starea initiala, de dinainte sa mi se rupa butucul.
O sa incerc de acum sa tin o cheie care s-a stricat in inelul cititor in timp ce motorul functioneaza cat timp merg cu masina, poate se "repara". Vineri e urmatoarea zi cand mai merg cu masina, pana atunci o sa incerc sa ma documentez cat mai mult despre situatia in care ma aflu si ce pot face sa nu ma trezesc ca se strica si ultima cheie.



--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Nov 16 2010, 10:35 PM
Post #300


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



cam nasoala situatia, nu stiu ce e de facut. parca vad ca primesti numai raspunsuri evazive de la AB, io zic sa incerci sa te documentezi si pe forumuri straine , poate ca totusi s-a mai intamplat sa aibe cineva acest simptom la vre-un e34 sad.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

23 Pages V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th June 2025 - 08:16 PM