![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Da, nu au toate EWS.
Destul de aiurea situaţia. Văd 3 variante. Cea mai bună ar fi să găseşti la dezmembrări un E34 cu modul EWS şi să iei contactul, cheile, modulul EWS şi butucul de la şofer şi cel de la portbagaj şi torpedou ca să nu umblii cu mai multe tipuri de chei pentru diverse yale, īnsă asta e varianta mai scumpă. A doua variantă ar fi să laşi cip-ul prins de contact, aşa cum fac cei care īşi montează alarme cu pornire din pager, īnsă nu e o soluţie prea sigură. Dar, practic, dacă stau să mă gāndesc bine, tu poţi scoate cip-ul din cheia ta veche şi să-l pui īn cheia cu care a venit contactul. Aşa ar trebui să pornească fără probleme maşina. |
|
|
![]()
Post
#282
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
contactul pe care il ai cumparat de la schrott e pre facelift, cred ca masina ta e cu facelift dupa cotactul original, oricum cel d la schrott e obosit rau, se vede si dupa cheie.
trb sa scoti cilindrul din cel p care il ai tu p masina, ai sa vezi ca e rupta o piesa mica din zamac. cu putin noroc poti sa faci din cei 2 cilindrii unul bun, pe contactul initial, cu cheia masinii. |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Da, masina mea e facelift, fabricatie mai 1995. E chiar cea din avatar. trb sa scoti cilindrul din cel p care il ai tu p masina, ai sa vezi ca e rupta o piesa mica din zamac. cu putin noroc poti sa faci din cei 2 cilindrii unul bun, pe contactul initial, cu cheia masinii. Asta e varianta la care m-am gandit si eu ca fiind cea de preferat, si de dimineata tot incerc sa descopar cum se poate scoate cilindrul de care spui (unde intra cheia) din tot ansamblul pe care l-am inlocuit. Are cineva idee cum se face asta? Pe internet nu gasesc absolut nimic, dar poate nu caut eu dupa termenii buni. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am gasit aici:
http://forum.bmw5.co.uk/viewtopic.php?f=9&t=20971 E exact cum banuiam si eu si incercasem deja, insa nu imi iese... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#285
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
n-am vrut sa ma "injuri" p mine...se cam cere "savoir faire"...demult m-am enervat si eu dar daca exersezi iti intrii in mana.
ce ai bagat acolo sa misti siguranta ? This post has been edited by brown.shark: Sep 27 2010, 12:51 PM |
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Prima data am incercat cu o agrafa de birou indreptata, apoi am incercat cu ceva mai solid, cazut de la o umbrela veche. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
In seara asta, dupa ce am oprit la cateva magazine in cautare de paine, cand sa plec spre casa (am gasit paine) nu mi-a mai pornit motorul, ca si cand nu as fi pus cheia originala in cititorul de cod. Am desfacut capacul de sub volan sa vad daca EWS-ul are mufele bine conectate in el, si mufele erau bine conectate. Am verificat si 2 fire care se leaga la masa pe care nu am reusit sa le prind bine cand am montat noul
contact (nu am reusit sa desfac un surub), si se cam miscau. Le-am tinut cu mana fixe, dar tot nu a pornit. O sa incerc maine pe lumina sa vad daca o pornesc, a ramas parcata la strada principala. PS. Am facut in seara asta ultima ora de scoala de soferi moto (sala am luat-o saptamana trecuta) si luni la prima ora am examenul practic in poligonul Ilioara. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Bafta la examen!
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#289
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
In seara asta, dupa ce am oprit la cateva magazine in cautare de paine, cand sa plec spre casa (am gasit paine) nu mi-a mai pornit motorul, ca si cand nu as fi pus cheia originala in cititorul de cod. Am desfacut capacul de sub volan sa vad daca EWS-ul are mufele bine conectate in el, si mufele erau bine conectate. Am verificat si 2 fire care se leaga la masa pe care nu am reusit sa le prind bine cand am montat noul contact (nu am reusit sa desfac un surub), si se cam miscau. Le-am tinut cu mana fixe, dar tot nu a pornit. O sa incerc maine pe lumina sa vad daca o pornesc, a ramas parcata la strada principala. PS. Am facut in seara asta ultima ora de scoala de soferi moto (sala am luat-o saptamana trecuta) si luni la prima ora am examenul practic in poligonul Ilioara. Verifica si sigurantele, releele, cititorul de rotatie... Multa bafta, pentru luni!... ![]() This post has been edited by David: Oct 22 2010, 08:34 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Sa fie! Multumesc pentru urari. Am reusit sa pornesc masina cu cheia de rezerva. E evident ca nu are nimic masina, ci cheia principala s-a stricat, pentru ca am verificat cu ambele chei. Nu inteleg totusi sa inteleg ce anume s-a stricat la ea... Cheia principala are si o baterie in ea, dar e pentru led-ul din chieie, si ledul se aprinde daca apas pe sigla BMW din centru, deci nu e consumata. Cheia a doua e turnata (si neagra) si daca se strica si ea nu stiu ce ma fac. Cred ca am si o a treia cheie, tot turnata (si gri), o caut si merg sa o verific acum dupa ce scriu. Aveti idee de ce s-ar putea strica cip-ul din cheia principala? LE. Merge si cheia gri, porneste motorul. Asta e chiea de service, deschide usile si porneste motorul, dar nu deschide torpedoul si portbagajul. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Poate din cauza vechimii, poate ai scăpat-o, cine ştie...
|
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ar fi bine sa fie asa. Ciudat e ca am oprit la cateva magazine in cartier, si intre penultimul si ultimul sigur nu s-a intamplat nimic cu cheile (sa le fi scapat sau ceva similar). Mi-e frica sa nu se strice si celelalte chei
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Azi mi s-a stricat si a doua cheie, tot cand am ajuns in cartier si am oprit la un magazin sa cumpar paine (alt magazin de data asta). Am luat ultima cheie de acasa si am pornit masina fara probleme cu ea.
Situatia e nasoala, probabil in curand se strica si ultima cheie si nu mai pot porni masina... Nu stiu ce sa fac. Oricum, si pana acum porneam cu emotii de fiecare data motorul (uneori nu porneam pentru ca nu tineam cheia exact unde trebuia), de acum o sa pornesc de fiecare data motorul cu groaza ca nu mai porneste si nu mai am nicio cheie buna ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
ce e de facut la faza asta? adica ce urmeaza? |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Nu poti sa renunti la EWS ?
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#296
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Foarte ciudat, de cand ai umblat acolo la contact au inceput sa pica cheile.
Nu cumva problema este ca nu sa mai incarce cheia? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#297
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
incearca sa vezi cat ar costa pe original distractia
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Foarte ciudat, de cand ai umblat acolo la contact au inceput sa pica cheile. Nu cumva problema este ca nu sa mai incarce cheia? Asta ma gandesc si eu ca ar putea fi problema. Cat timp am mers cu masina dupa ce am schimbat butucul, cheile cu chip nu au mai stat in inelul de plastic care citeste codul din ele. Si avand in vedere ca au functionat fiecare cateva saptamani, tind sa cred (si sper) ca asta e problema. O sa incerc sa "reactivez" cheile pornind cu cheia care inca functioneaza si sa merg cu masina cu alta cheie fixata in inelul de plastic care citeste codul. Problema e ca probabil trebuie sa stea perfect in centrul lui (doar asa porneste motorul) si trebuie sa vad cum fac asta... Sper sa fie asta problema, altfel nu stiu ce fac. In ianuarie trebuie sa merg la ski in Italia (cu masina) si in ritmul asta ultima cheie se va strica in decembrie. Nu stiu daca se poate trece de EWS, poate doar umbland la ECU. Daca nu merge chestia cu "reincarcarea" cheilor o sa apelez la AB, dar s-ar putea sa ma refuze din start pentru ca e masina "prea veche". Ma duc pana la masina acum sa incerc sa vad daca in cateva minute se intampla ceva cu cheia originala sau nu. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am tinut motorul pornit vreo 10 minute cu cheia care a functionat pana in seara asta in inelul de plastic. Degeaba, nu am reusit dupa aceea sa pornesc motorul cu ajutorul ei.
O sa incerc maine sa aflu de la AB daca trebuie reprogramate cheile sau daca trebuie sa comand alta cheie si eventual un butuc identic cu cel original, ca sa revin la starea initiala, de dinainte sa mi se rupa butucul. O sa incerc de acum sa tin o cheie care s-a stricat in inelul cititor in timp ce motorul functioneaza cat timp merg cu masina, poate se "repara". Vineri e urmatoarea zi cand mai merg cu masina, pana atunci o sa incerc sa ma documentez cat mai mult despre situatia in care ma aflu si ce pot face sa nu ma trezesc ca se strica si ultima cheie. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
cam nasoala situatia, nu stiu ce e de facut. parca vad ca primesti numai raspunsuri evazive de la AB, io zic sa incerci sa te documentezi si pe forumuri straine , poate ca totusi s-a mai intamplat sa aibe cineva acest simptom la vre-un e34
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 08:16 PM |