![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
In cazul in care nu mai vand masina si pentru faptul ca am fost azi la o diagnoza in service, ar trebui sa cumpar urmatoarele. Orice oferta va fi luata in seama.
L.E. E34 525i '94 Puntea fata: 1 - capete de bara stanga + dreapta 2 - bucse bara stabilizatoare 3 - brate stanga + dreapta 4 - amortizoare si flanse 5 - bielete antiruliu Puntea spate: 6 - brate stanga + dreapta 7 - amortizoare + flanse 8 - bielete antiruliu 9 - discuri si placute 10 - bucse bara stabilizatoare 11 - flansa cardan 12 - pompa de apa (ma gandesc ca daca o schimb va trebui sa schimb si curelele si accesoriile). Totusi nu sunt convins ca ar trebui sa schimb pompa de apa... Are cred ca 16000 de km de cand a fost schimbata. La fel si rolele si intinzatorul hidraulic. Daca cineva poate face o oferta o primesc cu mare placere. Poate si un discount daca le iau pe toate o data. This post has been edited by reactor_share: Nov 10 2010, 03:19 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Auzi, tu vrei sa schimbi tot la masina?
Chiar atat de rupta e? Eu n-as crede. Iti trebuiesc bratele de la puntea spate?!? ![]() La ce service ai fost? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
cand a zis brate cred ca s-a referit la bascule. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Intocmai. Dar de ce sa fie nevoie sa schimbi basculele?
Daca aia s-au exprimat exact asa (brate pentru spate) inseamna ca nici nu s-au uitat sub masina, au insirat toate consumabilele posibile pe la articulatii si-au zis ca trebuiesc schimbate. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
parca se gaseau bucse pentru basculele de spate.
daca esti sigur, dupa ce ai verificat cu mana ta, eu mi-as lua din poliuretan pt toata masina. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Auzi, tu vrei sa schimbi tot la masina? Chiar atat de rupta e? Eu n-as crede. Iti trebuiesc bratele de la puntea spate?!? ![]() La ce service ai fost? cand a zis brate cred ca s-a referit la bascule. Intocmai. Dar de ce sa fie nevoie sa schimbi basculele? Daca aia s-au exprimat exact asa (brate pentru spate) inseamna ca nici nu s-au uitat sub masina, au insirat toate consumabilele posibile pe la articulatii si-au zis ca trebuiesc schimbate. parca se gaseau bucse pentru basculele de spate. daca esti sigur, dupa ce ai verificat cu mana ta, eu mi-as lua din poliuretan pt toata masina. Poate intr-adevar bratele spate... sunt din alta poveste. Cert este ca pe fata ar cam trebui schimbate. Amortizoarele... si ele. Ori cu 1 brat... ori fara tot una este. Pe deviz am trecut doar 1 brat punte spate dreapta. Eu am zis... sa imi faca o verificare la sange. Acum daca au descoperit joc in bratele fata, care poate pentru unii putea sa fie normal, oamenii au trecut si asta. In fine, eu nu am fost de acord cu ei la faza cu pompa de apa, care e... relativ noua. Oricum daca schimb toate amortizoarele investitia e destul de mare, asa ca restul nu mai conteaza. Ma gandeam la TA Technics... amortizoare si arcuri... ce ziceti? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Tu stii cum arata un "brat" pe spate? E ditamai bascula si nu prea am pomenit pana acum sa fie nevoie de schimbare, decat daca o fi fost lovita cu barosul/bordura. Tare si de multe ori.
La puntea spate se schimba doar bucsile. De obicei crapa cele doua mari de la punte. Bucsile de bascula se tin f bine de fel. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Tind sa adopt aceeasi postura ca si TiL, pentru ca atunci cand au deschis capota ... au fost foarte mirati sa vada 6 cilindri in linie
![]() Oricum amortizoare, bucse, bielete, capete de bara trebuie sa le schimb. In afara de... amortizoare si flanse... restul nu sunt atat de scumpe. Faza cu "bratele" spate este de discutat. Bratele fata... sunt scumpe, dar asta nu inseamna ca nu ar trebui schimbate sau ca nu ... s-ar putea strica. Oamenii nu au zis ca... sa nu mai mergi cu ea pana cand nu schimbi toate astea, ci au zis ca ar fi bine. Singurul disconfort care se simte din masina este la trecerea liniilor de cale ferata si zgomote specifice amortizoarelor care nu mai corespund cu realitatea atat pe spate cat si pe fata. Daca e sa socotesc... numai amortizoarele si flansele... inseamna aprox. 1000 de ron. Restul au preturi incepand de la 5-10 ron - pana ...200 maxim (gen brate fata). Se merita Ta Technics la 200 si ceva Euro pe set - 4 amortizoare si 4 arcuri sport? Oricum fata pare mai inalta decat ar trebui sa fie si cu jantele actuale pe 17. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
bratele au probleme la pivoti sau la bucse ?
daca ai alta masina cu ce sa te misti eu ti-as recomanda sa faci cum a facut DOMI. desfaci cu mana ta si vezi ce e de schimbat. nu-i mare munca. This post has been edited by brown.shark: Nov 10 2010, 08:36 PM |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Restul au preturi incepand de la 5-10 ron - pana ...200 maxim (gen brate fata). Unde ai gasit brate fata la 200 ron si ce marca sunt? Trebuie sa schimb si eu bratul superior stang (dar o sa le schimb pereche) si probabil osa cumpar de pe Ebay, cu ~100 Euro cu tot cu transport perechea, marca Meyle. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Unde ai gasit brate fata la 200 ron si ce marca sunt? Trebuie sa schimb si eu bratul superior stang (dar o sa le schimb pereche) si probabil osa cumpar de pe Ebay, cu ~100 Euro cu tot cu transport perechea, marca Meyle. 200 ron... / bucata George. Cu siguranta ai crezut ca vb. de set, dar era pret de bucata. Deci x 2 se apropie de pretul tau. Marturisesc ca nu stiu ce firma le produce. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu nu... George s-a mirat ca gasesti la 200RON bucata.
Brate inferioare gasesti de la 150 lei in sus. Dar astea la 150 lei sunt cam varza, ai sanse sa crape intr-un an, ai sanse sa tina 5 ani. Lemforder costa peste 300 lei bucata. Bratele superioare sunt mai mari si mai scumpe, probabil un Lemforder e vreo 400 lei. Da, bratele fata se schimba, contin pivot si bucsa. 4 bucati pe fata. Dar la spate se schimba doar bucsile. Eu zic sa cauti ALT SERVICE. Vorbeste cu iulian325, stiu ca avea atelier si sunt sigur ca stie ce-i ala BMW. Nu-ti bate joc de banii si nervii tai. PS. Preturile date de mine sunt pentru brate de E28, de otel. Inferioarele sunt identice la E34, superioarele nu sunt identice dar se potrivesc de la E34 la E28. Numai ca la E34 se trecuse la brate de aluminiu, care ar putea fi si mai scumpe. Cred ca iesi cel mai ieftin cu e-bay. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
trebuie sa desfaca si sa evalueze fiecare piesa in parte.
plus ca daca le desface, 1-2 cm3 de unsoare grafitata in fiecare burduf nu poate sa le faca rau, acum sigur sunt cam uscate. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Realist vorbind, daca le desface, o sa le si schimbe. Rar se merita munca de desfacere fara sa schimbi ceva. Mai ales ca aici munca se traduce in manopera=bani aruncati degeaba. Ca nu le desface singur. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ar trebui făcută o constatare la alt service.
Dacă decizi să schimbi piesele, nu cumpăra piese de proastă calitate dacă nu vrei să fie nevoie să le schimbi din nou în 6 luni. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Nu nu... George s-a mirat ca gasesti la 200RON bucata. Brate inferioare gasesti de la 150 lei in sus. Dar astea la 150 lei sunt cam varza, ai sanse sa crape intr-un an, ai sanse sa tina 5 ani. Lemforder costa peste 300 lei bucata. Bratele superioare sunt mai mari si mai scumpe, probabil un Lemforder e vreo 400 lei. Da, bratele fata se schimba, contin pivot si bucsa. 4 bucati pe fata. Dar la spate se schimba doar bucsile. Eu zic sa cauti ALT SERVICE. Vorbeste cu iulian325, stiu ca avea atelier si sunt sigur ca stie ce-i ala BMW. Nu-ti bate joc de banii si nervii tai. PS. Preturile date de mine sunt pentru brate de E28, de otel. Inferioarele sunt identice la E34, superioarele nu sunt identice dar se potrivesc de la E34 la E28. Numai ca la E34 se trecuse la brate de aluminiu, care ar putea fi si mai scumpe. Cred ca iesi cel mai ieftin cu e-bay. Febi.... e marca pieselor. Mi-a mai facut cineva o oferta la Meyle. De exemplu la Febi... mai jos citez din oferta facuta: brat jos spre fata 1071-190 1078-190 brate jos spre spate 7513 - 115 7512 - 120 brat superior - 1032 - 145 1034 - 145 Mie nu mi se pare mult. Febi... stiam ca sunt foarte bune. Acum nu stiu daca intre Lemforder si Febi sunt diferente majore ca, calitate. Oferta o am de la un prieten. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Ar trebui făcută o constatare la alt service. Dacă decizi să schimbi piesele, nu cumpăra piese de proastă calitate dacă nu vrei să fie nevoie să le schimbi din nou în 6 luni. In nici un caz... nu ma apuc sa schimb ca "turbatu' ". Si nici nu vreau sa imi bat joc de masina. Deocamdata adun oferte. Am luat oferte si de producatori no-name, care pentru mine nu reprezinta nimic, dar si de la producatori ca Febi, Billstein, Meyle, Boge. De exemplu, am primit de la cineva o oferta cu... amortizoare Boge si arcuri H&R - 900 de ron. Cred ca e vorba de suspensie sport 40 mm. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Sunt diferente majore intre Febi si Lemforder din cate am auzit eu. Preturile includ si bucsa care se monteaza in brat? Ca la unele marci bratul vine doar cu pivot si bucsa trebuie cumparata separat. Eu o sa incerc Meyle pentru bratele superioare, in cateva zile cred ca le comand pe Ebay din Germania. Pentur capete de bara o sa incerc sa gasesc Lemforder in Romania (am mai schimbat 2 si am pus Lemforder, acum cred ca celelalte 2 trebuie schimbate - nu mai tin minte exact care sunt cele schimbate, dar presupun totusi ca celelalte au acum joc). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Febi
brat jos spre fata cod 1071 - 190 lei 1078 - 190 brate jos spre spate 7513 - 115 7512 - 120 brat superior - 1032 - 145 1034 - 145 M-am simtit dator cu... rectificari. sau uite ca tot veni vorba de Meyle deci pe Meyle brate jos spre spate 7513 - 129.46 - meyle 7512 - 141.96 - meyle brat superior - 1032 - 178.00 - meyle 1034 - 178.00 - meyle Oricum daca optezi pentru Lemforder e altceva. Restul sunt practic din aceeasi categorie Febi-Billstein, Moog, Trw, Boge, Meyle. Deci tot una e. This post has been edited by reactor_share: Nov 11 2010, 04:59 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Realist vorbind, daca le desface, o sa le si schimbe. Rar se merita munca de desfacere fara sa schimbi ceva. Mai ales ca aici munca se traduce in manopera=bani aruncati degeaba. Ca nu le desface singur. pai de ce sa nu le desfaca singur ? abia intelege ce are masina pe dedesubt. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 05:19 PM |