IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Probleme e36 320i m50,garnitura culbutori, Nu mai rezistttttttttttttttttt,vreau sa fie o masina normala
bogdyy
post Sep 18 2010, 07:15 PM
Post #1


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 188
Joined: 16-August 08
From: valcea
Member No.: 1,745
Car: e46
Engine: m52



Baieti,va rog din tot sufletul ajutati-ma sa rezolv aceasta problema si sa mai ma pot deplasa cu aceasta masina care am luat-o cu 2 ani in urma,sa mai ma pot deplasa in liniste,deci acum un an iau garnitura capac culbutori noua,o monteaza mecanicul,zis si facut,dupa un an observ miros de ulei in masina,ulei ars,de la motor se prelingea ulei exact pe tevile care pleacau din motor,acestea fiind incinse,uleiul care pica se ardea si scotea fum,ma duc la altcineva sa imi dea cu ermet de baie pe garnitura.Desface capacul ,imi degreseaza ganitura,marginile capacului,curata si aplica ermetul,pe ambele parti,pune capacul.A doua zi cand am facut proba schimba la 5000-6000 ture la fel miros a ulei ars in masina,tot se prelinge pe evacuarea care pleaca din motor,vreau sa va intreb,de la ce sa fie acest cosmar?garnitura de chiuloasa daca era,imi crestea apa,atunci ce sa fie????pe la vreun semering?furtun ulei ceva?ce mai exista la m50?va rog concentrati-va si spuneti-mi,ca sa pot sa-i explic si mecanicului,vreau sa fie o masina normala,atat ai cer,sa ma poata deplasa fara mirosuri de ulei ars,fara rusine,fara teama ca ia foc masina,astept un raspuns.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Pages V  < 1 2  
Start new topic
Replies (20 - 30)
bogdyy
post Sep 22 2010, 12:56 AM
Post #21


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 188
Joined: 16-August 08
From: valcea
Member No.: 1,745
Car: e46
Engine: m52



Mda,vorba lui Xandre,daca am rezolvat problema ar trebuii inchis,sper sa se fi rezolvat....,numai ca pe langa subiectul cu pricina mi-a facut placere sa impart cu Ciupanezu niste pareri,idei in legatura cu masinile astea second,e un tip ok,transant in discutii,pune punctul pe ''i'',dar ma impac cu ideia ca nu poate sa fie deacord cu mine in totalitate pt ca si el este un posesor de aceasta marca si poate multumit....sau mai putin multumit....,ok,a si uitasem,referitor la fisele de la m50 2.0 vanos,intre ele se fixeaza 2 patrate de tabla pe blocul motor,se fixeaza in piulite,alea 2 la numar trebuie sa fie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Sep 22 2010, 06:20 AM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





QUOTE (ramirezz @ Sep 22 2010, 01:56 AM) *
alea 2 la numar trebuie sa fie?

Da, 2 piulite de 10 la fiecare bobina de inductie.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Sep 28 2010, 10:25 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Am facut curat in topicul asta, pentru frisca, ciocolata, martini: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=9873&hl=


Asteptam sa vedem cat tine garnitura. Care a fost montata gresit. Garnitura nu trebuie pusa cu silicon, trebuie sa tina bine daca e montata corect, pe uscat. Asta la prima montare, daca o refolosesti, trebuie pus silicon.




--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Sep 29 2010, 12:48 AM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (TiL @ Sep 28 2010, 11:25 PM) *
Am facut curat in topicul asta, pentru frisca, ciocolata, martini: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=9873&hl=


Asteptam sa vedem cat tine garnitura. Care a fost montata gresit. Garnitura nu trebuie pusa cu silicon, trebuie sa tina bine daca e montata corect, pe uscat. Asta la prima montare, daca o refolosesti, trebuie pus silicon.


domnu' Til, cu deosebit regret, in calitate de coleg de suferinta cu dvs. (asta dupa "mintea" lui bogdyy), eu chiar n-am suferit dloc cu e28 fata de cit te-ai straduit tu, tin sa va aduc la cunostinta ca TIS, cica altcva...
" Here’s a shot from the TIS manual on where to put the beads of silicone:"

Attached Image


any other further questions ?


ca tot am ajuns la poze, acu' poa' sa dumireste si bogdyy da ce ie jumatile alea da gauri in aluminu' da la chiuloasa...

This post has been edited by brown.shark: Sep 29 2010, 12:51 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Sep 29 2010, 01:39 AM
Post #25


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16





QUOTE (brown.shark @ Sep 29 2010, 01:48 AM) *
ca tot am ajuns la poze, acu' poa' sa dumireste si bogdyy da ce ie jumatile alea da gauri in aluminu' da la chiuloasa...


Indoi-m-as laugh.gif

Ok, lasand la o parte offtopic-ul, am si eu o intrebare la subiect: din ce oras esti? Nu suntem noi multi pe forum dar sigur ne descurcam sa-ti recomandam un service bun, in orice parte a tarii ai fi smile.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Sep 29 2010, 09:24 AM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Brown shark, credeam ca omului i-au pus silicon pe toata garnitura iar din prima poza inteleg ca trebuie pus numai in anumite puncte (la cele doua imbinari capac distributie/bloc motor. Nu-sh daca am inteles bine. Probabil au vazut ca imbinarea nu se face perfect acolo (chestie observata de mine la M10/M30) si au gasit solutia: adancesc gaura acolo, sa fie siguri ca-i spatiu gol si apoi recomanda sa fie umpluta cu silicon.

Din a doua poza nu inteleg legatura cu problema de aici. Dar eu n-am vazut M50 desfacut pana acum, asa ca nu ma pot exprima.

xox, e din Pitesti parca.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Sep 29 2010, 09:28 AM
Post #27


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



la toate garniturile de cauciuc de capac tacheti, unde-s unghiuri si prelucrari gen semicerc se pune "silicon", nu neaparat la bmw.
la tot ce a povestit el, sigur problema e ca n-au decapat perfect suprafetele, n-au respectat timpii de "cure" ai "siliconului". eu de aia i-am zis de poze dar se pare ca n-are ce poza.
daca stau bine sa ma gandesc, noi, aici p forumul asta, n-ar trb sa ne mai pierdem timpul cu el atat timp cit nici macar nu avem vreo certitudine ca are cva in comun cu notiunea de proprietar de bmw, parca mai zicea un coleg cva in sensul asta.

This post has been edited by brown.shark: Sep 29 2010, 09:34 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 29 2010, 12:30 PM
Post #28


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (brown.shark @ Sep 29 2010, 10:28 AM) *
la toate garniturile de cauciuc de capac tacheti, unde-s unghiuri si prelucrari gen semicerc se pune "silicon", nu neaparat la bmw.

Si la mobra trebuie. E greu de etansat zona.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Sep 29 2010, 05:30 PM
Post #29


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Deci, sunt 2 topic-uri, asta de aici pentru on-topic, si celalt pentru off-topic, unde a fost mutat tot off-topic care a fost aici. Va rog sa respectati impartirea.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Sep 29 2010, 07:37 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,514
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Am mai dat cu matura pe-aici.

Ce ma tot intreb eu despre masina bietului oropsit e: oare cat de jaf sa fie de se plange asa de ea:
- ca e zgomotoasa
- ca arunca ulei
- ca nu trage la turatii joase sau ca ezita. Da, BMW face motoare rafinate, care nu te pun in scaun la 1500 rpm cum face unu in 4 cilindri, dar totusi trebuie sa traga bine.

Ramirezz, asteptam poze. La modul cel mai serios. Cat de curand topicul asta va fi inchis daca nu mai vii cu ceva concludent.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdyy
post Sep 30 2010, 06:50 PM
Post #31


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 188
Joined: 16-August 08
From: valcea
Member No.: 1,745
Car: e46
Engine: m52



Pai topicul asta poti sa-l inchizi,am rezolvat deocamdata cu garnitura,cat m-o tine acum,in rest folosesc masina cat se poate ca de aceia e masina,iar jafuri sunt multe.....,diferenta este ca unii nu spun asta si le mai si lauda iar altii spun lucrurilor pe nume,fara perdea,acum intre noi sa fie...,ciao.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th October 2025 - 04:56 PM