bogdyy
Sep 18 2010, 07:15 PM
Baieti,va rog din tot sufletul ajutati-ma sa rezolv aceasta problema si sa mai ma pot deplasa cu aceasta masina care am luat-o cu 2 ani in urma,sa mai ma pot deplasa in liniste,deci acum un an iau garnitura capac culbutori noua,o monteaza mecanicul,zis si facut,dupa un an observ miros de ulei in masina,ulei ars,de la motor se prelingea ulei exact pe tevile care pleacau din motor,acestea fiind incinse,uleiul care pica se ardea si scotea fum,ma duc la altcineva sa imi dea cu ermet de baie pe garnitura.Desface capacul ,imi degreseaza ganitura,marginile capacului,curata si aplica ermetul,pe ambele parti,pune capacul.A doua zi cand am facut proba schimba la 5000-6000 ture la fel miros a ulei ars in masina,tot se prelinge pe evacuarea care pleaca din motor,vreau sa va intreb,de la ce sa fie acest cosmar?garnitura de chiuloasa daca era,imi crestea apa,atunci ce sa fie????pe la vreun semering?furtun ulei ceva?ce mai exista la m50?va rog concentrati-va si spuneti-mi,ca sa pot sa-i explic si mecanicului,vreau sa fie o masina normala,atat ai cer,sa ma poata deplasa fara mirosuri de ulei ars,fara rusine,fara teama ca ia foc masina,astept un raspuns.
Dobricaliviu
Sep 18 2010, 07:43 PM
esti din bucuresti ?
bogdyy
Sep 18 2010, 08:33 PM
Din pacate nu.....,Pitesti.
tomado e28 owner
Sep 19 2010, 12:39 AM
Fantomele trecutului...
Omu' totusi are o problema. Sa speram ca e mai simpla de rezolvat decat decriptarea mesajului... Prin care parte a motorului curge? Ajuta daca identifici cat mai exact locul.
bartro
Sep 19 2010, 09:07 AM
QUOTE (tomado e28 owner @ Sep 19 2010, 12:39 AM)

Fantomele trecutului...
Omu' totusi are o problema. Sa speram ca e mai simpla de rezolvat decat decriptarea mesajului... Prin care parte a motorului curge? Ajuta daca identifici cat mai exact locul.
poze!
bogdyy
Sep 19 2010, 11:30 AM
Acum 2 zile am fost la un mecanic,mi-a dat cu ermet baie,a lucrat foarte meticulos,a curatat,degresat,mi-a gasit si un pic de ulei in suportul unde vine fisa 4 si 5,zis si facut,dupa montare las masina inca 20 min sa se usuce masticul,plec de acolo si o probez,cand ajung acasa miros de ulei ars si fum pe la motor,un pic de fum,pt ca se ardea uleiul acela picat pe tevile care pleaca din motor,acelea fiind incinse .....,nu mai pot,nu mai rezist,imi vine sa inebunesc,nu mai ma pot deplasa cu masina asta in siguranta,nu i-am cerut mult decat sa ma deplaseze ca o masina normala,in cazul in care nu ar mai da ulei pe la garnitura capac culbutori,de la ce poate sa fie?vreun furtun de ulei fisurat?semering?bloc fisurat?nu mai stiu fratilor ce sa fac,si mai spun unii ca face drift sau eu stiu cu e36 320 sau 325i,sa zica mersy ca nu au luat foc,eu nu cred ca motoarele astea mai rezista ele la drifturi sau eu stiu ce curse.Nu sunt genu sa alerg masina sau sa fac anumite nebunii,nu,vreau decat sa ma deplaseze,da-o incolo de masina ca ma disperat,bani aruncati de pomana si nimeni nu-mi poate rezolva cu scurgerea asta de ulei.Si cativa de aici,mai lasati-ma cu glumele voastre de 2 lei vechi,eu vreau sa-mi rezolv aceasta probleme si la unii le arde de aiureli,chiar asa lipsa de educatie si bun simt?
bogdyy
Sep 19 2010, 01:03 PM
Mai nu am nimic cu persoanele care prefera masinile old,si a mea poate fi bagata in categoria asta,dar in cazul tau,parca esti genu' de om care vine asa cu o ironie..din asta,ca si cum ai vreun x6 si nu intelegi unele probleme la masinile batrane,ok hai lasa-ma cu problema asta acum,eu trebuie sa-mi rezolv problema la masina,daca poti sa fi util cu ceva apreciez,daca nu....astept unele raspunsuri,pareri din partea altora...
tomado e28 owner
Sep 19 2010, 01:51 PM
Bine ai facut ca ai curatat pe acolo. Acum nu se vede sursa scurgerii? Din pacate nu am m50 ca sa stiu exact ce e acolo. Incearca totusi sa faci niste poze.
bogdyy
Sep 19 2010, 04:50 PM
Tomado,nu se vede,chiar daca am curatat acolo,maine ma duc la mecanic din nou,bag masina pe tunel sa se uite acolo,o alerg un pic pana acolo ca sa inceapa sa de-a ulei si sa vada ala mai bine,poate reuste sa-mi faca masina ca ma enerveaza chestia asta,am si altele de facut,nu sa stau pe la mecanici.
tomado e28 owner
Sep 19 2010, 05:14 PM
Din moment ce iti cade ulei pe galeria de evacuare, blocul motor si garnitura de chiulasa ies din discutie, acestea se afla sub galerie. Poate fi garnitura de sub capacul de pe colbutori, garnitura sub vreun surub de fixare sau ceva fisurat. Trebuie sa te uiti atent sa nu mai fie ulei curs in alta parte. Sterge bine si pune pe cineva sa se uite cu motorul pornit, daca scurgerea e deasupra galeriei trebuie sa se vada.
bogdyy
Sep 19 2010, 05:29 PM
Maine ma duc acolo la mecanic,daca curge pe la garnitura iau alta noua si cu asta basta,asta este,iar alti bani,alta distractie,sti ce mi-a zis la un service?ca eram cu gura mare,a venit patronul si mi-a zis''pai de ce esti nervos acum,te-am pus eu sa-ti iei masina din asta?cand ti-ai luat-o nu te gandit si al consecinte,ma cand iei o masina din asta ma gandesc asa,drumuri am?piesele se schimba usor?piesele sunt scumpe?,degeaba esti nervos ca ramai asa cu ea'' adevarul este ca majoritatea sunt obisnuiti cu marci din astea mai comune si mai usor de reparat,opeluri,wv,renault,sincer eu inainte sa iau masina asta imi doream mult un opel calibra,facusem un calcul piese-pret-schimbat usor-accesibil si pe langa astea aveam un coupe vechi dar destul de frumos si placut din toate ungurile,dar asta a fost.....,sper sa rezolv acum acesta problema.
brown.shark
Sep 19 2010, 05:42 PM
o masina mai batrana trb sa ti-o cunosti . c atata stiinta sa schimbi o garnitura ? decat sa dai bani aiurea la mecanic mai bine studiezi p net si iti iei o garnitura originala si o montezi singur. sa faci o poza d calitate cu chiulasa fara capac, ca dja presimt ce o sa vedem.
tomado e28 owner
Sep 19 2010, 10:43 PM
Garnitura de chiulasa nu are cum sa fie de vina, dupa parerea mea si am explicat motivul. Daca ar fi crapata chiulasa nu ar fi si alte probleme? Apa in ulei, ulei in apa, cresterea temperaturii apei, gaze in apa, furtune de apa tari, etc?
Ciupanezu
Sep 20 2010, 12:27 AM
Care sunt simptomele care te-au făcut să schimbi garnitura?
Pierde ulei, nu?
alex230ro
Sep 20 2010, 09:06 AM
cauta o garnitura ORIGINALA! costa mult dar te scapa de necazuri,vezi pe afara pe forumuri e problema comuna M54/M50 la mai toate pica garnitura dupa 150 mii km...
pare-se ca ce e aftermarket nu prea se intelege cu garnitura de chiulasa ,so baga ochiul pe TIS,daca nu ai TIS zi si poate iti pun diseara cum se schimba garnitura aia
bogdyy
Sep 20 2010, 05:49 PM
Salut,am fost astazi la service,am pus-o pe tunel masina si mecanicul mi-a zis ca imi curge ulei pe la un colt al garniturii capac culbutori,l-am mai intrebat odata daca este sigur,a zis ca pe acolo si nu mai curge prin alta parte,plus ca pana la service am forjat-o un pic,am intrat pe poarta serviceului si le-am ridicat capota,evident ca mirosea a ulei ars de pe tobe si iesea un pic de fum,iar dupa cum am zis mai sus,sa uitat la ea.Am comandat garnitura noua,e una nemteasca,Victor Rentz nu mi-a gasit dar sunt cam la fel la pret,m-am enervat astazi ca mi-a pierdut mecanicul ala care mi-a dat cu ermet de baie,mi-a pierdut tubul,eu uitandul la el,i-am zis ca nu ma intereseaza scoate ermetul de baie,cand e vb. sa ia ciubuc 5 lei 10 lei,cu mana intinsa si treaba ciuciu,nu mai las nimic de la mine cu oamenii astia,daca e bun si-mi face treaba buna ok,nu...,atunci un leu nu las,dai in masa ca mi sa luat,am cheltuit cam multi bani pt o amarata de garnitura,datorita incompententa lor,un mod simplu,stresant,dezamagitor de a cheltuii banii.Daca dupa ce pune garnitura noua,binenteles o sa de-a si pe cea noua cu niste ermet baie,daca si atunci curge,gata,o s-o vand,nu mai vreau serviceuri,mecanici,gata,exista alte moduri,lucruri,placute in viata asta de a cheltuii banii,stau sa ma tiganesc,sa ma cert,sa vorbesc urat,sa ridic tonul,sa tip cu oamenii astia,de care depind intr-un fel pt ca am masina asta.....
elvislorin
Sep 21 2010, 12:26 AM
salutare...
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=11&fg=15verifica si suruburile care iti prind capacul in chiuloasa. piesele 6 si 7. fiecare surub are o garnitura - piesa 9 - si aia poate fi dusa. am mai intalnit problema asta...la m40 si m43...dar poate ca e si la m50...nu strica sa te uiti la garnituri....o sa te coste ceva sa le schimbi pe toate....cam cat o garnitura de capac culbutori...sunt doar originale
bogdyy
Sep 21 2010, 01:27 AM
Salut,stiu garniturile alea,le-am vazut cand le-a desfacut,acum nu stiu,dar ce este suspect.....,nu stiu ma gandesc la garnitura asta ,totusi de un an de zile am schimat-o si sa se duca asa repede....,sa nu iau alta garnitura degeaba ca-i mananc pe astia,sa nu iau alta si sa imi curga din nou ca fac scandal rau de tot acolo la service,se lasa cu scandal,am o limita si eu,nu mai rezist cu astia,daca eu i-am zis idiotului ala,bai nene ia o cutiuta si pune toate suruburile aici sa nu ma pomenesc cu tine ca la montare nu mai gasesti vreun surub,numai seibari din astai jepati,in loc sa ia o carpa sa puna pe aripa sa nu mai puna mainile murdare de vaselina si sa-mi ramana amprente pe vopsea,cu astia ori esti animal,ori iti bagi picioarele in ea de masina o vinzi,scapi de ea,si termini si cu animalele astea,la vreo reprezentanta auto vezi asa ceva?In fine,acum imi da ulei destul de mult si la turatii mici,si prin zona din spate a capacului,cea dinspre parbriz,sa nu fie oare garnitura si sa fie o garnitura din asta mica de surub?Daca nu fac un scandal cu mecanicul,atat ai trebuie sa iau garnitura si sa curga din nou.
elvislorin
Sep 21 2010, 02:26 AM
cumpara de la bavaria cateva garnituri...ar trebui sa te coste cam 5 lei bucata si schimba-le pe ale tale....apoi daca continua sa curga da jos si garnitura de capac
Ciupanezu
Sep 21 2010, 10:43 AM
QUOTE (ramirezz @ Sep 21 2010, 02:27 AM)

,in loc sa ia o carpa sa puna pe aripa sa nu mai puna mainile murdare de vaselina si sa-mi ramana amprente pe vopsea,cu astia ori esti animal,ori iti bagi picioarele in ea de masina o vinzi,scapi de ea,si termini si cu animalele astea,la vreo reprezentanta auto vezi asa ceva?
Pentru service-uri există nişte huse cu magnet speciale pentru aripi, tocmai ca mecanicii să nu zgārie cumva aripile atunci cānd lucrează īn zona compartimentului motor.
E doar vina ta dacă ai văzut că service-ul nu este dotat, iar mecanicii sunt praf, şi totuşi ai ales să faci reparaţia acolo.
Opţiunea e a ta.
bogdyy
Sep 22 2010, 12:56 AM
Mda,vorba lui Xandre,daca am rezolvat problema ar trebuii inchis,sper sa se fi rezolvat....,numai ca pe langa subiectul cu pricina mi-a facut placere sa impart cu Ciupanezu niste pareri,idei in legatura cu masinile astea second,e un tip ok,transant in discutii,pune punctul pe ''i'',dar ma impac cu ideia ca nu poate sa fie deacord cu mine in totalitate pt ca si el este un posesor de aceasta marca si poate multumit....sau mai putin multumit....,ok,a si uitasem,referitor la fisele de la m50 2.0 vanos,intre ele se fixeaza 2 patrate de tabla pe blocul motor,se fixeaza in piulite,alea 2 la numar trebuie sa fie?
georgem
Sep 22 2010, 06:20 AM
QUOTE (ramirezz @ Sep 22 2010, 01:56 AM)

alea 2 la numar trebuie sa fie?
Da, 2 piulite de 10 la fiecare bobina de inductie.
TiL
Sep 28 2010, 10:25 PM
Am facut curat in topicul asta, pentru frisca, ciocolata, martini:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=9873&hl=Asteptam sa vedem cat tine garnitura. Care a fost montata gresit. Garnitura nu trebuie pusa cu silicon, trebuie sa tina bine daca e montata corect, pe uscat. Asta la prima montare, daca o refolosesti, trebuie pus silicon.
brown.shark
Sep 29 2010, 12:48 AM
QUOTE (TiL @ Sep 28 2010, 11:25 PM)

Am facut curat in topicul asta, pentru frisca, ciocolata, martini:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=9873&hl=Asteptam sa vedem cat tine garnitura. Care a fost montata gresit. Garnitura nu trebuie pusa cu silicon, trebuie sa tina bine daca e montata corect, pe uscat. Asta la prima montare, daca o refolosesti, trebuie pus silicon.
domnu' Til, cu deosebit regret, in calitate de coleg de suferinta cu dvs. (asta dupa "mintea" lui bogdyy), eu chiar n-am suferit dloc cu e28 fata de cit te-ai straduit tu, tin sa va aduc la cunostinta ca TIS, cica altcva...
" Heres a shot from the TIS manual on where to put the beads of silicone:"
Click to view attachmentany other further questions ?
ca tot am ajuns la poze, acu' poa' sa dumireste si bogdyy da ce ie jumatile alea da gauri in aluminu' da la chiuloasa...
xox
Sep 29 2010, 01:39 AM
QUOTE (brown.shark @ Sep 29 2010, 01:48 AM)

ca tot am ajuns la poze, acu' poa' sa dumireste si bogdyy da ce ie jumatile alea da gauri in aluminu' da la chiuloasa...
Indoi-m-as
Ok, lasand la o parte offtopic-ul, am si eu o intrebare la subiect: din ce oras esti? Nu suntem noi multi pe forum dar sigur ne descurcam sa-ti recomandam un service bun, in orice parte a tarii ai fi
TiL
Sep 29 2010, 09:24 AM
Brown shark, credeam ca omului i-au pus silicon pe toata garnitura iar din prima poza inteleg ca trebuie pus numai in anumite puncte (la cele doua imbinari capac distributie/bloc motor. Nu-sh daca am inteles bine. Probabil au vazut ca imbinarea nu se face perfect acolo (chestie observata de mine la M10/M30) si au gasit solutia: adancesc gaura acolo, sa fie siguri ca-i spatiu gol si apoi recomanda sa fie umpluta cu silicon.
Din a doua poza nu inteleg legatura cu problema de aici. Dar eu n-am vazut M50 desfacut pana acum, asa ca nu ma pot exprima.
xox, e din Pitesti parca.
brown.shark
Sep 29 2010, 09:28 AM
la toate garniturile de cauciuc de capac tacheti, unde-s unghiuri si prelucrari gen semicerc se pune "silicon", nu neaparat la bmw.
la tot ce a povestit el, sigur problema e ca n-au decapat perfect suprafetele, n-au respectat timpii de "cure" ai "siliconului". eu de aia i-am zis de poze dar se pare ca n-are ce poza.
daca stau bine sa ma gandesc, noi, aici p forumul asta, n-ar trb sa ne mai pierdem timpul cu el atat timp cit nici macar nu avem vreo certitudine ca are cva in comun cu notiunea de proprietar de bmw, parca mai zicea un coleg cva in sensul asta.
bartro
Sep 29 2010, 12:30 PM
QUOTE (brown.shark @ Sep 29 2010, 10:28 AM)

la toate garniturile de cauciuc de capac tacheti, unde-s unghiuri si prelucrari gen semicerc se pune "silicon", nu neaparat la bmw.
Si la mobra trebuie. E greu de etansat zona.
bartro
Sep 29 2010, 05:30 PM
Deci, sunt 2 topic-uri, asta de aici pentru on-topic, si
celalt pentru off-topic, unde a fost mutat tot off-topic care a fost aici. Va rog sa respectati impartirea.
TiL
Sep 29 2010, 07:37 PM
Am mai dat cu matura pe-aici.
Ce ma tot intreb eu despre masina bietului oropsit e: oare cat de jaf sa fie de se plange asa de ea:
- ca e zgomotoasa
- ca arunca ulei
- ca nu trage la turatii joase sau ca ezita. Da, BMW face motoare rafinate, care nu te pun in scaun la 1500 rpm cum face unu in 4 cilindri, dar totusi trebuie sa traga bine.
Ramirezz, asteptam poze. La modul cel mai serios. Cat de curand topicul asta va fi inchis daca nu mai vii cu ceva concludent.
bogdyy
Sep 30 2010, 06:50 PM
Pai topicul asta poti sa-l inchizi,am rezolvat deocamdata cu garnitura,cat m-o tine acum,in rest folosesc masina cat se poate ca de aceia e masina,iar jafuri sunt multe.....,diferenta este ca unii nu spun asta si le mai si lauda iar altii spun lucrurilor pe nume,fara perdea,acum intre noi sa fie...,ciao.