IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> "inima" de cheder
io'sŪ
post Feb 1 2006, 03:38 PM
Post #21


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



uite, sa va explic tuturor celor care aveti ursulet:
incercati , pe interior sa indoiti putin chederul de la parbriz ca atunci cand ati vrea sa-l scoateti afara, o sa vedeti ca are o insertie de metal care nu va lasa sa faceti lucrul asta, in + , pe afara chederul e foarte moale acolo unde intra inima fapt pt care odata scoasa inima parbrizul trebuie impins f usor din interior si va iesi f repede, chederul ramand pe masina, mai greu e la montat pt ca trebuiesc 2 persoane, una sa tina chederul "belit" si cealalta sa centreze parbrizul la locul lui dupa care se monteaza inima la loc
inteles????


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Feb 1 2006, 03:42 PM
Post #22


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



ok,ok! 'got it!


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Feb 1 2006, 03:47 PM
Post #23


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





QUOTE (jaffar)
da, e foarte clar. exact asa imi imaginam ca se face. si la dacie cum mama draq e ? smile.gif banuiesc ca chederul are marginile mult mai mari, fiind mai usor sa-l bagi pe parbriz si apoi sa-l fortezi cu totul pe masina si la urma sa-i bagi inima ? eu cred ca tb. sa mearga si ca la urs... ce naiba, si la autobuze, si la rulote peste tot e la fel... se baga chederul, se baga geamul in el, se baga "ceva" care sa craceasca chederul si sa-l intepeneasca/izoleze/etc.

nu, nu este asa, la daciile mai vechi si la celelalte masini , autobuze/camioane etc, ( care erau cu inima la cheder pt astea mai noi nu mai au inima) se pune parbrizul in cheder, se pune pe caroserie si se trage cu o sfoara pe interior, apoi se baga inima, iar in cazul in care nu exista inima se face la fel numai ca nu se mai baga inima, chederul fiind construit in asa fel incat sa nu fie nevoie de inima
inteles????


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Feb 1 2006, 03:48 PM
Post #24


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Nu-i vorba numai de Dacie. Am asistat si ajutat cand s-au montat parbrize la Dacie, Lada si-un Kadet si la toate prin metoda pe care am descris-o mai devreme, cu sfoara. Daca n-ar fi metoda asta cu sfoara, cum s-ar mai fixa geamurile prinse-n cheder fara inima, cum sunt de exemplu(nu mai dau exemplu Dacia acu' pt. ca m-ati contrazis si nu sunt destul de sigur, da' o sa verific) geamurile laterale de pe spate la ursii-n doua usi, sau la dube, geamurile laterale, sau la break pe spate...?


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Feb 1 2006, 03:54 PM
Post #25


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



pai nu poate sa-l fure. Ca sa dai jos un geam prins cu un cheder fara inima (asta-i met. p care o stiu eu), se trece partea de cheder din interior, usor peste muchia caroseriei in care e fixat chederul cu o surubelnita mai lata de exemplu si asa, din aproape-n aproape pana ramane doar partea de jos infipta ,dupa care se ridica parbrizul/ geamul. (de dat jos am dat de mai multe ori)


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Feb 1 2006, 03:57 PM
Post #26


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





da da, s-o credeti voi ca nu se poate fura geamul, de varianta cu taiatul chederului nu ati auzit?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Feb 1 2006, 04:01 PM
Post #27


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



QUOTE (io's)
da da, s-o credeti voi ca nu se poate fura geamul, de varianta cu taiatul chederului nu ati auzit?

cred c-o sa-mi iau totusi un parbriz original BMW :ninja: :unibrow: laugh.gif


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st July 2025 - 12:52 PM